Náš portálfotogaleriechat [0] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 47 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Vrzání interiéru 
Autor Zpráva
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: stř kvě 25, 2011 10:36 pm
Příspěvky: 1599
Koukam, ze BMW v tomto neni vyjmecne. To me na jednus tranu tesi ... uz jsem s tim stravl 2 tydny prace a hledani na netu, naposled jsem sundaval drncici prah :-) ... na druhou stranu je to hodne smutne. Plati, co tu uz nekdo napsal vyse: s drncicim interierem nikdy do servisu. Do zadneho, NIKDY! Jednak to paci casto sroubovakem (fakt nechapu) a za druhe stejne nevedi, co ti kde drnci a jak to maji vyresit. Nezbyva nez si s tim pohrat sam. Jeste k te poznamce k legacy IV generace - celkem nechapu honzo, co ti tam kde drnci, ale v mem legacy drcelo jen obcas neco v palubce (coz jsem si nakonec pod navigaci stejne poresil sam) a pak zadni sedacka trochu asi. Jinak vubec nic. Ze by jedno z poslednich aut ve vyrobe bylo vychytane? Aspon tedy v interieru, kdyz ne motor :-)

_________________
_____________________________
BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
DEAD: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
PRODÁNO: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
PRODÁNO: Subaru Impreza STI, Type R, MY98


stř zář 25, 2019 2:48 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv črc 30, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 14993
Bydliště: Praha
Vrže palubka na 2 místech (jedno vzniklo po svolávačce na airbag), pak vrže loketka, obě přední sedačky a něco cvaká ve dveřích spolujezdce. Uvědom si, že moje auto má najeto skoro dvojnásobek toho, co tvoje a bohužel to vypadá, že dost velkou část z toho někde po městě.

_________________
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno


stř zář 25, 2019 2:57 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: pon srp 10, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 1509
Bydliště: Jičín
Forester SF 98´ nevrzal (do prodeje při 230.000km)
XV 12´ nevrzalo (do prodeje při 105.000km)
Outback 2016 - vržou sedačky od 25.000km a "něco" na straně řidiče v přístrojovce od 50.000km...

_________________
Subaru Outback 2.5 2016
Největší výhoda Subaru je ta, že zapadne až tam, kam se nikdo nedostane aby vás vytáhnul...


stř zář 25, 2019 5:13 pm
Profil
Nováček
Nováček

Registrován: pon říj 22, 2018 5:45 pm
Příspěvky: 32
Bydliště: Budweis Kančíkov
Na mém Forejsovi zatím jen vrzalo uložení spony pásu řidiče na sedačce a zatím jsem to vyřešil prostířknutím silikonovým nemastným mazivem. A zatím ticho.

_________________
__________________
Forester 2.0D SJ 2015
Ex.3 x Octavia 1,9TDI


stř zář 25, 2019 5:22 pm
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra

Registrován: čtv kvě 03, 2018 5:04 pm
Příspěvky: 50
Bydliště: Hradec Králové
Konečně jsem se pustil do tlumení nežádoucích zvuků v interiéru.
A-sloupky jsem udělal podle návodu na youtube těsníci páskou viz. foto (dělal jsem s ní vše kromě přístrojovky). Na jedné straně to pomohlo, na druhé to trochu vrže. Pokusím se sehnat samolepící sucháč nebo filc, přece jenom má lepší povrch, co zaručeně nebude vrzat. Ta těsnící páska je hladká, takže sama trochu vrže, když to není úplně natěsno. Následoval výdech na topení z palubky textilní lepenkou.
Dále jsem tlumil plast za zadními sedačkami, ten dělal hodně rámusu.
V kufru jsem ještě tlumil záslepku co je v bočním plastu, ta rachtala hodně výrazně.
Přístrojovku jsem oblepil textilní páskou, protože jsem nic lepšího neměl a také to pomohlo, i když práce to byla strašná. Přijde mi, že to ještě na jednom místě vrže, uvidím až bude chladněji, případně to opravím.
Poslední věc co jsem tlumil byl kastlík v opěrce.
Ještě mi něco vrže nejspíš ve středové konzoli jak je ručka a řadička, ale zaboha nemůžu přijít na to, co to je. A pak něco vzadu asi v kufru, podezřívám roletku. Zkusím jet bez ní, jestli to je opravdu ona. Je možné, že mám jen špatně poskládané věci pod podlážkou.
Většinu věcí jsem zapomněl vyfotit, tak přidávám alespoň nějaké foto.


Přílohy:
Poznámka: Těsnící páska
IMG_20190928_093727.jpg
IMG_20190928_093727.jpg [ 170.87 KiB | Zobrazeno 258 krát ]
Poznámka: Plast za sedačkami
IMG_20190928_140949.jpg
IMG_20190928_140949.jpg [ 172.2 KiB | Zobrazeno 258 krát ]
Poznámka: A-sloupek plus výdech
IMG_20190928_093751.jpg
IMG_20190928_093751.jpg [ 136.34 KiB | Zobrazeno 258 krát ]

_________________
Subaru Impreza 2.0 R-S MY2008 Obrázek
pon zář 30, 2019 11:51 am
Profil
Nováček
Nováček

Registrován: pon říj 15, 2018 6:06 am
Příspěvky: 38
Tak vidím že v tom nejsem sám. Mám XV 2019, od ledna sem pojezdil a najezdil za 9 měsíců slušnou dávku 35 tisíc km. A v podstatě od nájezdu nějakých 20 ti přemýšlím jak se auta co nejekonomičtěji lépe řečeno s co nejmenjší ztrátou zbavit. Měl jsem Forestra 2009 v dieselu bohužel podle očekávání mu odešel motor ve 200 tisících. Ale bylo by v něm slyšet spadnutí špendlíku, absolutně tichý vůz i po takovém nájezdu. Volby všude vychvalovaného XV hluboce lituji a ze všech aut která jsem měl, je to absolutně propadák. Neřeším motorizaci ani projevy CVT, nemám s tím problém, ale ten interiér, to je jeden velkej průser. Měl jsem za život několik nových aut,krom zmiňovaného Forestera i Mazdy tam byly a proto jsem měl docela bohatou zkušenost s Japonci, u kterých to vrzání provází asi každý model. Ale vždy se stračilo zaměřit na jeden max dva neduhy, které se postupně vychytaly, ale v případě XV by člověk nevěděl kde začít. Ano, podvozek úžasný, všude proklamovaná tuhá karoserie...ale té zřejmě neodpovídá kvalita spracování a především asi volba materiálů v interiéru. Úchyt pásu řidiče, ten mi hned vyměnili, vrže úplně celá sedačka řidiče, vážím 80 kg váhou to asi nebude, přední oba repráky se navzájem předhánějí kdo víc otráví, středový sloupek , každý den něco jiného, boky dveří, místa úchytů stínění proti slunku, jak jste již zmiňovali u levnější verze stříbrný kryt kolem řadící páky, jak píše předchůdce přestává to přesně tam kde píše když zatlačí. Roleta v kufru ta si hraje taky svoji symfonii. Dnes už to vrže i na klidných rovinatých cestách, ani nemusím vyložene na kostky. Rozhodně nikomu kdo najede za rok víc jak 10 tísíc km a není pouze sváteční řidič toto auto nedoporučuji naopak vymlouvám, upřímně. Bez rádia už to nejde. To nemluvím o tom, že v oblasti otáček 1800 tupě rezonuje pocitově něco od motoru, přerušovaně drnčí a chrčí, už jsem s tím byl i ve dvou autorizovaných servisech na nic nepřišli, i když v jednom uznali že projev není normální ale prý mám čekat až se to víc projeví. Ve 2000 tisíc otáčkách to vždy přestane. Dělá to od prvních kilometrů. Jsem rád že jsem narazil na tuto diskuzi, protože všude mi říkají že jsem první kdo jim to říká, až už jsem si myslel že mám snad jiné auto.


čtv říj 17, 2019 6:26 pm
Profil
Nováček
Nováček

Registrován: čtv zář 19, 2019 5:41 am
Příspěvky: 7
Jenda11 píše:
Tak vidím že v tom nejsem sám. Mám XV 2019, od ledna sem pojezdil a najezdil za 9 měsíců slušnou dávku 35 tisíc km. A v podstatě od nájezdu nějakých 20 ti přemýšlím jak se auta co nejekonomičtěji lépe řečeno s co nejmenjší ztrátou zbavit. Měl jsem Forestra 2009 v dieselu bohužel podle očekávání mu odešel motor ve 200 tisících. Ale bylo by v něm slyšet spadnutí špendlíku, absolutně tichý vůz i po takovém nájezdu. Volby všude vychvalovaného XV hluboce lituji a ze všech aut která jsem měl, je to absolutně propadák. Neřeším motorizaci ani projevy CVT, nemám s tím …


Díky za rozsáhlou odpověď. K té rezonanci motoru kolem 1800 otáček - tak to potvrzuji. Když jsem si toho všiml, nemohl jsem to vystát. Ale už jsem si nějak zvykl, což je samo o sobě smutný. No uvidíme. Pokud říkáš že na dalších 15 tisících mám čekat eště něco "lepšího", tak asi nemá ani cenu se nad tim rozčilovat. Nevím...

Každopádně co se týče toho krytu kolem řadící páky. Zjistil jsem, že když zatlačím na takovej ten kryt pod tou gumou u USBček, tak to přestane. Fakt nevím jak je to možný. Takže jsem tam natlačil takovej samovyrobenej gumovej klínek do té jedné spáry a trochu to pomohlo. Občas to tam přitlačím znovu a chvíli to drží. Když ale nad tím přemýšlím, že tu tímhle způsobem lepím auto za půl míče...tak je mi smutno. Co mě ale utěší je, že kolega má Medvěda o tři cenový kategorie vejš a je s tim každej měsíc v servise protože mu tu něco vrže, tu mu nejdou dovřít dveře atd...


čtv říj 17, 2019 7:19 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob dub 06, 2019 8:44 am
Příspěvky: 91
Bydliště: okres Děčín
honzaXV píše:
Díky za rozsáhlou odpověď. K té rezonanci motoru kolem 1800 otáček - tak to potvrzuji....

Outback 2019 a mírné drnčení v palubce mezi prostředkem a řidičem při cca 1400-1500 rpm potvrzuji od cca 1000 km taky. Drnčí i nástavec na peníze v opěrce, ale ten jde zatlačit a je klid.
Zatím jsem nepátral, čím to je, ale až budu mít chvilku, budu hledat zdroj drnčení.


Nacvakáno v Tapatalk Pro

_________________
Subaru Outback 2.5i Active Lineartronic MY2019 Obrázek
ex Kia Cee'd SW 1.4CVVT MY2009 FL (2010-2019) Obrázek


čtv říj 17, 2019 7:33 pm
Profil
Nováček
Nováček

Registrován: pon říj 15, 2018 6:06 am
Příspěvky: 38
To rezonování od motoru, tupý drnčení mi dělá od prvních kilometrů kdy jsem převzal vůz v salonu, chtěl jsem auto vrátit, protože jsem tam s tím hned dojel, po 30 km najetých km nejprve začli v zimě rozebírat plasty v motoru a hledali co to je, poté nabídli rozebrání palubovky, to jsem odmítl, bohužel s autem na IČO auto vrátit nemůžeš. Popisoval jsem to tu v sekci nová XV tehdy. To tvá do dneška, k tomu se postupně rozvrzalo jak jsem psal snad celý auto :-) A jak píšeš, je to smutný, dáš za auto 600 tisíc a od prvního momentu ti přidělává jen vrásky. Jasně, je to jenom věc, ale místo aby ti aspoň na začátku dělalo radost tak jsi spíš bezradnej. Pouštím nahlas hudbu ale mrzí to, ročně najedu 40 tisíc a tohle auto je prostě o nervy. Opravdu řeším jen jeho ekonomicky důstojný prodej, nedovedu si ani představit jakej to bude chrastitřas kolem 100 tísíc. Bohužel...přesto jsem takovej blb že už zas pomýšlím na novýho Forestra co u nás od března bude k mání.


čtv říj 17, 2019 7:51 pm
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra

Registrován: čtv říj 10, 2013 7:02 pm
Příspěvky: 109
Bydliště: Praha
To je opravdu smutné - auta za nemalé peníze, úplně nové ... nezávidím tyto problémy.

Mě kdysi před 10 lety neskutečně vytáčel Ford Fokus, kde drnčel středový tunel a něco v palubce - prakticky neustále, i na hladké cestě. Po třech letech jsem ho prodal. Jinak to bylo fajn auto, nároky na údržbu doslova nulové (kromě spotřebního materiálu a jedné žárovky nic za ty tři roky nechtěl).

U jaké značky může mít člověk jistotu že nekoupí takový drnčící paskvil? Jsou tu zmínky i pazvucích v BMW, Mercedesu ... před pár lety psali ve Světě motorů o Rolls Royce Wraight kde taky cosi vrzalo a pískalo ve dveřích ... chápu že u auta typu Dacie se řeší každá koruna úspory ve výrobě a montáži, ale Subaru rozhodně není levná značka. A u RR je to rozhodně úlet.


pát říj 18, 2019 9:53 am
Profil
Nováček
Nováček

Registrován: čtv zář 19, 2019 5:41 am
Příspěvky: 7
mirekst píše:
To je opravdu smutné - auta za nemalé peníze, úplně nové ... nezávidím tyto problémy.

Mě kdysi před 10 lety neskutečně vytáčel Ford Fokus, kde drnčel středový tunel a něco v palubce - prakticky neustále, i na hladké cestě. Po třech letech jsem ho prodal. Jinak to bylo fajn auto, nároky na údržbu doslova nulové (kromě spotřebního materiálu a jedné žárovky nic za ty tři roky nechtěl).

U jaké značky může mít člověk jistotu že nekoupí takový drnčící paskvil? Jsou tu zmínky i pazvucích v BMW, Mercedesu ... před pár lety psali ve Světě motorů o Rolls Royce Wraight kde taky cosi …


Já přemýšlím jestli jen možná už nejsme moc nároční. Na druhou stranu všichni víme o autech kde prostě nic nedrnčí, nevrže, nerachtá. Takže to vyrobit jde. Paradoxně u starších aut to člověk nějak skousne. Máme v rodině Land Rover Discovery ročník 2000 a tam snad neni nic co by nerachtalo nebo nemělo chuť upadnout. Ale má to svoje kouzlo nakonec to auto...


pát říj 18, 2019 10:10 am
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra

Registrován: čtv říj 10, 2013 7:02 pm
Příspěvky: 109
Bydliště: Praha
Mě nepřipadá že jsme nároční - náročný bych byl kdybych si koupil Dacii Logan a chtěl aby tam nic nevrzalo. Ale ne když tady kolega koupí nový Subaru Outback, tj. auto s cenou kolem miliónu, a po cca 1000 km mu drnčí něco v palubce. Milión nejsou malé peníze a jako zákazníci bychom si zasloužili ze strany automobilky lepší jednání - buď ať jako v Dacii přiznají "je to levné auto, šetříme kde se dá aby bylo levné, ale jede a na STK projdete a víc nemůžete chtít", nebo ať udělají auto bez pazvuků, které pijou krev. A ať bez pazvuků vydrží alespoň prvních pár let.


pát říj 18, 2019 10:22 am
Profil
Nováček
Nováček

Registrován: čtv zář 19, 2019 5:41 am
Příspěvky: 7
mirekst píše:
Mě nepřipadá že jsme nároční - náročný bych byl kdybych si koupil Dacii Logan a chtěl aby tam nic nevrzalo. Ale ne když tady kolega koupí nový Subaru Outback, tj. auto s cenou kolem miliónu, a po cca 1000 km mu drnčí něco v palubce. Milión nejsou malé peníze a jako zákazníci bychom si zasloužili ze strany automobilky lepší jednání - buď ať jako v Dacii přiznají "je to levné auto, šetříme kde se dá aby bylo levné, ale jede a na STK projdete a víc nemůžete chtít", nebo ať udělají auto bez pazvuků, které pijou krev. A ať bez …


S tím naprosto souhlasím. Pořád mi nejde do hlavy proč je to takový dlohodobý problém. Japonci mají přece takovou mentalitu, že by to přece nemělo bejt přijatelný...nebo jestli to neni priorita pro Subaru. Fakt nevim.


pát říj 18, 2019 10:28 am
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: pon bře 26, 2012 1:06 pm
Příspěvky: 4632
Bydliště: Holýšov
Outback je jeste slusnej na pazvuky, neco tam je, ale kam se hrabe na Forejse XT. Tam vrzalo snad uplne vsechno... To bylo sileny.. :-)

_________________
Outback 2.5i Sport Lineartronic 2017 - Obrázek
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Slepice ´18
---
Forester XT Sport 2017 (MY18) - 12,5l/100km
WRX STI Sport 2016 - 12,1l/100km
Forester XT 2014 - Executive - 10,71l/100km
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012 - 7,88l/100km
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html


pát říj 18, 2019 10:30 am
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra

Registrován: čtv říj 10, 2013 7:02 pm
Příspěvky: 109
Bydliště: Praha
Citace:
S tím naprosto souhlasím. Pořád mi nejde do hlavy proč je to takový dlohodobý problém. Japonci mají přece takovou mentalitu, že by to přece nemělo bejt přijatelný...nebo jestli to neni priorita pro Subaru. Fakt nevim.


Já samozřejmě mám jenom hypotézu, nevím nic určitě - ale prodeje Subaru (a většiny ostatních automobilek) v posledních letech rostly - tak proč investovat do zlepšení? Stačí jinak naohýbat plechy a mírně poladit motor aby vyšly lepší "emise" a "spotřeba" v normovaném testu ... Nějakou mentalitu bych do toho netahal, je to korporát jako každý jiný. Prostě jako v jiných oborech, proč to udělat pořádně a dobře, když to prodáme i tak? >:-&

Tím ale nechci říci že s tím souhlasím. Ne. Podle mě je to pohrdání zákazníkem ze strany automobilky. A to není dobře.


pát říj 18, 2019 10:46 am
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 47 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na: