Quicklyho flotila (Legacy BR 2.0, Outback BS 2.5, BR 3.6)

Diskuse o vozidlech jednotlivých členů fóra na jednom místě.
Odpovědět
Uživatelský avatar
catana
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3258
Registrován: ned kvě 08, 2011 1:39 pm
Jméno a příjmení: Petr
Bydliště: Jizni Australie

Re: Quicklyho šestihrnek

Příspěvek od catana »

Dane, jsi zdatný propagátor šestihrnku :845: Podle jízdy cos psal mi spotřeba přijde až neuvěřitelná. A v AWD mají teď docela slušný výběr Legacy H6tek :655:
ex. Subaru Outback 3.6R Premium, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
Uživatelský avatar
Subaru4ever
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2494
Registrován: pát lis 12, 2010 9:44 pm
Jméno a příjmení: Adam
Bydliště: Praha 5

Re: Quicklyho šestihrnek

Příspěvek od Subaru4ever »

To je vše dáno v první řadě tím, že je to Legacy a navíc sedan. Legacy kombi bude díky nižší světlosti a trochu i hmotnosti brát odhadem o litr méne než Outback. A sedan díky nižší hmotnosti a lepší aerodynamice odhadem i o 0,5 litru méně než kombi. Si tedy myslím já :845: ... navíc sedan bude i jízdně nejlepší :supeer:

Kdyby alespoň šly sklopit v sedanu sedačky, pak by byla H6 sedan jasná volba geniálního univerzálního ekologického auta. Navíc jsou sedany o kus levnější než kombajny. Řekl bych, že Legacy sedan H6 je s přehledem nejvýhodnější Subaru co do poměru "bazarová cena/schopnosti/reálná hodnota". Navíc je sedan až nezdravě krásný :love:

Ať to jezdí!
EX Subaru Leone Super Station 1,8 AT, (r.v.83)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2005, LPG (r.v.04)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2010 (r.v.09)
>>> Subaru, čím starší, tím lepší! <<<
tango
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 6393
Registrován: sob srp 08, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Ondřej Oplt
Bydliště: U Sila 1201,Liberec

Re: Quicklyho šestihrnek

Příspěvek od tango »

Quickly, fakt pěkný. Je pravda , že oproti Otíku co mně Quickly vez se to nenaklání. Jede to jako v kolejích :850: Fakt super autí, že to nežere je známá věc, 2,5 v AT je užranější. Je taky jinak udělaná mapa na H6, 2,5 to má postavený nad 4200ot. a ato je fakt hnus. Dto tý doby se nic neděje, jo vlastně roste spotřeba.
Toyota Auris, 2,0D4-D 125k,300nm.
Srdcem JEN A JEN SUBARÁK!!!
http://www.spritmonitor.de/en/detail/525277.html
Uživatelský avatar
quickly
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 16137
Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
Bydliště: Hradubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Quicklyho šestihrnek

Příspěvek od quickly »

Tak se mi opět potvrdilo, že šestihrnek je nežravé auto na delší přesuny. Forestík má najeto 180.020 km a na servis je objednaný až na příští středu a tak jsem tento týden jezdil šestihrnkem. Ve středu ráno jsem čepoval benzín u Teska v HK a potom jsem měl 2 cesty (ST+ČT) do Prahy po D11 (s malou zajížďkou do Pardubic za Jenkim), díky jízdám buď brzo ráno nebo v poledne jsem na Štěrboholské vůbec nepotkal zácpy (parkuji na Skalce kvůli metru) a na dálnici jsem jel stabilně tacho 135 km/h (D11 byla nádherně prázdná). Po příjezdu z druhé cesty do Prahy jsem měl na PP spotřebu 8.6 l/100 km a díky pátečnímu ježdění po městě mi spotřeba "stoupla" na 8.8 (po přepočtu 8.9) l/100 km => na jednu nádrž šestihrnku se mi podařilo ujet 601 km (30 km mi svítilo hladové oko). U šestihrnku v sedanu opravdu hraje velké + aerodynamika. Pokud bych stejnou trasu se stejným způsobem jízdy jel s dehtovým forestíkem, tak pod 7.2 bych se určitěl nedostal :1774: .
quickly

Outback BS 2.5 MY19 Obrázek Outback BR 3.6R MY10 Obrázek

Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
romull
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4156
Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
Bydliště: Jemnice, Vysočina

Re: Quicklyho šestihrnek

Příspěvek od romull »

Pěkný spotřeby :826: , já když se zadaří tak mám jedu s H6 okolo 9 a při maximální snaze a s křečí v pravé noze i okolo 8. Pokud se na spotřebu neohlížím tak jedu po D1 140 - 150 tacho za 9,4 - 9,6, teď v zimě to ale leze přes 10. Takže OTB je sice na rozdíl od Lega o něco užranější, ale zase pro mě univerzálnější jak kufrem, tak světlou výškou. S Legem bych se jet na řeku na ryby asi bál :655:, Otík to má občas tak tak.
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
Uživatelský avatar
j3rry
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1024
Registrován: pon dub 16, 2012 9:58 pm
Jméno a příjmení: Tomáš H.
Bydliště: Brno/Karviná/Pržno

Re: Quicklyho šestihrnek

Příspěvek od j3rry »

No můj rekord Brno - Ostrava byl 8.2 včetně vypytlíkování se z Brna a vpytlíkování se do Ostravy. Ale jel jsem stovkou celou dobu. Při 140 - 150 už to žere skoro jedenáct... Při 110 tacho mám na šestku 2500 otáček a to se vejdu do devíti s přehledem, ale jak se jede rychleji, jakkoliv třeba ustálenou rychlostí, tak už jdu přes deset, no... Quickly zřejmě prostě umí jezdit :690: :850:
1999 SF Subaru Forester 2.0 5MT
1995 GC8 Subaru Impreza WRX STi - sold
1996 Mazda MX-5 NA 1.6 66kw - R.I.P.
2005 Subaru Legacy 3.0R 6MT Spec.B Sedan - R.I.P. (ale resurrected a teď kdesi stále spokojeně vrčí)
2004 Subaru Legacy 2.5 5MT Sedan - R.I.P.
Uživatelský avatar
Subaru4ever
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2494
Registrován: pát lis 12, 2010 9:44 pm
Jméno a příjmení: Adam
Bydliště: Praha 5

Re: Quicklyho šestihrnek

Příspěvek od Subaru4ever »

Quickly s Romullem jsou tajní propagandističtí špioni, placení ropnými giganty za to, aby lžemi o smyšlené nizoučké spotřebě motivovali prostý lid k nákupu žravých velkoobjemových motorů :ironie:
EX Subaru Leone Super Station 1,8 AT, (r.v.83)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2005, LPG (r.v.04)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2010 (r.v.09)
>>> Subaru, čím starší, tím lepší! <<<
Uživatelský avatar
hamoun
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 19032
Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
Jméno a příjmení: Petr Hanek
Bydliště: Kravaře

Re: Quicklyho šestihrnek

Příspěvek od hamoun »

romull: kufrem? jak? svetla vyska je jedine "+"
škoda superb
ex WRX 2008
romull
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4156
Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
Bydliště: Jemnice, Vysočina

Re: Quicklyho šestihrnek

Příspěvek od romull »

Subaru4ever píše:Quickly s Romullem jsou tajní propagandističtí špioni, placení ropnými giganty za to, aby lžemi o smyšlené nizoučké spotřebě motivovali prostý lid k nákupu žravých velkoobjemových motorů :ironie:
:655: A je to venku, jen mi nejde do hlavy jak jsi na to přišel, když to bylo tak dobře utajený. Potíž je v tom, že prostý lid se moc motivovat nedá a při zmínce o objemu motoru upadá do mrákot ::-DD: . Takže je to celkem fuška a krom bezplatného kurzu první pomoci bychom si určitě zasloužili i nějaký ten litřík benálu zdarma :ironie: . Subaristi na to ale slyší dobře :850:
hamoun píše:romull: kufrem? jak? svetla vyska je jedine "+"
Tady jsem to myslel jako porovnání mého OTB s quicklyho sedanem H6, který má lepší aerodynamiku a teda i spotřebu. Pro radost na silnici je sedan lepší, ale já si raděj připlatím za 1 l/100 a můžu do OTB nacpat bágle až po střechu. Oproti Legu v kombíku už tam zůstává plusem jen ta světlá výška :850: a možná ještě i tvar předního nárazníku, který lépe odolává tomu, když z něj nedobrovolně uděláš hrablo na sníh :845:. Quickly má výhodu v tom, že má na to ježdění v terénu dechtového Forejse, já to musím dát všechno s jedním autem.
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
Uživatelský avatar
quickly
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 16137
Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
Bydliště: Hradubice
Kontaktovat uživatele:

Quicklyho plečka

Příspěvek od quickly »

Tak sedím před počítačem a na rtech mám takový divný potutelný úsměv, který je charakteristický pro vlastníka nového :subaru: :657: .

Trocha historie
Na dehtovém forestíkovi po 5 letech provozu mám natočeno přes 200 tkm a proto jsem začal hledat nové auto :655: . Od roku 1999 (kdy jsem si na Soláni dělal řidičák) mám najeto přes 630 tkm, z toho 600 tkm s MT. Od 10.6.2011 mám doma AT a od prvních kilometrů jsem se do AT zamiloval :657: . Proto hlavní podmínkou na nové auto byla AT :655: . Nový dehtový forestík s CVT je bohužel v prodeji nejdříve za rok :686: , takže volba byla mezi XT a plečkou. Sice forestík je služební auto, ale díky tomu, že jsem spoluvlastník firmy, tak se musím dívat i na ekonomickou stránku provozu nového auta. Když jsem spočítal nákupní cenu a provoz na 5 let, tak rozdíl mezi plečkou a XT byl přes 300 tis. A to jsem na výpočet použil trochu zvýšené spotřeby oproti papírovým. Díky tomu, že mám doma šestihrnka, tak volba padla na plečku s CVT - nemusím mít doma dvě silnější auta. Projel jsem si postupně všechny motorizace s tím, že i plečka mne dost oslovila. Dalším kritériem pro výběr byla i barva - bordó :845: . Dále jsem potřeboval, aby nové auto bylo v Brně nejpozději na začátku prosince, protože náš účtař potřeboval vše zpapírovat do konce roku. Díky tomu, že na konci srpna byl poslední termín, jak sehnat bordó plečku s CVT (byla akorát ve výrobě), tak jsem se musel rozhodnout během "krátké" doby. Nakonec byl nákup ve firmě odsouhlasen a já se začal pomalu těšit na nového forestíka.

Úklid starého forestíka
Protože s příchodem nového forestíka bylo rozhodnuto, že dehtový forestíka půjde pryč (zatím běží interní nabídka ve firmě, pokud nezůstane ve firmě, tak bude k dispozici tady v klubu - případní zájemci mohou poslat interku), tak jsem začal provádět debordelizaci . Minulý čtvrtek jsem vyndal z dehtového forestíka všechny věci, které s sebou vozím a nejsou součástí auta (od kamery, přes hasičáky, vesty, sekeru, mačetu, nářadí až po hupcuk). Nakonec z toho bylo 60 litrů potřebných věcí ::-DDD:
2013-11-14--21-03-51.JPG
Dále jsem v pátek odvezl dehtového forestíka do Chalupa-motors v Picích, kde jsem forestíkovi objednal léčebnou kůru - čištění interiéru. Přeci jen pět let vození dětí a psů zanechalo stopy :666: . Protože špína byla opravdu zažraná, tak si "očištěného" forestíka vyzvedávám až ve středu po obědě, protože to špatně schne.

Cesta do Brna
No a v úterý 19.11.2013 nastal ten den D :657: . Do Brna jsem se vydal autobusem a vlakem (zjistil jsem, že trasu Pice - Brno vlakem jsem jel po 22 letech :670: ). Celý den jsem pracoval u Jakuba na ÚÚR a po druhé hodině jsem se rozjel šalinou směr C&K. Když jsem vystupoval ze šaliny, tak jsem viděl v salónu uvýjezdové brány rozsvícené xenony a nějakou tmavší barvu . Od šaliny do salónu jsem skoro letěl ::-DD: .

Láska na první pohled
Při prvním pohledu na forestíka připraveného na předání jsem se do něj ihned zamiloval.
Tady musím dát malou odbočku - v úterý dopo byl na solónu BUBO a když viděl nového bordó forestíka s protipesovou mříží, tak watakovi ihned řekl, že to je určitě pro Quicklyho ::-DDD: :657:
Plecka01.jpg
Nejdřív jsme s watakem (V. Sedláček) pokecali ohledně nových forestíků (dost se prodává 2.0i CVT i XT, podíl dehet x benzín je podobný) a vyřidili jsme papírování. Potom mi watak začal ukazovat vše v novém forestíkovi. Díky tomu, že forestíka znám :845: :811: , tak ukazoval jen "novinky". Když výklad dokončil, tak stále přemýšlel na co zapomněl, protože byl hotový nějak moc rychle :655: :845: . Následně watak vyjel ze salónu - já seděl jako spolujezdec, protože výjezd je na milimetry :690: . Watak projel krátkou vzdálenost, aby ještě jednou ukázal vše důležité (obdivoval jsem obdivuhodný rejd nového forestíka) a zaparkoval na parkovišti za salónem. Tam jsem dostal do ruky nové klíče a mohl jsem vyjet.
Plecka03.jpg
První jízda - napříč plným Brnem
Protože jsem potřeboval předat originály faktur našemu účtaři, tak moje první cesta vedla z C&K na Gorkého. Prvních pár kilometrů jsem jel "připosraně", přeci jen jsem řídil leštěnku ::-DD: . Díky klasické brněnské dopravě jsem si rychle zvyknul na nového forestíka a při hledání místa v okolí Jiráskové jsem blahořečil CVT, protože jsem nemusel stále kvedlat 1-2, jen jsem tak trochu lechtal plyn :690: . Při parkování jsem si uvědomil, že sice nový forestík je opticky širší, ale parkuje velice krásně.

Na Pardubice !
Po vyřízení papírování jsem se vydal směr Pardubice. Při předávání klíčů mi watak dal instrukce ohledně "zajíždění" CVT. Proto jsem si vybral cestu přes Poličku, abych mohl zkoušet pádla a měnit různé režimy. Díky šílené zácpě na konci 4-pruhu směr Svitavy jsem se rozhodl jet přes Dolní Rožinku, Nové Město na Moravě a Žďár n/S. V Tišnově jsem natankoval benzín - tady jsem se 3x přesvědčoval, že tankuji správně benzín ::-DD: . Vynuloval jsem "B" počítadlo a vyrazil směr Dolní Rožínka. Tuto trasu jsem už jel 2x s dehtovým forestíkem, takže jsem jel trochu po paměti. Cesta směrem na Dolní Rožínku je docela dost klikatá, nahoru dolů a po průjezdu prvních zatáček se dostavill potutelný úsměv. Chytil jsem si pevněji volant, nestaral se o řazení (mám přeci CVT :4690: ) a vychutnával jsem si jízdu. Díky tomu, že nový forestík není žebrák (má xenony), tak prostor před autem byl pro mne nasvícen královsky. Během cesty jsem se snažil měnit jízdní režimy, v obci jsem používal tempomat na 50, používal jsem pádla + i -. Během jízdy jsem našel první negativum CVTéčka, je tak tichá, že podle sluchu nedokážu přesněji rozeznat rychlost a stále jsem musel rychlost kontrolovat očmo :4690: .

Spotřeba
Nebyl bych to já, kdybych nevzpomenul spotřebu :811: ::-DDD: . Přeci jen se jedná o totálně surový motor. Při předání měl najeto 9 km. V Tišnově jsem vynuloval "B" a když jsem projížděl přes Žďár, tak spotřeba mi ukazovala 8.0 l/100 . Tento údaj jsem bral jako velice dobrý, protože podobnou spotřebu měl syrový dehtový motor. jak jsem se blížil domů, tak se průměrná spotřeba stále snižovala. Trochu jsem na to nevěřícně koukal, protože jsem už slyšel lamentování Tomáše1002, že ten benzín musím vyrábět ::-DDD: :657: . Po příjezdu domů (cca 120 km od Tišnova) jsem na palubní počítač opravdu zíral, protože takováto spotřeba surového benzínového motoru u tak velkého auta opravdu není "normální" :subaru: (dojezd nového forestíka je potom obdobný jako má dehtový - cca 1000 km)
2013-11-19--20-09-29.JPG
Opravdu před plečkou smekám, protože až motor zajedu a nasadím aditiva (po ujetí 2000 km), tak možná spotřeba ještě klesne ::-DD: :845: .

Když jsem přijel domů, tak moji kluci nic netušili, Eliška jim pouze řekla, že potřebuji pomoct vynést věci z forestíka. Jak jsem parkoval k baráku, tak jsem viděl, jak mají kluci otevřené pusy a zírají a nechápou, že vidí nového forestíka ::-DDD: :657: . Potom jsme si udělali malou rodinnou vyjížďku ke golfu a zpět (středem pozornosti byl velký šíbr, prostornost uvnitř a tichost motoru) .
2013-11-19--20-29-37.JPG
I když jsem řídil forestíka před 4 hodinama, tak se stále usmívám :657: .

Tímto bych se chtěl rozloučit s dehtovou sekcí forestíků a chtěl bych se přihlásit do benzínové sekce pleček :657: . Určitě budu radit co s dehtem nadále, ale už to nebude moje motorizace :1774: . Třeba se k dehtu vrátím v dalším forestíkovi :850: . To bude muset mít ale CVT s X-mode :4690: .
quickly

Outback BS 2.5 MY19 Obrázek Outback BR 3.6R MY10 Obrázek

Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Uživatelský avatar
Slash
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 242
Registrován: pát říj 18, 2013 8:37 pm
Jméno a příjmení: Michal Přikryl
Bydliště: Mohelnice

Re: Quicklyho nová plečka

Příspěvek od Slash »

Gratuluju :-)
Máš to pěkný.
Outback H6 MY01 Obrázek
merlin
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 690
Registrován: sob lis 19, 2011 10:25 pm
Jméno a příjmení: Alexander Kršek (Jarmila Kršková)
Bydliště: Praha - Prosek

Re: Quicklyho nová plečka

Příspěvek od merlin »

No, pekné :826:
Akurát že 5.FTN týmto pádom dostáva úplne nový rozmer... :655:
Subaru Legacy 3.0R AT Kombi Comfort-Navi 2007 Obrázek
Subaru Legacy 2.0R AT Kombi Comfort-Navi 2006 Obrázek - predané
Uživatelský avatar
Subaru4ever
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2494
Registrován: pát lis 12, 2010 9:44 pm
Jméno a příjmení: Adam
Bydliště: Praha 5

Re: Quicklyho nová plečka

Příspěvek od Subaru4ever »

Ať ti jezdí minimálně tak dobře a spolehlivě jako dehet :supeer:
EX Subaru Leone Super Station 1,8 AT, (r.v.83)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2005, LPG (r.v.04)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2010 (r.v.09)
>>> Subaru, čím starší, tím lepší! <<<
Uživatelský avatar
HonzaCZ
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 21935
Registrován: pát črc 31, 2009 12:00 am
Bydliště: Praha

Re: Quicklyho nová plečka

Příspěvek od HonzaCZ »

Dane, gratuluji :supeer: Ať ti to pěkně jezdí a nemusíš řešit žádné nepříjemnosti! :850:
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Uživatelský avatar
RunningRunner
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1259
Registrován: pon srp 31, 2009 1:26 pm
Jméno a příjmení: Petr Sklenář
Bydliště: Hradec Králové, Velké Svatoňovice :-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Quicklyho nová plečka

Příspěvek od RunningRunner »

Velký gratulace Dane ... ať ti to jezdí ...
Kolama dolů ... Running Runner

Subaru Forester 2.5 XT Comfort AT MY06 230 kousků ve stádě Obrázek
Odpovědět

Zpět na „Vozidla členů SFC“