Náš portálfotogaleriechat [0] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 129 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
Bezklíčkový vstup a start - problem 
Autor Zpráva
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel

Registrován: úte led 10, 2017 8:22 am
Příspěvky: 380
jkotek píše:
Ale to je naprosto zcestná implementace. Takto nemáš šanci bezpečně zamknout vozidlo, dokud jsi v jeho blízkosti. To abys neustále sledoval dveře u řidiče a pozpátku couval od vozu, dokud se nezdálíš z dosahu klíče. Jinak může za tvými zády kdokoliv hmátnout na kliku a je vymalováno. Zase jedna fíčura, kterou ve svém voze nechci.


Neber to tak tragicky, couvat nemusíš.
Vzdálenost pro zpětnou odpověď bezklíče, tedy dosah vysílacích antén v klikách vozidla je tak do jednoho metru. Na delší vzdálenost by musel mít zloděj zesilovač s anténou, jak pro hon na lišku.
No a pokud bys při opuštění vozidla chtěl jen tak pro jistotku dálkový ovladač (bezklíč) paralyzovat, tak částečně pomůže mít ho v kontaktu (v jedné kapse) s mobilem.Ale nezapomeň, až půjdeš zpátky do auta, že pokud je bezklíč v kontaktu s tím mobilem, bezklíčové otvírání i startování špatně funguje. Mobil,
přihlašující se do sítě částečně ruší frekvenci 433 MHz bezklíče.


úte úno 13, 2018 7:49 pm
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel

Registrován: úte úno 14, 2017 9:51 am
Příspěvky: 327
Bydliště: Praha
plukovník píše:
...částečně pomůže mít ho v kontaktu (v jedné kapse) s mobilem.Ale nezapomeň, až půjdeš zpátky do auta, že pokud je bezklíč v kontaktu s tím mobilem, bezklíčové otvírání i startování špatně funguje. Mobil, přihlašující se do sítě částečně ruší frekvenci 433 MHz bezklíče.

Tomuhle se mi nechce věřit. Mobil se sítí po zapnutí komunikuje jen velmi zřídka. Hlavně tehdy, když ztrácí signál jedné BTS a hledá jinou. Jinak většinou jen poslouchá a (například při příjmu hovoru) odpovídá až na výzvu ze sítě. No, ještě může neustále na pozadí datovat, ale takovým aplikacím se vyhýbám protože vycucnou baterii raz dva.
Navíc 433 MHz klíče je přeci jen o kus vedle než běžně používané GSM frekvence 800/900/1600. ModroZub to také asi nebude, ten běží (BLE) na 2400 MHz a NFC/RFID zase moc nízko (13,5 MHz).

_________________
Subaru Outback 2.0D CVT Active, MY2015
Obrázek


stř úno 14, 2018 9:28 am
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel

Registrován: úte led 10, 2017 8:22 am
Příspěvky: 380
jkotek píše:
Tomuhle se mi nechce věřit. Mobil se sítí po zapnutí komunikuje jen velmi zřídka. Hlavně tehdy, když ztrácí signál jedné BTS a hledá jinou. Jinak většinou jen poslouchá a (například při příjmu hovoru) odpovídá až na výzvu ze sítě. No, ještě může neustále na pozadí datovat, ale takovým aplikacím se vyhýbám protože vycucnou baterii raz dva.
Navíc 433 MHz klíče je přeci jen o kus vedle než běžně používané GSM frekvence 800/900/1600. ModroZub to také asi nebude, ten běží (BLE) na 2400 MHz a NFC/RFID zase moc nízko (13,5 MHz).


Vypadá to dost nelogicky, to přiznávám, ale vyzkoušej si to.
Přilož bezklíč na mobil, dej ho do kapsy a potom průběžně zkoušej odemykat dveře vozu uchopením za kliku a startovat bezklíčovým způsobem.
Neříkám, že to nikdy nepůjde, ale bude to nespolehlivě fungovat.
Tvrdím to jako někdo, kdo má "bezklíč" už více jak deset let, i když u jiné značky vozu.
Frekvence 433 MHz je sice o dost jinde než frekvence mobilů, ale zato ty až 2 W z mobilu k "přemáznutí" těch několika miliwatů ovladače přesto stačí.


stř úno 14, 2018 11:13 am
Profil
Nováček
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: ned pro 09, 2012 11:04 am
Příspěvky: 43
Čauves, nechci zakládat nové téma a chci se taky zeptat na start motoru.
Ale. Mám Imprezu 04 a mám v ní alarm od Jablotronu, který má dálkově spínací výstupy. A co já vymýšlím je to. Že bych pomocí jednoho z těch výstupů startoval dalkově auto.
Má tu pro mě v tomhle případě nějakou radu? Předem dík.

_________________
Ex: Impreza Wagon GT 98
Ex: Impreza WRX 04

Nyní: Impreza Wagon WRX 04


čtv říj 11, 2018 1:23 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pon srp 17, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 6803
Bydliště: Brno
To nepůjde, protože máš ještě čip imobilizéru v klíčku. I kdybys ten čip nechal v autě, tak co třeba zámek volantu, e? Stejně bys tam musel ten klíč vrazit a otočit. Nebo ho úplně vyřadit. No překopat celou spínačku, proč ne?
Dost harakiri kvůli takovýmu výmyslu. :-D

_________________
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem - RIP : bohužel ji někdo rozmlátil.


čtv říj 11, 2018 1:51 pm
Profil
Nováček
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: ned pro 09, 2012 11:04 am
Příspěvky: 43
To je fakt, na ten zámek volantu jsem kapku zapomněl. Nejsem si uplne jistej jestli ten alarm nemá vlastni imobilizer a jestli neni ten z klíčku vyřazen. Já jsem to neinstaloval. Takže bych to musel prozkoumat.

_________________
Ex: Impreza Wagon GT 98
Ex: Impreza WRX 04

Nyní: Impreza Wagon WRX 04


čtv říj 11, 2018 1:56 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pon srp 17, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 6803
Bydliště: Brno
Jablotron má svůj imobilizér, ale pochybuju, že by vyřadili ten v autě který komunikuje s ŘJ. Svítí ti na palubce symbol klíčku při zapnutí zapalování?

_________________
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem - RIP : bohužel ji někdo rozmlátil.


čtv říj 11, 2018 5:16 pm
Profil
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 16, 2017 7:13 am
Příspěvky: 1454
Bydliště: Zliv (České Budějovice)
To se zjistí jednoduše, rozebrat klíček, čip imobilizéru vyndat (nebo rovnou ztratit jako já) a zkusit nastartovat. Naštěstí jsem ho tenkrát našel, pouhých 5 hodin hledání...když je blbá hlava, no zkušenost k nezaplacení. Nechat ho někde poblíž spínačky nevím, dle mých následných experimentů musí být ve správné vzdálenosti a snad i správně natočen, dokud byl čip mimo klíček, oblbnout to se mi nepovedlo.

_________________
Forester 2.0 XT ('04), 2x Libero E12 ('95 a '98)


čtv říj 11, 2018 10:30 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pon srp 17, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 6803
Bydliště: Brno
Ta spínačka ten čip budí zapnutím zapalování, tudíž musí být fakt blizoučko. Navíc pochybuju, že by se servis autoalarmu pouštěl do takovýho zásahu tovární instalace. A už jsem viděl v autě 2 imobilizéry. Tovární a jablotron. Bylo mi záhadou, že se s tím někdo dělal, ale zákazník si objednal komplet instalaci, tak holt komplet. Chápal jsem to u aut bez imo, ale takhle ...

_________________
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem - RIP : bohužel ji někdo rozmlátil.


čtv říj 11, 2018 10:50 pm
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 129 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na: