PetrC - GC8 STi Type RA
- Šigy
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 60
- Registrován: sob čer 26, 2010 3:04 pm
- Jméno a příjmení: Michal
- Bydliště: Frýdek-Místek
Re: PetrC - GC8 STi Type RA
Toho je teda dost :670: a nejlevnější to zrovna taky není :845:
Subaru Impreza STI RA 96
Re: PetrC - GC8 STi Type RA
Porad levnejsi nez prestavba na LHD ... ale pak je to trochu jine auto
Jezdi nekdo s RHD bezne v provozu? Jake to je?
Jezdi nekdo s RHD bezne v provozu? Jake to je?
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 349
- Registrován: pát lis 28, 2014 7:16 am
- Bydliště: Ostrava/ExŽilina
Re: PetrC - GC8 STi Type RA
Ako vlastnym autom jazdit v protismere (alebo zajst na dovolenku do UK)newli píše:Jezdi nekdo s RHD bezne v provozu? Jake to je?
"Subarko" Subaru Legacy Wagon 2.0R 2007
- PetrC
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 510
- Registrován: ned čer 02, 2013 10:11 am
- Jméno a příjmení: Petr Celnar
- Bydliště: Bučovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: PetrC - GC8 STi Type RA
já stím jezdím v provozu, je to ve všech vecech lepší ať už je to přednost z prava, nebo předjíždění ciklistu s chodců neosvětlených v uplné tmě, nebo co se týče bezpečnosti pokud do vás někdo napere, je menší šance že trefí pravou stranu, jediný mínus je předjíždění, protože není vidět ale jelikož většinou nejezdím sám tak je to bez problémů a toto auto nepotřebuje moc prostoru na předjetí takže kdyz jedu náhodou sám tak si drzím větší odstup abych viděl, takže to jde i s RHD. Řazení, bezpečnostní pás, blinkry a stěrače jsou jen o zviku.newli píše:Porad levnejsi nez prestavba na LHD ... ale pak je to trochu jine auto
Jezdi nekdo s RHD bezne v provozu? Jake to je?
1996 R33 Skyline GT-R V-spec [490 HP/650 N·m]
MY96 SUBARU IMPREZA WRX STi Type RA Version II DCCD - JDM [275 HP/319 N·m] - SOLD
v rodině:
MY96 SUBARU IMPREZA GT 555 [300 HP/350 N·m] - na nukleární pohon
MY06 SUBARU FORESTER 2.5XT [230 HP/320 N·m]
MY96 SUBARU IMPREZA WRX STi Type RA Version II DCCD - JDM [275 HP/319 N·m] - SOLD
v rodině:
MY96 SUBARU IMPREZA GT 555 [300 HP/350 N·m] - na nukleární pohon
MY06 SUBARU FORESTER 2.5XT [230 HP/320 N·m]
Re: PetrC - GC8 STi Type RA
Taky musí být supr vjezd na parkoviště se závorou, kde si musíš zmáčknout tlačítko, samozřejmě na levé straně ::-DD: To aby sis vozil násadu od smetáku s nějakou chňapkou na chňapnutí lístku ::-DD:
- PetrC
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 510
- Registrován: ned čer 02, 2013 10:11 am
- Jméno a příjmení: Petr Celnar
- Bydliště: Bučovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: PetrC - GC8 STi Type RA
Bydlím na vesnici a takovy features ::-DDD: tu nemáme a co jsem byl s imprezou v Brně tak jsem se stím zatím nesetkal a jak řikám z 95% nejezdím sám, vždy se najde někdo kdo se sveze...Fiba píše:Taky musí být supr vjezd na parkoviště se závorou, kde si musíš zmáčknout tlačítko, samozřejmě na levé straně To aby sis vozil násadu od smetáku s nějakou chňapkou na chňapnutí lístku
1996 R33 Skyline GT-R V-spec [490 HP/650 N·m]
MY96 SUBARU IMPREZA WRX STi Type RA Version II DCCD - JDM [275 HP/319 N·m] - SOLD
v rodině:
MY96 SUBARU IMPREZA GT 555 [300 HP/350 N·m] - na nukleární pohon
MY06 SUBARU FORESTER 2.5XT [230 HP/320 N·m]
MY96 SUBARU IMPREZA WRX STi Type RA Version II DCCD - JDM [275 HP/319 N·m] - SOLD
v rodině:
MY96 SUBARU IMPREZA GT 555 [300 HP/350 N·m] - na nukleární pohon
MY06 SUBARU FORESTER 2.5XT [230 HP/320 N·m]
Re: PetrC - GC8 STi Type RA
Ajooo, jsem si nevšim že seš z Bučovic :845: Tu "vesnici" trochu znám, jezdíval jsem tam do JKZ. Tam stávalo na dvoře hezký lego sedan první nebo druhé generace (si teď nějak nevybavím přesně).
- PetrC
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 510
- Registrován: ned čer 02, 2013 10:11 am
- Jméno a příjmení: Petr Celnar
- Bydliště: Bučovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: PetrC - GC8 STi Type RA
Nekecej, v JKZ pracuju :D, je tam to modry lego 2.5 automat druhe generace, forester 2006 2,0X, bráchuv forester 2006 2.5 XT a moje impreza sti.Fiba píše:Ajooo, jsem si nevšim že seš z Bučovic Tu "vesnici" trochu znám, jezdíval jsem tam do JKZ. Tam stávalo na dvoře hezký lego sedan první nebo druhé generace (si teď nějak nevybavím přesně).
1996 R33 Skyline GT-R V-spec [490 HP/650 N·m]
MY96 SUBARU IMPREZA WRX STi Type RA Version II DCCD - JDM [275 HP/319 N·m] - SOLD
v rodině:
MY96 SUBARU IMPREZA GT 555 [300 HP/350 N·m] - na nukleární pohon
MY06 SUBARU FORESTER 2.5XT [230 HP/320 N·m]
MY96 SUBARU IMPREZA WRX STi Type RA Version II DCCD - JDM [275 HP/319 N·m] - SOLD
v rodině:
MY96 SUBARU IMPREZA GT 555 [300 HP/350 N·m] - na nukleární pohon
MY06 SUBARU FORESTER 2.5XT [230 HP/320 N·m]
Re: PetrC - GC8 STi Type RA
To jsou náhody :D Já už tam teda nebyl víc než 2 roky, ale matroš tam kupujem asi pořád. Nejvíc jsem tam jezdil v období, kdy byly skoro celý Bučovice zavřený a dělala se tam silnice. Dělal jsem rychlou spojku pro matroš, když se něco na dílně zmrvilo a byl potřeba rychle matroš na novej kus :D Jednou jsem tam byl i forýskem, 2 dny před vánocema jízda ve sračkách (odmít jsem v tom jet s kangem :D) a s flanděrou johnyho walkera za rychlost vyřízení a nařezání matroše :D
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 349
- Registrován: pát lis 28, 2014 7:16 am
- Bydliště: Ostrava/ExŽilina
Re: PetrC - GC8 STi Type RA
A to by ma zaujimalo ze ci su prehodene aj packy pod volantom a pedale (plyn,brzda,spojka), lebo v UK som videl ze na jednom aute boli blinkre nalavo, a na inom napravo (ford galaxy, chrysler voyager, uz neviem na ktorom ako)PetrC píše:Řazení, bezpečnostní pás, blinkry a stěrače jsou jen o zviku.
"Subarko" Subaru Legacy Wagon 2.0R 2007
- PetrC
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 510
- Registrován: ned čer 02, 2013 10:11 am
- Jméno a příjmení: Petr Celnar
- Bydliště: Bučovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: PetrC - GC8 STi Type RA
Řadíš levou rukou ale je to stejne poskladaný, jednička je do leva nahoru.Hando píše:A to by ma zaujimalo ze ci su prehodene aj packy pod volantom a pedale (plyn,brzda,spojka), lebo v UK som videl ze na jednom aute boli blinkre nalavo, a na inom napravo (ford galaxy, chrysler voyager, uz neviem na ktorom ako)
Páčka na blinkry je napravo, sterače nalevo.
Pedálí stejně jako u LHD, spojka, brzda, plyn.
Ze začátku jsem místo řazení chtěl vystupovat a když jsem hledal pás tak jsem se automaticky jako řidič natahoval na levou stranu. A ještě jsem měl tendenci jet po prosředku silnice, než jsem si zvykl držet u krajnice.
1996 R33 Skyline GT-R V-spec [490 HP/650 N·m]
MY96 SUBARU IMPREZA WRX STi Type RA Version II DCCD - JDM [275 HP/319 N·m] - SOLD
v rodině:
MY96 SUBARU IMPREZA GT 555 [300 HP/350 N·m] - na nukleární pohon
MY06 SUBARU FORESTER 2.5XT [230 HP/320 N·m]
MY96 SUBARU IMPREZA WRX STi Type RA Version II DCCD - JDM [275 HP/319 N·m] - SOLD
v rodině:
MY96 SUBARU IMPREZA GT 555 [300 HP/350 N·m] - na nukleární pohon
MY06 SUBARU FORESTER 2.5XT [230 HP/320 N·m]
- draconis
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5219
- Registrován: pon kvě 12, 2014 11:53 am
- Jméno a příjmení: Petr
- Bydliště: České Budějovice
Re: PetrC - GC8 STi Type RA
Aha, já myslel, že je to taky otočený. Takže jedničku neřadíš k sobě, ale od sebe?PetrC píše:Řadíš levou rukou ale je to stejne poskladaný, jednička je do leva nahoru.
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49291
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: PetrC - GC8 STi Type RA
Převodovka je stejně u lhd i rhd, takže řadíš prostě opačně. Ale osobně mi víc divný přijdou ty páčky blinkrů a stěračů. Ale je mi jasný, že i to je jen o chvilce zvyku.
Odesláno z mého ASUS Transformer Pad TF300TG pomocí Tapatalk
Odesláno z mého ASUS Transformer Pad TF300TG pomocí Tapatalk
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- PetrC
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 510
- Registrován: ned čer 02, 2013 10:11 am
- Jméno a příjmení: Petr Celnar
- Bydliště: Bučovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: PetrC - GC8 STi Type RA
Ano, přesně tak, zvykneš si za chvilku a když se náhodou spleteš tak si pustíš stěračeVDC píše:Převodovka je stejně u lhd i rhd, takže řadíš prostě opačně. Ale osobně mi víc divný přijdou ty páčky blinkrů a stěračů. Ale je mi jasný, že i to je jen o chvilce zvyku.
1996 R33 Skyline GT-R V-spec [490 HP/650 N·m]
MY96 SUBARU IMPREZA WRX STi Type RA Version II DCCD - JDM [275 HP/319 N·m] - SOLD
v rodině:
MY96 SUBARU IMPREZA GT 555 [300 HP/350 N·m] - na nukleární pohon
MY06 SUBARU FORESTER 2.5XT [230 HP/320 N·m]
MY96 SUBARU IMPREZA WRX STi Type RA Version II DCCD - JDM [275 HP/319 N·m] - SOLD
v rodině:
MY96 SUBARU IMPREZA GT 555 [300 HP/350 N·m] - na nukleární pohon
MY06 SUBARU FORESTER 2.5XT [230 HP/320 N·m]
Re: PetrC - GC8 STi Type RA
Je, ale tezko rict, jak by byl clovek flexibilni, kdyby auta pravidelne menil. Kdyz jsem byl pred lety 2 mesice v australii (pujcili jsme si auto aa cestovali), tak jsem nekolik dni misto blikani stiral Pak si to sedlo, ale po navratu do CR jsem si na krizovatce taky parkrat zastiral, nez jsem se preladil zpet ::-DD:
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98