Kódy ABS se vyblikaj tak, že najdeš pod palubkou takovej placatej konektor s 8 pinama (2x 5, 2 piny jsou vynechaný) a u nich jsou 2 dráty.telatko píše:normalne pres klasickou diagnostiku? nebo to ma nekde svou zasuvku? moji kuci mechanicti nejakou diagnostiku maj, a kody zavad jim to u me pry pise... takze by to problem nebyl... :unami:
Zapneš klíček do polohy ON, ty 2 dráty se zapojej do konektoru do pinu 5 a 8 a kontrolka ABS začne blikat kódy. Dlouhý bliknutí (1,2 sec) je deset, krátký (0,3 sec) je jedna. Takže 2 dlouhy a 4 krátký je 24, jedno dlouhý a 5 krátkejch je 15 atd.
Pokud se dotáčej kola tak by to mohlo být ABS. To by mohlo i ztvrdnout pedál. Podle G-sensoru (akcelerometr) to pozná, že auto nezpomaluje (jak by mohlo, když stojí na místě), přesto se točej kola, a řidič stojí na brzdě, tak to začne "ábéesovat" (odborný název ::-DDD: ). To je podle mě reálný, protože, když je aktivní ABS (v činnosti), tak je pedál tvrdší.
Pokud by to nebylo tím, napadla mě ještě souvislost s Hill Holderem?