Problém to nebude. Je to tam jen nějak zacvaknuté, tak jen potřebuju vědět kde zabrat, ať nezaberu blbě, ty plasty se fest blbě lepí. :850:mnov píše:Mira> dával jsem tam LEDku od alarmu, ale už si nepamatuji jak se to rozebírá, nebyl to však žádný problém.
Jinak ten název vlákna je super. Hledal bych tu všechny U-Geenovo ženy.
U-Geenovo ženy Subaru Forester 2.0
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10650
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: U-Geenovo ženy Subaru Forester 2.0
- u-geen
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2103
- Registrován: úte led 19, 2010 9:49 pm
- Jméno a příjmení: Evžen Eiba
- Bydliště: Kyje, okres Jičín
Re: U-Geenovo ženy Subaru Forester 2.0
Taakze k tomu stoupani otacek, na klapku jsem koukal, cista - resp musela byt cistena nedavno. Volnobezny ventil taky nekdo cistil, komora byla lehce zanesena, takze vycisteno, ale nepomohlo. Trochu me prekvapilo ze konec ventiluje plastovy, iu Legacy byla guma Takz zbyvaji ty ventily a pak uz nevim. Prijde mi, ze to dela az po ohrati motoru - to by mozna odpovidalo tomu motoru, nebo treba i cidlu teploty (asi blbost)?
Jinak zarovicky temer ve vsem vymeneny, asi jsem ale zapomel na jednu v pristrojovce kolem otackomeru/tacho, asi teda tu prostredni, opticky to zespod vypadalo ze sviti, ale mozna to jen ovlivnily okolni zarovky. A musim sehnat original suplik pod 1 DIN radio.
A aspon dve fotky mobilem, kdyz jsem jel zjistovat zda vycisteni nahodou nepomohlo.
Jinak zarovicky temer ve vsem vymeneny, asi jsem ale zapomel na jednu v pristrojovce kolem otackomeru/tacho, asi teda tu prostredni, opticky to zespod vypadalo ze sviti, ale mozna to jen ovlivnily okolni zarovky. A musim sehnat original suplik pod 1 DIN radio.
A aspon dve fotky mobilem, kdyz jsem jel zjistovat zda vycisteni nahodou nepomohlo.
Re: U-Geenovo ženy Subaru Forester 2.0
Mě kdysi říkal mechanik, že to kolísání může být tím, že to někde přisává falešný vzduch...
vw caravelle 2,5i syncro
Subaru Forester SF 2.0 MT 2001 LPG lovato
Subaru Forester SG 2.5 AT 2006 - Us model, LPG Magic - ex
Subaru Forester SF 2.0 AT 1998 - ex ale zůstal v rodině..
Subaru Impreza 2.0 MT 2000 - ex
Subaru Forester SF 2.0 MT 2001 LPG lovato
Subaru Forester SG 2.5 AT 2006 - Us model, LPG Magic - ex
Subaru Forester SF 2.0 AT 1998 - ex ale zůstal v rodině..
Subaru Impreza 2.0 MT 2000 - ex
- u-geen
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2103
- Registrován: úte led 19, 2010 9:49 pm
- Jméno a příjmení: Evžen Eiba
- Bydliště: Kyje, okres Jičín
Re: U-Geenovo ženy Subaru Forester 2.0
Ono to neni ani tak kolisani, jako ze to postupne vystoupa +/- na ty 2000rpm a tam to drzi. A jenom pokud je auto v pohybu, jakmile zastavim, tak to jde dolu. Zkusime okolni subaru servisy, na to se proste musi prijit
- M a r c e l
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 15410
- Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
- Jméno a příjmení: Martin Fabian
- Bydliště: Středozem B-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: U-Geenovo ženy Subaru Forester 2.0
Peknej!
Sony Xperia L / Tapatalk
Sony Xperia L / Tapatalk
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: U-Geenovo ženy Subaru Forester 2.0
Jojo, to presne odpovida, kdyz se stoji, tak to prakticky nedela a za studena nikdy. Ale stavalo se mi, ze jsem musel startovat na 2x, zvlast kdyz byla zima. Po startu otacky vylitly a pak to zdechlo. Tyhle 2 problemy spolu asi souvisi.
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
- u-geen
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2103
- Registrován: úte led 19, 2010 9:49 pm
- Jméno a příjmení: Evžen Eiba
- Bydliště: Kyje, okres Jičín
Re: U-Geenovo ženy Subaru Forester 2.0
Hm tak za poslednich 60km to udelalo jednou a to jenom asi ... mozna se po X startech adaptovala jednotka nebo nevim. Furt ale po vyslapnuti na neutral otacky slitnou na 750, zvysej se na 1100 a zase padnou a uz drzej. Dneska je auto v servisu na vymenu rozvodu tak maj za ukol to nejak omrknout co a jak tak uvidime co mi reknou
Re: U-Geenovo ženy Subaru Forester 2.0
Není to nějaká fíčura? Když jedu na neutrál mám otáčky kolem 1200. Když auto stoji tak pěkných 730.
Odesláno z mého Lenovo S650 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého Lenovo S650 pomocí Tapatalk
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: U-Geenovo ženy Subaru Forester 2.0
Levap> jojo, to samozrejme muze byt, ECU obohacuje smes (nebo i hybe s klapkou, pokud je elektronicky rizena) kdyz ocekava, ze muze poklesnout tlak v sani a zhasnout motor = prestanou fungovat posilovace. Takze otacky pri jizde na neutral byvaji u aut s Euro3 (starsi Impreza s Euro2 na to zvysoka kasle ) vyssi nez volnobezny pri stani. Ale tohle je fakt az moc, u nasi Imprezy stoupaly az pres 2000 a to bylo divny.
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
- draconis
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5217
- Registrován: pon kvě 12, 2014 11:53 am
- Jméno a příjmení: Petr
- Bydliště: České Budějovice
Re: U-Geenovo ženy Subaru Forester 2.0
Po zkušenosti z jiných aut, kde to bývá většinou ještě někde přišroubované jsem hledal, ale zbytečně - žádné šrouby tam nejsou. Je to úplně jednoduché. Jsou tam jen plastové příchytky (tuším že jich je šest). Pokud si to pamatuju dobře, nejlepší je začít přední částí - otevři přihrádku, palce si opři o přední část s hodiama a ostatními prsty chyť "rantl" zevnitř přihrádky. Pak stačí jen zabrat nahoru, dokud dvě přední příchytky nevyskočí z děr. Pak už jen uvolnit ostatní příchytky a vysunout směrem k sobě. Vyndá se to celé, hodiny jsou součástí té přihrádky. Já si ještě vždy trochu pomáhám sadou plastových nástrojů pro šetrné rozebírání palubních desek, ale každý je nemá. Šroubovák nedoporučuju, páč to plasty orýpe. Ale tenhle kastlík jde docela dobře i bez toho, stačí fakt jenom ruce.Mira píše:jak rozebrat to vrchní přihrádku na palubce. Nad hodinama.
Zničit se na tom nic nedá, stačí mít trochu cit...
- draconis
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5217
- Registrován: pon kvě 12, 2014 11:53 am
- Jméno a příjmení: Petr
- Bydliště: České Budějovice
Re: U-Geenovo ženy Subaru Forester 2.0
Jo a ještě k těm otáčkám - já s nimi problém nemám, jen mě překvapilo, že po nastartování si to drží asi 2000 ot./min. dokud nezařadím. Stačí šlápnout spojku, zařadit jedničku nebo zpátečku a klesne to na 1000. Ale dělá to tak od začátku a vždy stejně, tak to beru že to tak má asi být. V zimě se to bude hodit, aspoň to bude víc dobíjet než se ofouká okno atd.
Jinak když vyřadím za jízdy, ručička se na chvíli zastaví na 1000 ot. a až po cca 2-3 vteřinách klesne na nějakých těch 700 ot.
Jinak když vyřadím za jízdy, ručička se na chvíli zastaví na 1000 ot. a až po cca 2-3 vteřinách klesne na nějakých těch 700 ot.
- u-geen
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2103
- Registrován: úte led 19, 2010 9:49 pm
- Jméno a příjmení: Evžen Eiba
- Bydliště: Kyje, okres Jičín
Re: U-Geenovo ženy Subaru Forester 2.0
tak jestli mi to nekdy pujci a dorazim na nejakej sraz, tak si ty otacky muzem porovnat zatim to vypada na uklidneni, tak tomu necham volnej prubeh
- Mareka
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2591
- Registrován: čtv bře 24, 2011 8:25 pm
- Jméno a příjmení: Marek
- Bydliště: Ostrava
Re: U-Geenovo ženy Subaru Forester 2.0
Jo to je standardní chování - po nastartování vyšší otáčky, které klesnou ihned po prvém vyřazení na neutrál (stačí ujet pár metrů).draconis píše:Jo a ještě k těm otáčkám - já s nimi problém nemám, jen mě překvapilo, že po nastartování si to drží asi 2000 ot./min. dokud nezařadím. Stačí šlápnout spojku, zařadit jedničku nebo zpátečku a klesne to na 1000. Ale dělá to tak od začátku a vždy stejně, tak to …
Forester XT 2.5 EcuTek 1 (06), ex Forester XT 2.0 EcuTek 2 (02), Forester 2.0 (99)
Re: U-Geenovo ženy Subaru Forester 2.0
Podle krátkýho popisu výše se toho moc soudit nedá, ale zmínka o vazbě tohoto jevu na pohyb auta mě nabádá k doměnce, že by se mohlo jednat o stejný problém, jaký jsem řešil pár let i já a je tu někde poměrně detailně pitván. Nebudu to hledat, protože v mém případě se řešení nenašlo a přitom se vyzkoušelo úplně všechno. Od falešného vzduchu, přes všechny čidla až po řídicí jednotku a celou elektriku. Řešil jsem to pro kontrolu i v dalším servisu. Bez výsledku... :6066:u-geen píše: - pri jizde na neutral kolisaji otacky... padnou dolu, stoupaji na 2500 a tak furt dokolecka... pri stojicim aute to nedela... vlastnost neno chyba?
S odstupem času radím - neřešit! Časem možná zjistíš jako já, že si to žije svým životem. Jsou období, kdy se to chová téměř normálně a kdy to blbne víc. Časem jsem rovněž vypozoroval, že se to ustálí na normálu, pokud se člověk prvních cca 5 až 8 km důsledně vyvaruje brzdění motorem. Pak se to po pár dnech urovná do doby, než se tahleta "zásada" poruší. K tomu samozřejmě s ohledem na podmínky provozu dochází poměrně často. Takže stále do kolečka... :655:
Bekr
Subaru Forester 2.0X Comfort 2003
Subaru Forester 2.0X Active 2007
Subaru Forester 2.5XT Low 2008
Subaru Outback 2.5i Executive ES 2020
GSX400SH 88 & XJR1300 00 & S22 60
Subaru Forester 2.0X Comfort 2003
Subaru Forester 2.0X Active 2007
Subaru Forester 2.5XT Low 2008
Subaru Outback 2.5i Executive ES 2020
GSX400SH 88 & XJR1300 00 & S22 60
- u-geen
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2103
- Registrován: úte led 19, 2010 9:49 pm
- Jméno a příjmení: Evžen Eiba
- Bydliště: Kyje, okres Jičín
Re: U-Geenovo ženy Subaru Forester 2.0
Bekr: takze typicke subaru se svou vlastni hlavou, jo, takovy uz jedno doma mame... tak ted druhy