Impreza 2.0 MY08 - zkušenosti s provozem
Impreza 2.0 MY08 - zkušenosti s provozem
Zakládám nové vlákno pro sdílení zkušeností s Imprezou MY08,2.0i. Doufám, že se postupně přidají i ostatní majitelé tohoto modelu.
Moje dosavadní zkušenosti po cca 3000 km provozu jsou zde:
Interiér:
- příjemný, prostorný, vše pěkně po ruce,
- kupodivu bez nějakých výrazných pazvuků, byl jsem varovám, že vrže palubovka v zimě/za studena. To je pravda, po zahřátí za chvíli zmizí. Subjektivně je v autě více klid než v Outbacku 3,6 MY11, kde vrzalo a lupalu kde co.
- jak je auto hodně při zemi tak se mi blbě nastupuje a vystupuje, holt nezvyk
- auto nemá ESP podle dostupných informací to souvití i s chybějícím hill holderem
- přístrojovka nemá kontrolku zapnutí světel (nebo mi nesvítí žárovička?)
- osvícení přístrojů a ovladačů je v červené a moc se mi líbí. Asi nejhezčí věc v interiéru
- bál jsem se klimatizace, na což si všichni stěžují. Já s tím zatím nemám problém, funguje podle mně jak má
Motor:
- 110 kW pro tohle auto si myslím že stačí,
- zajímavý, zdá se mi že po aplikaci Nano oleje MO motor ztichl, spotřeba klesá, po městě jsem už na 8,4
Ostatní:
- pidi kufr v pohodě pojmul jedno docela velké zavazadlo, se kterým jel syn na školu v přírodě nebo kupodivu 2 obr kufry když jsme jeli na letiště. Outback dal takové kufry 3
- docela dobrý originál gumy Yokohama Aspec
- vadil mi plechovej zvuk zavírání dveří, po aplikaci silikonového oleje ma všechna gumová těsnění se to výrazně zlepšilo
- parádní řízení, mnohem lepší než v Outbacku, taky je nějak ostřejší a líp to zatáčí (potřebuji míň otoček volantu)
- líp sedí v zatáčkách než Outback, paráda
- když strčím klíček do zapalování rozsvítí se světla
Co mi chybí:
- zabudovaná navigace, zvykl jsem si na ni
- lepší palubní počítač, má jen venkovní teplotu a průměrnou spotřebu. Nahrazuji ji aplikací Torque Pro, ale ne vždycky se mi chce pouštět aplikaci na mobilu
- kvalitní parkovací asistent, ten co tam je pípá jak se mu zlíbí a nesvítí displej v interiéru
- vyhřívání sedaček
- lepší muzika, MCINTOSH jsem fakt měl rád
Moje dosavadní zkušenosti po cca 3000 km provozu jsou zde:
Interiér:
- příjemný, prostorný, vše pěkně po ruce,
- kupodivu bez nějakých výrazných pazvuků, byl jsem varovám, že vrže palubovka v zimě/za studena. To je pravda, po zahřátí za chvíli zmizí. Subjektivně je v autě více klid než v Outbacku 3,6 MY11, kde vrzalo a lupalu kde co.
- jak je auto hodně při zemi tak se mi blbě nastupuje a vystupuje, holt nezvyk
- auto nemá ESP podle dostupných informací to souvití i s chybějícím hill holderem
- přístrojovka nemá kontrolku zapnutí světel (nebo mi nesvítí žárovička?)
- osvícení přístrojů a ovladačů je v červené a moc se mi líbí. Asi nejhezčí věc v interiéru
- bál jsem se klimatizace, na což si všichni stěžují. Já s tím zatím nemám problém, funguje podle mně jak má
Motor:
- 110 kW pro tohle auto si myslím že stačí,
- zajímavý, zdá se mi že po aplikaci Nano oleje MO motor ztichl, spotřeba klesá, po městě jsem už na 8,4
Ostatní:
- pidi kufr v pohodě pojmul jedno docela velké zavazadlo, se kterým jel syn na školu v přírodě nebo kupodivu 2 obr kufry když jsme jeli na letiště. Outback dal takové kufry 3
- docela dobrý originál gumy Yokohama Aspec
- vadil mi plechovej zvuk zavírání dveří, po aplikaci silikonového oleje ma všechna gumová těsnění se to výrazně zlepšilo
- parádní řízení, mnohem lepší než v Outbacku, taky je nějak ostřejší a líp to zatáčí (potřebuji míň otoček volantu)
- líp sedí v zatáčkách než Outback, paráda
- když strčím klíček do zapalování rozsvítí se světla
Co mi chybí:
- zabudovaná navigace, zvykl jsem si na ni
- lepší palubní počítač, má jen venkovní teplotu a průměrnou spotřebu. Nahrazuji ji aplikací Torque Pro, ale ne vždycky se mi chce pouštět aplikaci na mobilu
- kvalitní parkovací asistent, ten co tam je pípá jak se mu zlíbí a nesvítí displej v interiéru
- vyhřívání sedaček
- lepší muzika, MCINTOSH jsem fakt měl rád
Naposledy upravil(a) Levap dne sob říj 18, 2014 9:30 pm, celkem upraveno 4 x.
- 2.0XT
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 603
- Registrován: sob říj 13, 2012 12:39 am
- Jméno a příjmení: Vít
- Bydliště: Plzeň
Re: Impreza 2.0 MY08 - zkušenosti s provozem
to by bylo krásný mít 150kW :drive:
Subaru Legacy GT 2010
Re: Impreza 2.0 MY08 - zkušenosti s provozem
To ma bejt asi 150 koniku...
- bubo
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 250
- Registrován: úte zář 08, 2009 10:17 pm
- Jméno a příjmení: Dušan
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Impreza 2.0 MY08 - zkušenosti s provozem
Kontrolku zapnutých světel určitě má, a stabilizační systém taky. Vlevo od volantu na palubovce je tlačítko na vypínání. (respektive tlačítko vypínání prokluzu kol ASR). Na rozdíl od Forestera když se vypne, tak se tím vypne i stabilizace a do řízení vůbec nekecá.
Subaru Forester 2022
Subaru Outback 2019
Subaru Legacy 2,5 sedan 1999 prodáno
Subaru Outback 2,5 sport 2014 prodáno
Subaru Forester XT 2009 , prodáno
Subaru Impreza 2,0 2008, prodáno
Subaru Outback 2019
Subaru Legacy 2,5 sedan 1999 prodáno
Subaru Outback 2,5 sport 2014 prodáno
Subaru Forester XT 2009 , prodáno
Subaru Impreza 2,0 2008, prodáno
Re: Impreza 2.0 MY08 - zkušenosti s provozem
110 kW je preklep, opraveno
Stabilizace - tlacitko je zaslepene
Kontrolka svetel - kde ma byt?
Odesláno z mého MT11i pomocí Tapatalk
Stabilizace - tlacitko je zaslepene
Kontrolka svetel - kde ma byt?
Odesláno z mého MT11i pomocí Tapatalk
- martas
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2713
- Registrován: sob lis 06, 2010 9:22 am
- Jméno a příjmení: Martin Staněk
- Bydliště: Most,Jílové u Děčína,
Re: Impreza 2.0 MY08 - zkušenosti s provozem
Levap,mám stejnej model.Vyhřívání sedaček mám,VDS taky mám je vypínatelný.Já osobně bych bral výce koníků.Chtěl bych to vyměnit za WRX nebo STI,ale dávaj mi za to málo,tak jsi ho nechávám.Já jezdím stabylně za cca.10l.Řízení,řazení a jízda SUPER :850: Mám ještě Forina a to se nedá srovnávat.Mám tam i sportovní sedačky,taky super.Mám tam taky park systém - vzádu funguje super a ve předu se musí vypínat a jen při parkování zase zapnout,jinak to dost často pípá.Jinak jsem maximálně spokojený :supeer: na převoz více věcí mám Forina.Kontrolku světel taky nemám a ta mi tedy taky chybí :655:Levap píše:110 kW je preklep, opraveno
Stabilizace - tlacitko je zaslepene
Kontrolka svetel - kde ma byt?
Odesláno z mého MT11i pomocí Tapatalk
Martas
Subaru Outback 2.5 - MY 2002 - ex
Subaru Forestr 2.0D - MY 2010 - ex
Subaru Impreza Sport 2.0 - MY 2008 - ex
Subaru Impreza WRX STI 2.5 - MY 2011 - 12,8l
Subaru Forestr 2.0 XT - MY 2016 - 11,4l
Subaru Outback 2.5 - MY 2002 - ex
Subaru Forestr 2.0D - MY 2010 - ex
Subaru Impreza Sport 2.0 - MY 2008 - ex
Subaru Impreza WRX STI 2.5 - MY 2011 - 12,8l
Subaru Forestr 2.0 XT - MY 2016 - 11,4l
- bubo
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 250
- Registrován: úte zář 08, 2009 10:17 pm
- Jméno a příjmení: Dušan
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Impreza 2.0 MY08 - zkušenosti s provozem
U mé bývalé imprezy 08 tam kontrolka byla, než přestala po 1/2roce svítit. tak že jsem byl vlastně potom taky bez kontrolky ::-DD: ::-DD:Levap píše:110 kW je preklep, opraveno
Stabilizace - tlacitko je zaslepene
Kontrolka svetel - kde ma byt?
Odesláno z mého MT11i pomocí Tapatalk
Subaru Forester 2022
Subaru Outback 2019
Subaru Legacy 2,5 sedan 1999 prodáno
Subaru Outback 2,5 sport 2014 prodáno
Subaru Forester XT 2009 , prodáno
Subaru Impreza 2,0 2008, prodáno
Subaru Outback 2019
Subaru Legacy 2,5 sedan 1999 prodáno
Subaru Outback 2,5 sport 2014 prodáno
Subaru Forester XT 2009 , prodáno
Subaru Impreza 2,0 2008, prodáno
- martas
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2713
- Registrován: sob lis 06, 2010 9:22 am
- Jméno a příjmení: Martin Staněk
- Bydliště: Most,Jílové u Děčína,
Re: Impreza 2.0 MY08 - zkušenosti s provozem
bubo,tak to jsem nevěděl,že by tam měla kontrolka být :655: takže to budu muset řešit.Myslel jsem,že to kontrolku nemá :655: Díky za infobubo píše: U mé bývalé imprezy 08 tam kontrolka byla, než přestala po 1/2roce svítit. tak že jsem byl vlastně potom taky bez kontrolky ::-DD: ::-DD:
Martas
Subaru Outback 2.5 - MY 2002 - ex
Subaru Forestr 2.0D - MY 2010 - ex
Subaru Impreza Sport 2.0 - MY 2008 - ex
Subaru Impreza WRX STI 2.5 - MY 2011 - 12,8l
Subaru Forestr 2.0 XT - MY 2016 - 11,4l
Subaru Outback 2.5 - MY 2002 - ex
Subaru Forestr 2.0D - MY 2010 - ex
Subaru Impreza Sport 2.0 - MY 2008 - ex
Subaru Impreza WRX STI 2.5 - MY 2011 - 12,8l
Subaru Forestr 2.0 XT - MY 2016 - 11,4l
- seatik
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4040
- Registrován: ned srp 09, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Vašek
- Bydliště: Plzeňsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Impreza 2.0 MY08 - zkušenosti s provozem
Ja se chci zeptat,kolik impreza toci při 140km/h tachometrových otáček? Diky
Kolik ma stupnu manualni převodovka ?
Kolik ma stupnu manualni převodovka ?
Subaru Forester 2.5 XT MY 2007
Subaru Outback 2.5 Limited 2020
ex Subaru BRZ 2.0i Sport MY2015
ex Subaru Impreza 2.0i 92kw MY2004
Subaru Outback 2.5 Limited 2020
ex Subaru BRZ 2.0i Sport MY2015
ex Subaru Impreza 2.0i 92kw MY2004
- martas
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2713
- Registrován: sob lis 06, 2010 9:22 am
- Jméno a příjmení: Martin Staněk
- Bydliště: Most,Jílové u Děčína,
Re: Impreza 2.0 MY08 - zkušenosti s provozem
seatiku,při 140km to točí cca.3 500 otáček,manuální převodovka má 5 stupňů.Řadí to perfektně,hladce a řazení je krátké :811:seatik píše:Ja se chci zeptat,kolik impreza toci při 140km/h tachometrových otáček? Diky
Kolik ma stupnu manualni převodovka ?
Martas
Subaru Outback 2.5 - MY 2002 - ex
Subaru Forestr 2.0D - MY 2010 - ex
Subaru Impreza Sport 2.0 - MY 2008 - ex
Subaru Impreza WRX STI 2.5 - MY 2011 - 12,8l
Subaru Forestr 2.0 XT - MY 2016 - 11,4l
Subaru Outback 2.5 - MY 2002 - ex
Subaru Forestr 2.0D - MY 2010 - ex
Subaru Impreza Sport 2.0 - MY 2008 - ex
Subaru Impreza WRX STI 2.5 - MY 2011 - 12,8l
Subaru Forestr 2.0 XT - MY 2016 - 11,4l
- seatik
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4040
- Registrován: ned srp 09, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Vašek
- Bydliště: Plzeňsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Impreza 2.0 MY08 - zkušenosti s provozem
Děkuji pane Ještě dotaz zkušených, motor 150 ps je od roku 2008? Nedával se tam ještě taky předtím se 121kw?
Subaru Forester 2.5 XT MY 2007
Subaru Outback 2.5 Limited 2020
ex Subaru BRZ 2.0i Sport MY2015
ex Subaru Impreza 2.0i 92kw MY2004
Subaru Outback 2.5 Limited 2020
ex Subaru BRZ 2.0i Sport MY2015
ex Subaru Impreza 2.0i 92kw MY2004
Re: Impreza 2.0 MY08 - zkušenosti s provozem
MY08 ma 150 koni. Starši nevím.
Odesláno z mého MT11i pomocí Tapatalk
Odesláno z mého MT11i pomocí Tapatalk
- martas
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2713
- Registrován: sob lis 06, 2010 9:22 am
- Jméno a příjmení: Martin Staněk
- Bydliště: Most,Jílové u Děčína,
Re: Impreza 2.0 MY08 - zkušenosti s provozem
seatiku,motor 121 KW,se tam bohužel nedával.Ja bych ho 100% uvítal,ale bohužel :686:seatik píše:Děkuji pane Ještě dotaz zkušených, motor 150 ps je od roku 2008? Nedával se tam ještě taky předtím se 121kw?
Martas
Subaru Outback 2.5 - MY 2002 - ex
Subaru Forestr 2.0D - MY 2010 - ex
Subaru Impreza Sport 2.0 - MY 2008 - ex
Subaru Impreza WRX STI 2.5 - MY 2011 - 12,8l
Subaru Forestr 2.0 XT - MY 2016 - 11,4l
Subaru Outback 2.5 - MY 2002 - ex
Subaru Forestr 2.0D - MY 2010 - ex
Subaru Impreza Sport 2.0 - MY 2008 - ex
Subaru Impreza WRX STI 2.5 - MY 2011 - 12,8l
Subaru Forestr 2.0 XT - MY 2016 - 11,4l
-
- Nováček
- Příspěvky: 9
- Registrován: pon čer 07, 2010 1:59 pm
- Jméno a příjmení: Filip Cabadaj
- Bydliště: Plzeň
Re: Impreza 2.0 MY08 - zkušenosti s provozem
Já bych řekl, že poslední facelifty druhé generace imprez (tedy MY 2006,2007) měly 160k (121kW).
Ale možná je to jenom pověst...
Ale možná je to jenom pověst...
Subaru Impreza 2.0GX, 5MT, MY04
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: Impreza 2.0 MY08 - zkušenosti s provozem
Davaly se 118kw. HB pak 110kw, ale jaky byl skutecny rozdil mezi motorama netusim.
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG