catana píše:- auto je horkokrevne i se seriovym vykonem. Navrh motoru vyzaduje ridky olej, tzn. bezpecne reseni je co nejdriv nainstalovat chladic oleje. I pri jen trochu rychlejsi jizde leti teplota pres 100 stupnu. Levne reseni je pouzit olejovy chladic/ohrivac napojeny na chladici okruh z WRX. Ja sel cestou Perrinu.
86R píše:Ted jsem objednaval Perrin za 17.5k i s postovnym. Pristi tyden je tady. Potrebujes jen kreditku, Paypal ucet, Shipito ucet (pro nakupy v USA) a registrace v eshopu kde si to chces koupit. Nadmerny a tezky veci jsou dost drahy a lepsi koupit v Evrope pokud to jde. …
Jak dostat teplotu do Torque (android aplikace):86R píše:Taky jsem o tom hodne uvazoval, ale ma to i svy nevyhody - jako treba problemy s tlakem. Radsi sem si poridil neco poradnyho. @streety ti to rozmluvi.
OBD2 Mode and PID: 2101
Minimum Value: -40
Maximum Value: 215 (this is just the maximum that this location can support, which does not mean the sensor can read that high)
Scale factor: x1
Unit type: C
Equation: AC-40 (no space between A and C; "AC" is the location within the response)
OBD Header: 7E0 (Auto also works, but seems to take longer)
Zminovany Subaru Forrester chladic apod:
http://www.ft86club.com/forums/showthread.php?t=50427
http://www.ft86club.com/forums/showthread.php?t=73684
Ruzne
- idealni provozni teplota je podle streetyho 80-90 stupnu, podle jinych nazoru pak 105-120 stupnu (220-250F)
- take zalezi, odkud se teplota oleje cte (kde je cidlo)!