Rallye
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 6393
- Registrován: sob srp 08, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Ondřej Oplt
- Bydliště: U Sila 1201,Liberec
Re: Rallye
Tak to je škoda. Sakra
Toyota Auris, 2,0D4-D 125k,300nm.
Srdcem JEN A JEN SUBARÁK!!!
http://www.spritmonitor.de/en/detail/525277.html
Srdcem JEN A JEN SUBARÁK!!!
http://www.spritmonitor.de/en/detail/525277.html
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: Rallye
A je jeste hur. Soutez je po smrtaku na 2.RZ zrusena. Posadka Fabie S2000 trefila stodolu.
http://www.ewrc.cz/ewrc/show.php?id=255 ... e-ukoncena
http://www.ewrc.cz/ewrc/show.php?id=255 ... e-ukoncena
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 6393
- Registrován: sob srp 08, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Ondřej Oplt
- Bydliště: U Sila 1201,Liberec
Re: Rallye
Tak to je v prdeli. Tenhle víkend pro mě druhy smrták. Včera kolega z práce dnes tohle. Seru na to, jdu si dát panáka
Toyota Auris, 2,0D4-D 125k,300nm.
Srdcem JEN A JEN SUBARÁK!!!
http://www.spritmonitor.de/en/detail/525277.html
Srdcem JEN A JEN SUBARÁK!!!
http://www.spritmonitor.de/en/detail/525277.html
Re: Rallye
Český rally by měly být vyhlasovany na 1 den,stejně se vždy druhý den ruší.Je mi jich líto,ale je to už nějak často...
- SCOOTER
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2999
- Registrován: ned úno 14, 2010 9:45 pm
- Jméno a příjmení: Miloš Tůma
- Bydliště: Tábor
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rallye
Tato zpráva je vždy velmi smutná,ale rally je o rychlosti,času a samosebou k ní patří i nehody.
BOHUŽEL pokud se jedná o lidské zdraví či život tak je to o to smutnější :686:.Další z kluků který je v rallyovém neby mezi svýma :drive: .
Jeho rodině a blízkým upřímnou soustrast :pr: .
BOHUŽEL pokud se jedná o lidské zdraví či život tak je to o to smutnější :686:.Další z kluků který je v rallyovém neby mezi svýma :drive: .
Jeho rodině a blízkým upřímnou soustrast :pr: .
Legacy 2.0R 121kw MT. MY2007 ...mazel
Forester S Turbo 2.0i 130kw. MY 2002-Radost
Legacy com.III 2.0i 92kw. MY2002
Outback 2.5i 121kw MT,MY2005
Outback H6 3.0i 154kw. MY2003-Luxus
Legacy 2.5i 115kw. MY1999
Subaru Impreza GT 155kw. MY1996-Legenda
Forester S Turbo 2.0i 130kw. MY 2002-Radost
Legacy com.III 2.0i 92kw. MY2002
Outback 2.5i 121kw MT,MY2005
Outback H6 3.0i 154kw. MY2003-Luxus
Legacy 2.5i 115kw. MY1999
Subaru Impreza GT 155kw. MY1996-Legenda
- SCOOTER
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2999
- Registrován: ned úno 14, 2010 9:45 pm
- Jméno a příjmení: Miloš Tůma
- Bydliště: Tábor
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rallye
Štěpo byl to první závodní den...2RZ.Ale to je jedno :bp: .cerv píše:Český rally by měly být vyhlasovany na 1 den,stejně se vždy druhý den ruší.Je mi jich líto,ale je to už nějak často...
Legacy 2.0R 121kw MT. MY2007 ...mazel
Forester S Turbo 2.0i 130kw. MY 2002-Radost
Legacy com.III 2.0i 92kw. MY2002
Outback 2.5i 121kw MT,MY2005
Outback H6 3.0i 154kw. MY2003-Luxus
Legacy 2.5i 115kw. MY1999
Subaru Impreza GT 155kw. MY1996-Legenda
Forester S Turbo 2.0i 130kw. MY 2002-Radost
Legacy com.III 2.0i 92kw. MY2002
Outback 2.5i 121kw MT,MY2005
Outback H6 3.0i 154kw. MY2003-Luxus
Legacy 2.5i 115kw. MY1999
Subaru Impreza GT 155kw. MY1996-Legenda
- kiti
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3387
- Registrován: pát kvě 18, 2012 7:12 pm
- Jméno a příjmení: Květoš
- Bydliště: Brno-venkov
Re: Rallye
Je to smutný ale je to život a hlavně vyšší moc.
Je mi to moc lito.
Je mi to moc lito.
Forester 2,5 XT 2010 manuál
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49562
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rallye
Informací o nehodě Jiřího Kalisty jste mi připomněli, že jsem ho chtěl kontaktovat a nabídnout mu nějaké díly z těch mých Legacy. Že bych tím podpořil jeho bohulibé snažení. Předfaceliftových aut jezdí stejně už jen pár, tak to nikdo nechce a já to z principu nemůžu vyhodit. Tak jsem na něj našel mejl a napsal jsem mu.
Odpoledne mi Jirka telefonoval, že je samozřejmě moc rád za nabídku a domluvili jsme se, že mu sepíšu co mám a že by si pro to přijel. A povídali jsme si poměrně dlouhou dobu. Byl smutný z nehody, protože říkal, že v trávě byl zabetonovaný kámen, který trefil tak blbě, že se náraz přes nosník roznesl do celé kastle. A to tak, že má popraskaný lak na celým autě a prasklý čelní sklo. Takže to vypadá na výměnu karoserie. Jinak že autu pocitově nic není. A že čeká na resumé od klempíře. Ale i kdyby měl měnit kastli, tak že to samozřejmě dá dohromady. Pochopitelně byl moc smutný z nehody kamaráda, říkal, že s nimi mluvil jako poslední, před tou nehodou....
Pak jsme se bavili o SFC, on se omlouval, že je zalezlý v garáži, že žádná fóra neřeší. Ale že po skušenostech s různými značkami musí uznat, že Subaristi jsou prostě jiní. Že ta komunita mnohem víc drží při sobě a že to vidí i na těch závodech, jak mu lidi drží palce. A tedy že vás, jeho fanoušky, mám všechny moc pozdravovat, že je za vaši přízeň nesmírně vděčný a že za ni moc děkuje. Že sice nemá při řízení čas koukat moc okolo, ale že když uprostřed lesa, v počasí, ve kterém by psa nevyhnal, zahlídne promrzlé týpky v modrých bundách SWRC, že se to prostě nedá přehlídnout a že ho to opravdu nabíjí.
Takže jsem takhle navázal kontakt a věřím, že se nám ho časem třeba podaří ještě prohloubit...
Odesláno z mého ASUS Transformer Pad TF300TG pomocí Tapatalk
Odpoledne mi Jirka telefonoval, že je samozřejmě moc rád za nabídku a domluvili jsme se, že mu sepíšu co mám a že by si pro to přijel. A povídali jsme si poměrně dlouhou dobu. Byl smutný z nehody, protože říkal, že v trávě byl zabetonovaný kámen, který trefil tak blbě, že se náraz přes nosník roznesl do celé kastle. A to tak, že má popraskaný lak na celým autě a prasklý čelní sklo. Takže to vypadá na výměnu karoserie. Jinak že autu pocitově nic není. A že čeká na resumé od klempíře. Ale i kdyby měl měnit kastli, tak že to samozřejmě dá dohromady. Pochopitelně byl moc smutný z nehody kamaráda, říkal, že s nimi mluvil jako poslední, před tou nehodou....
Pak jsme se bavili o SFC, on se omlouval, že je zalezlý v garáži, že žádná fóra neřeší. Ale že po skušenostech s různými značkami musí uznat, že Subaristi jsou prostě jiní. Že ta komunita mnohem víc drží při sobě a že to vidí i na těch závodech, jak mu lidi drží palce. A tedy že vás, jeho fanoušky, mám všechny moc pozdravovat, že je za vaši přízeň nesmírně vděčný a že za ni moc děkuje. Že sice nemá při řízení čas koukat moc okolo, ale že když uprostřed lesa, v počasí, ve kterém by psa nevyhnal, zahlídne promrzlé týpky v modrých bundách SWRC, že se to prostě nedá přehlídnout a že ho to opravdu nabíjí.
Takže jsem takhle navázal kontakt a věřím, že se nám ho časem třeba podaří ještě prohloubit...
Odesláno z mého ASUS Transformer Pad TF300TG pomocí Tapatalk
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 6393
- Registrován: sob srp 08, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Ondřej Oplt
- Bydliště: U Sila 1201,Liberec
Re: Rallye
Tome, tak to je mazec. Je to borec. Ty jsi borec. Paráda. Kalista, Kalista
Toyota Auris, 2,0D4-D 125k,300nm.
Srdcem JEN A JEN SUBARÁK!!!
http://www.spritmonitor.de/en/detail/525277.html
Srdcem JEN A JEN SUBARÁK!!!
http://www.spritmonitor.de/en/detail/525277.html
- Ladaf
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1200
- Registrován: ned črc 17, 2011 11:43 am
- Bydliště: Praha - Řepy
Re: Rallye
našel jsem pár fotek, ránu dostala holka pěknou :686: držím palce aby jí dali dohromady :drive:
líbilo se mi to srovnání Legáču v Sosnový - jedna rallye a druhá street :supeer:
líbilo se mi to srovnání Legáču v Sosnový - jedna rallye a druhá street :supeer:
for fun: Subaru Legacy Turbo skoro RS-RA, MY93
for work: Subaru Impreza 2.0R, MY07 <= ex Subaru Impreza 2.0 Sport RS, MY05
for work: Subaru Impreza 2.0R, MY07 <= ex Subaru Impreza 2.0 Sport RS, MY05
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 6393
- Registrován: sob srp 08, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Ondřej Oplt
- Bydliště: U Sila 1201,Liberec
Re: Rallye
Ty kráso to musela být rána. Hlavně ať se dá brzo dohromady a ať je zase všechny prohání to je fakt super. To se mi na tom líbí nejvíc
Toyota Auris, 2,0D4-D 125k,300nm.
Srdcem JEN A JEN SUBARÁK!!!
http://www.spritmonitor.de/en/detail/525277.html
Srdcem JEN A JEN SUBARÁK!!!
http://www.spritmonitor.de/en/detail/525277.html
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49562
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rallye
Setkání legend při páté Rallye Praha Revival
Nor John Haugland, Václav Blahna, Jirkové Červa s Moskalem, Pavel Janeba, Poláci Andrzej Jaroszewicz a Blazej Krupa s řadou dalších automobilových osobností jako jsou Slovák Jozef Studenič nebo Henry Trautmann z Francie se představí od 10. do 12. dubna 2015 v pátém pokračování Rallye Praha Revival, pořádaného společnostmi EDDA cup a ÚAMK ČR.
Plejáda hvězd
Norské eso John Haugland vydobylo v barvách Škoda Motorsport řadu úspěchů v soutěžích mistrovství světa, v tehdejším Československu vyhrál třikrát Barum rallye. Ve své automobilové akademii vychoval i mistra světa z roku 2003 Pettera Solberga. Druhý dubnový víkend se Haugland potká za volantem Škody 130LR s někdejším šéfem mladoboleslavské stáje mezi lety 1990 – 2003 Pavlem Janebou. Ten se synem v posádce bude řídit vůz Ford Sierra. Startovním číslem 1 ozdobí Opel Kadett GSI ve své době nepřekonatelný Václav Blahna, majitel čtyř Zlatých volantů.
Jiří Červa dokázal vyhrát mistrovství republiky ve třech disciplínách: v rallye, autokrosu i závodech na okruzích. Navigovat mu bude jmenovec Moskal - muž, jenž v roce 1985 jako první Čech dovezl do cíle Rallye Dakar kamion tuzemské výroby LIAZ.
Předběžná startovní listina.
Třicetiletá připomínka
Třicetileté výročí oslaví někdejší moskalova liazka i při Rallye Praha Revival v pozici prvního předjezdce. Hned za ním bude ve Ferrari 308 GTB ukazovat cestu ostatním promotér akce Eda Patera, jenž prozradil, že věkový průměr účastníků akce je 65 let. Přesto se Setkání legend z dvanácti zemí zúčastní i několik výrazně mladších posádek.
„Právě mládeži ve vozech i po trase chceme ukázat nádhernou minulost automobilového sportu u nás i ve světě,“ vysvětluje plán pravidelné automobilové show prezident ÚAMK a sám bývalý přední evropský závodník za volantem BMW JUDr. Oldřich Vaníček. “Nejen o posledních superrychlých modelech je automobilový sport. Historické skvosty stojí za to pravidelně připomínat a je dobré je vidět nejen v Praze,“ dodává Vaníček.
Bezpečnost především
Všichni účastníci budou k vidění na Václavském náměstí v Praze v pátek 10. dubna od 18 hodin. Kouzlo nesmrtelné techniky a sportovních legend by v žádném případě neměla zastínit neukázněnost na silnicích ani mimo ně. „Žádné bezhlavé soutěžení nečekejte, po trase pojedeme podle předpisů. Korektní chování všech posádek budeme kontrolovat vlastními radary,“ varuje předem spoluorganizátor Eda Patera.
Lákadla pro fanoušky
Celkem čeká po tři dny účastníky 570 km, část z nich se pojede po nezpevněných komunikacích a celkem dvanáct zastavení s Show section. Tady se sice nejedná o žádné RZ, přesto legendy automobilového sportu budou mít šanci ukázat, co jsou zač.
První etapa směřuje na západ od české metropole do Plzně přes vojenský prostor v Brdech. Ještě před slavnostním zahájením se ale už v pátek 10. dubna představí část vozů na hipodromu Velká Chuchle, kde se koná od 15:20 oblíbený slalom.
Hipodrom Velká Chuchle
Dalšími diváckými lákadly budou ještě v pátek přibližně ve 21. hod. bývalá kasárna ve Strašicích – mimo jiné „esíčka na buzerplace“ s občerstvením pro diváky.
Kasárna Strašice
Dočasným centrem RPR 2015 se stane o prodlouženém dubnovém víkendu Park hotel v Plzni. Konvoj zde přenocuje z pátku na sobotu i ze soboty na neděli, novináři budou mít v hotelu k dispozici tiskové středisko.
V sobotu se přesouvá hlavní dění sportovního zápolení a zábavy na Chebsko. Na programu je dvojnásobná smyčka od 11 a 14:30 hod. na zemědělském letišti u Krásna a motokárovém areálu u Chebu (12 a 15:30 hod.), kde se uskuteční také autogramiáda.
Letiště u Krásna
Motokárový areál u Chebu
Závěrečný den zavítají účastníci na sever od Plzně do okolí Horní Břízy. V okolí místní kaolínky budou k vidění okolo 10. hodiny.
Kaolínka Horní Bříza
Při návratu do Prahy znovu zavítají do strašických kasáren přibližně v 11 hod. O dvě hodiny později čeká cíl Rallye Praha Revival v učilišti Radotín. Slavnostní zakončení Setkání legend proběhne tamtéž od 16 hodin.
Odesláno z mého ASUS Transformer Pad TF300TG pomocí Tapatalk
Nor John Haugland, Václav Blahna, Jirkové Červa s Moskalem, Pavel Janeba, Poláci Andrzej Jaroszewicz a Blazej Krupa s řadou dalších automobilových osobností jako jsou Slovák Jozef Studenič nebo Henry Trautmann z Francie se představí od 10. do 12. dubna 2015 v pátém pokračování Rallye Praha Revival, pořádaného společnostmi EDDA cup a ÚAMK ČR.
Plejáda hvězd
Norské eso John Haugland vydobylo v barvách Škoda Motorsport řadu úspěchů v soutěžích mistrovství světa, v tehdejším Československu vyhrál třikrát Barum rallye. Ve své automobilové akademii vychoval i mistra světa z roku 2003 Pettera Solberga. Druhý dubnový víkend se Haugland potká za volantem Škody 130LR s někdejším šéfem mladoboleslavské stáje mezi lety 1990 – 2003 Pavlem Janebou. Ten se synem v posádce bude řídit vůz Ford Sierra. Startovním číslem 1 ozdobí Opel Kadett GSI ve své době nepřekonatelný Václav Blahna, majitel čtyř Zlatých volantů.
Jiří Červa dokázal vyhrát mistrovství republiky ve třech disciplínách: v rallye, autokrosu i závodech na okruzích. Navigovat mu bude jmenovec Moskal - muž, jenž v roce 1985 jako první Čech dovezl do cíle Rallye Dakar kamion tuzemské výroby LIAZ.
Předběžná startovní listina.
Třicetiletá připomínka
Třicetileté výročí oslaví někdejší moskalova liazka i při Rallye Praha Revival v pozici prvního předjezdce. Hned za ním bude ve Ferrari 308 GTB ukazovat cestu ostatním promotér akce Eda Patera, jenž prozradil, že věkový průměr účastníků akce je 65 let. Přesto se Setkání legend z dvanácti zemí zúčastní i několik výrazně mladších posádek.
„Právě mládeži ve vozech i po trase chceme ukázat nádhernou minulost automobilového sportu u nás i ve světě,“ vysvětluje plán pravidelné automobilové show prezident ÚAMK a sám bývalý přední evropský závodník za volantem BMW JUDr. Oldřich Vaníček. “Nejen o posledních superrychlých modelech je automobilový sport. Historické skvosty stojí za to pravidelně připomínat a je dobré je vidět nejen v Praze,“ dodává Vaníček.
Bezpečnost především
Všichni účastníci budou k vidění na Václavském náměstí v Praze v pátek 10. dubna od 18 hodin. Kouzlo nesmrtelné techniky a sportovních legend by v žádném případě neměla zastínit neukázněnost na silnicích ani mimo ně. „Žádné bezhlavé soutěžení nečekejte, po trase pojedeme podle předpisů. Korektní chování všech posádek budeme kontrolovat vlastními radary,“ varuje předem spoluorganizátor Eda Patera.
Lákadla pro fanoušky
Celkem čeká po tři dny účastníky 570 km, část z nich se pojede po nezpevněných komunikacích a celkem dvanáct zastavení s Show section. Tady se sice nejedná o žádné RZ, přesto legendy automobilového sportu budou mít šanci ukázat, co jsou zač.
První etapa směřuje na západ od české metropole do Plzně přes vojenský prostor v Brdech. Ještě před slavnostním zahájením se ale už v pátek 10. dubna představí část vozů na hipodromu Velká Chuchle, kde se koná od 15:20 oblíbený slalom.
Hipodrom Velká Chuchle
Dalšími diváckými lákadly budou ještě v pátek přibližně ve 21. hod. bývalá kasárna ve Strašicích – mimo jiné „esíčka na buzerplace“ s občerstvením pro diváky.
Kasárna Strašice
Dočasným centrem RPR 2015 se stane o prodlouženém dubnovém víkendu Park hotel v Plzni. Konvoj zde přenocuje z pátku na sobotu i ze soboty na neděli, novináři budou mít v hotelu k dispozici tiskové středisko.
V sobotu se přesouvá hlavní dění sportovního zápolení a zábavy na Chebsko. Na programu je dvojnásobná smyčka od 11 a 14:30 hod. na zemědělském letišti u Krásna a motokárovém areálu u Chebu (12 a 15:30 hod.), kde se uskuteční také autogramiáda.
Letiště u Krásna
Motokárový areál u Chebu
Závěrečný den zavítají účastníci na sever od Plzně do okolí Horní Břízy. V okolí místní kaolínky budou k vidění okolo 10. hodiny.
Kaolínka Horní Bříza
Při návratu do Prahy znovu zavítají do strašických kasáren přibližně v 11 hod. O dvě hodiny později čeká cíl Rallye Praha Revival v učilišti Radotín. Slavnostní zakončení Setkání legend proběhne tamtéž od 16 hodin.
Odesláno z mého ASUS Transformer Pad TF300TG pomocí Tapatalk
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1526
- Registrován: stř úno 11, 2015 11:11 am
- Jméno a příjmení: Vojtěch Myška
Re: Rallye
Kluci. Nevíte někdo o seznamu Rallye pravidelnosti, nebo nějakých takových amaterských blbin? Chci letos někam vytáhnout Vitaru :drive: a případně i s kamarádem bychom jeli Mazdou 626 (1989) :3gears: . Ideální, kdyby brali i auta mladší třiceti let.
Díky Vojtas
Díky Vojtas
exSubaru Justy '94 (1.2i, 9V, 55kW)
exSubaru Outback '05 (3.0R, 24V, 180kW)
No a teď budu chvíli jezdit Pažoutem
exSubaru Outback '05 (3.0R, 24V, 180kW)
No a teď budu chvíli jezdit Pažoutem
- Subaru4ever
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2496
- Registrován: pát lis 12, 2010 9:44 pm
- Jméno a příjmení: Adam
- Bydliště: Praha 5
Re: Rallye
S autem mladším 30 let to bude docela problém, protože jízdy pravidelnosti jsou jen a pouze pro old- a youngtimery. Nicméně pokud máš mladší auto, ale v pěkném stavu a navíc něco atypického (ne Favorita ::-DD: ), je připuštění o individuální dohodě s pořadateli :unami: .
Já jsem už dříve narazil na tento asi nejzajímavější a nejspíš i nejvýznamnější seriál jízd pravidelnosti:
http://www.serialhistoric.cz/
Hlavní bonus tohoto seriálu je, že je to seriál pro normální lidi, nikoli pro zbohatlíky, co platí na snobáckých soutěžích startovné i 1000 Euro :725:
Já jsem už dříve narazil na tento asi nejzajímavější a nejspíš i nejvýznamnější seriál jízd pravidelnosti:
http://www.serialhistoric.cz/
Hlavní bonus tohoto seriálu je, že je to seriál pro normální lidi, nikoli pro zbohatlíky, co platí na snobáckých soutěžích startovné i 1000 Euro :725:
EX Subaru Leone Super Station 1,8 AT, (r.v.83)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2005, LPG (r.v.04)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2010 (r.v.09)
>>> Subaru, čím starší, tím lepší! <<<
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2005, LPG (r.v.04)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2010 (r.v.09)
>>> Subaru, čím starší, tím lepší! <<<
- JackeOb
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 752
- Registrován: úte črc 14, 2015 11:09 pm
- Jméno a příjmení: Jakub H
- Bydliště: Polička
Re: Rallye
Jednou, to jsem ještě měl Civica, jsem se účastnil tohoto: http://dup.its.cz/prujezd2015.shtml
a bylo to fajn. Je to hlavně v provoze, musí se dobře číst itinerář a plnit úkoly na stanovištích. Co vím, tak takových akcí je více a jako řidiče mně to fakt bavilo. Není to na rychlost.
a bylo to fajn. Je to hlavně v provoze, musí se dobře číst itinerář a plnit úkoly na stanovištích. Co vím, tak takových akcí je více a jako řidiče mně to fakt bavilo. Není to na rychlost.