Stránka 8 z 9

Re: Bezklíčkový vstup a start - problem

Napsal: pon bře 30, 2015 8:55 pm
od SCOOTER
Nechci nějak obhajovat jednoho či druhého :655: ,ale ono diagnostikovat závadu takového druhu(pokud je to určitě ona :6066: ) neni vůbec nic jednoduchého...mluvil jsem s více servisákama a mohlo se klidně stát že když to ve zmíněném autorizovaném servisu měli na opravu tak konektor kabeláže se mohl chovat za různých okolností bez známek chyby!!!...hraje prý velkou roly VLHKOST,TEPLOTA a VIBRACE a tím pádem tok dat vodičem k ŘJ.
Za druhé přístup servisu byl asi i trochu ovlivněn prodejcem DavoCars...nemyslím si že by se na auto vyprdli a neměli by zájem dál WRXo prohlédnout,diagnostikovat :1774:,ale šlo o to kdo to po té zaplatí!!!...co vim já tak na autě strávili hodiny práce hledání příčiny,ŘJ,Relé,Startovací tlačítko které si zapujčily od jiného majitele který to odsouhlasil :850: a různé proměřování kabeláže atd.
To že to dopadlo tak že se auto odvezlo soudnímu znalci a technikovi který na příčinu přišel je samozřejmně PALEC NAHORU :826: ,ale i já si myslím že už to měl o něco jednoduší při hledání daného problému...ale o jeho kvalitách nepochybuji.
Velmi přeji Petrovi a Katce aby jim WRXo vrčelo a už jim nekomplikovala život :supeer: .
S pozdravem Miloš :pr:

Re: Bezklíčkový vstup a start - problem

Napsal: pon bře 30, 2015 9:05 pm
od mnov
Podle mého názoru byl ten znalec jediný, kdo dokázal prakticky aplikovat Ohmův zákon. :-)

Re: Bezklíčkový vstup a start - problem

Napsal: pon bře 30, 2015 9:24 pm
od suubaru
třeba byla řj opravdu vadná a při výměně a hledání se poškodil konektor...

Re: Bezklíčkový vstup a start - problem

Napsal: pon bře 30, 2015 9:25 pm
od SCOOTER
suubaru píše:třeba byla řj opravdu vadná a při výměně a hledání se poškodil konektor...
Taky jedna z možností...která mne napadla :655: .

Re: Bezklíčkový vstup a start - problem

Napsal: pon bře 30, 2015 9:28 pm
od mnov
Proto se ptám po těch fotkách. :-)

Re: Bezklíčkový vstup a start - problem

Napsal: úte bře 31, 2015 10:46 am
od Omnitec
Mnov: Fotky co mám sem hodim až budu doma. Ale na nich nic neuvidíš.Je na nich vyfocená řj a do ní připojený svazek kabelů.
Nechci nijak hanit tenhle konkrétní servis.Dost obdobně se chovají všechny autorizáky.Objednávali by různé věci do nekonečna a majitel auta platí a platí....a nejezdí.Navíc souhlasím s Milošem, že tenhle případ byl hodně ovlivněn vztahy mezi Davocarem a Sedlčany což by se dít asi nemělo,ale zhlediska kšeftu je chápu.
Co se týče toho jestli to měl pán jednodušší, tak stejně jednoduché by to měli i Sedlčany, kdyby to auto neodmítli.
K té závadě. V několika servisech nám potvrdili, že tahle závada nemohla vzniknout sama od sebe.Nejpravděpodobnější příčina by mohla být, že se v tom dřív někdo vrtal (to v Sedlčanech potvrdili), zatáhl za ten svazek a poškodil se konektor...

Re: Bezklíčkový vstup a start - problem

Napsal: úte bře 31, 2015 11:33 am
od VDC
To jsem si tak myslel, že to bylo poškození mechanické. Japonská elektrika v autech na to opravdu nikdy netpěla. Dodneska fungujou elektrický věci v Leonech. Není to jako u francouzské konkurence, kde to v konektorech oxidovalo, nesvítily kvůli tomu světla a nejezdily okna... :-)

Odesláno z mého ASUS Transformer Pad TF300TG pomocí Tapatalk

Re: Bezklíčkový vstup a start - problem

Napsal: čtv úno 08, 2018 6:26 am
od vrgada
a jak to dopadlo s temi 40 000?

Re: Bezklíčkový vstup a start - problem

Napsal: sob úno 10, 2018 12:21 pm
od vrgada

Re: Bezklíčkový vstup a start - problem

Napsal: sob úno 10, 2018 2:27 pm
od námořník
Jasně že to funguje stejně. Různejch návodů jak tomu zabránit je celej inzernet. Například ukládat klíče do odstíněný krabičky aby se žádnej signál nedostal ven. Pak je zesilovač na prd když nemá co zesílit. A hlavně, Subaru se nekradou :-).

Re: Bezklíčkový vstup a start - problem

Napsal: sob úno 10, 2018 2:32 pm
od filippek
Prý už to automobilky řeší nějakým pohybovým čidlem v klíčku, který klíček vypnou po nějakých třeba 20s, kdy jsou v klidu. Ale to asi ještě vaše klíčky nemají?

Odesláno z mého LG-G6 pomocí Tapatalk

Re: Bezklíčkový vstup a start - problem

Napsal: pon úno 12, 2018 4:13 pm
od jkotek
No hlavně krádež se zesilovačem funguje pouze tehdy, když není vůz zamknut pomocí tlačítka na klíči (soft zamčení). V takovém případě čeká na signál o přítomnosti klíče v okolí (velikost "okolí" zvětšíš zesilovačem), aby odemknul dveře/nastartoval motor. Odemknutí dveří pak nastane když vozidlo detekuje ruku na klice (nebo nohu pod nárazníkem).
Pokud ale uzamkneš vůz tlačítkem, tam musí čekat na přímou instrukci k odemčení. A tu klíč vyšle jen po stisku tlačítka. Tedy tak by to mělo fungovat.

Re: Bezklíčkový vstup a start - problem

Napsal: pon úno 12, 2018 5:13 pm
od plukovník
jkotek píše:No hlavně krádež se zesilovačem funguje pouze tehdy, když není vůz zamknut pomocí tlačítka na klíči (soft zamčení). V takovém případě čeká na signál o přítomnosti klíče v okolí (velikost "okolí" zvětšíš zesilovačem), aby odemknul dveře/nastartoval motor. Odemknutí dveří pak nastane když vozidlo detekuje ruku na klice (nebo nohu pod nárazníkem).
Pokud ale uzamkneš vůz tlačítkem, tam musí čekat na přímou instrukci k odemčení. A tu klíč vyšle jen po stisku tlačítka. Tedy tak by to mělo fungovat.
Jenomže takhle to nefunguje.
Signál vyslaný vozidlem (zpětný dotaz) a zpětná odpověď klíče proběhne vždy.
Tedy jak při pokusu o otevření vozidla tlačítkem na dálkovém ovladači, tak místně dotykem na kliku, tlačítkem na klice, nebo třeba tou nohou pod nárazníkem.

Vždy je generován vnější UHF signál, který je za určitých podmínek možno neoprávněně zachytit, zesílit a odeslat na větší vzdálenost. Dokonce dost spolehlivě nefunguje k odstínění elmag. signálu uzavřením "bezklíče" v plechové krabičce, jak radili v televizi ;-D

Obranu proti těm zlodějům se prý snaží vyřešit výrobci tím, že nové systémy bezklíčového odemykání rozeznají prodlevu mezi výzvou (vysílač vozidla) a odezvou(vysílač bezklíče), kterou generuje pirátský způsob pokusu o odemknutí vozidla a nereagují na něj.


Bezpečně by signál odstínil možná silný plech, nebo opravdu to uzavření doma v lednici, kdy je vnější kryt uzemněn (nulován) :-DDD

Re: Bezklíčkový vstup a start - problem

Napsal: úte úno 13, 2018 4:12 pm
od jkotek
Ale to je naprosto zcestná implementace. Takto nemáš šanci bezpečně zamknout vozidlo, dokud jsi v jeho blízkosti. To abys neustále sledoval dveře u řidiče a pozpátku couval od vozu, dokud se nezdálíš z dosahu klíče. Jinak může za tvými zády kdokoliv hmátnout na kliku a je vymalováno. Zase jedna fíčura, kterou ve svém voze nechci.

Re: Bezklíčkový vstup a start - problem

Napsal: úte úno 13, 2018 4:58 pm
od námořník
No ono to normálně funguje na centimetry. Když budeš metr od auta tak už ho nikdo neodemkne. V nějakým článku ukazovali řešení. Třeba Vomos. I když nevím jestli bych mel chuť někam strkat extra krabičku. Ale zase se dá nechat někde v autě.to už pak není taková jistota :-). A hlavně Subaru se nekradou :-).