Outback 2.0D CVT

Uživatelský avatar
Subaru70
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4010
Registrován: pát led 31, 2014 10:58 am
Bydliště: Praha

Re: Outback 2.0D CVT

Příspěvek od Subaru70 »

..si počkej na 2015 kdy bude 3,6 s CVTéčkem 260 koní :-)
SUBARU Forester 2,0i Comfort MY16 (SJ) Spotřeba - 8,4l
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
Uživatelský avatar
romik
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1423
Registrován: pát led 22, 2010 9:48 pm

Re: Outback 2.0D CVT

Příspěvek od romik »

Subaru70 píše:..si počkej na 2015 kdy bude 3,6 s CVTéčkem 260 koní :-)
:845: a s močovinou a se stovkou nových problémů....
romik
Subaru Forester 2.0i Comfort ES CVT MY18 Obrázek
Subaru Forester 2.0D Comfort MT MY09 EURO4 SW 22611AP207 Obrázek
Uživatelský avatar
Subaru70
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4010
Registrován: pát led 31, 2014 10:58 am
Bydliště: Praha

Re: Outback 2.0D CVT

Příspěvek od Subaru70 »

..jj klasika je klasika. Bohužel všechny nový modely dneska degenerujou novinkama místo aby zůstali u osvědčené klasiky...No myslim, že 2,5 s CVTéčkem bude dostačující, lidi co znám si je chválí,ikdyž je fakt, že aby to jelo, tak se to musí točit, což je na úkor spotřeby,ale myslím že při dobrý vůli se s tím kolem 9l dá jezdit a při pohodě i míň. Nafta je sice spořivější a má možná i lepší krouťák,ale 2,5 benzin je osvědčenej a trvanlivej motor..
SUBARU Forester 2,0i Comfort MY16 (SJ) Spotřeba - 8,4l
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
Ivooos
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 736
Registrován: úte led 25, 2011 9:17 am
Jméno a příjmení: Ivoš
Bydliště: Brandýs nad Labem

Re: Outback 2.0D CVT

Příspěvek od Ivooos »

Já jsem si na CVT zvykl rychleji než na přechod z dieselu na benzín, ten výkon v nízkých otáčkách mi chyběl hodně dlouho a než jsem si zvykl auto pravidelně vyhánět ke 4500, aby to pořádně jelo, tak to pár tis km trvalo.

To co píše Romik, že SW u diesela pořád nutí motor ,,podtáčet,, kdykoliv ubere, tak stejně tak se děje i u benzínu. Zde je to však ještě o trošku horší, neboť pod 2000tis to absolutně nejede a dá se s tím jen pozvolna zrychlovat a plout krajinou. Výhoda je, že to motoru nijak nevadí a má to pozitivní vliv na spotřebu. Takže při předpisové jízdě bez kickdownu ukazuje palubní PC hodnoty začínající 6 a to i v kombinaci s dálničním provozem, klidně i na celou nádrž. To se mi teda nikdy nepovedlo, protože prostě to nikdy nevydržííííím jet na spotřebu :3gears:

CVT převodovka má hodně specifický charakter, můj začátek byl rozporuplný, ale po 13tis km už jsem sní sehraný a neváhal bych si jí pořídit znova. Aktuálně její nevýhody proti manuálu hledám jen těžko. To co mě však drží při zemi, je její spolehlivost a životnost. Všichni víme jak je na tom konkurence s variátory a nezbývá než doufat, že to Subaru zvládlo lépe a to zejména v kombinaci s vysokým krouťákem u diesela.

Na diesela ale pořád nedám dopustit a pokud jej Subaru v následující pětiletce ještě trošku vychytá, tak budu mít velké dilema, zdali současné lego za pět let vyměním za naftu, benzín nebo turbo benzín. Asi bude záležet na zkušenostech a spolehlivosti jednotlivých motorizací a samo také na tom, kde budu pracovat a jak budu auto využívat.

Vím ale určitě, že to bude automat, už jsem si prostě odvykl řadit a závodnické choutky mi naprosto plnohodnotně nahrazují pádla a rychlost CVT.
Subaru Outback 2.5i CVT MY22 Obrázek
Subaru Outback 2.5i CVT MY17 (prodáno) 85t km Obrázek
Subaru Legacy 2,5i CVT MY12 (prodáno) 90t km (8.5)
Subaru Outback 2.0D MY11 (prodáno) 90t km (7,4)
Odpovědět

Zpět na „Legacy, Outback“