SUBARU LEVORG V ČR
- jaromir
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1078
- Registrován: stř zář 09, 2009 10:41 pm
- Jméno a příjmení: Jaromír
- Bydliště: Úpohlavy (okr. Litoměřice)
- Kontaktovat uživatele:
Re: SUBARU LEVORG V ČR
Souhlasím s Ládisem a s VDC - dělá se tu účet bez hostinského. Kde všichni jezdíte, že máte takové pocity z nedostatku výkonu? Já mám sice silné auto, ale většinou jezdím na pohodu a ten výkon využiji jen občas, protože v běžném provozu v danou chvíli ušetřený čas je tak neskutečně malý, že to nestojí za nějaké zbytečné riskování.
Jaromír
Jaromír
Subaru Forester 2,5XT MY2009
- seatik
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4040
- Registrován: ned srp 09, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Vašek
- Bydliště: Plzeňsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: SUBARU LEVORG V ČR
Tady nejde Jaromire ,ze se silnym motorem se jezdi naplno neustale...aspoň u me jde o bezpecne zrychleni při predjeti,kdyz vezu nalozenou rodinu a pripadne nejake ty kramy v kufru... ale jak rikate,posoudime az to tu bude a realne se to projede.. třeba se ma averze vuci motorum 1.0 ecoboost,1.2 TSI,1,4 TSI atd. zmeni. Tyhle kafemlýnky proste nesnasim.
Subaru Forester 2.5 XT MY 2007
Subaru Outback 2.5 Limited 2020
ex Subaru BRZ 2.0i Sport MY2015
ex Subaru Impreza 2.0i 92kw MY2004
Subaru Outback 2.5 Limited 2020
ex Subaru BRZ 2.0i Sport MY2015
ex Subaru Impreza 2.0i 92kw MY2004
Re: SUBARU LEVORG V ČR
myslím, že ta 1.6 pojede jak ďas s rozumnou spotřebou... jízdně to bude o mnoho příjemnější než atmo 2.5.
od 1800 rpm max krouťák pod nohou...super!!
od 1800 rpm max krouťák pod nohou...super!!
- jaromir
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1078
- Registrován: stř zář 09, 2009 10:41 pm
- Jméno a příjmení: Jaromír
- Bydliště: Úpohlavy (okr. Litoměřice)
- Kontaktovat uživatele:
Re: SUBARU LEVORG V ČR
Seatiku, já rozhodně neobhajuji malolitrážní motory s turbem, ale myslím, že toto není případ Levorga. A výkon potřebný pro předjíždění je samozřejmě výborná věc, já jej rád používám, spíše jde o to, kolikrát si člověk tím předjížděním pomůže a co mu to to v součtu přinese...
Jaromír
Jaromír
Subaru Forester 2,5XT MY2009
Re: SUBARU LEVORG V ČR
Levorg 1,6T na běžné ježdění stačit bude. Průběhy má motor pěkné. Na žádné závodění ale 170k/250Nm v 1600kg autě s AWD a AT/CVT nebude. Na cenu jsem zvědav, příští rok se bude měnit Impreza 2,0R.
Posedlost výkonem 200+ koní u auta na běžné ježdění u majitelů 2,0R/2,5i chápu. Dynamika 2,0R v Impreze je v běžných otáčkách (pod 5000ot) na výkon 160 koní opravdu zoufalá a nedostatečná na běžné ježdění. Turbo u Levorgu by ale mohlo pomoct.
Co se 2,0T týče, je otázka kolik lidí by si ho fakticky za tu nepochybně nesmyslnou cenu v ČR koupilo. Nepředpokládám, že by Levorg 2,0T s CVT stál méně, než STI. Že se v ČR najde pár kupců na STI, přestože levnější konkurence (Golf R) ji ve všech měřitelných ohledech porazí, ještě s ohledem na tu auru, historii a kvalitu řidičských zážitků chápu. Ale Levorg a ještě s neslavnou převodovkou CVT ?
Prodeje Subaru v ČR šly od roku 2011 o 30% dolů, přestože trh rostl a třeba prémiový segment si polepšil o 30%. V ostatních evropských zemích, možná krom Švýcarska, to bude asi podobné. Takže nezájem Subaru se dá pochopit.
Posedlost výkonem 200+ koní u auta na běžné ježdění u majitelů 2,0R/2,5i chápu. Dynamika 2,0R v Impreze je v běžných otáčkách (pod 5000ot) na výkon 160 koní opravdu zoufalá a nedostatečná na běžné ježdění. Turbo u Levorgu by ale mohlo pomoct.
Co se 2,0T týče, je otázka kolik lidí by si ho fakticky za tu nepochybně nesmyslnou cenu v ČR koupilo. Nepředpokládám, že by Levorg 2,0T s CVT stál méně, než STI. Že se v ČR najde pár kupců na STI, přestože levnější konkurence (Golf R) ji ve všech měřitelných ohledech porazí, ještě s ohledem na tu auru, historii a kvalitu řidičských zážitků chápu. Ale Levorg a ještě s neslavnou převodovkou CVT ?
Prodeje Subaru v ČR šly od roku 2011 o 30% dolů, přestože trh rostl a třeba prémiový segment si polepšil o 30%. V ostatních evropských zemích, možná krom Švýcarska, to bude asi podobné. Takže nezájem Subaru se dá pochopit.
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2356
- Registrován: stř črc 29, 2009 12:00 am
- Bydliště: Lipová u Chebu
Re: SUBARU LEVORG V ČR
Jenže ty prodeje klesají možná také kvůli přístupu dovozce.... Nesmyslné nastavení ceny, pristup k problémům, když k nim dojde... A prodej klesá...
4hrnky hnané na 4 - takže 4x4
Subaru XV AT
ex Subaru Forester 2.0XT AT
ex Subaru Outback 2,5 AT 2002
ex Subaru Outback H6 AT 2007
ex Subaru Forester 2,5XT AT 2006
Subaru XV AT
ex Subaru Forester 2.0XT AT
ex Subaru Outback 2,5 AT 2002
ex Subaru Outback H6 AT 2007
ex Subaru Forester 2,5XT AT 2006
Re: SUBARU LEVORG V ČR
Přístup prodejce nebo dovozce je jedna věc,ale ten propad není kvůli tomu...konkurence a pohled lidí na auta obecně je jiný než dřív a to nejen v čr, stále víc lidí i v zahraničí si radši koupi octavii 4x4 než subaru.Ale FHi je to myslím jedno,oni vydelavaji v Jpn a Usa...Každopádně je tady mezi námi spousta lidí co by to asi u Emil Frey vysvetlili jak se to ma dělat!Ale oni to ví a proto pribrali ty ostatní značky,jinak by už dávno neexistovali!Jo a zpět k tomu Levorgu, v Jpn máj i model sti a další kity jak vzhledové tak výkonové takže oni problém nemají a nás maj u prdele!:)protože jsou to rasisti!
- Albi
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3163
- Registrován: stř črc 29, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Albert Němčík
- Bydliště: Železná Ruda / Praha
Re: SUBARU LEVORG V ČR
mně by se tedy Levorg 1.6 líbil :idea:
jako nástupce Legacy IV, velikostí, proporcemi a snad i sportovním naladěním ...
a ten motor by mohl být vhodný nástupce 2.5ky ...
mohli by jej případně začít dávat i do XV
samozřejmě 2.0T je jiná liga, ale je to o ceně - jak auta, tak provozu a údržby ... podobně jako WRX/STi ...
jinak koukám že Levorg 1.6 (2.667.600,- jenů) je v japonsku tak o 20% dražší, než základní XV 2.0 (2.257.200,-) :655:
mimochodem BRZ (2.127.600,-) je tam ještě levnější než to XV! :670:
http://www.subaru.jp
jako nástupce Legacy IV, velikostí, proporcemi a snad i sportovním naladěním ...
a ten motor by mohl být vhodný nástupce 2.5ky ...
mohli by jej případně začít dávat i do XV
samozřejmě 2.0T je jiná liga, ale je to o ceně - jak auta, tak provozu a údržby ... podobně jako WRX/STi ...
jinak koukám že Levorg 1.6 (2.667.600,- jenů) je v japonsku tak o 20% dražší, než základní XV 2.0 (2.257.200,-) :655:
mimochodem BRZ (2.127.600,-) je tam ještě levnější než to XV! :670:
http://www.subaru.jp
Subaru Legacy 2.5 MT sedan '2004 | Kawasaki ZR-7S '2002 | Agados VZ-26 '2009 | Author A-RAY Plus '2008
EX: Subaru Legacy 2.2 MT kombi '1991 | Toyota Tercel 4WD kombi '1986 | Dacia 1310 TX sedan '1989
EX: Subaru Legacy 2.2 MT kombi '1991 | Toyota Tercel 4WD kombi '1986 | Dacia 1310 TX sedan '1989
Re: SUBARU LEVORG V ČR
V prve rade souhlasim, ze pokud by za levorg v 2.0T chteli 1.5 mega (cehoz bych se docela bal), tak bych o tom aute neuvazoval ani teoreticky. Ale zpet k vykonu. Neridil jsem v zivote mnoho aut, ale par jich bylo a to i ty se slysnym vykonem. Me osobne nevic vyhovovala mazda 6 MPS (necelych 200kw?), ale bohuzel v sedanu. Cena jinak velmi slusna (ctyrkolka sice jen elektronicka), ale ridila se fakt skvele a nevadil by mi ani 98 oktanovy benzin (do R-ka tankuju 100). Ale jak jsem psal vyse, ridil jsem legacy 2.0 a 2.5 a oboji je tragedie. Snad bych radsi bral 2.0, protoze 2.5 na dalnici zral jak tank a stejne to nejelo. Svezl jsem se v BRZ a na zabavu dobry - auto jine kategorie. Nebudu hodnotit. Kratce jsem se svezl i s poslednim forestrem 2.0 XT. Kdyz necham stranou, ze to je krabice, kterou nechci, tak ten vykon ta prevodovka zabiji. Proc by mel levorg 1.6 jet lip ???
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49492
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: SUBARU LEVORG V ČR
S tímhle pohledem na věc je myslím jediné východisko, kouknout ke konkurenci... Adekvátně tvým požadavkům už žádný kombi od Subaru nikdy nepojede, teda v Evropě...To nemyslím nijak zle, jen konstatuji...
Odesláno z mého EVOLVEO StrongPhone Q4 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého EVOLVEO StrongPhone Q4 pomocí Tapatalk
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: SUBARU LEVORG V ČR
Ja vim, zrovna koukam, ze kdybych ted musel menit auto, poridim si ojeteho saaba (spec b ve slusnem stavu proste neni - to bych vymenil hned). Blby je, ze chci ctyrkolku (i kdyby jen "blby" haldex) a navic nic, co se krade (parkuji venku). To me takrka nic nezbude
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
- catana
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3258
- Registrován: ned kvě 08, 2011 1:39 pm
- Jméno a příjmení: Petr
- Bydliště: Jizni Australie
Re: SUBARU LEVORG V ČR
Me se to auto libi dost. Jestli Subaru Australia k tomu bude pristupovat jako prakticteji a lepsi variantu WRX, ktery je tady s CVT celkem oblibeny, tak na zdejsim vykonove orientovanem trhu cekam 2.0 turbo a cenovku kolem 50 000 AUD. Pac kdyz to bude pres 50k, tak uz na to pujdou dane za luxusni auto a tim by si zkazili prodeje. Z toho tu tezi i WRX.
Co se tyka motoru, tak k 1.6 turbo bych mel i duveru, jen podle toho kroutaku bych cekal, ze to pojede znatelne lepe nez zoufale lina 2.5 v Outbacku.
Mno, jako "prvni" auto do rodiny by se mi to libilo, ale mam urcite tuseni, ze hlavni ridic bude mit jiny nazor... zejmena co se tyka porizovaci ceny, kdyz za min se da "koupit ta krasna Mazda CX-5"
Co se tyka motoru, tak k 1.6 turbo bych mel i duveru, jen podle toho kroutaku bych cekal, ze to pojede znatelne lepe nez zoufale lina 2.5 v Outbacku.
Mno, jako "prvni" auto do rodiny by se mi to libilo, ale mam urcite tuseni, ze hlavni ridic bude mit jiny nazor... zejmena co se tyka porizovaci ceny, kdyz za min se da "koupit ta krasna Mazda CX-5"
ex. Subaru Outback 3.6R Premium, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
Re: SUBARU LEVORG V ČR
Už som to tu kedysi rozoberal v inej téme, cena Levorga nebude zrovna zaujímavá
Ponuka Legacy http://autoc-one.jp/subaru/legacy_b4/
Ponuka Levorga http://autoc-one.jp/subaru/levorg/
Takmer rovnaká cena...
Aby sa to krajšie porovnávalo
Cenník Outback http://autoc-one.jp/subaru/legacy_outback/ pretože u nás sa Legacy v benzíne neponúka
bežná cena v JPN za 2.5i CVT je 3,132,000 JPY - 3,402,000 JPY (22190€ - 24100€)
bežná cena na SK za 2.5i CVT je 38990€ - 42490€
Cenník Lexus IS http://autoc-one.jp/lexus/is/
bežná cena v JPN za IS250 AT je 4,382,000 JPY - 4,975,000 JPY (31050€ - 35250€)
bežná cena na SK za IS250 AT je 31900€ - 46900€
Subaru je v JPN auto za ludovú cenu, to len mi tu v EU máme nejakú vysokohorskú prirážku. Toto je celý problém Subaru, že sa tu tie autá predávajú velmi velmi predražené. Príde mi to akokeby každý jeden kus bol individuálny dovoz, alebo akoby sa niekto neustále pokúšal ťažiť z bývalých úspechov značky a výnimočnosti.
Ponuka Legacy http://autoc-one.jp/subaru/legacy_b4/
Ponuka Levorga http://autoc-one.jp/subaru/levorg/
Takmer rovnaká cena...
Aby sa to krajšie porovnávalo
Cenník Outback http://autoc-one.jp/subaru/legacy_outback/ pretože u nás sa Legacy v benzíne neponúka
bežná cena v JPN za 2.5i CVT je 3,132,000 JPY - 3,402,000 JPY (22190€ - 24100€)
bežná cena na SK za 2.5i CVT je 38990€ - 42490€
Cenník Lexus IS http://autoc-one.jp/lexus/is/
bežná cena v JPN za IS250 AT je 4,382,000 JPY - 4,975,000 JPY (31050€ - 35250€)
bežná cena na SK za IS250 AT je 31900€ - 46900€
Subaru je v JPN auto za ludovú cenu, to len mi tu v EU máme nejakú vysokohorskú prirážku. Toto je celý problém Subaru, že sa tu tie autá predávajú velmi velmi predražené. Príde mi to akokeby každý jeden kus bol individuálny dovoz, alebo akoby sa niekto neustále pokúšal ťažiť z bývalých úspechov značky a výnimočnosti.
Subaru Impreza 2.0GX, 5MT, rv2001...
Subaru Legacy 2.5i, AT, rv2005...
Subaru Legacy 2.5i, AT, rv2005...
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49492
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: SUBARU LEVORG V ČR
Srovnávat ceny aut v domovské zemi a u nás trošku kulhá. V Americe jsou taky za lidovku skoro všechny auta, náhradní díly a vůbec všechno kolem aut...
Odesláno z mého ASUS Transformer Pad TF300TG pomocí Tapatalk
Odesláno z mého ASUS Transformer Pad TF300TG pomocí Tapatalk
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 61
- Registrován: úte led 10, 2012 2:24 pm
- Jméno a příjmení: petr siblik
- Bydliště: zahrádky u České Lípy
Re: SUBARU LEVORG V ČR
Zdravím, chtěl bych upřesnit můj výrok že ze subaru končím. Těžko se mě připouští myšlenka ,že po plánovaném prodeji Legac 2,5 GT, které , at si říká kdo chce je velmi slušné a rychlé kombi , půjdu do horšího. / tedy motoricky/ Vždy jsem měl rád indiduální vozy a to Legáč v této verzi je . Těšil jsem se že Levorg bude něco podobného. To je můj pocit a své zklamání jsem vyjádřil i ing Zikmundovi v Subaru. Vždy jsem si myslel , že Subaru je o jisté vyjímečnosti přístupu k zákazníkovi, který má možná nadprůměrné požadavky. Jinak mám vymazlené STI a ještě druhou Imprezu a jsem s nimi velmi spokojen a nedám na ně dopustit. Tak to nyní vypadá, že si nechám Legáče a o Levorgu nebudu uvažovat. ahoj Siba