Náš portálfotogaleriechat [0] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 
Nahravani videa s EyeSight 
Autor Zpráva
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Uživatelský avatar

Registrován: stř led 22, 2014 10:27 am
Příspěvky: 119
Bydliště: Budišov nad Budišovkou
Ahoj,
planuji poridit nove XV 2018, kde byl mel byt system EyeSight. Vzledem k tomu, co se deje na ceskych cestach mam vsechna auta vybavena kamerou s nahravanim. Ale napadlo me, ze preci kdyz uz za prednim sklem XV jsou 2(nekdy i 3) kamery, ze tam preci nebudu rvat dalsi. Nevite teda nekdo jestli je mozne z techto kamer nahravat obraz? At uz nejakou oficialni cestou, ci nejakou dodelavkou?

Diky

_________________
Subaru XV, 2.0, MY2018 Obrázek
Subaru Outback, 2.5i LPG, MY07 - prodáno


stř črc 12, 2017 10:18 am
Profil Zobrazit autorovy stránky
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: pon bře 26, 2012 1:06 pm
Příspěvky: 3679
Bydliště: Holýšov
Rekl bych, ze tohle mozne neni a nikdy nebude (pokud to nevzejde nekdy v budoucnu z automobilky samotne). Protoze zasah do toho systemu by mohl klidne znamenat rozbiti si huby.

_________________
Outback 2.5i Sport Lineartronic 2017 - Obrázek
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
---
Forester XT Sport 2017 (MY18) - 12,5l/100km
WRX STI Sport 2016 - 12,1l/100km
Forester XT 2014 - Executive - 10,71l/100km
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012 - 7,88l/100km
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html


stř črc 12, 2017 10:33 am
Profil
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: čtv bře 04, 2010 7:42 am
Příspěvky: 765
V nějakým pořadu, kde eyesight představovali říkali, že ty kamery mají hodně mizerný rozlišení, takže video z toho by asi nebylo k ničemu, když by nebyla čitelná třeba rz.

_________________
Subaru IMPREZA 2.0GT MY95 300hp 25/100 - funny car
Peugeot 205 1.7GRD MY92 60hp 4/100 - EX a už i R.I.P (kovoschrot)
Citroën C5 2.2 HDi MY02 133hp 6/100 - daily car
Ducati Multistrada 1000 DS MY04 - funbike?


stř črc 12, 2017 10:56 am
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: pon srp 10, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 1492
Bydliště: Jičín
Taky jsem o tom uvažoval, ale nemá to smysl. Technicky by to asi šlo a vzhledem k tomu,
ES má reakční vzdálenost přes 100m tak má asi patřičné rozlišení, jenže taky má údajně
akční záběr asi 35° a to je málo.
Navíc je jakýkoliv zásah smluvně zakázaný a pokud by se do toho někdo napojil, výrobce se zříká
zodpovědnosti a tím platnosti záruky. Tudíž by byla blbost chtít tyto záběry použít v případě nehody,
protože tím by se vlastně majitel auta přiznal k narušení bezpečnostního systému...

_________________
Subaru Outback 2.5 2016
Největší výhoda Subaru je ta, že zapadne až tam, kam se nikdo nedostane aby vás vytáhnul...


stř črc 12, 2017 11:07 am
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Uživatelský avatar

Registrován: stř led 22, 2014 10:27 am
Příspěvky: 119
Bydliště: Budišov nad Budišovkou
Popravde jsem spis doufal, ze to bude nejaka defaultni vlastnost toho systemu, ze by se tam proste nekde strcila sd karta a bylo by vyresene.

to RallyCAD - a jsi s tim spokojeny? Funguje to dobre v kolonach? A co hlidani pruhu?

_________________
Subaru XV, 2.0, MY2018 Obrázek
Subaru Outback, 2.5i LPG, MY07 - prodáno


stř črc 12, 2017 12:46 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel

Registrován: čtv zář 08, 2011 1:19 pm
Příspěvky: 1110
Nekde jsem cetl, ze je tam nejaky zaznam, smycka. A servis jej umi v pripade potreby stahnout. Cerna skrinka.
Pri prevzeti auta s ES podepisujes respektovani veci okolo teto techniky.

_________________
Legacy GT 2010 sedan 5AT
Outback 2004 BP/BL 2,5 4AT uloženka NA PRODEJ
Outback 2016 2,0D CVT
Legacy V kombi cvt MY2011 2,5i
Legacy III BE 2,5AT sedan MY2003 LPG ex
Outback 2015 2,5 CVT ex
Legacy 2007 2,0R AT LPG Vialle ex
Legacy 2006 2,0R MT ex


stř črc 12, 2017 8:28 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: pon bře 26, 2012 1:06 pm
Příspěvky: 3679
Bydliště: Holýšov
Es v kolonach funguje parádně. Tam ne není co řešit. Horší je to s rozpoznáváním při velkých rozdílných rychlostech. Tzn. Ty jedeš 180 sát a dojíždís auta co jedou 130. Psychicky to nevydržís a začneš sám brzdit. Hodně na prdel je když se pruh uvolní. Auto nedá plný plyn ale jen odhadem jednu miliontinu plynu. Takže ses brzda provozu. Je třeba mu pomoci plynového pedálu pomoci. Při delším stání v koloně se systém deaktivuje a je třeba se rozjet a nastavit ho znova. Hlídání pruhu funguje tak super že já si ho vždy deaktivuju. Rozpozná i přejeti 2cm čáry v prostředku silnice jak se spojují dva pruhy černym asfaltu a otravné to pípá. Ale pozor neplést si to se systémy v prémiových značkách. Tohle jen a pouze pípá. Žádná korekce řízení se nekoná. Pořád je třeba řídit. Tot asi v kostce vše.


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Outback 2.5i Sport Lineartronic 2017 - Obrázek
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
---
Forester XT Sport 2017 (MY18) - 12,5l/100km
WRX STI Sport 2016 - 12,1l/100km
Forester XT 2014 - Executive - 10,71l/100km
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012 - 7,88l/100km
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html


stř črc 12, 2017 9:46 pm
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra

Registrován: úte úno 14, 2017 9:51 am
Příspěvky: 208
Bydliště: Praha
No, já mám s ES (v OTB) poněkud opačné zkušenosti. ES začíná brzdit dříve, než bych začal sám - respektive začne brzdit (motorem) v okamžiku, kdy chci zahájit předjíždění kamionu. A odpich při uvolnění pruhu před sebou se mi zdá také dostatečný. Ale já žádný rychlík nejsem ;-)
Jedna věc je ale na ES nebezpečná - někdy sleduje i vůz, který přejel do zpomalovacího/odbočovacího pruhu a snaží se zpomalit na jeho rychlost. Prostě "neumí myšlenku opustit" a očekává, že také odbočím. Zatím se mi nikdo do kufru nepodíval a raději před dálničními sjezdy ES vypínám.

_________________
Subaru Outback 2.0D CVT Active, MY2015
Obrázek


úte zář 26, 2017 3:22 pm
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Uživatelský avatar

Registrován: čtv úno 25, 2016 9:07 pm
Příspěvky: 133
Bydliště: Plzeň
Já jsem si v Levorgu na ES zvykl velice. Jak už bylo napsáno, záznam by měl jít použít v případě nehody jako důkaz, píšou o tom v návodu. Stáhnout ho může ale jen servis. Taky by se mi líbilo, kdyby to nahrazovalo kamerku a mohl jsem z toho stahovat co chci sám, ale nejde. Každopádně je to myslím dobrá věc. Používám adaptivní tempomat i ve městě. Na dálnici to chce trochu cviku, začne zpomalovat opravdu docela brzo, když se vychytá správný okamžik, dá se jet a pčedjíždět plynule. Akcelerace je možná trochu vlažná, taková "gumová", pomáhám taky plynem. Popojíždění v kolonách super. Hlídíní jízdních pruhů - u Levorga i sám kroutí volantem. Nic násilnýho, prostě jemně naznačuje, že cesta vede jinam než jedeš. Dokonce funguje krásně i v prudších zatáčkách - vyzkoušeno v Itálii v Apeninách). Při blinkru samozřejmě neřve a nekroutí. Občas vidí (na mokru) i spáru v asfaltu. Zatím se mě za 11000km stalo 2x, že by nefungoval - vlhké ráno, zamlžené kamery, odmlženo za 30s. Podruhé silné protisvětlo při západu slunce. Vyzkoušena i mlha, silná déšť, noc, déšť v noci - vše ok.

_________________
Subaru Levorg GT Trend MY2017
ex Citroen C5 Break MY2001
ex Škoda Forman Solitaire
ex Tatra 613-3
ex Tatra 613-1


úte zář 26, 2017 5:47 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Nováček
Nováček

Registrován: pon kvě 07, 2018 12:20 pm
Příspěvky: 1
Kolben píše:
Při delším stání v koloně se systém deaktivuje a je třeba se rozjet a nastavit ho znova.

Netreba, staci sa dotknut plynu


pon kvě 07, 2018 12:22 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel

Registrován: pon lis 02, 2015 4:34 pm
Příspěvky: 282
Kolben píše:
Hlídání pruhu funguje tak super že já si ho vždy deaktivuju. Rozpozná i přejeti 2cm čáry v prostředku silnice jak se spojují dva pruhy černym asfaltu a otravné to pípá. Ale pozor neplést si to se systémy v prémiových značkách. Tohle jen a pouze pípá. Žádná korekce řízení se nekoná. Pořád je třeba řídit.


Existují dvě varianty - hlídání jízdního pruhu, které funguje, jak popisuješ a pak ještě aktivní sledování jízdního pruhu s podporou řízení. Funguje při rychlostech nad cca 50 km/h plus musí být splněny další podmínky. Dnes jsem to zkoušel v Levorgu MY2018 a docela to funguje. Nedrží tě to uprostřed pruhu, ale při těsném přiblížení k čáře tě vrátí zpět, když se necháš "přetlačit".


pon kvě 07, 2018 4:29 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 10, 2016 7:43 am
Příspěvky: 1557
Bydliště: Most
Podívali jste se kdy to Kolben psal a co má za auto?

_________________
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat


pon kvě 07, 2018 5:40 pm
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel

Registrován: pon lis 02, 2015 4:34 pm
Příspěvky: 282
Pravda, už to bude skoro rok starý příspěvek, což jsem si nevšiml. Kolben v něm sice popisuje své zkušenosti, ale tak, jako by ES obecně vůbec neumělo udržet auto v pruhu. Pokud to před rokem opravdu neumělo, tak se omlouvám.


pon kvě 07, 2018 5:49 pm
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 13 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron