Tak praktický test proběhl. Koncovka se nasazuje dobře, zajišťuje dobře, ale blbě jde sundat. Předpokládám, že se to časem ošoupe a půjde to líp. Nepamatuje si to nastavený jednotky... Grrr. A samozřejmě moje oblíbené kPa jsou jako poslední. Při nastavení tlaku ho to přefoukne cca o 10 kPa, čili pravděpodobně to počítá s tím, že se blbě sundavá ta koncovka a uteče to při tom.
Každopádně furt lepší přefouknout, což člověk s ručním měřákem napraví za pár vteřin, než nedofkouknout.
Kabel dlouhej dost, aby se dostal člověk ke každýmu kolu, ale aby to připojil a obešel s tím celý auto, to ne. Ale tak zase na druhou stranu aspoň na tom kabelu nejsou takový ztráty.
Ukazuje to s přesností 5 kPa. Fouká to dostatečně rychle - 195->230 trvalo tak 30-40 sekund. Asi je to použitelný.
Budu to vozit ještě se sadou na lepení knotem, tak snad to nikdy nebudu potřebovat.
A jestli jo, tak to snad nafoukne prázdný kolo na použitelný tlak.
Jinak má to klasickej 15 minut interval, po kterým se to má vypnout a nechat 5 minut vychladnout. Nevím, jestli se to vypíná samo, ale řekl bych, že ne.
Zatím to plní očekávání.
EDIT: Jo a ukazuje to shodně s 2 dalšíma měřákama, z nichž jeden mám vyzkoušenej, že ukazuje stejně jako většina pump. Tak snad to je všechno +/- OK.