Impreza 2.0 MY08 - zkušenosti s provozem

Odpovědět
Uživatelský avatar
Japandriver
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 984
Registrován: úte zář 08, 2009 1:40 pm
Jméno a příjmení: Josef Dolinský
Bydliště: Pohorská Ves

Re: Impreza 2.0 MY08 - zkušenosti s provozem

Příspěvek od Japandriver »

Caba píše:Já bych řekl, že poslední facelifty druhé generace imprez (tedy MY 2006,2007) měly 160k (121kW).

Ale možná je to jenom pověst...
Bohužel žádná impreza určená pro evropu nebyla osazena motorem 121 kW ,nejvíc měli MY 06-07 a to 118 kW pak další generace měli skutečně "jen" 110kW. :pr: Jožka.
Subaru není jen značka, Subaru je víra a životní styl.Kdo ho nikdy neměl ,ten to nikdy nepochopí :-)
Uživatelský avatar
martas
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2713
Registrován: sob lis 06, 2010 9:22 am
Jméno a příjmení: Martin Staněk
Bydliště: Most,Jílové u Děčína,

Re: Impreza 2.0 MY08 - zkušenosti s provozem

Příspěvek od martas »

Japandriver píše: Bohužel žádná impreza určená pro evropu nebyla osazena motorem 121 kW ,nejvíc měli MY 06-07 a to 118 kW pak další generace měli skutečně "jen" 110kW. :pr: Jožka.
Japandriver,máš svatou pravdu :850: je to přesně jak píšeš,bohužel :686:
Martas
Subaru Outback 2.5 - MY 2002 - ex
Subaru Forestr 2.0D - MY 2010 - ex
Subaru Impreza Sport 2.0 - MY 2008 - ex
Subaru Impreza WRX STI 2.5 - MY 2011 - 12,8l
Subaru Forestr 2.0 XT - MY 2016 - 11,4l
Uživatelský avatar
Levap
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2230
Registrován: ned říj 04, 2009 10:00 pm
Bydliště: Roztoky

Re: Impreza 2.0 MY08 - zkušenosti s provozem

Příspěvek od Levap »

Ahoj,

pokud máte originál rádio, vyzkoušejte "hidden menus":

http://www.subaruforester.org/vbulletin ... ndex6.html

Já si nastavil "Through Mode" a subjektivně to hraje líp.
Obrázek
Impreza 2.0 MY18
Uživatelský avatar
Levap
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2230
Registrován: ned říj 04, 2009 10:00 pm
Bydliště: Roztoky

Re: Impreza 2.0 MY08 - zkušenosti s provozem

Příspěvek od Levap »

Příčníky MY09 x MY08:
Taková zajímavost, poptával jsem SUBARU příčníky a originál z roku 2009 nejdou na moji MY08.

MY09 má v patce příčníku 1 šroub. MY08 má ve střeše díry na 2 šrouby.


Hluk od podběhů:
Při pomalé jízdě na mokru (cca kolem 10 km/h) se zepředu ozývá strašný rachot. Dělá to pravděpodobně stříkající voda na podběhy, neb za sucha je ticho.
Obrázek
Impreza 2.0 MY18
Uživatelský avatar
hamoun
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 18908
Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
Jméno a příjmení: Petr Hanek
Bydliště: Kravaře

Re: Impreza 2.0 MY08 - zkušenosti s provozem

Příspěvek od hamoun »

ja mam ve strese diru na 2 srouby, pouzivam nosic s jednim sroubem ...
bez problemu na tom vozim cokoliv ...
škoda superb
ex WRX 2008
ledo
Nováček
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: ned zář 21, 2014 7:44 pm
Bydliště: Praha

Re: Impreza 2.0 MY08 - zkušenosti s provozem

Příspěvek od ledo »

Máte někdo zkušenost nebo tip na zadní tlumič výfuku na Imprezu 2.0R MY09, ten origo nevydává žádnej zvuk a přece jenom benzín by si zasloužil trochu obdivu :-)
BMW e91 330D, MT 170kW > BMW e91 335xi, MT 225kW > Subaru Impreza MY09 2.0R, MT 110kW <
Uživatelský avatar
hamoun
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 18908
Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
Jméno a příjmení: Petr Hanek
Bydliště: Kravaře

Re: Impreza 2.0 MY08 - zkušenosti s provozem

Příspěvek od hamoun »

ja mam odsud:
http://www.scorpionexhaust.co.uk/scorpi ... -698-c.asp

ale WRX .. nevim, jak a jestli se lisi ...
škoda superb
ex WRX 2008
ledo
Nováček
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: ned zář 21, 2014 7:44 pm
Bydliště: Praha

Re: Impreza 2.0 MY08 - zkušenosti s provozem

Příspěvek od ledo »

Pěkný kousek jenom trošku dražší :( spíš dám nějaký univerzální. Kat nechám tam kde je (nechce se mi ladit ecu) a uvidim jestli to bude stačit. Btw nemá někdo tip na univerzální zadní tlumič?
BMW e91 330D, MT 170kW > BMW e91 335xi, MT 225kW > Subaru Impreza MY09 2.0R, MT 110kW <
ledo
Nováček
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: ned zář 21, 2014 7:44 pm
Bydliště: Praha

Re: Impreza 2.0 MY08 - zkušenosti s provozem

Příspěvek od ledo »

máte někdo zkušenost? http://www.laityng.cz/
BMW e91 330D, MT 170kW > BMW e91 335xi, MT 225kW > Subaru Impreza MY09 2.0R, MT 110kW <
Uživatelský avatar
Levap
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2230
Registrován: ned říj 04, 2009 10:00 pm
Bydliště: Roztoky

Re: Impreza 2.0 MY08 - zkušenosti s provozem

Příspěvek od Levap »

Dnes auto prošlo STK. Auto prý jako nové. Jenom tu nálepku www.boxerauto.cz musím dát dolů.
Obrázek
Impreza 2.0 MY18
Uživatelský avatar
Levap
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2230
Registrován: ned říj 04, 2009 10:00 pm
Bydliště: Roztoky

Re: Impreza 2.0 MY08 - zkušenosti s provozem

Příspěvek od Levap »

Testoval jsem dnes na zledovatele cestě ABS. Při silnem sešlápnutí brzdy se to jeví dobře a kope do pedálu atd.
Při jemném sešlápnutí brzdy se blokla kola a auto jelo jako sáně. Je to normální nebo ne? Dělá v to taky?


Odesláno z mého Lenovo S650 pomocí Tapatalk
Obrázek
Impreza 2.0 MY18
Uživatelský avatar
Slavek_xxx
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 8054
Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
Bydliště: Nové Hrady

Re: Impreza 2.0 MY08 - zkušenosti s provozem

Příspěvek od Slavek_xxx »

Levap> tak to teda nevim. Ja jsem si dnes ale opet vyzkousel, ze je daleko lepsi brzdit bez vyslapnuty spojky.
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
Uživatelský avatar
lestenikol
Nováček
Nováček
Příspěvky: 43
Registrován: úte lis 11, 2014 8:27 pm
Jméno a příjmení: michal

Re: Impreza 2.0 MY08 - zkušenosti s provozem

Příspěvek od lestenikol »

Levap - to je to co říkají odborníci při radách jak řídit. Když většině lidem sepne ABS a kope je do nohy, tak si už myslí že auto brzdí naplno a na pedál už víc netlačí.
A to je právě chyba - i při kopajícím ABS se má pro nejlepší brzdný účinek ještě co nejvíce zvýšit tlak na pedál brzdy.
Impreza WRX 08 + Forester SG 2,0i - 2007
Uživatelský avatar
lestenikol
Nováček
Nováček
Příspěvky: 43
Registrován: úte lis 11, 2014 8:27 pm
Jméno a příjmení: michal

Re: Impreza 2.0 MY08 - zkušenosti s provozem

Příspěvek od lestenikol »

Ledo - nevím jak to má 2,0 atmosféra - máš za katem ještě rezonátor?

Na mojí Wrx 08 mám 2 katy a za nima ještě orig.rezonátor a pak až vzadu pod kufrem ten obrovský příčný výfuk.
Co jsem zatím vyzkoušel - tak při výměně jen toho obrovského koncáku za třetinově velký průchozí sportovní tlumič/koncovku - tak u turba to proste změnu zvuku absolutně nepřineslo, možná tak 5-10% a to je nic, auto pořád tiché jak kotě.
Co jedině pomůže je asi odstranění toho origo rezonátoru. Pak to se sport.koncem bude klasický cat-back.
A ještě má na zvuk vliv i délka celého toho potrubí. Takže kdyby se to vedlo od zadní nápravy "rovně" na konec auta, tak bude zvuk lepší než ty motanice s potrubím napříč, jako to má origo.
Mám koupený tento tlumič http://www.sportovniautodoplnky.cz/dual/
tak s tím zatím experimentuju, ale ted je kosa tak čekám na teplo abych to dokončil.
Impreza WRX 08 + Forester SG 2,0i - 2007
Uživatelský avatar
lestenikol
Nováček
Nováček
Příspěvky: 43
Registrován: úte lis 11, 2014 8:27 pm
Jméno a příjmení: michal

Re: Impreza 2.0 MY08 - zkušenosti s provozem

Příspěvek od lestenikol »

Ledo - na 2,0 R má takový malý sport.konec na autě člen "Sandokan", tak se ho na to optej, jestli má jen vyměněný ten zadní "bachor". Nevim jestli je registrovaný i tady nebo jen na czechsub.
Impreza WRX 08 + Forester SG 2,0i - 2007
Odpovědět

Zpět na „Impreza“