Palivový rozvod, trubky, hadice
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4049
- Registrován: ned zář 06, 2009 7:00 pm
- Bydliště: Valašsko
- Kontaktovat uživatele:
Palivový rozvod, trubky, hadice
Výměna gumové spojovací hadice pro přívod benzínu do sání.
Stav po 2 letech od výměny v servisu. Stará hadice je ofocená a je vidět mimo podélné trhliny i příčnou - těžko říct, jaká by ještě byla životnost, ale další únik benzínu v tomto místě na rozpálený motor už rozhodně nemusím...
Nová hadice "Semperit FUB386 Kraftstoff/Fuel PN 12bar DN 9.5 4Q/2005", tj, co dům dal :845: .
Dobře jsem to na svorkách utáhl, ale i tak po nastartování benzín prosakoval, takže dotáhnutí klíčem a větší silou (naštěstí to šlo dotáhnout, jinak sem to celé rozebíral znovu - no ještě, že sem tam nenechal ty staré svorky :690: )
Ro rozříznutí hadice vyteklo cca 3/4 l benzínu, ale kde to zastavit jsem nepátral a jímal do první krabičky, co sem rychle našel :845: .
Další úpravou bylo vyhnutí kovových trubek přesně do osy, ať nedochází k axiálnímu namáhání gumové hadičky, jako doteď.
Stav po 2 letech od výměny v servisu. Stará hadice je ofocená a je vidět mimo podélné trhliny i příčnou - těžko říct, jaká by ještě byla životnost, ale další únik benzínu v tomto místě na rozpálený motor už rozhodně nemusím...
Nová hadice "Semperit FUB386 Kraftstoff/Fuel PN 12bar DN 9.5 4Q/2005", tj, co dům dal :845: .
Dobře jsem to na svorkách utáhl, ale i tak po nastartování benzín prosakoval, takže dotáhnutí klíčem a větší silou (naštěstí to šlo dotáhnout, jinak sem to celé rozebíral znovu - no ještě, že sem tam nenechal ty staré svorky :690: )
Ro rozříznutí hadice vyteklo cca 3/4 l benzínu, ale kde to zastavit jsem nepátral a jímal do první krabičky, co sem rychle našel :845: .
Další úpravou bylo vyhnutí kovových trubek přesně do osy, ať nedochází k axiálnímu namáhání gumové hadičky, jako doteď.
Forester 2.0 SG Comfort 2003
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7859
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Palivový rozvod, trubky, hadice
No já bych tam tedy raději nechal ty staré hadicové svorky. Jsou podle mého názoru z nerezu a dost kvalitní. Tomu co jsi tam dal bych moc nevěřil.
Nicméně jsi mně tímto příspěvkem moc nepotěšil. To abych to šel okouknout v jakém stavu to mám. Já jsem však sundaval před časem celé sací potrubí a žádné známky poškození hadiček jsem tam neviděl. Pro jistotu na to kouknu znovu.
Nicméně jsi mně tímto příspěvkem moc nepotěšil. To abych to šel okouknout v jakém stavu to mám. Já jsem však sundaval před časem celé sací potrubí a žádné známky poškození hadiček jsem tam neviděl. Pro jistotu na to kouknu znovu.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4049
- Registrován: ned zář 06, 2009 7:00 pm
- Bydliště: Valašsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Palivový rozvod, trubky, hadice
Ty staré svorky nešly dotáhnout, bo šrubovákem toho moc nedáš, tak jsem je zase sundal. Seženu nějaké lepčejší a kvalitní. Zatím jsem tam dal, co dům dal, stejně, jako hadici :850:
Kouknu do obchodu, co se k tomu dá sehnat. Do léta mám snad klid :657:
Kouknu do obchodu, co se k tomu dá sehnat. Do léta mám snad klid :657:
Forester 2.0 SG Comfort 2003
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7859
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Palivový rozvod, trubky, hadice
Jo jasně vím jaký je tam k tomu přístup. Tak pak se svorka na klíč dotáhne asi lépe než ta originál. Ovšem ty originál svorky mi připadají dobré.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
Re: Palivový rozvod, trubky, hadice
To je nahodou krasnej pristup, ja tuhle spojovaci hadicku menil na GT a tam je presne naproti, tzn mezi parohama a turbem, tam je teprv z p.....e pristup.
Subaru IMPREZA 2.0GT MY95 300hp 25/100 - funny car
Peugeot 205 1.7GRD MY92 60hp 4/100 - EX a už i R.I.P (kovoschrot)
Citroën C5 2.2 HDi MY02 133hp 6/100 - daily car
Ducati Multistrada 1000 DS MY04 - funbike?
Peugeot 205 1.7GRD MY92 60hp 4/100 - EX a už i R.I.P (kovoschrot)
Citroën C5 2.2 HDi MY02 133hp 6/100 - daily car
Ducati Multistrada 1000 DS MY04 - funbike?
Re: Palivový rozvod, trubky, hadice
Doro, nechcu rýpať, ale ta "nová" hadice je již 8 let vyrobená.
eX Subaru Forester 2.0 GX = MY 1999
Re: Palivový rozvod, trubky, hadice
Doro, a nestačilo by na ty původní svorky dát nový šrouby s šestihranou hlavou, popř. inbusem nebo torxem?
Forester SG 2.0X Dark Grey
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4049
- Registrován: ned zář 06, 2009 7:00 pm
- Bydliště: Valašsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Palivový rozvod, trubky, hadice
:bp:
- pořád lepčí, než to, co tam bylo teď
- líp vyměnit teď, když to venku hycuje, než v mrazu a sněhukupách a nevím kde/kdy
Takže, v létě toho předělám více najednou a sem dám novou hadci i lepčí svorky :4690:
:657: :657:
- sice je starší, ale odzkoušená, tím pádem i funkční :845: ...Tom007 píše:Doro, nechcu rýpať, ale ta "nová" hadice je již 8 let vyrobená.
- pořád lepčí, než to, co tam bylo teď
- líp vyměnit teď, když to venku hycuje, než v mrazu a sněhukupách a nevím kde/kdy
Svorky nešly použít, jak sem psal, nedaly se dotáhnout - tzn. z principu jejich funkce nebyly schopny tuto hadici sevřít, bo má i o píď věčí průměr. Taky netuším, zda jsou původní nebo už měněné.jorgge píše:Doro, a nestačilo by na ty původní svorky dát nový šrouby s šestihranou hlavou, popř. inbusem nebo torxem?
Takže, v létě toho předělám více najednou a sem dám novou hadci i lepčí svorky :4690:
:657: :657:
Forester 2.0 SG Comfort 2003
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
Re: Palivový rozvod, trubky, hadice
Chcem sa opytat, ako funguje regulacia tlaku u Forestra 2003 a ci sa da rozobrat/skontrolovat regulator tlaku- na obrazku
Takze palivove cerpadlo dava cca. 3,5 baru a regulator tlaku vpredu pri motore ho znizi na volnobehu na cca 2,5 baru?
A ked sa prida plyn tak si prida na tych 3-3,5 bar?
Zda sa mi ze v mraze v nom moze byt nieco zamrznute,preto sa asi prilepi membrana, ale je to cele zalisovane,asi sa to neda rozobrat,
Kolko to moze stat?
DIky
Takze palivove cerpadlo dava cca. 3,5 baru a regulator tlaku vpredu pri motore ho znizi na volnobehu na cca 2,5 baru?
A ked sa prida plyn tak si prida na tych 3-3,5 bar?
Zda sa mi ze v mraze v nom moze byt nieco zamrznute,preto sa asi prilepi membrana, ale je to cele zalisovane,asi sa to neda rozobrat,
Kolko to moze stat?
DIky
L'induction de l'apoptose est un autre exemple de couplage pays, la frГ©quence de l'expГ©rience du kamagra n'est pas recommandГ©e en cas d'intoxication..
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7859
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Palivový rozvod, trubky, hadice
Regulátor určitě rozebrat a dát znovu dohromady nepůjde.
Funguje to trochu jinak. Při připojeném podtlaku to reguluje na 206 — 235 kPa. Pokud se hadička podtlaku odpojí tak tam má být 284 — 314 kPa.
Tady je postup testování z manuálu:
1. Release the fuel pressure.
2. Open the fuel filler flap lid, and remove the fuel filler cap.
3. Disconnect the fuel delivery hose from the fuel filter, and connect a fuel pressure gauge.
4. Connect the fuel pump relay.
5. Start the engine.
6. After warm-up, disconnect the pressure regulator vacuum hose from the intake manifold, and measure fuel pressure.
Fuel pressure:
Standard: 284 — 314 kPa (2.9 — 3.2 kgf/cm2, 41 — 46 psi)
7. After connecting the pressure regulator vacuum hose, measure the fuel pressure.
Fuel pressure:
Standard: 206 — 235 kPa (2.1 — 2.4 kgf/cm2, 30 — 34 psi)
Funguje to trochu jinak. Při připojeném podtlaku to reguluje na 206 — 235 kPa. Pokud se hadička podtlaku odpojí tak tam má být 284 — 314 kPa.
Tady je postup testování z manuálu:
1. Release the fuel pressure.
2. Open the fuel filler flap lid, and remove the fuel filler cap.
3. Disconnect the fuel delivery hose from the fuel filter, and connect a fuel pressure gauge.
4. Connect the fuel pump relay.
5. Start the engine.
6. After warm-up, disconnect the pressure regulator vacuum hose from the intake manifold, and measure fuel pressure.
Fuel pressure:
Standard: 284 — 314 kPa (2.9 — 3.2 kgf/cm2, 41 — 46 psi)
7. After connecting the pressure regulator vacuum hose, measure the fuel pressure.
Fuel pressure:
Standard: 206 — 235 kPa (2.1 — 2.4 kgf/cm2, 30 — 34 psi)
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
Re: Palivový rozvod, trubky, hadice
diky,
Cize pri starte ked nie je podtlak este ma davat tych 284-314 kPa?a potom znizi na 206 -235?inac presyti benzinom ak sa zasekne ta membrana v mraze-moze koli tomu zdochnut?ak je moc bohata zmes
Cize pri starte ked nie je podtlak este ma davat tych 284-314 kPa?a potom znizi na 206 -235?inac presyti benzinom ak sa zasekne ta membrana v mraze-moze koli tomu zdochnut?ak je moc bohata zmes
L'induction de l'apoptose est un autre exemple de couplage pays, la frГ©quence de l'expГ©rience du kamagra n'est pas recommandГ©e en cas d'intoxication..
Re: Palivový rozvod, trubky, hadice
neviete preco je tento spominany regulator tlaku paliva na vystupe?:
http://pictures.dealer.com/s/stanleysub ... 748cf9.jpg
Ci to je jedno kde reguluje tlak, kedze je to uzatvoreny system?
http://pictures.dealer.com/s/stanleysub ... 748cf9.jpg
Ci to je jedno kde reguluje tlak, kedze je to uzatvoreny system?
L'induction de l'apoptose est un autre exemple de couplage pays, la frГ©quence de l'expГ©rience du kamagra n'est pas recommandГ©e en cas d'intoxication..
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7859
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Palivový rozvod, trubky, hadice
Pan Pascal to popsal takto: Tlak vyvolaný vnější silou, která působí na kapalinu v uzavřené nádobě, je ve všech místech kapaliny stejný.
Tak to bude jedno, kde je umístěn regulátor.
Tak to bude jedno, kde je umístěn regulátor.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
Re: Palivový rozvod, trubky, hadice
Na výstupu je proto, že před ním je tlak potřeba, aby byli pod tlakem vstřiky. A taky proto, že dál už tlak potřeba není a je zbytečný tlakovat to celý až třeba zpět k nádrži, od regulátoru je to už jen obyčejná zpátečka.
Subaru IMPREZA 2.0GT MY95 300hp 25/100 - funny car
Peugeot 205 1.7GRD MY92 60hp 4/100 - EX a už i R.I.P (kovoschrot)
Citroën C5 2.2 HDi MY02 133hp 6/100 - daily car
Ducati Multistrada 1000 DS MY04 - funbike?
Peugeot 205 1.7GRD MY92 60hp 4/100 - EX a už i R.I.P (kovoschrot)
Citroën C5 2.2 HDi MY02 133hp 6/100 - daily car
Ducati Multistrada 1000 DS MY04 - funbike?
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7859
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Palivový rozvod, trubky, hadice
Jen mám poznámku k regulátoru: na SOHC motoru mám regulátor bez přivedeného podtlaku, tak jak to má verze DOHC. Je tam i trochu vyšší tlak.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT