Naše dílenská technika a nářadí..
- M a r c e l
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 15410
- Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
- Jméno a příjmení: Martin Fabian
- Bydliště: Středozem B-)
- Kontaktovat uživatele:
Naše dílenská technika a nářadí..
zakladam toto tema, ke kteremu mne privedly OT prispevky v jinych tematech, tak sup, hrnte to sem
pokud jiz existuje, prosim smazat, ale nenasel jsem...
pokud jiz existuje, prosim smazat, ale nenasel jsem...
Naposledy upravil(a) M a r c e l dne pon led 06, 2020 12:05 pm, celkem upraveno 1 x.
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49432
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: nase dilenska technika a naradi
Určitě neexistuje, to bych věděl.
Odesláno z mého ASUS Transformer Pad TF300TG pomocí Tapatalk
Odesláno z mého ASUS Transformer Pad TF300TG pomocí Tapatalk
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- M a r c e l
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 15410
- Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
- Jméno a příjmení: Martin Fabian
- Bydliště: Středozem B-)
- Kontaktovat uživatele:
zvedaky
ja do budoucna uvazuji o nejakem mobilnim zvedaku, rozhoduju se mezi jednosloupovym, napriklad toto:
http://www.technology-garage.cz/jednosl ... gn=heureka
ale tam mi vadi jednak cena a druhak to, ze pres auto kolmo k jeho ose jde nosna konstrukce zadnich patek
nebo dvema kusy tohoto:
http://www.autoservisnitechnika.cz/zved ... sitem.html
to ma zase maly zdvih, jen 1000 mm
co tomu rikate?
s nejvetsi pravdepodobnosti, az se k tomu rozhoupu, tak bych to i v pripade zajmu pronajimal...
http://www.technology-garage.cz/jednosl ... gn=heureka
ale tam mi vadi jednak cena a druhak to, ze pres auto kolmo k jeho ose jde nosna konstrukce zadnich patek
nebo dvema kusy tohoto:
http://www.autoservisnitechnika.cz/zved ... sitem.html
to ma zase maly zdvih, jen 1000 mm
co tomu rikate?
s nejvetsi pravdepodobnosti, az se k tomu rozhoupu, tak bych to i v pripade zajmu pronajimal...
- M a r c e l
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 15410
- Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
- Jméno a příjmení: Martin Fabian
- Bydliště: Středozem B-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: nase dilenska technika a naradi
VDC píše:Určitě neexistuje, to bych věděl.
Odesláno z mého ASUS Transformer Pad TF300TG pomocí Tapatalk
tak sem koukejte s Mirem naprat ty svy vzduchocajky, nejlip i s popisem co ze ta ktera divnovec umi ))
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49432
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: nase dilenska technika a naradi
Jasan, s radostí.
Odesláno z mého ASUS Transformer Pad TF300TG pomocí Tapatalk
Odesláno z mého ASUS Transformer Pad TF300TG pomocí Tapatalk
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49432
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: nase dilenska technika a naradi
Když jsi nakousl ty zvedáky, tak samozřejmě sloupový zvedák je snem každého, kdo se vrtá v autě. Ovšem když to člověka neživí, tak není úplně jednoduchý vysvětlit manželce, že bych potřeboval kromě kompresoru za skoro 30kkč, taky ještě zvedák za 30-60kkč. Sice nevím proč, ale ta moje to třeba ne a ne pochopit... :D
Takže používám takovej ten klasický pojízdný hydraulický pákový, ten používám nejčastěji. Ale řešil jsem, jak jednoduše a rychle, dostat auto třeba 30 cm nad zem, abych mohl pod auto. Typicky na výměnu oleje a podobný úkony, na který stačí auto kousek nad zemí a dá se pod něj zajet na lehátku.
A poté, co jsem zrealizoval konečně podlahu v dílně, jsem zheftnul dva nájezdy....
Ale nájezdy jsou jenom půlka úspěchu, protože když se na ně najede, tak je auto šikmo. Ale já už jsem je dělal s myšlenkou, že ještě upravím mechanický hever Brano, který jsem před pár lety dostal od Mamuta. Ten hever má poměrně velkou nosnost, tuším 3,5 tuny, ale malou základnu a velmi krátkou tu páku na zaháknutí zvedaného břemene. Tak jsem ty páky prodloužil. Takže teď ho stačí vrazit pod zadní část vozu na prostředek mezi hever a dno kufru dát kus dřeva, aby se nic nepromáčklo a zatočit klikou a za pár minut mám zadek auta stejně vysoko, jako předek. Samozřejmě nejsem sebevrah, abych to nechal viset jen na heveru, když se pod tím chci válet, tak podložím stavitelné trojnožky, které jsou vidět na první fotce a pak už můžu pod autem jezdit na lehátku jako o závod...
Odesláno z mého ASUS Transformer Pad TF300TG pomocí Tapatalk
Takže používám takovej ten klasický pojízdný hydraulický pákový, ten používám nejčastěji. Ale řešil jsem, jak jednoduše a rychle, dostat auto třeba 30 cm nad zem, abych mohl pod auto. Typicky na výměnu oleje a podobný úkony, na který stačí auto kousek nad zemí a dá se pod něj zajet na lehátku.
A poté, co jsem zrealizoval konečně podlahu v dílně, jsem zheftnul dva nájezdy....
Ale nájezdy jsou jenom půlka úspěchu, protože když se na ně najede, tak je auto šikmo. Ale já už jsem je dělal s myšlenkou, že ještě upravím mechanický hever Brano, který jsem před pár lety dostal od Mamuta. Ten hever má poměrně velkou nosnost, tuším 3,5 tuny, ale malou základnu a velmi krátkou tu páku na zaháknutí zvedaného břemene. Tak jsem ty páky prodloužil. Takže teď ho stačí vrazit pod zadní část vozu na prostředek mezi hever a dno kufru dát kus dřeva, aby se nic nepromáčklo a zatočit klikou a za pár minut mám zadek auta stejně vysoko, jako předek. Samozřejmě nejsem sebevrah, abych to nechal viset jen na heveru, když se pod tím chci válet, tak podložím stavitelné trojnožky, které jsou vidět na první fotce a pak už můžu pod autem jezdit na lehátku jako o závod...
Odesláno z mého ASUS Transformer Pad TF300TG pomocí Tapatalk
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- M a r c e l
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 15410
- Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
- Jméno a příjmení: Martin Fabian
- Bydliště: Středozem B-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: nase dilenska technika a naradi
mne se hodne libi prave ty maly a ty prachy za to bych alespon castecne kompenzoval moznosti toho pujcovani, je to proste na to aby to stalo jen tak nekde v koute garaze moc draha sranda...
a ted si vem, ze ja si jeste krome poradneho kompresoru chci koupit i nejake lepsi COcko
a vubec, zensky tomu proste nerozumi
a ted si vem, ze ja si jeste krome poradneho kompresoru chci koupit i nejake lepsi COcko
a vubec, zensky tomu proste nerozumi
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1530
- Registrován: stř zář 02, 2009 6:21 pm
Re: nase dilenska technika a naradi
Pohyb pod vozidlem mám naštěstí vyřešené jámou, sice to taky není všemocné řešení, ale už v garáži byla, tak mi to ušetřilo starosti :winner:
Ex. Subaru Outback BR MY11 2,5 123Kw
Subaru Forester SG MY03 2,0 92Kw
CUCV M1009. V8 6,2D
Subaru Forester SG MY03 2,0 92Kw
CUCV M1009. V8 6,2D
- M a r c e l
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 15410
- Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
- Jméno a příjmení: Martin Fabian
- Bydliště: Středozem B-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: nase dilenska technika a naradi
To jsem měl taky původně v planu,ale s podložím,jaké pod garáží mám by mě to vyšlo jako čtyři poradny zvedáky
- tycatko
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 198
- Registrován: ned srp 26, 2012 11:55 am
- Jméno a příjmení: Ladislav Tyč
- Bydliště: Horní Žukov-Český Těšín
Re: nase dilenska technika a naradi
Kolegovi se podařilo kdysik koupit velký sloupový zvedák starší za deset táců,funguje super-nejhorší to bylo dovézt z Děčína na Moravu.Dodávka s velkým vozíkem.Zvedák auto zvedne do 190cm.Dnes bych to bral taky do stodoly.
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49432
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: nase dilenska technika a naradi
Taky znám jednoho, co koupil plně funkční zdviž za 10kkč. Ale ten v tom dělá,tak má ty správný známý. Ty mě chybí...
Když potřebuju pod autem dělat něco složitějšího, tak to mám vyřešeno takhle...
Využil jsem výškových rozdílů na pozemku a zheftnul jsem si rozebírací rampu....
Odesláno z mého EVOLVEO StrongPhone Q4 pomocí Tapatalk
Když potřebuju pod autem dělat něco složitějšího, tak to mám vyřešeno takhle...
Využil jsem výškových rozdílů na pozemku a zheftnul jsem si rozebírací rampu....
Odesláno z mého EVOLVEO StrongPhone Q4 pomocí Tapatalk
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- Traveller
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11911
- Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
- Jméno a příjmení: Jirka
- Bydliště: Česká Třebová
Re: nase dilenska technika a naradi
Když tak koukám na ty tenký tyčky..., nebál ses na to poprvé najet?!?!?! :655: ::-DD:
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49432
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: nase dilenska technika a naradi
Ani poprvý, ani po pátý. Tyčky jsou sice tenký, ale je to žebírková ocel(armovací dráty) průměr 14mm a ty vůbec nemají tendenci se nějak deformovat. Když se budeš ptát, proč tenhle materiál, tak dělám z toho, co dům dal a armovacích drátů mám zásoby. Když jsem kdysi s bejvalkou koupil barák, tak ve stodole bylo několik tun armovacích drátů. Takže z toho dělám kde co.
Odesláno z mého ASUS Transformer Pad TF300TG pomocí Tapatalk
Odesláno z mého ASUS Transformer Pad TF300TG pomocí Tapatalk
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- Traveller
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11911
- Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
- Jméno a příjmení: Jirka
- Bydliště: Česká Třebová
Re: nase dilenska technika a naradi
Dobře dobře. To jen že to na mě působilo trochu fórově. Jinak nic proti. :826: Rozhodně lepší si něco spíchnout doma než solit nějaké tisíce s často pofidérním výsledkem. :850:
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49432
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: nase dilenska technika a naradi
Používám žebírkovou ocel na různé, né úplně obvyklé aplikace. Třeba z ní mám svařenou konstrukci dílny...
Odesláno z mého ASUS Transformer Pad TF300TG pomocí Tapatalk
Odesláno z mého ASUS Transformer Pad TF300TG pomocí Tapatalk
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97