Prosím o pomoc Forestr Diesel 12/2008 klik.hřídel 5-ložisko
Prosím o pomoc Forestr Diesel 12/2008 klik.hřídel 5-ložisko
Zdravím všechny. Mám najeto 165tkm a objevilo se drobné cinkání v motoru. Mám v háji 5-ložisko na klikovce. Dočetl jsem se, že jde o neoficiální výrobní vadu. Nemáte tady někdo nějakou zkušenost? Děkuji
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16149
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prosím o pomoc Forestr Diesel 12/2008 klik.hřídel 5-loži
revis: a nejsou to vstřiky ? Myslím, že tady u nás jsou minimálně 2 forestíci, kterým odešel motor, tak se možná ozvou.
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
- catana
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3258
- Registrován: ned kvě 08, 2011 1:39 pm
- Jméno a příjmení: Petr
- Bydliště: Jizni Australie
Re: Prosím o pomoc Forestr Diesel 12/2008 klik.hřídel 5-loži
A jak víš, že je to 5. ložisko? Máš nějaké další projevy typu vysoká teplota chladící kapaliny při zátěži, apod. ?
Ono tato závada se obvykle projevuje tak, že nedostatečně ukotvená hřídel (problém původního bloku) postupně vybrušuje blok a motor se začne přehřívat, typicky u Forestra pak jízda na dálnici v protivětru do kopce a chladící kapalina přeteče. Teplota se dá nejlépe sledovat přes OBD. Co jsem tohle kdy v minulosti sledoval, tak standardně se mění polomotor, v případě tvého Euro IV je to možné jen za Euro IV z novější produkce, který už je na tom lépe.
Ono tato závada se obvykle projevuje tak, že nedostatečně ukotvená hřídel (problém původního bloku) postupně vybrušuje blok a motor se začne přehřívat, typicky u Forestra pak jízda na dálnici v protivětru do kopce a chladící kapalina přeteče. Teplota se dá nejlépe sledovat přes OBD. Co jsem tohle kdy v minulosti sledoval, tak standardně se mění polomotor, v případě tvého Euro IV je to možné jen za Euro IV z novější produkce, který už je na tom lépe.
ex. Subaru Outback 3.6R Premium, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
Re: Prosím o pomoc Forestr Diesel 12/2008 klik.hřídel 5-loži
Protože se mi to nepodařilo zadřít. Nechal jsem to rozebrat a vysledek. 5ložisko v háji.
- catana
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3258
- Registrován: ned kvě 08, 2011 1:39 pm
- Jméno a příjmení: Petr
- Bydliště: Jizni Australie
Re: Prosím o pomoc Forestr Diesel 12/2008 klik.hřídel 5-loži
Blok je netknuty? To jsi asi prvni, komu se to podarilo dostat do teto faze bez zadreni. Pokud to mas rozebrany a ostatni je jinak ok, stejne by mi davalo smysl vymenit. Nicmene Euro 5 pouzit nemuzes, natoz ty z 3.generace dieselu. Pokud bys do toho sel, tak pro Euro IV je nejvhodnejsi kombinaci 11010AB073 shortblock a 12200AA480 klikova hridel, ktere jsou posledni a nejodolnejsi pro Euro IV.
Vymena ciste jen jednoho loziska to ti okomentovat nedokazu, neslysel jsem o tom...
Nemas to nahodou vyfoceny? Zatim jsem vsude videl jen "finale".
Vymena ciste jen jednoho loziska to ti okomentovat nedokazu, neslysel jsem o tom...
Nemas to nahodou vyfoceny? Zatim jsem vsude videl jen "finale".
ex. Subaru Outback 3.6R Premium, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
Re: Prosím o pomoc Forestr Diesel 12/2008 klik.hřídel 5-loži
Ostatní je vše v pořádku. Je nějaká možnost ti zavolat a probrat to po telefonu? Dík