Outback 2.0D CVT
Re: Outback 2.0D CVT
..si počkej na 2015 kdy bude 3,6 s CVTéčkem 260 koní
SUBARU Forester 2,0i Comfort MY16 (SJ) Spotřeba - 8,4l
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
Re: Outback 2.0D CVT
:845: a s močovinou a se stovkou nových problémů....Subaru70 píše:..si počkej na 2015 kdy bude 3,6 s CVTéčkem 260 koní
Re: Outback 2.0D CVT
..jj klasika je klasika. Bohužel všechny nový modely dneska degenerujou novinkama místo aby zůstali u osvědčené klasiky...No myslim, že 2,5 s CVTéčkem bude dostačující, lidi co znám si je chválí,ikdyž je fakt, že aby to jelo, tak se to musí točit, což je na úkor spotřeby,ale myslím že při dobrý vůli se s tím kolem 9l dá jezdit a při pohodě i míň. Nafta je sice spořivější a má možná i lepší krouťák,ale 2,5 benzin je osvědčenej a trvanlivej motor..
SUBARU Forester 2,0i Comfort MY16 (SJ) Spotřeba - 8,4l
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 736
- Registrován: úte led 25, 2011 9:17 am
- Jméno a příjmení: Ivoš
- Bydliště: Brandýs nad Labem
Re: Outback 2.0D CVT
Já jsem si na CVT zvykl rychleji než na přechod z dieselu na benzín, ten výkon v nízkých otáčkách mi chyběl hodně dlouho a než jsem si zvykl auto pravidelně vyhánět ke 4500, aby to pořádně jelo, tak to pár tis km trvalo.
To co píše Romik, že SW u diesela pořád nutí motor ,,podtáčet,, kdykoliv ubere, tak stejně tak se děje i u benzínu. Zde je to však ještě o trošku horší, neboť pod 2000tis to absolutně nejede a dá se s tím jen pozvolna zrychlovat a plout krajinou. Výhoda je, že to motoru nijak nevadí a má to pozitivní vliv na spotřebu. Takže při předpisové jízdě bez kickdownu ukazuje palubní PC hodnoty začínající 6 a to i v kombinaci s dálničním provozem, klidně i na celou nádrž. To se mi teda nikdy nepovedlo, protože prostě to nikdy nevydržííííím jet na spotřebu :3gears:
CVT převodovka má hodně specifický charakter, můj začátek byl rozporuplný, ale po 13tis km už jsem sní sehraný a neváhal bych si jí pořídit znova. Aktuálně její nevýhody proti manuálu hledám jen těžko. To co mě však drží při zemi, je její spolehlivost a životnost. Všichni víme jak je na tom konkurence s variátory a nezbývá než doufat, že to Subaru zvládlo lépe a to zejména v kombinaci s vysokým krouťákem u diesela.
Na diesela ale pořád nedám dopustit a pokud jej Subaru v následující pětiletce ještě trošku vychytá, tak budu mít velké dilema, zdali současné lego za pět let vyměním za naftu, benzín nebo turbo benzín. Asi bude záležet na zkušenostech a spolehlivosti jednotlivých motorizací a samo také na tom, kde budu pracovat a jak budu auto využívat.
Vím ale určitě, že to bude automat, už jsem si prostě odvykl řadit a závodnické choutky mi naprosto plnohodnotně nahrazují pádla a rychlost CVT.
To co píše Romik, že SW u diesela pořád nutí motor ,,podtáčet,, kdykoliv ubere, tak stejně tak se děje i u benzínu. Zde je to však ještě o trošku horší, neboť pod 2000tis to absolutně nejede a dá se s tím jen pozvolna zrychlovat a plout krajinou. Výhoda je, že to motoru nijak nevadí a má to pozitivní vliv na spotřebu. Takže při předpisové jízdě bez kickdownu ukazuje palubní PC hodnoty začínající 6 a to i v kombinaci s dálničním provozem, klidně i na celou nádrž. To se mi teda nikdy nepovedlo, protože prostě to nikdy nevydržííííím jet na spotřebu :3gears:
CVT převodovka má hodně specifický charakter, můj začátek byl rozporuplný, ale po 13tis km už jsem sní sehraný a neváhal bych si jí pořídit znova. Aktuálně její nevýhody proti manuálu hledám jen těžko. To co mě však drží při zemi, je její spolehlivost a životnost. Všichni víme jak je na tom konkurence s variátory a nezbývá než doufat, že to Subaru zvládlo lépe a to zejména v kombinaci s vysokým krouťákem u diesela.
Na diesela ale pořád nedám dopustit a pokud jej Subaru v následující pětiletce ještě trošku vychytá, tak budu mít velké dilema, zdali současné lego za pět let vyměním za naftu, benzín nebo turbo benzín. Asi bude záležet na zkušenostech a spolehlivosti jednotlivých motorizací a samo také na tom, kde budu pracovat a jak budu auto využívat.
Vím ale určitě, že to bude automat, už jsem si prostě odvykl řadit a závodnické choutky mi naprosto plnohodnotně nahrazují pádla a rychlost CVT.