Slavek_xxx píše:nechapu co k tomuhle bastleni vede
Úspora cca 10 minut práce navíc přece... Bohužel tohle odkrývám v práci pravidelně - práce většiny autorizovaných servisů nebo "odborných" montážních firem. Ovšem nejvíc vedou tradičně kabely promotané do sebe (nezaletované!), v lepším případě zaizolované. Děsí mě, jak často to vídám. Ale nutno dodat, že to je většinou práce majitelů a ne už firem, které to dělají "profesionálně".
Slavek_xxx píše:kosticka, kde jsou primo vyvody na tazny.
u-geen píše:Slavek: u Vitary?
vojtasbus: ja to mel u V6 obdobne, akorat zeleny zlodejky Uz jsem to teda tak koupil
Já jsem to našel ve zoxidovaném stadiu. Tak jsem si to dal na novo. Ono celkově. Na tom autě dáš blinkr a kostra hrake všude. Postupně se připravuji na to, že až bude Vitara na kompletní GO, tak bude potřeba postavit nový svazek
Odesláno z mého EVOLVEO_StrongPhone_Q8_LTE pomocí Tapatalk
Kdysi dávno jsem na Seat Toledo s světly H1, jsou nízké, špatně svítěj, řešil podobný problém. Nakonec to dopadlo tak, že jsem je nechal
obnovit. Odrazová plocha časem zoxiduje natolik, že to už moc nesvítí.
Po obnově odrazové plochy, ten co to dělal, tvrdil, že tam dává tlustší vrstvu ochranné vrstvy(bezbarvý lak), že pak vydrží víc než originály.
No a zdá se ti, že vydržely málo? Sis měl objednat ty lasery, měly bychom dobrou recenzi. Ale Cool Blue svítí dobře za dobrý peníze. A pak napiš jak ta žárovka vypadá. Já totiž zjistil, že mám v autě náhradní žárovky Cool Blue. Je to na nich uvedeno alespoň. No pak jsem se kouknul, co mám vlastně na autě, protože tam měly být stejné. U obou je opravdu na tom plechu uvedeno Cool Blue, ale vypadají jinak. To co byly na autě, měly modrý jen vrchlík a spodek, ty druhé jsou modré celé. A ty celé modré tam nyní mám a nejsou lepší jak ty druhé, spíš horší. Dálkový jsou bílé oboje, ale potkávačky jsou tyto slabší. Tak som z toho nějaký zmätený. Tak mne zajímá jaký budou.
draconis píše:
Pokud není vadné relé, bude to pravděpodobně tou rychlospojkou.
zlodějkou to nebylo, stejně jsem ji vyměnil za crimp se smrštovačkou(to je hezčí)
bylo špatný nový relé,musel jsem přiohýbat uvnitř plíšek
-byla to vždy legrace když těch 200W vpředu zůstalo svítit kvuli slepenýmu rele,než sem zastavil a vytáhl pojistku
Mira píše:No a zdá se ti, že vydržely málo? Sis měl objednat ty lasery, měly bychom dobrou recenzi. Ale Cool Blue svítí dobře za dobrý peníze. A pak napiš jak ta žárovka vypadá. Já totiž zjistil, že mám v autě náhradní žárovky Cool Blue. Je to na nich uvedeno alespoň. No pak jsem se kouknul, co mám vlastně na autě, protože tam měly být stejné. U obou je opravdu na tom plechu uvedeno Cool Blue, ale vypadají jinak. To co byly na autě, měly modrý jen vrchlík a spodek, ty druhé jsou modré celé. A ty celé modré tam nyní mám …
Míro asi to budou tyhle
Forester 2.5 XT '06 AT
ex Forester S-turbo '99 MT ex Alfa Romeo 90 2.0i 94kW 1985
thunderace píše:
potvrzuji, také jsem na to přišel dřív než bych kurvil původní dráty
Jenže já už to tam takhle našel :D Proto říkám, že jak budu makat a budou peníze, koupím starý svazek a dle něho poskládám úplně celý nový. A pak si budu říkat, jaký jsem skvělý :D
Odesláno z mého EVOLVEO_StrongPhone_Q8_LTE pomocí Tapatalk
Jo, ty jsem tam dal. Předpokládám, že ty druhé jsou asi Night Breakry dle toho provedení, ale myslím, že na tom železe bylo označení stejné, včetně čísla. A svítí fakt líp, vyměním je zpět. A nejsou celé modré, pouze dole a nahoře - prostě tydle
Projel jsem si ofiko stránky Osram a zjistil, že světelný tok u OSRAM ORIGINAL LINE 9005 je 1700 Lm a u NIGHT BREAKER UNLIMITED 9005NBU je 1700 Lm . Řekněte mi prosím někdo proč by měly ty NB svítit o 110% líp? Není to jen pocit díky jiné teplotě bílé?
SUBARU BRZ MY 2023
SUBARU FORESTER 2.0 XT comfort MY 2017
SUBARU OUTBACK MY 2022
SUBARU Impreza 2.0R 2007
SUBARU BRZ Final Edition MY 2020 ex
SUBARU LEVORG 1.6 GT-S sport MY 2018 ex
SUBARU LEVORG 1.6 GT-S MY 2016 ex
SUBARU OUTBACK 2009 2.0D ex
SUBARU OUTBACK 2008 2.0D ex
Občas se mi mlží světlo. Znáte někdo postup, jak ho rozdělat a přetěsnit? Od původního majitele je to zaplácaný něčím nahoře, co tam nepatří. Já bych na to šel anténářsky: "Nejlepší těsnění je díra" a udělal 1mm dírečku vespod. Má někdo zkušenost?
Username píše:Projel jsem si ofiko stránky Osram a zjistil, že světelný tok u OSRAM ORIGINAL LINE 9005 je 1700 Lm a u NIGHT BREAKER UNLIMITED 9005NBU je 1700 Lm . Řekněte mi prosím někdo proč by měly ty NB svítit o 110% líp? Není to jen pocit díky jiné teplotě bílé?
Určitě to je tou barvou. Já mám nyní v autě ty viz. na předchozím obrázku a jsou to právě NBU. A na potkávačky jsou dle mého pohledu lepší Cool Blue, u dálkových jsou lepší NBU, ty smaží fest. NBU na potkávačkách nejsou tak bílé, jsou více do žluta. Zas u těch dálek se projeví ta vyšší svítivost. Takže u H4 je to na mašli se rozhodnout. Pokud máš dělený, je pro mne volba jasná. Potkávací cool Blue, dálkové NBU. Proto bych uvítal poznatek z NB Laser. Ty už by snad měli mít to nejlepší ze všech. Počítám, že další vývoj u klasických halogenek už nebude. Xenonům je taky dle mého odzvoněno, Ledky jsou dnes bezkonkurence. By mě zajímalo co nového se ještě vymyslí. Holt od petrolejek je už daleko.
Tak dá-li bůh a přepravní služby v tomhle Vánočním chaosu, tak snad podám nějaký zkušenosti s Night Breaker Laser. Osobně jsem k tomu spíše skeptický, aktuálně v autě byly klasické Osram long life, jelikož jinak vidím dobře, tak si úplně nemyslím, že mi jiná barva světla nějak pomůže... ale na druhou stranu toho najedu víc za tmy, než za světla, takže každá trocha světla navíc se cení. No a dneska mi prdla druhá potkávačka vepředu, náhradní jsem pořád neměl, tak jsem si řekl, že je to znamení (a taky jsem H6ce nekoupil ještě nic k Vánocům ). A jsou objednané, tak snad to nějak dorazí...