To mi chcete říct, že ty zadní, co se dělaly v 160k už byly druhý?.dundee. píše: Na Legacy jsem na tom byl podobně. V 70.000km měněn komplet zadek.
Servis Subaru = alfa omega všeho.
Re: Servis Subaru = alfa omega všeho.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- .dundee.
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2915
- Registrován: stř kvě 18, 2011 1:08 am
- Jméno a příjmení: Pavel
- Bydliště: Praha
Re: Servis Subaru = alfa omega všeho.
Vůbec by mě to nepřekvapilo.
Subaru Impreza WRX STi MY04
ex Subaru Legacy 2.0D MY09
ex Subaru Legacy 2.0D MY09
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49211
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Servis Subaru = alfa omega všeho.
No ale asi spíš proto, že to bylo vyrezlý, než sjetý, ne ? Já jsem před vánoci měnil zadní destičky a nechával jsem stočit kotouče a právě díky vyrezlinám jsme se dostali až na limit. Příští kotouče musím dát povrchově upravené...
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- Kolben
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon bře 26, 2012 2:06 pm
- Jméno a příjmení: Honza
- Bydliště: Holýšov
Re: Servis Subaru = alfa omega všeho.
Nene, sjety to bylo.. A v autě sem jezdil sám. Takže nalozenim kufru to rozhodně nebylo.
Sent from my iPad mini 4 using Tapatalk
Sent from my iPad mini 4 using Tapatalk
Outback 2.5i Sport Lineartronic 2017
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
Re: Servis Subaru = alfa omega všeho.
A co presne zpusobuje, ze to nalozeny brzdi vzadu vic nez nenalozny?
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
- draconis
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5219
- Registrován: pon kvě 12, 2014 11:53 am
- Jméno a příjmení: Petr
- Bydliště: České Budějovice
Re: Servis Subaru = alfa omega všeho.
Logicky bych řekl, že nejvíc kinetické energie jde při brždění samozřejmě na předek a také, že předek tahá váhu motoru neustále, kdežto kufr může být prázdný a na zadních sedadlech taky nikdo jezdit pořád nemusí. Obecně tedy přední brzdy musí být více namáhané než zadní, pokud nevozím stále na zadní nápravě bůhvíjaký náklad.Traveller píše:Proto jsou přece přední kotouče a hlavně desky zhruba 2-3 násobně silnější/větší než zadní, protože předek prostě vytváří většinu brzdného účinku auta.
- Traveller
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11896
- Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
- Jméno a příjmení: Jirka
- Bydliště: Česká Třebová
Re: Servis Subaru = alfa omega všeho.
Dobrý dotaz!!! :826: Trochu by mě to taky zajímalo, i když celkem věřím, že by na tom u těch dnešních aut, plných elektroniky, něco mohlo být a nezpochybňuji to. :811: :845:newli píše:A co presne zpusobuje, ze to nalozeny brzdi vzadu vic nez nenalozny?
HonzaCZ: To jo. Tak jsme se dobrali k nějakému závěru, že předek brzdí každopádně více. :supeer: Jenom malé nedorozumění. Já mám pocit, že ve škole nám říkali, že na předek jde "standardně" okolo 70%, pokud se dá o standardu mluvit. I když je mi jasný, že to bylo tvrzení poplatné době..., 25 let zpátky. ::-DDD: To ještě na Škodě 110L tolik elektroniky nebylo. ::-DDD: ::-DDD: ::-DDD:
Ale jinak teda nevím, co s těmi brzdami děláte?!?!?!? :655: :713: Já jsem teď dával nové desky na předek v 80.000km kvůli tomu klepání (zatím je to O.K., i když si myslím, že na ty třmeny stejně dojde) a desky měly ještě okolo 5-6mm. A když jsem se nějaký čas zpátky bavil u Chalupů a v AWD o zadních brzdách, tak mi bylo sděleno, že "mě přežijou". A zatím to tak vypadá. Kotouče hezky oleštěné a téměř bez opotřebení a desky taky. Zatím ten zadek typuji tak min. na 150.000km. :811:
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4156
- Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
- Bydliště: Jemnice, Vysočina
Re: Servis Subaru = alfa omega všeho.
Na zadní nápravě je regulátor tlaku ( podobný bazmek jako třena na nivelaci xenonů ), když jedeš prázdný, tak je tlak v zadním okruku vcelku mizerný, jinak by se při brždění zadní brzdy pořád blokovali a taky se při něm zadní náprava oproti přední odlehčuje. Jak si dozadu sednou třeba dva lidi, nebo strčíš něco těžšího do kufru, zapřáhneš vozík a pod, tak si zadek trošku sedne, regulace s dostane do jiné polohy a tlak v zadním okruhu zvýší .....teď se ale drbu na hlavě :655: a přemýšlím jak je to když jsou tam samoniveláky a zadek je pořád ve stejné poloze.......
Jinak po zadních brzdách se toho opravdu nechce tolik co předních, to už je vidět na tom, že jsou tam menší kotouče a většinou i nevětrané i mizernější desky. Já zadek měnil až ve 220 kkm, ale to byly už rezavý jak lišky i sjetý pod minimálně přípustnou tloušťku kotoučů :850:
Jinak po zadních brzdách se toho opravdu nechce tolik co předních, to už je vidět na tom, že jsou tam menší kotouče a většinou i nevětrané i mizernější desky. Já zadek měnil až ve 220 kkm, ale to byly už rezavý jak lišky i sjetý pod minimálně přípustnou tloušťku kotoučů :850:
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
Nyní: BMW 330xd AT
- SCOOTER
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2999
- Registrován: ned úno 14, 2010 9:45 pm
- Jméno a příjmení: Miloš Tůma
- Bydliště: Tábor
- Kontaktovat uživatele:
Re: Servis Subaru = alfa omega všeho.
Pokud mám správné informace tak vozidla vybavené ABS žádný regulátor brzdného účinku nemají...vše si řídí jednotka ABS sama!!!.Minulý týden jsem řešil něco podobného na služebním autě.Nech co nejdříve zkontrolovat celý brzdový system ať je to co je to!!!.
Legacy 2.0R 121kw MT. MY2007 ...mazel
Forester S Turbo 2.0i 130kw. MY 2002-Radost
Legacy com.III 2.0i 92kw. MY2002
Outback 2.5i 121kw MT,MY2005
Outback H6 3.0i 154kw. MY2003-Luxus
Legacy 2.5i 115kw. MY1999
Subaru Impreza GT 155kw. MY1996-Legenda
Forester S Turbo 2.0i 130kw. MY 2002-Radost
Legacy com.III 2.0i 92kw. MY2002
Outback 2.5i 121kw MT,MY2005
Outback H6 3.0i 154kw. MY2003-Luxus
Legacy 2.5i 115kw. MY1999
Subaru Impreza GT 155kw. MY1996-Legenda
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49211
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Servis Subaru = alfa omega všeho.
Miloši to člověče nevim, jestli máš úplně správné informace, protože si pamatuju, že se tu kdysi řešil myslím na nějakém SG Forestru, zatuhlý právě ten zátěžový bazmek, který je myslím na zadní nápravě...
Ale můžu si to samozřejmě blbě pamatovat...
Ale můžu si to samozřejmě blbě pamatovat...
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- SCOOTER
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2999
- Registrován: ned úno 14, 2010 9:45 pm
- Jméno a příjmení: Miloš Tůma
- Bydliště: Tábor
- Kontaktovat uživatele:
Re: Servis Subaru = alfa omega všeho.
Tome jak jsem psal bylo mi to takhle vysvětleno u nového Transita...před tím jsem najezdil X set tis.s LT a ten byl bez ABS a měl regulátor brzdného účinku.Třeba je to u SUBARU jinak...ale abych řekl pravdu na svém Fozzym jsem nic vzadu nenašel??.
Naposledy upravil(a) SCOOTER dne ned led 31, 2016 12:31 pm, celkem upraveno 1 x.
Legacy 2.0R 121kw MT. MY2007 ...mazel
Forester S Turbo 2.0i 130kw. MY 2002-Radost
Legacy com.III 2.0i 92kw. MY2002
Outback 2.5i 121kw MT,MY2005
Outback H6 3.0i 154kw. MY2003-Luxus
Legacy 2.5i 115kw. MY1999
Subaru Impreza GT 155kw. MY1996-Legenda
Forester S Turbo 2.0i 130kw. MY 2002-Radost
Legacy com.III 2.0i 92kw. MY2002
Outback 2.5i 121kw MT,MY2005
Outback H6 3.0i 154kw. MY2003-Luxus
Legacy 2.5i 115kw. MY1999
Subaru Impreza GT 155kw. MY1996-Legenda
Re: Servis Subaru = alfa omega všeho.
Mechanický regulátor zadní nápravy byl, u aut, co jsem měl, naposled u žigulíka.
U OTB 2001 je konstantní mechanický omezovač tlaku, tedy na zadek jde už omezený tlak. Jemnou doregulaci asi řeší ABS.
U Lega 2007 je EBD = elektronická distribuce brzdné síly a tam je to už plně v režii jednotky ABS/VDC.
U OTB 2001 je konstantní mechanický omezovač tlaku, tedy na zadek jde už omezený tlak. Jemnou doregulaci asi řeší ABS.
U Lega 2007 je EBD = elektronická distribuce brzdné síly a tam je to už plně v režii jednotky ABS/VDC.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- draconis
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5219
- Registrován: pon kvě 12, 2014 11:53 am
- Jméno a příjmení: Petr
- Bydliště: České Budějovice
Re: Servis Subaru = alfa omega všeho.
Kua, člověk se pořád učí. Doteď jsem neměl ponětí, že něco takového na autech existuje... :670:
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49211
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Servis Subaru = alfa omega všeho.
Ha, teď mě napadlo, nemá Forejs na zadní nápravě něco, co automaticky šteluje sklon světel ? Já mám prostě v hlavě, že se tu někdy řešilo něco takovýho a já to teda asi smíchal s brzdama...
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- SCOOTER
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2999
- Registrován: ned úno 14, 2010 9:45 pm
- Jméno a příjmení: Miloš Tůma
- Bydliště: Tábor
- Kontaktovat uživatele:
Re: Servis Subaru = alfa omega všeho.
Tome to je jiná...svět se nezboří.VDC píše:Ha, teď mě napadlo, nemá Forejs na zadní nápravě něco, co automaticky šteluje sklon světel ? Já mám prostě v hlavě, že se tu někdy řešilo něco takovýho a já to teda asi smíchal s brzdama...
Legacy 2.0R 121kw MT. MY2007 ...mazel
Forester S Turbo 2.0i 130kw. MY 2002-Radost
Legacy com.III 2.0i 92kw. MY2002
Outback 2.5i 121kw MT,MY2005
Outback H6 3.0i 154kw. MY2003-Luxus
Legacy 2.5i 115kw. MY1999
Subaru Impreza GT 155kw. MY1996-Legenda
Forester S Turbo 2.0i 130kw. MY 2002-Radost
Legacy com.III 2.0i 92kw. MY2002
Outback 2.5i 121kw MT,MY2005
Outback H6 3.0i 154kw. MY2003-Luxus
Legacy 2.5i 115kw. MY1999
Subaru Impreza GT 155kw. MY1996-Legenda