Jawasystem WRX 2002
Re: Jawasystem WRX 2002
Máš to pěkný. :826:
Můžeš prosím zveřejnit a rozepsat ceny té poslední opravy v BA ? Spojku budu taky dělat. Jak se projevovalo to ložisko setrvačníku na výměnu ?
Můžeš prosím zveřejnit a rozepsat ceny té poslední opravy v BA ? Spojku budu taky dělat. Jak se projevovalo to ložisko setrvačníku na výměnu ?
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
- Marty73
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 3306
- Registrován: sob črc 31, 2010 5:44 pm
- Jméno a příjmení: Martin J.
- Bydliště: Statenice
Re: Jawasystem WRX 2002
Nádhera. Moc dodatečně gratuluji.
Trochu se svezu na vlně, v BA je asi stále na prodej moje skoro nejetá spojka Extreme Organic. Dal jsem nakonec originál a tahle tam čeká na nového majitele Jen nevím, zda má 2.0 a 2.5 motor stejnou spojku.
Sent from iPhone
Trochu se svezu na vlně, v BA je asi stále na prodej moje skoro nejetá spojka Extreme Organic. Dal jsem nakonec originál a tahle tam čeká na nového majitele Jen nevím, zda má 2.0 a 2.5 motor stejnou spojku.
Sent from iPhone
"If in doubt, flat out." (Colin McRae)
Impreza WRX Prodrive, MY07
XV 2.0 Ridge, MY19
Toyota Aygo X
Forester SF, MY02 (ex)
Impreza WRX Prodrive, MY07
XV 2.0 Ridge, MY19
Toyota Aygo X
Forester SF, MY02 (ex)
- Jawasystem
- Nováček
- Příspěvky: 48
- Registrován: pon črc 06, 2015 11:06 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Sukup
- Bydliště: Praha
Re: Jawasystem WRX 2002
ceny hír...
Projev setrvačníkového ložiska byl stejný, jako když odchází spojkové. Při přeřazování z 0 na 1 a na 2 v tom při pouštění spojky zaškrundalo (ten zvuk nejvíce připomínal klaksony předválečných aut)).
Co se spojky týče, mám kratší JDM skříň a BA když jí sháněli, tak se podivovali, že na tuto verzi je snad nedražší..
Celková cena opravy byla 49 200,- vč. DPH
Projev setrvačníkového ložiska byl stejný, jako když odchází spojkové. Při přeřazování z 0 na 1 a na 2 v tom při pouštění spojky zaškrundalo (ten zvuk nejvíce připomínal klaksony předválečných aut)).
Co se spojky týče, mám kratší JDM skříň a BA když jí sháněli, tak se podivovali, že na tuto verzi je snad nedražší..
Celková cena opravy byla 49 200,- vč. DPH
Subaru Outback H6, 2005
ex: Subaru WRX MY2002, PRODRIVE
ex: Subaru WRX MY2002, PRODRIVE
- Jawasystem
- Nováček
- Příspěvky: 48
- Registrován: pon črc 06, 2015 11:06 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Sukup
- Bydliště: Praha
Re: Jawasystem WRX 2002
ještě přidám dojmy..
Auto konečně brzdí, tak jak ještě nikdy nebrzdilo. Jde mnohem lépe řadit a spojka mnohem dřív zabírá (ikdyž spojka ještě nebyla po smrti). Spojkový pedál je měkčí, ale ne měkký. (předtím beton)). Zdá se mi, že auto dřív a lépe táhne. Turbo je víc slyšet. (v pozitivním smyslu pěkně hvízdá).
No, tak teď to po sobě čtu a připadá mi to, jak kdybych vyměnil děravou pláštěnku za novou a tvrdil vám, že do ní neteče a že je to príma :655:
.
Auto konečně brzdí, tak jak ještě nikdy nebrzdilo. Jde mnohem lépe řadit a spojka mnohem dřív zabírá (ikdyž spojka ještě nebyla po smrti). Spojkový pedál je měkčí, ale ne měkký. (předtím beton)). Zdá se mi, že auto dřív a lépe táhne. Turbo je víc slyšet. (v pozitivním smyslu pěkně hvízdá).
No, tak teď to po sobě čtu a připadá mi to, jak kdybych vyměnil děravou pláštěnku za novou a tvrdil vám, že do ní neteče a že je to príma :655:
.
Subaru Outback H6, 2005
ex: Subaru WRX MY2002, PRODRIVE
ex: Subaru WRX MY2002, PRODRIVE
- Jawasystem
- Nováček
- Příspěvky: 48
- Registrován: pon črc 06, 2015 11:06 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Sukup
- Bydliště: Praha
Re: Jawasystem WRX 2002
Ahoj Subaráci,
Od minulé investice uběhlo pár měsíců. Během roku 2016 ještě dále proběhlo:
-Výměna předního spodního pomocného rámu za zánovní
- podařilo se mi zničit převodovku TY752 -stálý převod 4.11 (umřela na trojce při nešťastném puštění spojky - sjela mi noha z pedálu při vytočeném motoru. Auto vystřelilo tak, jak ještě nikdy a po 20 metrech zarachtalo!
- výměna za perfektní skříň od Toma Doudy TY754 VBAAA - jdm STI, r.v. 2000 a najeto 54000km, stálý převod 4.44 a silnější zadní špéra (měněno i s kardanem a zadníma poloosama)
z této skříně mám opravdu radost. Nepřijde mi kratší než předchozí, ale celkově dokonce mnohem použitelnější a lépe odstupňovaná , než
předchozí TY 752, která mě ale mátla značnou hlučností, takže s ní jízda nebyla zrovna komfortní v žádné rychlosti
- momentálně je auto 1 den zpět z velkého servisu a konečně udělán podvozek tak, jak jsem si přál už při koupi auta tzn.:
- tlumiče Kayaba Ultra SR
- Whiteline stavitelné stabilizátory + kosti
- 4x komplet zadní štelovací ramena Whiteline (pro mě zbytečný, ale hezký luxus) na polyuretanech
- Anti Lift od Powerflexu
- pár drobností typu manžety, silentbloky atd..
-vyčištění blow off Forge (měl nepravidelné výpadky odfuku, nebo si odfouk když neměl !)
- nainstalováno Walbro 255
- dále při předání auta v servisu mi bylo nabídnuto ať si v autě zkusím sedačky z jdm Imprezy (klasické ročníku cca 2002 bez dělených
hlavových opěrek, ale bez bočních airbagů). No za 10min jsem tam měl nainstalovanou i druhou. Popravdě, nečekal jsem prakticky žádný
rozdíl, ale ty sedačky jsou pro mě osobně o dost lepší, neboť lépe obepínají horní část těla a celkově jsou tvrdší, ale dokonce pohodlnější
a sedák není v místě podkoleních jamek tak zvedlý, jako původní. (musel jsem kvůli tomu mít dost blízko volantu sesli). Díky těmto
sedačkám jsem si vyřešil zapeklitý problém s trochu bolavými zády. Nové sesle navíc obsahují v základu drobnou egopřirážku, přidávají
autu 1,5 koně a snižují spotřebu díky sportovnějšímu vzhledu.
Co se podvozku týče auto je samozřejmně docela jiné oproti seriovému WRX. Mnohem méně se naklání a lépe zatáčí (to bylo patrné už po
instalaci silnější zadní špéry ). Vřele doporučuji těm, kteří z nějakých důvodů chtějí vagon, nebo prostě nejsou ochotní šetřit na Sti rovnou.
Já bych sedana nemohl využívat k občasným pracovním jízdám, kde se mi hodí kombi a krom konkrétní barevné kombinace + stavu auta
mi vlastně vyhovuje určitá "nenápadnost" vagonu. To se o sedanu opravdu říct nedá, i když jej považuji za hezčí . Toliko k případnému
dotazu kolik to stálo a proč nešetřím raději na Sti . Je zábavné sledovat, co která změna udělá s chováním vozu.
Dosavadní cena veškerého servisu vč. pneu za 2 roky co auto vlastním byla 211 000,-
V tomto roce bych rád vyměnil brzdy komplet za velká Bremba, ostré řízení a jako první bude záchrana zadních lemů.
Soupis všech těchto dalších věcí, které by se mi líbily popř. budou nevyhnutelné (kix motoru atd.) je za 215 000,-
Od minulé investice uběhlo pár měsíců. Během roku 2016 ještě dále proběhlo:
-Výměna předního spodního pomocného rámu za zánovní
- podařilo se mi zničit převodovku TY752 -stálý převod 4.11 (umřela na trojce při nešťastném puštění spojky - sjela mi noha z pedálu při vytočeném motoru. Auto vystřelilo tak, jak ještě nikdy a po 20 metrech zarachtalo!
- výměna za perfektní skříň od Toma Doudy TY754 VBAAA - jdm STI, r.v. 2000 a najeto 54000km, stálý převod 4.44 a silnější zadní špéra (měněno i s kardanem a zadníma poloosama)
z této skříně mám opravdu radost. Nepřijde mi kratší než předchozí, ale celkově dokonce mnohem použitelnější a lépe odstupňovaná , než
předchozí TY 752, která mě ale mátla značnou hlučností, takže s ní jízda nebyla zrovna komfortní v žádné rychlosti
- momentálně je auto 1 den zpět z velkého servisu a konečně udělán podvozek tak, jak jsem si přál už při koupi auta tzn.:
- tlumiče Kayaba Ultra SR
- Whiteline stavitelné stabilizátory + kosti
- 4x komplet zadní štelovací ramena Whiteline (pro mě zbytečný, ale hezký luxus) na polyuretanech
- Anti Lift od Powerflexu
- pár drobností typu manžety, silentbloky atd..
-vyčištění blow off Forge (měl nepravidelné výpadky odfuku, nebo si odfouk když neměl !)
- nainstalováno Walbro 255
- dále při předání auta v servisu mi bylo nabídnuto ať si v autě zkusím sedačky z jdm Imprezy (klasické ročníku cca 2002 bez dělených
hlavových opěrek, ale bez bočních airbagů). No za 10min jsem tam měl nainstalovanou i druhou. Popravdě, nečekal jsem prakticky žádný
rozdíl, ale ty sedačky jsou pro mě osobně o dost lepší, neboť lépe obepínají horní část těla a celkově jsou tvrdší, ale dokonce pohodlnější
a sedák není v místě podkoleních jamek tak zvedlý, jako původní. (musel jsem kvůli tomu mít dost blízko volantu sesli). Díky těmto
sedačkám jsem si vyřešil zapeklitý problém s trochu bolavými zády. Nové sesle navíc obsahují v základu drobnou egopřirážku, přidávají
autu 1,5 koně a snižují spotřebu díky sportovnějšímu vzhledu.
Co se podvozku týče auto je samozřejmně docela jiné oproti seriovému WRX. Mnohem méně se naklání a lépe zatáčí (to bylo patrné už po
instalaci silnější zadní špéry ). Vřele doporučuji těm, kteří z nějakých důvodů chtějí vagon, nebo prostě nejsou ochotní šetřit na Sti rovnou.
Já bych sedana nemohl využívat k občasným pracovním jízdám, kde se mi hodí kombi a krom konkrétní barevné kombinace + stavu auta
mi vlastně vyhovuje určitá "nenápadnost" vagonu. To se o sedanu opravdu říct nedá, i když jej považuji za hezčí . Toliko k případnému
dotazu kolik to stálo a proč nešetřím raději na Sti . Je zábavné sledovat, co která změna udělá s chováním vozu.
Dosavadní cena veškerého servisu vč. pneu za 2 roky co auto vlastním byla 211 000,-
V tomto roce bych rád vyměnil brzdy komplet za velká Bremba, ostré řízení a jako první bude záchrana zadních lemů.
Soupis všech těchto dalších věcí, které by se mi líbily popř. budou nevyhnutelné (kix motoru atd.) je za 215 000,-
Subaru Outback H6, 2005
ex: Subaru WRX MY2002, PRODRIVE
ex: Subaru WRX MY2002, PRODRIVE
- OZP
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 4329
- Registrován: úte pro 09, 2014 3:36 pm
- Jméno a příjmení: Ondřej
- Bydliště: Praha
Re: Jawasystem WRX 2002
Moc pekny, at to jezdi!
VW Multivan T6.1 / HAWK- Impreza WRX STI MY2006 / BLOB- Impreza WRX STI MY2003 / EX-Ford Focus combi 1,6 MY2000 RIP†2016 /
V rodině též Levorg MY2017 / OZP SUBARU Youtube
V rodině též Levorg MY2017 / OZP SUBARU Youtube
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49205
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jawasystem WRX 2002
Tomu se říká "dát mazlíkovi péči". Krásný
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- Ladaf
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1199
- Registrován: ned črc 17, 2011 11:43 am
- Bydliště: Praha - Řepy
Re: Jawasystem WRX 2002
paráda taky mám zadní nápravu složenou stejně a jsem sní moc spokojenej
for fun: Subaru Legacy Turbo skoro RS-RA, MY93
for work: Subaru Impreza 2.0R, MY07 <= ex Subaru Impreza 2.0 Sport RS, MY05
for work: Subaru Impreza 2.0R, MY07 <= ex Subaru Impreza 2.0 Sport RS, MY05
- ladis77
- Strážce pokladu
- Příspěvky: 6134
- Registrován: stř zář 09, 2009 7:07 pm
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Re: Jawasystem WRX 2002
moc pekny, moc. zadni lem me taky ceka, nastesti jen jeden, druhej porad jako novej. velky bremba = dobra volba, jen pak dobre namixovat desky/kotouce. to je vzdycky alchymie. ja tam tedka budu mit brembo/rc5+, tak sem zvedavej
OTB 2016 Comfort 08/18 ->
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
- Jawasystem
- Nováček
- Příspěvky: 48
- Registrován: pon črc 06, 2015 11:06 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Sukup
- Bydliště: Praha
Re: Jawasystem WRX 2002
No já mám na jednom bubliny a druhý už je skrz.. Kdyby jste náhodou měli někdo kontakt na dobrého autoklempíře budu moc rád.
Nechci to dávat někomu bez doporučení. S vyšší cenou počítám pakliže to bude udělané poctivě s ochranou vnitřních plechů atd..
Klempířů, kteří mi to tak nějak vyvaří a vykytují znám vícero, ALE... !)). Předpokládám, že slušní autoklempíři budou např. ti, kteří dělají
veterány. Bývají schopný natvarovat cokoliv a kamkoliv.
Nechci to dávat někomu bez doporučení. S vyšší cenou počítám pakliže to bude udělané poctivě s ochranou vnitřních plechů atd..
Klempířů, kteří mi to tak nějak vyvaří a vykytují znám vícero, ALE... !)). Předpokládám, že slušní autoklempíři budou např. ti, kteří dělají
veterány. Bývají schopný natvarovat cokoliv a kamkoliv.
Subaru Outback H6, 2005
ex: Subaru WRX MY2002, PRODRIVE
ex: Subaru WRX MY2002, PRODRIVE
- ladis77
- Strážce pokladu
- Příspěvky: 6134
- Registrován: stř zář 09, 2009 7:07 pm
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Re: Jawasystem WRX 2002
koukam ze si z prahy, takze mam moc dobrej kontakt, je v neratovicich, p. Hurt, vzdy spokojenost, par subarek uz delal, tel muzu poslat. jen minule sem cekal asi 3 tejdny. sikovnej = prace dost, ale vyplati se. za me spokojenost
OTB 2016 Comfort 08/18 ->
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1526
- Registrován: stř úno 11, 2015 11:11 am
- Jméno a příjmení: Vojtěch Myška
Re: Jawasystem WRX 2002
Mám taky Kontakt. A velikou výhodou je, že přes ulici je rovnou lakovna :D obec Vojkovice.
Klempíř Vilda 603 958 984
Klempíř Vilda 603 958 984
exSubaru Justy '94 (1.2i, 9V, 55kW)
exSubaru Outback '05 (3.0R, 24V, 180kW)
No a teď budu chvíli jezdit Pažoutem
exSubaru Outback '05 (3.0R, 24V, 180kW)
No a teď budu chvíli jezdit Pažoutem
- Jawasystem
- Nováček
- Příspěvky: 48
- Registrován: pon črc 06, 2015 11:06 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Sukup
- Bydliště: Praha
Re: Jawasystem WRX 2002
Díky kluci,
Ladisi poprosím také o ten kontakt na p. Hurta. S čekací dobou počítám. Když už to vydrželo rok, tak to pár týdnů počká. Jen to nechci neudělané nechávatat celou zimu, aby pak ještě bylo co opravovat
Ladisi poprosím také o ten kontakt na p. Hurta. S čekací dobou počítám. Když už to vydrželo rok, tak to pár týdnů počká. Jen to nechci neudělané nechávatat celou zimu, aby pak ještě bylo co opravovat
Subaru Outback H6, 2005
ex: Subaru WRX MY2002, PRODRIVE
ex: Subaru WRX MY2002, PRODRIVE
- ladis77
- Strážce pokladu
- Příspěvky: 6134
- Registrován: stř zář 09, 2009 7:07 pm
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Re: Jawasystem WRX 2002
777 734 898 ulice ruzova, neratovice, kdyby to nebral, tak pracuje, vetsinou vola zpet
OTB 2016 Comfort 08/18 ->
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
-
- Nováček
- Příspěvky: 2
- Registrován: pon led 09, 2017 12:47 pm
- Jméno a příjmení: Pavel Franc
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Re: Jawasystem WRX 2002
Pěknej kousek, je vidět že je o něj dobře pečováno. Mám taky wagona 2001 a sem kousíček od Prahy, mohli bysme hodit nějakýho spicha a pokec když bude chuť
-------------------------
01´ Impreza WRX Sportwagon 320HP - FUN
98´ Lexus LS400 285HP - DAILY
01´ Alfa Romeo 156 Sportwagon V6 191HP - FOR SALE
01´ Impreza WRX Sportwagon 320HP - FUN
98´ Lexus LS400 285HP - DAILY
01´ Alfa Romeo 156 Sportwagon V6 191HP - FOR SALE