zima vs klíček dálkového odemykaní
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 248
- Registrován: ned lis 22, 2009 5:34 pm
- Jméno a příjmení: Mike
- Bydliště: Pardubice
Re: zima vs klíček dálkového odemykaní
mam rovnaky problem, rano auto odmknem dialkovym, ale po 15stich minutach ked vystupim a chcem zamknut, tak jedine rucne, klucik je studeny zo zapalovania i ked v aute uz mam 23 ..
Re: zima vs klíček dálkového odemykaní
Tak mi najednou přestalo fungovat zamykání auta na dálku :686: Odemykání funguje, ale zamykání ne. Normálně auto blikne jako jindy, ale nezamkne, jen zapne alarm. Zamknout musím klíčem :839:
Nemáte někdo tip kde hledat zakopanýho psa?
Nemáte někdo tip kde hledat zakopanýho psa?
- Harry
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1517
- Registrován: ned srp 02, 2009 12:00 am
- Bydliště: Pražská 605, Dobřichovice
Re: zima vs klíček dálkového odemykaní
To by chtělo někoho, kdo rozumí počítačům, poněvadž ta sestava, co to obsluhuje, má stejné systémy.
Harry / Jindra
LEGACY II BG, H4 2,5/110 kW STW, model GX MY 96/97 AT
Veritas omnia vincit!
LEGACY II BG, H4 2,5/110 kW STW, model GX MY 96/97 AT
Veritas omnia vincit!
- lojzmen
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 392
- Registrován: ned srp 30, 2009 11:38 pm
- Jméno a příjmení: Lojza
- Bydliště: Ostrava-Poruba
Re: zima vs klíček dálkového odemykaní
Přestal mi fungovat zámek pátých dveří na klíč.
A vůbec, klíče mám tak ojeté, že kdoví, kolik to auto má najeto.
Vychází mi, že nejlevnější oprava asi bude zamontovat dálkové ovládání (cca 900Kč). Kdoví, kde bych zámky sháněl.
Dálkové mi docela chybí a už se těším
Mám Legacy III 1999, kde je systém, že pouze klíčem ve dveřích řidiče odemknu vše, tzn. i páté.
Jak je to zevnitř, nevím.
Takže do pravých dveří dám kontakt, nebo servo s kontaktem a budu mít "luxus".
(já vlastně ani nevím, zda v dveřích řidiče je servo, tak asi i tam to namontuji :655: ).
A vůbec, klíče mám tak ojeté, že kdoví, kolik to auto má najeto.
Vychází mi, že nejlevnější oprava asi bude zamontovat dálkové ovládání (cca 900Kč). Kdoví, kde bych zámky sháněl.
Dálkové mi docela chybí a už se těším
Mám Legacy III 1999, kde je systém, že pouze klíčem ve dveřích řidiče odemknu vše, tzn. i páté.
Jak je to zevnitř, nevím.
Takže do pravých dveří dám kontakt, nebo servo s kontaktem a budu mít "luxus".
(já vlastně ani nevím, zda v dveřích řidiče je servo, tak asi i tam to namontuji :655: ).
Subaru XV 2,0i Active 6MT 110kW r.2012
Ex:Daihatsu Sirion 1,3L r.2005, Legacy 2,0 AT r.2000, Impreza 1,8 MT asi 1995, nic, Š100, nic, Š440, Tatraplán T600 s motorem 603
Ex:Daihatsu Sirion 1,3L r.2005, Legacy 2,0 AT r.2000, Impreza 1,8 MT asi 1995, nic, Š100, nic, Š440, Tatraplán T600 s motorem 603
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49227
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: zima vs klíček dálkového odemykaní
Lojzmene máš možnost si nechat podle zámku udělat klíč, řešili jsme to u mladýho justýny, kde na tom klíče byly zrovna tak, sjetý téměř bez zoubků. Dálkáč je samozřejmě fajn, taky ho budu u aut řešit.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- lojzmen
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 392
- Registrován: ned srp 30, 2009 11:38 pm
- Jméno a příjmení: Lojza
- Bydliště: Ostrava-Poruba
Re: zima vs klíček dálkového odemykaní
VDC - klíč podle zámku, to mne vůbec nenapadlo.
Ten zámek je něco jiného, než znám, namísto kolíčků jsou asi kroužky v příčném zářezu, obepínající klíč.
Namontoval jsem dálkové ovládání. V dveřích řidiče není motorek-servo, jen kontakty. Namontoval jsem tam servo tak, že hýbe s pákou mezi táhly k vnitřnímu ovladači u řidiče. Takže auto jakoby odemyká řidič zevnitř.
Prodražilo se mi to, musel jsem namísto serva za 60Kč koupit zúžené servo v www.Jablotron.
Na signalizaci funkce zamknuto/odemknuto a odemykání klíčem zprava jsem se vykašlal.
Ale teď si to užívám
Ten zámek je něco jiného, než znám, namísto kolíčků jsou asi kroužky v příčném zářezu, obepínající klíč.
Namontoval jsem dálkové ovládání. V dveřích řidiče není motorek-servo, jen kontakty. Namontoval jsem tam servo tak, že hýbe s pákou mezi táhly k vnitřnímu ovladači u řidiče. Takže auto jakoby odemyká řidič zevnitř.
Prodražilo se mi to, musel jsem namísto serva za 60Kč koupit zúžené servo v www.Jablotron.
Na signalizaci funkce zamknuto/odemknuto a odemykání klíčem zprava jsem se vykašlal.
Ale teď si to užívám
Subaru XV 2,0i Active 6MT 110kW r.2012
Ex:Daihatsu Sirion 1,3L r.2005, Legacy 2,0 AT r.2000, Impreza 1,8 MT asi 1995, nic, Š100, nic, Š440, Tatraplán T600 s motorem 603
Ex:Daihatsu Sirion 1,3L r.2005, Legacy 2,0 AT r.2000, Impreza 1,8 MT asi 1995, nic, Š100, nic, Š440, Tatraplán T600 s motorem 603
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 213
- Registrován: stř čer 04, 2014 10:01 am
- Jméno a příjmení: Kamil Kuběna
- Bydliště: Vyškov
Re: zima vs klíček dálkového odemykaní
Nějaký posun s problémem prochladlého klíčku po těch cirka osmi letech?
Na podzim se mi to začalo projevovat taky. Když klíček přes noc na háčku lehce zchládnul pod příjemnou pokojovou teplotu, tak jsem se ráno mohl u auta v garáži klidně umačkat, ale to se stejně neotevřelo. Stačilo ale chvíli klíč prohřát v dlani a on znovu odemykal, proto jsem ho začal ukládat pěkně v teple, aby se chudáček nenachladil a říkal jsem si, že na jaře uvidím, jestli se to srovná. Zítra začíná květen, ale nic se nesrovnalo, proto jsem to nevydržel a vyměnil jsem v klíčku baterku. Znovu se odemyká bez problému. Nová baterie má 3,27 V, stará měla 2,91 V a neodemykala, přitom nominální hodnota baterie mají být ty 3 volty.
Jsem sám, kdo z toho má tyhle pocity: ?
Na podzim se mi to začalo projevovat taky. Když klíček přes noc na háčku lehce zchládnul pod příjemnou pokojovou teplotu, tak jsem se ráno mohl u auta v garáži klidně umačkat, ale to se stejně neotevřelo. Stačilo ale chvíli klíč prohřát v dlani a on znovu odemykal, proto jsem ho začal ukládat pěkně v teple, aby se chudáček nenachladil a říkal jsem si, že na jaře uvidím, jestli se to srovná. Zítra začíná květen, ale nic se nesrovnalo, proto jsem to nevydržel a vyměnil jsem v klíčku baterku. Znovu se odemyká bez problému. Nová baterie má 3,27 V, stará měla 2,91 V a neodemykala, přitom nominální hodnota baterie mají být ty 3 volty.
Jsem sám, kdo z toho má tyhle pocity: ?
2000 - 2015: Subaru Impreza 2.0 GL 1996
2015 - ... : Subaru Legacy Outback 3.0R 2008
2015 - ... : Subaru Legacy Outback 3.0R 2008
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22764
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: zima vs klíček dálkového odemykaní
Já bych byl asi rád, že to výměna baterie vyřešila a tvářil se šťastně Ono měřit napětí baterky naprázdno není úplně relevantní. To její napětí při zátěži (tj zmáčkneš tlačítko) může taky klesnout někam úplně jinam...