Prozba o "doladění" aneb motor cuká
Prozba o "doladění" aneb motor cuká
Dobrý den všem. Zhruba tři týdny jsem štastným majitelem prvního subara ale řeším celkem pro mě podstatný problém. Je to impreza rv. 2001 160kw. Na motor se dávalo turbo z sti a údajně japonská jednotka na 260koní. Pán co mi ho prodával na něm dělal motor protože se propálil píst. Nepřijde mi že jde za plynem uplně jak má ale co je horší když ho vytáčím na půl plynu tak u 4tis otáčkách začne vynechávat a kope mě do plyn. pedálu takže střílí do sání. Potřebuju pomoci jelikož na to nemám patřičné vybavení a zkušenosti od někoho kdo ladí takto upravené motory aby poradil, případě nabídl své služby a pomohl mi od tohoto nepříjemného problému. Když dám plný plyn tak u těch to otáček to je nepotřehnutelné a pak vypálí jak smyslů zbavený. Měl jsem to na diagnostice Delphi a ta hlásí jen závadu "spínač volnoběhu". Budu rád za každou pomoc. Kuba
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 757
- Registrován: pát dub 11, 2014 7:50 am
- Jméno a příjmení: Vít Pleskot
- Bydliště: Turnovsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prozba o "doladění" aneb motor cuká
Obcas na facebooku SFC narazim na prispevek, ze nekdo ladil u Hajsel Motorsport. Kluci se evidetne dost vyznaji a dokazou z auta udelat neskutecnou masinu.
Subaru Legacy 2.0i 101kw MY05 AT, šedá pastel, koupeno na 129tis km
- Marty73
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 3306
- Registrován: sob črc 31, 2010 5:44 pm
- Jméno a příjmení: Martin J.
- Bydliště: Statenice
Prozba o "doladění" aneb motor cuká
Myslím, že diagnostika ti žádnou chybu neukáže. Bude to chtít na brzdu nebo jinak prohlédnout mapu. A odladit to jako celek. Ono dát jiné turbo a jinou ECU a na zbytek nesahnout je docela divočina. Já bych si to netroufl.
Takže jako obvykle Proturbo ve Frýdku, RRR v Praze. Nebo přes AWD či Boxer.
Sent from iPhone
Takže jako obvykle Proturbo ve Frýdku, RRR v Praze. Nebo přes AWD či Boxer.
Sent from iPhone
"If in doubt, flat out." (Colin McRae)
Impreza WRX Prodrive, MY07
XV 2.0 Ridge, MY19
Toyota Aygo X
Forester SF, MY02 (ex)
Impreza WRX Prodrive, MY07
XV 2.0 Ridge, MY19
Toyota Aygo X
Forester SF, MY02 (ex)
Re: Prozba o "doladění" aneb motor cuká
Také se mi to nezdá a nerad bych aby motor odešel znovu. V origo subaru mi asi moc neporadí a náhodou někdo z Libereckého kraje se tímto nezabývá? Na proturbo jsem slyšel dobré reference ale přes půl země se mi tam nechce už jen z nedostatku času.
- ladis77
- Strážce pokladu
- Příspěvky: 6134
- Registrován: stř zář 09, 2009 7:07 pm
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Re: Prozba o "doladění" aneb motor cuká
sezen si stokyho z hajselu. cena velice prizniva a rozumi tomu.
OTB 2016 Comfort 08/18 ->
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
Re: Prozba o "doladění" aneb motor cuká
Tak pánové, auto už se dostalo k doktorovi a už se vyřešilo pár věcí jako například jiná labda sonda před turbem a podobně. Ovšem mám problém s knock sensorem, mohu tam dát jaký chci a stále hlásí závadu vysokého napětí, setkla se stím už někdo a je pravděpodobné že je špatný vodič k němu? Dále bych se chtěl optat jestli nemá někdo navíc restriktor na regulaci turba? Je to v podstatě kulička v té malé hadičce co vede z turba.
- Milanos
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 270
- Registrován: úte zář 23, 2014 12:15 pm
- Jméno a příjmení: Milan Breda
- Bydliště: Tábor
Re: Prozba o "doladění" aneb motor cuká
Přesně, co vim tak Hajsel ví a vždy vyřeší :657:
Subaru Impreza 2.0R 2006, 118kW
Subaru Impreza 2.0 GT/99 - 155kW - ex
Subaru Legacy 2,2 100kW - ex
VW Golf IV 1,6 77kW - v rodině
Škoda Felicia 1,3 GLXi 50kW - začátek řidičské kariéry / na parkovišti zbořena šikovným řidičem
Subaru Impreza 2.0 GT/99 - 155kW - ex
Subaru Legacy 2,2 100kW - ex
VW Golf IV 1,6 77kW - v rodině
Škoda Felicia 1,3 GLXi 50kW - začátek řidičské kariéry / na parkovišti zbořena šikovným řidičem
Re: Prozba o "doladění" aneb motor cuká
To souhlasím Petr je odborník na slovo vzatý jen moje auto to pěkně kazí, bohužel jsme se zasekly na tom knock sensoru který je proste mrtev a je nekde problém v elektrice a potřebuju na to přijít
- j3rry
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1024
- Registrován: pon dub 16, 2012 9:58 pm
- Jméno a příjmení: Tomáš H.
- Bydliště: Brno/Karviná/Pržno
Re: Prozba o "doladění" aneb motor cuká
https://www.youtube.com/watch?feature=p ... MkIE#t=646
checkni čas 10:46 - zmiňuje se tam i o tom, že se knock sensor někdy za účelem zvýšení výkonu odstíňoval. Nevím, jestli je to aplikovatelné i na GDčka a pokud ano, zda-li třeba není to odstínění nebývalo v praxi tuzerama řešeno jinak, než u GCček... Nicméně zvýšené napětí bude spíš asi čistě elektrický problém, no...
Jinak :bp: if offtopic nebo pokud už jste na to přišli :unami:
checkni čas 10:46 - zmiňuje se tam i o tom, že se knock sensor někdy za účelem zvýšení výkonu odstíňoval. Nevím, jestli je to aplikovatelné i na GDčka a pokud ano, zda-li třeba není to odstínění nebývalo v praxi tuzerama řešeno jinak, než u GCček... Nicméně zvýšené napětí bude spíš asi čistě elektrický problém, no...
Jinak :bp: if offtopic nebo pokud už jste na to přišli :unami:
1999 SF Subaru Forester 2.0 5MT
1995 GC8 Subaru Impreza WRX STi - sold
1996 Mazda MX-5 NA 1.6 66kw - R.I.P.
2005 Subaru Legacy 3.0R 6MT Spec.B Sedan - R.I.P. (ale resurrected a teď kdesi stále spokojeně vrčí)
2004 Subaru Legacy 2.5 5MT Sedan - R.I.P.
1995 GC8 Subaru Impreza WRX STi - sold
1996 Mazda MX-5 NA 1.6 66kw - R.I.P.
2005 Subaru Legacy 3.0R 6MT Spec.B Sedan - R.I.P. (ale resurrected a teď kdesi stále spokojeně vrčí)
2004 Subaru Legacy 2.5 5MT Sedan - R.I.P.
Re: Prozba o "doladění" aneb motor cuká
Takže jsem nakonec věe vyřešil. Poslední problem tj. knock senzor byl v elektrice, někomu se při demontáži motoru povedlo vytrhnout kabel ze zásuvky, nastala celkem úleva a velké zklamání že se tohle někomu může povést ale stalo se a už vše funguje jak má. Doufám že to třeba pomůže někomu při řešení podobných problémů. Často to je nějaká 3,14čovina :D Děkuji všm zůčastněným a Subaru zdar
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49543
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prozba o "doladění" aneb motor cuká
To jsou závady na posrání... Při hledání takovýchhle závad by člověk vyrostl...No hlavně, že to máš vyřešeno, tak ať už to jen jezdí.
Odesláno z mého ASUS Transformer Pad TF300TG pomocí Tapatalk
Odesláno z mého ASUS Transformer Pad TF300TG pomocí Tapatalk
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97