moc to nesvítí :((
- u-geen
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2103
- Registrován: úte led 19, 2010 9:49 pm
- Jméno a příjmení: Evžen Eiba
- Bydliště: Kyje, okres Jičín
Re: moc to nesvítí :((
Tak hlasim nasazeni Night Breaker Unlimited na Legacy... fakt je to hodne znat, a to tam i pred tim byly lepsi - Silverstary. U nich mi prijde jako by jejich svetlo neco "zralo", s protijedoucima vozidlama jsem jezdil chvili poslepu. Takze ted dobry. Jeste prijdou prelestit svetla, nejsou v nijak strasnym stavu, ale trosku matny jsou.
Re: moc to nesvítí :((
chlapi prosim o radu. predne hmlovky chcem vymenit za pridavne dialkove. treba to napojit cez nejake rele alebo staci natiahnut kabel od dialkovych svetiel?
ex-Legacy MY 2000 92 kw
Impreza MY 2009 110 kw (benzin)
Impreza MY 2009 110 kw (benzin)
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49323
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: moc to nesvítí :((
No přídavný světla by měly mít svůj vypínač a relé je vždycky dobrý tam dát
Odesláno z mého EVOLVEO StrongPhone Q4 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého EVOLVEO StrongPhone Q4 pomocí Tapatalk
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 987
- Registrován: sob led 02, 2010 8:14 am
Re: moc to nesvítí :((
tak mě už o teda svítí ale občas problém,nevíte čím by to mohlo být? přídavný dálky 2x100W, běžný relé asi 30A drát CU 1,5mm přes 15A pojistku přímo s baterie. Do relé signál napíchnutý zlodějkou z konektoru světla. No a občas prostě relé nerozepne, až musím vytáhnout pojistku a nechat to odstát. Silový kontakty na relatku už jsem zkoušel prohodit.
Zbytkový proud? Špatné relátko? :655:
Zbytkový proud? Špatné relátko? :655:
Re: moc to nesvítí :((
Asi vadný relé, měl sem to zapojený stejně a fungovalo to uplně normálně.
Subaru IMPREZA 2.0GT MY95 300hp 25/100 - funny car
Peugeot 205 1.7GRD MY92 60hp 4/100 - EX a už i R.I.P (kovoschrot)
Citroën C5 2.2 HDi MY02 133hp 6/100 - daily car
Ducati Multistrada 1000 DS MY04 - funbike?
Peugeot 205 1.7GRD MY92 60hp 4/100 - EX a už i R.I.P (kovoschrot)
Citroën C5 2.2 HDi MY02 133hp 6/100 - daily car
Ducati Multistrada 1000 DS MY04 - funbike?
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10660
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: moc to nesvítí :((
Pokrok nezastavíš, takže Osram tu má nový žárovky. http://tuning.autodoplnky.cz/night-brea ... 09954/?h=1
Nezkoušel už někdo? Já na auto nikdy nic jinýho než Osram myslim nepoužil. Začalo to Silver Star, ale ty nejsou nic moc, velký rozdíl to byl s Night Breaker amalinko lepší Unlimited. Teď svítím Cool Blue, ta bílá barva světla mi vyhovuje. No a teď mám zas brouka v hlavě, protože ty nové Laser by měly svítit ještě silněji než Unlimited a být bělejší jak Cool Blue. No mít přebytečnejch 7 stovek, běžím pro ně, ale nějaká reference by bodla.
Nezkoušel už někdo? Já na auto nikdy nic jinýho než Osram myslim nepoužil. Začalo to Silver Star, ale ty nejsou nic moc, velký rozdíl to byl s Night Breaker amalinko lepší Unlimited. Teď svítím Cool Blue, ta bílá barva světla mi vyhovuje. No a teď mám zas brouka v hlavě, protože ty nové Laser by měly svítit ještě silněji než Unlimited a být bělejší jak Cool Blue. No mít přebytečnejch 7 stovek, běžím pro ně, ale nějaká reference by bodla.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem
- draconis
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5219
- Registrován: pon kvě 12, 2014 11:53 am
- Jméno a příjmení: Petr
- Bydliště: České Budějovice
Re: moc to nesvítí :((
Zlodějka říkáš rychlospojce? Jestli jo, tak to je první, kde hledej chybu. Jednak je to prasárna a v autě to nemá co dělat (i když se to často používá). Za druhý to funguje tak, že se to prachsprostě zařízne to toho lanka, tzn. snižuje to průřez třeba i na polovinu. A v neposlední řadě se ten kabel může parádně přelámat, protože za tou kovovou destičkou je docela namáhanej a kabeláž v autě většinou pracuje (hýbe se).thunderace píše:Do relé signál napíchnutý zlodějkou z konektoru světla
Pokud chceš dlouhodobé a spolehlivé řešení, udělej to na něco krimpovacího nebo nejlépe pájkou.
Pokud není vadné relé, bude to pravděpodobně tou rychlospojkou.
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1526
- Registrován: stř úno 11, 2015 11:11 am
- Jméno a příjmení: Vojtěch Myška
Re: moc to nesvítí :((
To je jak má elektrika na tažné. Nervy nad elektrikou tohoto vozu jsem ztratil již dávno. Vyměnil jsem svorky, vyztužil elektrikářskou páskou a se... kašlu na to. Tehle udělám až při generálce vozu.
Odesláno z mého EVOLVEO_StrongPhone_Q8_LTE pomocí Tapatalk
exSubaru Justy '94 (1.2i, 9V, 55kW)
exSubaru Outback '05 (3.0R, 24V, 180kW)
No a teď budu chvíli jezdit Pažoutem
exSubaru Outback '05 (3.0R, 24V, 180kW)
No a teď budu chvíli jezdit Pažoutem
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: moc to nesvítí :((
vojtasbus> nechapu co k tomuhle bastleni vede - u levyho podbehu je vetsinou kosticka, kde jsou primo vyvody na tazny.
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
- u-geen
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2103
- Registrován: úte led 19, 2010 9:49 pm
- Jméno a příjmení: Evžen Eiba
- Bydliště: Kyje, okres Jičín
Re: moc to nesvítí :((
Slavek: u Vitary?
vojtasbus: ja to mel u V6 obdobne, akorat zeleny zlodejky Uz jsem to teda tak koupil
vojtasbus: ja to mel u V6 obdobne, akorat zeleny zlodejky Uz jsem to teda tak koupil
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
- ok1mpx
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1346
- Registrován: ned bře 06, 2016 2:49 pm
- Jméno a příjmení: Zbyněk Trojan
- Bydliště: okres Česká Lípa
Re: moc to nesvítí :((
100W při 12V je 8,3A, při 14,4V je to cca 7A. Může to být i víc, pokud výrobce počítá se 100W při 12V a při jízdě je napětí vyšší, než 14,4V, tak třeba 10A. Na tenkém drátu 1,5mm bude nějaký úbytek, proto možná důvod, proč pojistka vydrží, i když by součet měl být víc, než těch 15A na pojistce.thunderace píše:...občas problém, přídavný dálky 2x100W, běžný relé asi 30A drát CU 1,5mm přes 15A pojistku přímo s baterie. Do relé signál napíchnutý zlodějkou z konektoru světla. No a občas prostě relé nerozepne...
A proč to relé nerozepíná? Buď jde do cívky proud i po vypnutí, což by mohlo být způsobeno špatnou kostrou u některého ze světlometů, nebo to relé není na takový proud vhodné. To číslo 30 může být i označení svorky . Pak by chtělo sehnat ještě jedno a dát ty světla zvlášť. Ovládání relátka by bylo vhodnější přepojit na cívku origo relé, už jenom z důvodu, že když řachne pojistka hlavních dálkových světel, tak přídavná budou svítit dál. A možná se odstraní i problém nevypínání relé. Ale ty kostry stejně očistit, pak to moc nesvítí
Těch "zlodějek" bych se moc nebál, dodávají se normálně ke všem elektrikám u tažných. Spíš bych se bál pájeného spoje, u motorových vozidel nejsou dokonce podle nějaké normy povoleny, protože na přechodu tvrdé části (pocínované) na měkkou se ty tenké drátky lícny prostě uklepou.
Zbyněk
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
- draconis
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5219
- Registrován: pon kvě 12, 2014 11:53 am
- Jméno a příjmení: Petr
- Bydliště: České Budějovice
Re: moc to nesvítí :((
Oni se dodávají ke spoustě věcem. Ne ale proto, že by to bylo dobré, ale proto, že je to prostě nejjednodušší a pro výrobce taky nejlevnější. A zapojí to s tím i člověk, který nemá po ruce žádné další vybavení.ok1mpx píše:Těch "zlodějek" bych se moc nebál, dodávají se normálně ke všem elektrikám u tažných.
Tak toho já se nebojím, i když crimpování je asi nejjednodušší, nejrychlejší a nejspolehlivější. Povoleny od jisté doby (dříve byly spoje v autech normálně pájené, ale časem se kvůli úspoře začalo používat crimpování) skutečně nejsou, údajně proto, že spoj cínem je považován za křehký. Kdysi jsem na to četl někde docela dost fundovaný článek od nějakého specialisty z vývoje Škodovky tuším. Bohužel už nemám link, sám jsem si ho chtěl před nějakým časem najít znovu a nenašel. Byl linkovaný někde na Jeep fóru.ok1mpx píše:Spíš bych se bál pájeného spoje, u motorových vozidel nejsou dokonce podle nějaké normy povoleny, protože na přechodu tvrdé části (pocínované) na měkkou se ty tenké drátky lícny prostě uklepou.
Samozřejmě se to musí udělat dobře (odizolovat obě lanka, roztřepené konce dát proti sobě, "nasunout", jemně zamotat do sebe a pak pocínovat. Nakonec přetáhnout smršťovačku a vydrží to věky. Samozřejmě je problém, pokud se tímto způsobem spojují příliš tenké vodiče nebo jeden silný s tenoučkým, pak to je na pytel. Nicméně od cca 0,75mm výš naprosto bez problému.