Náš portálfotogaleriechat [0] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 43 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
Párování dálkového ovládání 
Autor Zpráva
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: čtv pro 03, 2009 9:57 pm
Příspěvky: 336
Bydliště: Plzeň, Nepomuk
Honzo mám velkou prosbu. mohl by jsi mi prosím vyfotit rozebrané vnitřnosti z klíčku? Projel jsem několik diskuzí a občas se prý stává, že tam upadne nějaký kontakt. A jelikož baterku měnila drahá polovička, tak vůbec nevím jestli je to komplet.

_________________
Sasi
ex Legacy 2.2 GX AT 1992
ex Legacy EJ20T MT 1994
ex Honda CR-V 2.0 MT 2000
Outback 2.5 MT LPG 2001+Citroen Berlingo 1.6 HDi Treck L2 2015


pát bře 22, 2019 11:57 am
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 03, 2016 2:19 pm
Příspěvky: 10034
Zkusim az se vratim domu projet archiv fotek, jestli jsem ho nevyfotil, kdyz jsem si tou zmenou baterii taky prosel. V nejhorsim ho otevru :-DDD

Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk

_________________
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Suzuki Swift MA 1.0 Obrázek


pát bře 22, 2019 12:04 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: stř pro 11, 2013 10:52 pm
Příspěvky: 1025
Bydliště: Ostrava
Kluci, napadla mě taková věc... mám staré DO od Lega, kdy jsem jeden jediný omšelý klíč a ošoupané origo DO vyřešila úplně novým neoriginálním systémem.
A to staré DO by asi šlo rekonstruovat (vyměnit tlačítka a baterku) a kdyby to šlo spárovat s Forestrem, tak by jeden z těch mnoha nových náhradních klíčů mohl být i s DO.
Je to úplná blbost?

_________________
Lucka

"Postarej se o svého koně a tvůj kůň se postará o tebe."

Subaru Forester "Grizzly" SG BiFuel
Subaru Legacy GX 2.5 4AT zůstává v rodině
American Quarter Horse, all hoof ride off road


pát bře 22, 2019 1:43 pm
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: čtv pro 03, 2009 9:57 pm
Příspěvky: 336
Bydliště: Plzeň, Nepomuk
spm píše:
Zkusim az se vratim domu projet archiv fotek, jestli jsem ho nevyfotil, kdyz jsem si tou zmenou baterii taky prosel. V nejhorsim ho otevru

Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk

Díky díky

_________________
Sasi
ex Legacy 2.2 GX AT 1992
ex Legacy EJ20T MT 1994
ex Honda CR-V 2.0 MT 2000
Outback 2.5 MT LPG 2001+Citroen Berlingo 1.6 HDi Treck L2 2015


sob bře 23, 2019 4:31 pm
Profil
Nováček
Nováček

Registrován: pát čer 14, 2019 1:39 pm
Příspěvky: 2
Zdravím pánové. Obracím se na vás s prosbou o radu. Mám Legacy 04 a rovněž po výměně baterie mi přestalo fungovat DO - auto ani neblikne. Zkoušel jsem zmíněný postup s konektorem v prahu u řidiče. Našel jsem jej, spojil, ale neuspěl jsem. Divné je, že když při spojeném konektoru zatlačím knoflík centrálu na dveřích řidiče do polohy odemknout, z pod palubky se začne ozývat pípání. Knoflíky na klíči můžu mačkat jak chci a bohužel bez úspěchu. Nesetkali jste se s tím někdo? Díky za odpověď. Ruda.


pát čer 14, 2019 1:52 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 03, 2016 2:19 pm
Příspěvky: 10034
Nemůže být teda nefunkční to samotné DO? Vybitá baterka, špatné kontakty v něm, ...

_________________
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Suzuki Swift MA 1.0 Obrázek


sob čer 15, 2019 11:49 am
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pon srp 17, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 7623
Bydliště: Brno
Jackylle píše:
Kluci, napadla mě taková věc... mám staré DO od Lega, kdy jsem jeden jediný omšelý klíč a ošoupané origo DO vyřešila úplně novým neoriginálním systémem.
A to staré DO by asi šlo rekonstruovat (vyměnit tlačítka a baterku) a kdyby to šlo spárovat s Forestrem, tak by jeden z těch mnoha nových náhradních klíčů mohl být i s DO.
Je to úplná blbost?

Trošku nechápu co chceš udělat? K autu bylo kolik klíčů? Normálně jsou 2. Klíč od lega má jiný železo i čip imobilizéru. A pokud máš jeden klíč s DO a druhý bez, tak jak do té plné hlavy naskládáš to DO z lega? :-)

_________________
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem - RIP : bohužel ji někdo rozmlátil.


sob čer 15, 2019 12:40 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: stř pro 11, 2013 10:52 pm
Příspěvky: 1025
Bydliště: Ostrava
Miro, myslela jsem to tak, jestli DO z Lega, jde přeškolit tak, aby se spárovalo s Forestrem. Ono ani nebylo součástí klíče. Prostě k novému klíči bez DO by byla extra přeškolená placka s DO.
Ale už to neřeším... prodejce po čase poslal chybějící origo klíč ( našel se v italském autorizáku). K tomu mám 2 klíče náhradní. Takže s tím už se dá žít bez obav ze ztráty :-D

_________________
Lucka

"Postarej se o svého koně a tvůj kůň se postará o tebe."

Subaru Forester "Grizzly" SG BiFuel
Subaru Legacy GX 2.5 4AT zůstává v rodině
American Quarter Horse, all hoof ride off road


ned čer 16, 2019 11:12 am
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel

Registrován: ned dub 08, 2012 8:48 pm
Příspěvky: 745
Bydliště: Jablonecko
rudasm . to nestačí jen spojit ty konektory. k tomu je systém.

_________________
legacy 2.5 automat 98 lpg srdcovka 900 000 km najeto
subaru sedan lpg
subaru outback 2007 lpg
SUBARU OUTBACK 2008 lpg


ned čer 16, 2019 2:14 pm
Profil
Nováček
Nováček

Registrován: pát čer 14, 2019 1:39 pm
Příspěvky: 2
Dík že jste odpověděli. Macasubaru...Jaký systém máš na mysli? Zkoušel jsem to tak jak jsi psal na začátku vlákna. Spojil jsem konektor a jak potáhnu knoflík centrálu na dveřích řidiče dozadu, auto začne pípat a po zmáčknutí knoflíku DO se nic neděje.
Spm... Ovládače mám dva. Nejde to ani s jedním. Baterii v ovládači jsem měřil - má cca 3V. Nevím, co zmanená to pípání. Je to nějaká chyba ŘJ centrálu?


ned čer 16, 2019 3:29 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pon kvě 12, 2014 10:53 am
Příspěvky: 5042
Bydliště: České Budějovice
Změřit napětí baterie nic moc neřeší... Ona má totiž +- 3V i když je skoro úplně vybitá. Musí se to měřit při zátěži, jinak je to k ničemu. Nejjednodušší je ji zkusit vyměnit - otázka cca 30-50 Kč... Ale osobně si nemyslím, že by to bylo tím, když nefunguje ani jeden klíč. Ačkoli možné to samozřejmě je, že přestaly fungovat obě baterie... :)

_________________
Subaru Forester 2.0XT 130kW (galerie)

Obrázek


čtv čer 20, 2019 8:36 am
Profil
Nováček
Nováček

Registrován: čtv črc 10, 2014 8:39 am
Příspěvky: 2
ahoj, mám ten stejný problém, podařilo se ti to nějak vyřešit?, děkuji


úte črc 02, 2019 8:42 am
Profil
Nováček
Nováček

Registrován: čtv črc 10, 2014 8:39 am
Příspěvky: 2
ahoj, objevil se mi podobný problém u Outback 2010 z bezklíčovým odemykáním, po vyndání věcí z kufru a zamknutí, se už auto
nepodařilo odemknout ani jedním z klíčů. Po otevření klíčem u řidiče a přiložení k tlačítku se povedlo nastartovat, po nějaké době jízdy
se klíč chytil a šlo normálně zamknout, ráno odemknout a nastartovat pak ten stejný problém a nyní jen start přes tlačítko a zamykat ručně. Nemáte někdo radu, předem děkuji.


úte črc 02, 2019 9:18 am
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 43 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na: