Bohužel žádná impreza určená pro evropu nebyla osazena motorem 121 kW ,nejvíc měli MY 06-07 a to 118 kW pak další generace měli skutečně "jen" 110kW. :pr: Jožka.Caba píše:Já bych řekl, že poslední facelifty druhé generace imprez (tedy MY 2006,2007) měly 160k (121kW).
Ale možná je to jenom pověst...
Impreza 2.0 MY08 - zkušenosti s provozem
- Japandriver
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 984
- Registrován: úte zář 08, 2009 1:40 pm
- Jméno a příjmení: Josef Dolinský
- Bydliště: Pohorská Ves
Re: Impreza 2.0 MY08 - zkušenosti s provozem
Subaru není jen značka, Subaru je víra a životní styl.Kdo ho nikdy neměl ,ten to nikdy nepochopí
- martas
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2713
- Registrován: sob lis 06, 2010 9:22 am
- Jméno a příjmení: Martin Staněk
- Bydliště: Most,Jílové u Děčína,
Re: Impreza 2.0 MY08 - zkušenosti s provozem
Japandriver,máš svatou pravdu :850: je to přesně jak píšeš,bohužel :686:Japandriver píše: Bohužel žádná impreza určená pro evropu nebyla osazena motorem 121 kW ,nejvíc měli MY 06-07 a to 118 kW pak další generace měli skutečně "jen" 110kW. :pr: Jožka.
Martas
Subaru Outback 2.5 - MY 2002 - ex
Subaru Forestr 2.0D - MY 2010 - ex
Subaru Impreza Sport 2.0 - MY 2008 - ex
Subaru Impreza WRX STI 2.5 - MY 2011 - 12,8l
Subaru Forestr 2.0 XT - MY 2016 - 11,4l
Subaru Outback 2.5 - MY 2002 - ex
Subaru Forestr 2.0D - MY 2010 - ex
Subaru Impreza Sport 2.0 - MY 2008 - ex
Subaru Impreza WRX STI 2.5 - MY 2011 - 12,8l
Subaru Forestr 2.0 XT - MY 2016 - 11,4l
Re: Impreza 2.0 MY08 - zkušenosti s provozem
Ahoj,
pokud máte originál rádio, vyzkoušejte "hidden menus":
http://www.subaruforester.org/vbulletin ... ndex6.html
Já si nastavil "Through Mode" a subjektivně to hraje líp.
pokud máte originál rádio, vyzkoušejte "hidden menus":
http://www.subaruforester.org/vbulletin ... ndex6.html
Já si nastavil "Through Mode" a subjektivně to hraje líp.
Re: Impreza 2.0 MY08 - zkušenosti s provozem
Příčníky MY09 x MY08:
Taková zajímavost, poptával jsem SUBARU příčníky a originál z roku 2009 nejdou na moji MY08.
MY09 má v patce příčníku 1 šroub. MY08 má ve střeše díry na 2 šrouby.
Hluk od podběhů:
Při pomalé jízdě na mokru (cca kolem 10 km/h) se zepředu ozývá strašný rachot. Dělá to pravděpodobně stříkající voda na podběhy, neb za sucha je ticho.
Taková zajímavost, poptával jsem SUBARU příčníky a originál z roku 2009 nejdou na moji MY08.
MY09 má v patce příčníku 1 šroub. MY08 má ve střeše díry na 2 šrouby.
Hluk od podběhů:
Při pomalé jízdě na mokru (cca kolem 10 km/h) se zepředu ozývá strašný rachot. Dělá to pravděpodobně stříkající voda na podběhy, neb za sucha je ticho.
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19132
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: Impreza 2.0 MY08 - zkušenosti s provozem
ja mam ve strese diru na 2 srouby, pouzivam nosic s jednim sroubem ...
bez problemu na tom vozim cokoliv ...
bez problemu na tom vozim cokoliv ...
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
Re: Impreza 2.0 MY08 - zkušenosti s provozem
Máte někdo zkušenost nebo tip na zadní tlumič výfuku na Imprezu 2.0R MY09, ten origo nevydává žádnej zvuk a přece jenom benzín by si zasloužil trochu obdivu
BMW e91 330D, MT 170kW > BMW e91 335xi, MT 225kW > Subaru Impreza MY09 2.0R, MT 110kW <
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19132
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: Impreza 2.0 MY08 - zkušenosti s provozem
ja mam odsud:
http://www.scorpionexhaust.co.uk/scorpi ... -698-c.asp
ale WRX .. nevim, jak a jestli se lisi ...
http://www.scorpionexhaust.co.uk/scorpi ... -698-c.asp
ale WRX .. nevim, jak a jestli se lisi ...
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
Re: Impreza 2.0 MY08 - zkušenosti s provozem
Pěkný kousek jenom trošku dražší :( spíš dám nějaký univerzální. Kat nechám tam kde je (nechce se mi ladit ecu) a uvidim jestli to bude stačit. Btw nemá někdo tip na univerzální zadní tlumič?
BMW e91 330D, MT 170kW > BMW e91 335xi, MT 225kW > Subaru Impreza MY09 2.0R, MT 110kW <
Re: Impreza 2.0 MY08 - zkušenosti s provozem
máte někdo zkušenost? http://www.laityng.cz/
BMW e91 330D, MT 170kW > BMW e91 335xi, MT 225kW > Subaru Impreza MY09 2.0R, MT 110kW <
Re: Impreza 2.0 MY08 - zkušenosti s provozem
Dnes auto prošlo STK. Auto prý jako nové. Jenom tu nálepku www.boxerauto.cz musím dát dolů.
Re: Impreza 2.0 MY08 - zkušenosti s provozem
Testoval jsem dnes na zledovatele cestě ABS. Při silnem sešlápnutí brzdy se to jeví dobře a kope do pedálu atd.
Při jemném sešlápnutí brzdy se blokla kola a auto jelo jako sáně. Je to normální nebo ne? Dělá v to taky?
Odesláno z mého Lenovo S650 pomocí Tapatalk
Při jemném sešlápnutí brzdy se blokla kola a auto jelo jako sáně. Je to normální nebo ne? Dělá v to taky?
Odesláno z mého Lenovo S650 pomocí Tapatalk
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: Impreza 2.0 MY08 - zkušenosti s provozem
Levap> tak to teda nevim. Ja jsem si dnes ale opet vyzkousel, ze je daleko lepsi brzdit bez vyslapnuty spojky.
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
- lestenikol
- Nováček
- Příspěvky: 43
- Registrován: úte lis 11, 2014 8:27 pm
- Jméno a příjmení: michal
Re: Impreza 2.0 MY08 - zkušenosti s provozem
Levap - to je to co říkají odborníci při radách jak řídit. Když většině lidem sepne ABS a kope je do nohy, tak si už myslí že auto brzdí naplno a na pedál už víc netlačí.
A to je právě chyba - i při kopajícím ABS se má pro nejlepší brzdný účinek ještě co nejvíce zvýšit tlak na pedál brzdy.
A to je právě chyba - i při kopajícím ABS se má pro nejlepší brzdný účinek ještě co nejvíce zvýšit tlak na pedál brzdy.
Impreza WRX 08 + Forester SG 2,0i - 2007
- lestenikol
- Nováček
- Příspěvky: 43
- Registrován: úte lis 11, 2014 8:27 pm
- Jméno a příjmení: michal
Re: Impreza 2.0 MY08 - zkušenosti s provozem
Ledo - nevím jak to má 2,0 atmosféra - máš za katem ještě rezonátor?
Na mojí Wrx 08 mám 2 katy a za nima ještě orig.rezonátor a pak až vzadu pod kufrem ten obrovský příčný výfuk.
Co jsem zatím vyzkoušel - tak při výměně jen toho obrovského koncáku za třetinově velký průchozí sportovní tlumič/koncovku - tak u turba to proste změnu zvuku absolutně nepřineslo, možná tak 5-10% a to je nic, auto pořád tiché jak kotě.
Co jedině pomůže je asi odstranění toho origo rezonátoru. Pak to se sport.koncem bude klasický cat-back.
A ještě má na zvuk vliv i délka celého toho potrubí. Takže kdyby se to vedlo od zadní nápravy "rovně" na konec auta, tak bude zvuk lepší než ty motanice s potrubím napříč, jako to má origo.
Mám koupený tento tlumič http://www.sportovniautodoplnky.cz/dual/
tak s tím zatím experimentuju, ale ted je kosa tak čekám na teplo abych to dokončil.
Na mojí Wrx 08 mám 2 katy a za nima ještě orig.rezonátor a pak až vzadu pod kufrem ten obrovský příčný výfuk.
Co jsem zatím vyzkoušel - tak při výměně jen toho obrovského koncáku za třetinově velký průchozí sportovní tlumič/koncovku - tak u turba to proste změnu zvuku absolutně nepřineslo, možná tak 5-10% a to je nic, auto pořád tiché jak kotě.
Co jedině pomůže je asi odstranění toho origo rezonátoru. Pak to se sport.koncem bude klasický cat-back.
A ještě má na zvuk vliv i délka celého toho potrubí. Takže kdyby se to vedlo od zadní nápravy "rovně" na konec auta, tak bude zvuk lepší než ty motanice s potrubím napříč, jako to má origo.
Mám koupený tento tlumič http://www.sportovniautodoplnky.cz/dual/
tak s tím zatím experimentuju, ale ted je kosa tak čekám na teplo abych to dokončil.
Impreza WRX 08 + Forester SG 2,0i - 2007
- lestenikol
- Nováček
- Příspěvky: 43
- Registrován: úte lis 11, 2014 8:27 pm
- Jméno a příjmení: michal
Re: Impreza 2.0 MY08 - zkušenosti s provozem
Ledo - na 2,0 R má takový malý sport.konec na autě člen "Sandokan", tak se ho na to optej, jestli má jen vyměněný ten zadní "bachor". Nevim jestli je registrovaný i tady nebo jen na czechsub.
Impreza WRX 08 + Forester SG 2,0i - 2007