Nesvítí osvětlení budíků a ovladačů
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 577
- Registrován: pát črc 17, 2015 9:49 pm
- Jméno a příjmení: Romana Malá
- Bydliště: Sýkořice
Re: Nesvítí osvětlení budíků a ovladačů
Předsedo mě to začalo dělat to samý, jen se to zhoršuje až to zhasne úplně a motor přestane táhnout.
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49206
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nesvítí osvětlení budíků a ovladačů
Hmmm, ale jestli to ovlivňuje chod motoru, tak ten problém bude asi vážnější.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 577
- Registrován: pát črc 17, 2015 9:49 pm
- Jméno a příjmení: Romana Malá
- Bydliště: Sýkořice
Re: Nesvítí osvětlení budíků a ovladačů
Zkusím zkontrolovat ukostření motoru, tipuju na alternátor.
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20642
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Nesvítí osvětlení budíků a ovladačů
Když mi po 3 měsících odešla baterka a nahodil jsem auto přes kabely, tak mi při přidání plynu taky blikaly různé kontrolky. Já bych se přikláněl k nějaký koštře. Přeci jenom jsi měla motor venku. Někde špatně utaženej šroubek, spínací skříňka, imobilizér . V tvojem případě to nejspiš studenej spoj nebude.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 577
- Registrován: pát črc 17, 2015 9:49 pm
- Jméno a příjmení: Romana Malá
- Bydliště: Sýkořice
Re: Nesvítí osvětlení budíků a ovladačů
Auto stálo asi 5 hodin a zase je po startu vše normálně.
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 577
- Registrován: pát črc 17, 2015 9:49 pm
- Jméno a příjmení: Romana Malá
- Bydliště: Sýkořice
Re: Nesvítí osvětlení budíků a ovladačů
Tak nic po pár metrech zase vše zhaslo.
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 577
- Registrován: pát črc 17, 2015 9:49 pm
- Jméno a příjmení: Romana Malá
- Bydliště: Sýkořice
Re: Nesvítí osvětlení budíků a ovladačů
Baterka úplně vytřískaná, tak asi nedobiji altik, zkusím vyměnit uhlíky
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22756
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Nesvítí osvětlení budíků a ovladačů
Tak zkus změřit napětí, až se ti to podaří nastartovat. Mělo by tam být cca 14V, když běží motor. Teda alespoň když neběží klimakompresor (to nevím jestli je nějaká chyba/specifikum u mě nebo normální, ale u mě kombinace volnoběžný otáčky + seplý kompresor sníží to napětí někam lehce přes 13V, jakmile se vypne nebo to jede ve vyšších otáčkách, tak dává zase 14).
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24338
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Nesvítí osvětlení budíků a ovladačů
To není přeci jen tak,nejdřív se musí odhalit jestli je opravdu příčinou špatný altík a i tak vyměnit uhlíky nestačí,chce to pořádný repas,altík není zdaleka jen o uhlících.Ale počítám,že to snad bude řešit už servisák?RomanaMala píše:Baterka úplně vytřískaná, tak asi nedobiji altik, zkusím vyměnit uhlíky
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 577
- Registrován: pát črc 17, 2015 9:49 pm
- Jméno a příjmení: Romana Malá
- Bydliště: Sýkořice
Re: Nesvítí osvětlení budíků a ovladačů
Ano, servisak, přes uhlíky k regulátoru, diodový můstek, uvidíme, jen taktak jsem dojela do servisu.
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24338
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Nesvítí osvětlení budíků a ovladačů
tak ať je to ono,aspoň má po dobré repasi člověk jistotu,že nezůstane skrz tohleto trčet někde na cestě.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
-
- Nováček
- Příspěvky: 1
- Registrován: stř dub 27, 2022 7:50 pm
- Jméno a příjmení: Zdeněk Horáček
Re: Nesvítí osvětlení budíků a ovladačů
zdarec hoši,mám legacy 05, rádio hraje ale nefunguje display a to samé display nad rádiem taky nesvítí,,jinak je všechno ok, nevíte čím by to mohlo být?,,,auto mám teprv dva dny
- StandaB
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3662
- Registrován: pát led 03, 2020 2:20 pm
- Jméno a příjmení: Stanislav Becvar
- Bydliště: Nürnberg
Re: Nesvítí osvětlení budíků a ovladačů
Zarovky. Ty nevydrzi vecne.
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10659
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Nesvítí osvětlení budíků a ovladačů
Ahoj a vítej u nás na fóru.
U rádia myslím že jde o celkem běžnou závadu, že odchází displej. Možná to je jen "studeňák" na desce, možná v tom je něco víc, ale většinou to lidi řeší prostě výměnou celýho rádia.
Displej nad rádiem nevím, jak má řešený podsvícení, bavíme se teď o malým displeji s hodinami, nebo o dotykovym velkym = navigace a info? Nevím to tedy ani u jednoho, možná že ten malej má žárovku ale pochybuju, spíš tam bude LEDka a nebude to měnitelný... velkej opět bez šance, jedině vyměnit.
Nemyslím si, že to bude něčím společným, kdyby to byla pojistka, tak ta je společná pro celý rádio, asi i displej a klimatizaci, nejelo by ani jedno. Stejně tak - někdy se stává, že je vychozená spínací skříňka a po startu motoru se klíček nevrátí zcela do správný polohy a půlka auta nefunguje - ale to by opět nejelo ani rádio, nejen displej.
Další varianta je, jestli jen nemáš ztlumené podsvícení. Protože tehdy ještě nebylo povinné denní svícení, při rozsvícení potkávacích světel to předpokládá, že je noc a zltumí to podsvícení většiny prvků - budíky, displeje, rádio, ... Zkus vypnout a zapnout světla, jestli se mění intenzita podsvícení.
Dá se to případně přepnout/vypnout, aby to svítilo pořád naplno i se světly, ale i u týhle jediný generace jsou snad tři různý způsoby. Takže počkáme až co řekneš a případně pak uděláš fotku jak to vypadá a podle toho zkusíme odhadnout správný chvat
U rádia myslím že jde o celkem běžnou závadu, že odchází displej. Možná to je jen "studeňák" na desce, možná v tom je něco víc, ale většinou to lidi řeší prostě výměnou celýho rádia.
Displej nad rádiem nevím, jak má řešený podsvícení, bavíme se teď o malým displeji s hodinami, nebo o dotykovym velkym = navigace a info? Nevím to tedy ani u jednoho, možná že ten malej má žárovku ale pochybuju, spíš tam bude LEDka a nebude to měnitelný... velkej opět bez šance, jedině vyměnit.
Nemyslím si, že to bude něčím společným, kdyby to byla pojistka, tak ta je společná pro celý rádio, asi i displej a klimatizaci, nejelo by ani jedno. Stejně tak - někdy se stává, že je vychozená spínací skříňka a po startu motoru se klíček nevrátí zcela do správný polohy a půlka auta nefunguje - ale to by opět nejelo ani rádio, nejen displej.
Další varianta je, jestli jen nemáš ztlumené podsvícení. Protože tehdy ještě nebylo povinné denní svícení, při rozsvícení potkávacích světel to předpokládá, že je noc a zltumí to podsvícení většiny prvků - budíky, displeje, rádio, ... Zkus vypnout a zapnout světla, jestli se mění intenzita podsvícení.
Dá se to případně přepnout/vypnout, aby to svítilo pořád naplno i se světly, ale i u týhle jediný generace jsou snad tři různý způsoby. Takže počkáme až co řekneš a případně pak uděláš fotku jak to vypadá a podle toho zkusíme odhadnout správný chvat
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!