M a r c e luv 戦士 RATSTA-Tejprestr SF Stuuurbo s redukci B-)
- M a r c e l
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 15410
- Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
- Jméno a příjmení: Martin Fabian
- Bydliště: Středozem B-)
- Kontaktovat uživatele:
M a r c e luv 戦士 RATSTA-Tejprestr SF Stuuurbo s redukci B-)
stav k 15.9.2016
272.500 (287.500 km reálných)
koupeno 5.12.2008
132.000 km
SF pofacelift
12.2000
MT
2.0
Sturbo 125kW/170HP
vybava fabricka:
Winter Pack - topeni sedacek,predni mlhovky, nahrivani prednich steracu
sibr
vybava dodatecna:
LPG MAGIC
tazne 1800 kg
jiny tlumic vyfuku
HKS BOV
srnolam
pridavna dalkova svetla
2. zadni mlhovka
kryt motoru
AT pneu - Vranik ICE SPECIAL 4x4 SUV 215/65/16 Green Giamond, tabulka sledovani ubytku
zvyseni podlozkami tlumicu 30/50
zadni stabilizator 17mm, nasledne demontovan
NONLSD prevodovka 1:4,111 s redukci 1:1,56 (nejpomalejsi SUBARU redukce) z Legacy 1,8 I
NAAAAAAALEPKY
demontovatelny nosic na velkou rezervu na zavesne zarizeni
v planu:
tempomat
mala rezerva mimo interier auta
bocni naslapy (ochrana prahu)
expedicni zahradka
opravy:
2x bourano (LP/PP)
- vymena LP podelneho nosniku, chladicove steny, LP blatnik, lakovani, LP svetlo a blinkr, oprava narazniku, rozvody, 3 ventily (motor se potkal), tesneni pod hlavou, chladic, baterie
- vymena PP ramene, PP blatniku, PP blinkru a obou prednich svetel
- baterie
- lozisko alternatoru
- lozisko LP a PZ kola
- podelna ramena zadni napravy vcetne kompletni sady silentbloku
- zadni stabilizator (vcetne silentbloku a ulozeni) puvodni totalne zrezly a vymackany vymenen za jiny (17mm)
- kosti stabilizatoru (predek i zadek)
- predni tlumice a pruziny
- zadni tlumice a pruziny
- predni stabilizator (vcetne silentbloku a ulozeni)
- vymena prevodovky a diferencialu (2.9.2014 230.342)
- osetreni predni a stredni casti spodku karoserie
- vymena LZ loziska
- oprava praskleho lanka spojky (9.2.2015 242.474)
- zapojeni hillholderu
- zapojeni cidla tachometru
- serizeni rucni brzdy
- vymena svicek
- zavareni vyfuku
- predni okno (24.2.2015 243.932)
- sterace SHERON predni 450/550 mm (25.2.2015 244.032)
- vymenene PP lozisko (SKF) (10.3.2015 244.986)
- vymenene komplet cepy rizeni (MOOG)
- vymenena praskla prachovka na rizeni
- rozhybane predni brzdice
- vymeneny predni brzdove desticky (ATE)
- geometrie - serizeni odklonu na predku
- motor - pridreny na klice? (29.4.2015 249.550)
vymena motoru a oprava uchyceni podelneho ramene (19.7.2015)
- vymena patic H4 na prednich svetlometech (28.7.2015 250.500)
- vymena 2ks (1 a 2) vstrikovacich ventilu LPG a filtru pevnych castic, uprava sklonu plovaku (6.8.2015 251.350)
- vymena prednich H4 za PHILLIPS nighbraker plus (16.9.2015 254.800)
- vymena PZ tehlice/loziska, LZ pruziny, pridani 10mm podlozek dozadu, odpojeni zadni tyce stabilizatoru (1.11.2015 258.225)
- vymena praskleho chladice za vrakovy (4.12.2015 260.950)
- vymena (prelisovani) PZ loziska (3.1.2016 263.205)
- výměna PZ pružiny (22.3.2016 271.000)
- motor - padnul na Severce, uvařil jsem to a od té doby to mlátí a nejede (26.3.2016 271.550)
- generálka motoru v Dobřanech, výměna chladiče, spojky, setrvačníku a převodovky (9.9.2016 272.500)
bezna udrzba:
motor:
motorovy olej 10w40 SHELL polosyntetika + olejovy filtr 15208AA100 - original (11.2.2016, 268.500, pristi vymena 280.000 na pocitadle km)
svicky NGK LASER PLAT. PFR7B 4853
vzduchovy filtr K+N vlozka + mazani
prevodovka a dif:
Muller Oils TRX SYNTH 75W90 (2.9.2014 230.342)
pneu a disky:
AT pneu - Vranik ICE SPECIAL 4x4 SUV 215/65/16 Green Giamond (9.12.2015 261.150)
pripocitat + 15.000 km, rozdil kdy nepocitalo pocitadlo km + % ztraty na pneu
272.500 (287.500 km reálných)
koupeno 5.12.2008
132.000 km
SF pofacelift
12.2000
MT
2.0
Sturbo 125kW/170HP
vybava fabricka:
Winter Pack - topeni sedacek,predni mlhovky, nahrivani prednich steracu
sibr
vybava dodatecna:
LPG MAGIC
tazne 1800 kg
jiny tlumic vyfuku
HKS BOV
srnolam
pridavna dalkova svetla
2. zadni mlhovka
kryt motoru
AT pneu - Vranik ICE SPECIAL 4x4 SUV 215/65/16 Green Giamond, tabulka sledovani ubytku
zvyseni podlozkami tlumicu 30/50
zadni stabilizator 17mm, nasledne demontovan
NONLSD prevodovka 1:4,111 s redukci 1:1,56 (nejpomalejsi SUBARU redukce) z Legacy 1,8 I
NAAAAAAALEPKY
demontovatelny nosic na velkou rezervu na zavesne zarizeni
v planu:
tempomat
mala rezerva mimo interier auta
bocni naslapy (ochrana prahu)
expedicni zahradka
opravy:
2x bourano (LP/PP)
- vymena LP podelneho nosniku, chladicove steny, LP blatnik, lakovani, LP svetlo a blinkr, oprava narazniku, rozvody, 3 ventily (motor se potkal), tesneni pod hlavou, chladic, baterie
- vymena PP ramene, PP blatniku, PP blinkru a obou prednich svetel
- baterie
- lozisko alternatoru
- lozisko LP a PZ kola
- podelna ramena zadni napravy vcetne kompletni sady silentbloku
- zadni stabilizator (vcetne silentbloku a ulozeni) puvodni totalne zrezly a vymackany vymenen za jiny (17mm)
- kosti stabilizatoru (predek i zadek)
- predni tlumice a pruziny
- zadni tlumice a pruziny
- predni stabilizator (vcetne silentbloku a ulozeni)
- vymena prevodovky a diferencialu (2.9.2014 230.342)
- osetreni predni a stredni casti spodku karoserie
- vymena LZ loziska
- oprava praskleho lanka spojky (9.2.2015 242.474)
- zapojeni hillholderu
- zapojeni cidla tachometru
- serizeni rucni brzdy
- vymena svicek
- zavareni vyfuku
- predni okno (24.2.2015 243.932)
- sterace SHERON predni 450/550 mm (25.2.2015 244.032)
- vymenene PP lozisko (SKF) (10.3.2015 244.986)
- vymenene komplet cepy rizeni (MOOG)
- vymenena praskla prachovka na rizeni
- rozhybane predni brzdice
- vymeneny predni brzdove desticky (ATE)
- geometrie - serizeni odklonu na predku
- motor - pridreny na klice? (29.4.2015 249.550)
vymena motoru a oprava uchyceni podelneho ramene (19.7.2015)
- vymena patic H4 na prednich svetlometech (28.7.2015 250.500)
- vymena 2ks (1 a 2) vstrikovacich ventilu LPG a filtru pevnych castic, uprava sklonu plovaku (6.8.2015 251.350)
- vymena prednich H4 za PHILLIPS nighbraker plus (16.9.2015 254.800)
- vymena PZ tehlice/loziska, LZ pruziny, pridani 10mm podlozek dozadu, odpojeni zadni tyce stabilizatoru (1.11.2015 258.225)
- vymena praskleho chladice za vrakovy (4.12.2015 260.950)
- vymena (prelisovani) PZ loziska (3.1.2016 263.205)
- výměna PZ pružiny (22.3.2016 271.000)
- motor - padnul na Severce, uvařil jsem to a od té doby to mlátí a nejede (26.3.2016 271.550)
- generálka motoru v Dobřanech, výměna chladiče, spojky, setrvačníku a převodovky (9.9.2016 272.500)
bezna udrzba:
motor:
motorovy olej 10w40 SHELL polosyntetika + olejovy filtr 15208AA100 - original (11.2.2016, 268.500, pristi vymena 280.000 na pocitadle km)
svicky NGK LASER PLAT. PFR7B 4853
vzduchovy filtr K+N vlozka + mazani
prevodovka a dif:
Muller Oils TRX SYNTH 75W90 (2.9.2014 230.342)
pneu a disky:
AT pneu - Vranik ICE SPECIAL 4x4 SUV 215/65/16 Green Giamond (9.12.2015 261.150)
pripocitat + 15.000 km, rozdil kdy nepocitalo pocitadlo km + % ztraty na pneu
- Přílohy
Naposledy upravil(a) M a r c e l dne pon říj 03, 2016 9:47 pm, celkem upraveno 55 x.
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: M a r c e luv FORESTer 2.0 SF Stuuuuurbo B-)
No jestli muzu radit, na tu redukovanou prevodovku bych se vyprdnul. Poloosy a diferencialy by to nemusely snest. Ja ukroutil na Impreze poloosu s atmosferou s kroutakem nulanulanic...
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
- M a r c e l
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 15410
- Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
- Jméno a příjmení: Martin Fabian
- Bydliště: Středozem B-)
- Kontaktovat uživatele:
vymena prevodovky - 1.1 diferencial zadni napravy
14.7.2014
tak jsem se pustil do vymeny umirajici prevodovky, a protoze jsem se rozhodl, ze vyzkousim implementovat do turboMT prevodovku s redukci, je nutna i vymena zadniho diferencialu, aby si rozumel s tou "novou" prevodovkou.
prevodovka a diferencial je z 1.8 Lega, prevodovy pomer 4,111
pocital jsem s urcitymi uskalimi pri teto akci:
- nutnost vymeny diferencialu kvuli sladenosti s prevodovkou
- nutnost instalace paky ovladani redukce do interieru
- nutnost vymeny pedalove konzole, kvuli rozdilu v ovladani spojky, original ma hydraulicke, menena prevodovka ma lanove ovladani vypinaciho loziska
nepocital jsem s tim, co na mne vyskocilo pri demontazi diferencialu
- nutnost vymeny steftu z diferencialu do silentbloku v pricce, original ma delsi stefty - vymeneno
- nutnost vymeny cidla teploty oleje diferencialu, na "novem" je jen zaslepka
- nutnost vymeny unasece kardanu, na original diferencialu je unasec s mensim stredicim krouzkem, takze kvuli vystredeni spoje kardan/diferencial je nutne je vymenit
- rozdilne klouby poloos, respektive jiny system hrideli (tisicihranu) do diferencialu, original ma hridele primo na kloubu a ty se jen zacvaknou do diferencialu, menena ma hridele v diferencialu, tedy kolikovy system, jako je v prevodovce...
1. otazka tedy zni: lze vyndat hridele z meneneho 1,8 diferencialu a na jejich misto bez uprav zasunout hridele, ktere jsou na kloubech poloos, nebo je nutne vymenit klouby poloos?
nechce se mi menit ty klouby, jednak bych je musel nekde sehnat (jestli takove, ktere by tam pasovaly vubec existuji) a druhak nemam kleste na stahovani pasek, kterymi jsou zajistene prachovky na kloubech...
na druhou stranu, zase je to vhodna prilezitost udelat vymenu tukovych naplni a prachovek na kloubech...
mimochodem, diferencial se mi podarilo vyndat bez demontaze vyfuku, jen jsem ho vyvesil dolu, ale pro snadnejsi pristup pri montazi diferencialu zpet na misto a take z duvodu toho, ze jsem zjistil, ze je tlumic vyfuku na horni hrane prorezly mne demontaz vyfukoveho potrubi po cele delce stejne nemine...
"novy" diferencial jsem ocistil od nanosu mastneho blata...
tak jsem se pustil do vymeny umirajici prevodovky, a protoze jsem se rozhodl, ze vyzkousim implementovat do turboMT prevodovku s redukci, je nutna i vymena zadniho diferencialu, aby si rozumel s tou "novou" prevodovkou.
prevodovka a diferencial je z 1.8 Lega, prevodovy pomer 4,111
pocital jsem s urcitymi uskalimi pri teto akci:
- nutnost vymeny diferencialu kvuli sladenosti s prevodovkou
- nutnost instalace paky ovladani redukce do interieru
- nutnost vymeny pedalove konzole, kvuli rozdilu v ovladani spojky, original ma hydraulicke, menena prevodovka ma lanove ovladani vypinaciho loziska
nepocital jsem s tim, co na mne vyskocilo pri demontazi diferencialu
- nutnost vymeny steftu z diferencialu do silentbloku v pricce, original ma delsi stefty - vymeneno
- nutnost vymeny cidla teploty oleje diferencialu, na "novem" je jen zaslepka
- nutnost vymeny unasece kardanu, na original diferencialu je unasec s mensim stredicim krouzkem, takze kvuli vystredeni spoje kardan/diferencial je nutne je vymenit
- rozdilne klouby poloos, respektive jiny system hrideli (tisicihranu) do diferencialu, original ma hridele primo na kloubu a ty se jen zacvaknou do diferencialu, menena ma hridele v diferencialu, tedy kolikovy system, jako je v prevodovce...
1. otazka tedy zni: lze vyndat hridele z meneneho 1,8 diferencialu a na jejich misto bez uprav zasunout hridele, ktere jsou na kloubech poloos, nebo je nutne vymenit klouby poloos?
nechce se mi menit ty klouby, jednak bych je musel nekde sehnat (jestli takove, ktere by tam pasovaly vubec existuji) a druhak nemam kleste na stahovani pasek, kterymi jsou zajistene prachovky na kloubech...
na druhou stranu, zase je to vhodna prilezitost udelat vymenu tukovych naplni a prachovek na kloubech...
mimochodem, diferencial se mi podarilo vyndat bez demontaze vyfuku, jen jsem ho vyvesil dolu, ale pro snadnejsi pristup pri montazi diferencialu zpet na misto a take z duvodu toho, ze jsem zjistil, ze je tlumic vyfuku na horni hrane prorezly mne demontaz vyfukoveho potrubi po cele delce stejne nemine...
"novy" diferencial jsem ocistil od nanosu mastneho blata...
- Přílohy
Naposledy upravil(a) M a r c e l dne úte črc 15, 2014 3:10 pm, celkem upraveno 4 x.
- M a r c e l
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 15410
- Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
- Jméno a příjmení: Martin Fabian
- Bydliště: Středozem B-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: M a r c e luv FORESTer 2.0 SF Stuuuuurbo B-)
uz jsem se do toho pustil, je to vyzva , chci zkusit to, o cem vsichni tvrdi, jak to nejde, ale nikdo s tim nema prakticke zkusenosti...Slavek_xxx píše:No jestli muzu radit, na tu redukovanou prevodovku bych se vyprdnul. Poloosy a diferencialy by to nemusely snest. Ja ukroutil na Impreze poloosu s atmosferou s kroutakem nulanulanic...
kdyz se to posere, alespon to budu mit natrenovany
- M a r c e l
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 15410
- Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
- Jméno a příjmení: Martin Fabian
- Bydliště: Středozem B-)
- Kontaktovat uživatele:
prahy a plastove kryty prahu
pri prilezitosti vymeny prevodovky, hlavne proto, abych je neznicil, kdyby to na ne sedlo pri pokladani na improvizovany hever, jsem sundal kryty prahu, no doporucuji to vsem, kdo obcas sjedou z asfaltu, protoze prahy jsou plne blata, ktere je pekne mokre, a to uz auto stoji v garazi peknych par dni...
takze sundat, vyplachnout osusit...
no a u mne jeste navic bude nutna karosarska oprava zejmena zadnich casti prahu, v mistech, kde se auto zveda na heveru, a to proto, ze pneuservisaci jsou hovada a behem let provozu se jim povedlo pekne prahy znicit...
takze sundat, vyplachnout osusit...
no a u mne jeste navic bude nutna karosarska oprava zejmena zadnich casti prahu, v mistech, kde se auto zveda na heveru, a to proto, ze pneuservisaci jsou hovada a behem let provozu se jim povedlo pekne prahy znicit...
- M a r c e l
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 15410
- Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
- Jméno a příjmení: Martin Fabian
- Bydliště: Středozem B-)
- Kontaktovat uživatele:
vymena prevodovky - 1.1 prevodovka
14.7.2014
zatim jsem jenom odpojil klouby poloos: vytluceni koliku, povoleni tlumicu - vytazeni horniho sroubu (oznaceno kvuli geometrii), vykloneni naboje a vytazeni poloos z prevodovky...
pri zevrubne prohlidce jsem zjistil, ze:
- original prevodovka ma okruh chlazeni, proste tam vedou nejake dve trubky nekam dopredu...
- prijde mi, ze ta "nova" prevodovka ma min der na spojeni s motorem, ale to se ukaze, az tu originalni vydloubu ven...
jo a zjistil jsem, ze mam prdlou prachovku na rizeni, takze to pekne tece...
zatim jsem jenom odpojil klouby poloos: vytluceni koliku, povoleni tlumicu - vytazeni horniho sroubu (oznaceno kvuli geometrii), vykloneni naboje a vytazeni poloos z prevodovky...
pri zevrubne prohlidce jsem zjistil, ze:
- original prevodovka ma okruh chlazeni, proste tam vedou nejake dve trubky nekam dopredu...
- prijde mi, ze ta "nova" prevodovka ma min der na spojeni s motorem, ale to se ukaze, az tu originalni vydloubu ven...
jo a zjistil jsem, ze mam prdlou prachovku na rizeni, takze to pekne tece...
Naposledy upravil(a) M a r c e l dne úte črc 15, 2014 5:42 pm, celkem upraveno 1 x.
- M a r c e l
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 15410
- Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
- Jméno a příjmení: Martin Fabian
- Bydliště: Středozem B-)
- Kontaktovat uživatele:
nakupni seznam - vymena prevodovky
rizeni:
- prachovky
- tukova napln
prevodovka:
- prachovka k tahlu vypinaciho loziska
- cidlo tachometru
- prachovky
- tukova napln
prevodovka:
- prachovka k tahlu vypinaciho loziska
- cidlo tachometru
Naposledy upravil(a) M a r c e l dne stř zář 03, 2014 9:57 am, celkem upraveno 6 x.
- filippek
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2310
- Registrován: úte úno 15, 2011 10:52 am
- Jméno a příjmení: Filip Pecka
- Bydliště: Jablonecko
Re: M a r c e luv FORESTer 2.0 SF Stuuuuurbo B-)
Ty trubky z převodovky povedou do chladiče. Některé i manuály jsou chlazené. Já to měl na Forejsovi taky.
Nyní: Forester SG 2,0 r.v.05 poface
Bylo: Outback 3.0R H6, r.v.06
Bylo: Forester 2,0 XT r.v.04
Bylo: Outback 3.0R H6, r.v.06
Bylo: Forester 2,0 XT r.v.04
- M a r c e l
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 15410
- Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
- Jméno a příjmení: Martin Fabian
- Bydliště: Středozem B-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: vymena prevodovky - 1.1 diferencial zadni napravy
odpovim sam sobe, trosku jsem patral a vysledek je nasledujici:M a r c e l píše:14.7.2014
1. otazka tedy zni: lze vyndat hridele z meneneho 1,8 diferencialu a na jejich misto bez uprav zasunout hridele, ktere jsou na kloubech poloos, nebo je nutne vymenit klouby poloos?
LSD (puvodni) a nonLSD ("novy") diferencialy jsou uvnitr jine uz v casti usazeni hrideli, tudiz budu muset sehnat nonLSD klouby a vymenit je...
- M a r c e l
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 15410
- Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
- Jméno a příjmení: Martin Fabian
- Bydliště: Středozem B-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: M a r c e luv FORESTer 2.0 SF Stuuuuurbo B-)
jj, to me je celkem jasny, musim kouknout, zdali by sla takto zapojit i ta "nova", mohla by tam tu pripravu mit, kdyz ne, tak to jen zaslepim...filippek píše:Ty trubky z převodovky povedou do chladiče. Některé i manuály jsou chlazené. Já to měl na Forejsovi taky.
otazka je jestli je to chlazeni, nebo vohrejvani ))
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49206
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: M a r c e luv FORESTer 2.0 SF Stuuuuurbo B-)
Kdybys musel nějak řešit ty klouby, tak je samozřejmě mám. Jak to optimálně vyřešit se můžem zeptat když tak Alse...
Odesláno z mého EVOLVEO StrongPhone Q4 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého EVOLVEO StrongPhone Q4 pomocí Tapatalk
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- filippek
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2310
- Registrován: úte úno 15, 2011 10:52 am
- Jméno a příjmení: Filip Pecka
- Bydliště: Jablonecko
Re: M a r c e luv FORESTer 2.0 SF Stuuuuurbo B-)
Pokud to jde na chladič, tak chlazení
Nyní: Forester SG 2,0 r.v.05 poface
Bylo: Outback 3.0R H6, r.v.06
Bylo: Forester 2,0 XT r.v.04
Bylo: Outback 3.0R H6, r.v.06
Bylo: Forester 2,0 XT r.v.04
- M a r c e l
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 15410
- Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
- Jméno a příjmení: Martin Fabian
- Bydliště: Středozem B-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: M a r c e luv FORESTer 2.0 SF Stuuuuurbo B-)
nejdriv se zitra kouknu do garaze, jestli se tam nekde nevaleji, meli jsme s kamosem jedno Lego na rozebrani...VDC píše:Kdybys musel nějak řešit ty klouby, tak je samozřejmě mám. Jak to optimálně vyřešit se můžem zeptat když tak Alse...
dam vedet...
jo, to asi jofilippek píše:Pokud to jde na chladič, tak chlazení
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1536
- Registrován: úte čer 05, 2012 7:06 pm
- Jméno a příjmení: František Jindra
- Bydliště: Semily
Re: M a r c e luv FORESTer 2.0 SF Stuuuuurbo B-)
No tak se mi zdá,že už roupama nevíš co dělat. ::-DDD: Ale jooo,jen si hraj,bude hezky. Bylo by fajn,pokud by se Ti to povedlo,jen si nejsem jistý jak dlouho to vydrží v bezporuchovým stavu. Držím palce.
Subaru Forester MY 01 S-Turbo 130KW EX
Subaru Forester MY 06 2.5XT MT
Subaru outback 2,5 115kw MY 2001 AT a v cervený,heč! EX
Subaru outback 2,5 121kw MY 2007 MT šampaň
Subaru Forester MY 06 2.5XT MT
Subaru outback 2,5 115kw MY 2001 AT a v cervený,heč! EX
Subaru outback 2,5 121kw MY 2007 MT šampaň
- M a r c e l
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 15410
- Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
- Jméno a příjmení: Martin Fabian
- Bydliště: Středozem B-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: M a r c e luv FORESTer 2.0 SF Stuuuuurbo B-)
uvidime, bude s tim dost prace, ale jak rikam, je to vyzva...ferenc.74 píše:No tak se mi zdá,že už roupama nevíš co dělat. ::-DDD: Ale jooo,jen si hraj,bude hezky. Bylo by fajn,pokud by se Ti to povedlo,jen si nejsem jistý jak dlouho to vydrží v bezporuchovým stavu. Držím palce.
navic to diky VDCemuooonejvyssimu vyjde znacne levneji, nez pouha vymena za stejnou spajzku z vrakace...