Prozba o "doladění" aneb motor cuká

Většina našich vozů má konstrukčně stejné motory. Proto i řešení potíží je možné řešit společně
Odpovědět
Uživatelský avatar
cubrd
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 197
Registrován: sob črc 18, 2015 9:04 pm
Bydliště: Lbc

Prozba o "doladění" aneb motor cuká

Příspěvek od cubrd »

Dobrý den všem. Zhruba tři týdny jsem štastným majitelem prvního subara ale řeším celkem pro mě podstatný problém. Je to impreza rv. 2001 160kw. Na motor se dávalo turbo z sti a údajně japonská jednotka na 260koní. Pán co mi ho prodával na něm dělal motor protože se propálil píst. Nepřijde mi že jde za plynem uplně jak má ale co je horší když ho vytáčím na půl plynu tak u 4tis otáčkách začne vynechávat a kope mě do plyn. pedálu takže střílí do sání. Potřebuju pomoci jelikož na to nemám patřičné vybavení a zkušenosti od někoho kdo ladí takto upravené motory aby poradil, případě nabídl své služby a pomohl mi od tohoto nepříjemného problému. Když dám plný plyn tak u těch to otáček to je nepotřehnutelné a pak vypálí jak smyslů zbavený. Měl jsem to na diagnostice Delphi a ta hlásí jen závadu "spínač volnoběhu". Budu rád za každou pomoc. Kuba
pleswi
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 757
Registrován: pát dub 11, 2014 7:50 am
Jméno a příjmení: Vít Pleskot
Bydliště: Turnovsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Prozba o "doladění" aneb motor cuká

Příspěvek od pleswi »

Obcas na facebooku SFC narazim na prispevek, ze nekdo ladil u Hajsel Motorsport. Kluci se evidetne dost vyznaji a dokazou z auta udelat neskutecnou masinu.
Subaru Legacy 2.0i 101kw MY05 AT, šedá pastel, koupeno na 129tis km
Uživatelský avatar
Marty73
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 3306
Registrován: sob črc 31, 2010 5:44 pm
Jméno a příjmení: Martin J.
Bydliště: Statenice

Prozba o "doladění" aneb motor cuká

Příspěvek od Marty73 »

Myslím, že diagnostika ti žádnou chybu neukáže. Bude to chtít na brzdu nebo jinak prohlédnout mapu. A odladit to jako celek. Ono dát jiné turbo a jinou ECU a na zbytek nesahnout je docela divočina. Já bych si to netroufl.
Takže jako obvykle Proturbo ve Frýdku, RRR v Praze. Nebo přes AWD či Boxer.


Sent from iPhone
"If in doubt, flat out." (Colin McRae)

Impreza WRX Prodrive, MY07
XV 2.0 Ridge, MY19
Toyota Aygo X
Forester SF, MY02 (ex)
Uživatelský avatar
cubrd
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 197
Registrován: sob črc 18, 2015 9:04 pm
Bydliště: Lbc

Re: Prozba o "doladění" aneb motor cuká

Příspěvek od cubrd »

Také se mi to nezdá a nerad bych aby motor odešel znovu. V origo subaru mi asi moc neporadí a náhodou někdo z Libereckého kraje se tímto nezabývá? Na proturbo jsem slyšel dobré reference ale přes půl země se mi tam nechce už jen z nedostatku času.
Uživatelský avatar
ladis77
Strážce pokladu
Strážce pokladu
Příspěvky: 6134
Registrován: stř zář 09, 2009 7:07 pm
Bydliště: Kralupy nad Vltavou

Re: Prozba o "doladění" aneb motor cuká

Příspěvek od ladis77 »

sezen si stokyho z hajselu. cena velice prizniva a rozumi tomu.
OTB 2016 Comfort 08/18 ->
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
Uživatelský avatar
cubrd
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 197
Registrován: sob črc 18, 2015 9:04 pm
Bydliště: Lbc

Re: Prozba o "doladění" aneb motor cuká

Příspěvek od cubrd »

Tak pánové, auto už se dostalo k doktorovi a už se vyřešilo pár věcí jako například jiná labda sonda před turbem a podobně. Ovšem mám problém s knock sensorem, mohu tam dát jaký chci a stále hlásí závadu vysokého napětí, setkla se stím už někdo a je pravděpodobné že je špatný vodič k němu? Dále bych se chtěl optat jestli nemá někdo navíc restriktor na regulaci turba? Je to v podstatě kulička v té malé hadičce co vede z turba.
Uživatelský avatar
Milanos
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 270
Registrován: úte zář 23, 2014 12:15 pm
Jméno a příjmení: Milan Breda
Bydliště: Tábor

Re: Prozba o "doladění" aneb motor cuká

Příspěvek od Milanos »

Přesně, co vim tak Hajsel ví a vždy vyřeší :657:
Subaru Impreza 2.0R 2006, 118kW
Subaru Impreza 2.0 GT/99 - 155kW - ex
Subaru Legacy 2,2 100kW - ex
VW Golf IV 1,6 77kW - v rodině
Škoda Felicia 1,3 GLXi 50kW - začátek řidičské kariéry / na parkovišti zbořena šikovným řidičem
Uživatelský avatar
cubrd
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 197
Registrován: sob črc 18, 2015 9:04 pm
Bydliště: Lbc

Re: Prozba o "doladění" aneb motor cuká

Příspěvek od cubrd »

To souhlasím Petr je odborník na slovo vzatý jen moje auto to pěkně kazí, bohužel jsme se zasekly na tom knock sensoru který je proste mrtev a je nekde problém v elektrice a potřebuju na to přijít
Uživatelský avatar
j3rry
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1024
Registrován: pon dub 16, 2012 9:58 pm
Jméno a příjmení: Tomáš H.
Bydliště: Brno/Karviná/Pržno

Re: Prozba o "doladění" aneb motor cuká

Příspěvek od j3rry »

https://www.youtube.com/watch?feature=p ... MkIE#t=646

checkni čas 10:46 - zmiňuje se tam i o tom, že se knock sensor někdy za účelem zvýšení výkonu odstíňoval. Nevím, jestli je to aplikovatelné i na GDčka a pokud ano, zda-li třeba není to odstínění nebývalo v praxi tuzerama řešeno jinak, než u GCček... Nicméně zvýšené napětí bude spíš asi čistě elektrický problém, no...

Jinak :bp: if offtopic nebo pokud už jste na to přišli :unami:
1999 SF Subaru Forester 2.0 5MT
1995 GC8 Subaru Impreza WRX STi - sold
1996 Mazda MX-5 NA 1.6 66kw - R.I.P.
2005 Subaru Legacy 3.0R 6MT Spec.B Sedan - R.I.P. (ale resurrected a teď kdesi stále spokojeně vrčí)
2004 Subaru Legacy 2.5 5MT Sedan - R.I.P.
Uživatelský avatar
cubrd
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 197
Registrován: sob črc 18, 2015 9:04 pm
Bydliště: Lbc

Re: Prozba o "doladění" aneb motor cuká

Příspěvek od cubrd »

Takže jsem nakonec věe vyřešil. Poslední problem tj. knock senzor byl v elektrice, někomu se při demontáži motoru povedlo vytrhnout kabel ze zásuvky, nastala celkem úleva a velké zklamání že se tohle někomu může povést ale stalo se a už vše funguje jak má. Doufám že to třeba pomůže někomu při řešení podobných problémů. Často to je nějaká 3,14čovina :D Děkuji všm zůčastněným a Subaru zdar :)
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49543
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Prozba o "doladění" aneb motor cuká

Příspěvek od VDC »

To jsou závady na posrání... Při hledání takovýchhle závad by člověk vyrostl...No hlavně, že to máš vyřešeno, tak ať už to jen jezdí.

Odesláno z mého ASUS Transformer Pad TF300TG pomocí Tapatalk
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Odpovědět

Zpět na „Motor“