Nadkolí - podběh
Nadkolí - podběh
Zdravím,
plánuji sundat přední nárazník, na kterém dám zavařit a přelakovat staré šrámy. Zároveň asi vyměním utrhlý pravý podběh. Poptaval jsem díl v Boxeru a cena se spojovacím materiálem je cca 3250Kč. Na autorizák jsem raději nepsal :666:
Nedával někdo (na For. SG 2006) levnější verzi 86.41.316 (Kelly, cardo....) za cca 500-700kč bez spojek? Pasuje to, není to jen šlupka.
Levý jen prasklý jsem samodoma zavařil, ale pravý jsem urval v lese o větev malinko víc.
plánuji sundat přední nárazník, na kterém dám zavařit a přelakovat staré šrámy. Zároveň asi vyměním utrhlý pravý podběh. Poptaval jsem díl v Boxeru a cena se spojovacím materiálem je cca 3250Kč. Na autorizák jsem raději nepsal :666:
Nedával někdo (na For. SG 2006) levnější verzi 86.41.316 (Kelly, cardo....) za cca 500-700kč bez spojek? Pasuje to, není to jen šlupka.
Levý jen prasklý jsem samodoma zavařil, ale pravý jsem urval v lese o větev malinko víc.
Forester 2,0X 116kW MY2006 LPG
- ladis77
- Strážce pokladu
- Příspěvky: 6134
- Registrován: stř zář 09, 2009 7:07 pm
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Re: Nadkolí - podběh
podbeh vrakac?a spojovacky tam pasujou i neorigo.nekde se to tu resilo.na otase sly naroubovat z vw.
OTB 2016 Comfort 08/18 ->
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4042
- Registrován: ned zář 06, 2009 7:00 pm
- Bydliště: Valašsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nadkolí - podběh
POdběh na SG je za cca 1000,- Kč, tadyk to nebude jiné. Výměna je jednoduchá. Plastové cuplíky jdou s opatrností rozdělat a vrátit z5 (v servise to rozebrat asi neumí, lemry jedny, dělat s plasty oni neumí snad nikde).Teď mám na obou stranách podběhy v podstatě zdvojené - přeplátováno a propojeno stahovacíma páskama. Je to tužší a odolnější. Drobné problémy jsem propájel.
Nárazník od nárážeti bych jen stříknut barvou a neřešil - na tento ti to určitě nepojede rychleji.
Jinak nárazník je lepší sundat doma, kouknout na přední výztuhu, očistit ji a natřít, nárazník povařit pájkou (cca nějak kolem 200°C...už nevím přesně max. teplotu, jako vodovodní trubky).
Ušetřené financ použít na jiné účely.
Nárazník od nárážeti bych jen stříknut barvou a neřešil - na tento ti to určitě nepojede rychleji.
Jinak nárazník je lepší sundat doma, kouknout na přední výztuhu, očistit ji a natřít, nárazník povařit pájkou (cca nějak kolem 200°C...už nevím přesně max. teplotu, jako vodovodní trubky).
Ušetřené financ použít na jiné účely.
Forester 2.0 SG Comfort 2003
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10646
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: Nadkolí - podběh
Ten nárazník bych nejdřív foukl plničem, poté srovnat šmirglem na mokro a až pak lak.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24305
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Nadkolí - podběh
A já bych ten nárazník zas neřešil vůbec,foryn má být kapku dodělaný od terénu a myslím,že mu to i sluší,ale tj na každém soudruhovi,beru to,že ne každý to tak bere :850: Mám je taky kapku sedřené i boční plast na levých dveřích od šutru,ale mě je to jedno,navíc se mě to i docela líbí a hlavně na to to nejede a líp ani nepojede.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 213
- Registrován: stř čer 04, 2014 10:01 am
- Jméno a příjmení: Kamil Kuběna
- Bydliště: Vyškov
Re: Nadkolí - podběh
K nárazníku už se vyjádřili kolegové, já bych přidal něco k tomu podběhu/nadkolí.
Nemám sice zkušenost s Forestrem, ale před pár lety jsem koupil něco jako je ta tvoje 86.41.316 na svoji starou Imprezu. Tehdy to bylo v Kelly, obj. číslo bylo podobného tvaru a jak jsem se teď díval na obrázek toho nadkolí na Forestera, tak bych řekl, že je to ze stejné (nedohledatelné) továrny. Možná někde v číně.
No a moje dojmy? Kvalita odpovídala ceně. S originálem se to nedá srovnat. Jako tvarově celkem v pohodě, ale materiálu na to použili asi tak polovinu oproti originálu a zpracování takový fórový, čínský. Nejvíc mě štvalo, že originál měl takový zobáčky, za který ten podběh držel zezhora na lemu blatníku, tudíž krásně doléhal, ale tahle kopie je neměla. Tam to nadkolí s blatníkem držely jenom ty spojovací špunty (asi 3?) a proto k sobě místy úplně nedoléhali. Jo a ty špunty - pokud se ti na první pokus podaří najít nějaký neoriginální, který budou na 100% plnit svoji funkci, tak si můžeš pogratulovat. Mě se to nepovedlo. Naproti tomu u originálu je úspěch zaručen i přes násobně vyšší cenu, záleží kolik jich potřebuješ.
Jak psali kolegové na tohle to nejezdí, takže je to o prioritách. Ano 3500 je dost peněz za málo muziky, proto já osobně bych se svou zkušeností hledal nadkolí primárně na vrakovišti a u špuntů bych tu cenu originálů překousl.
A jedna poznámka - v rámci vyváženosti předchozích názorů (ale chápu, že vzhledem k okolnostem to může mít někdo jinak :unami: ): Já mít nárazník v tomhle stavu, tak večer snad neusnu :845: .
Nemám sice zkušenost s Forestrem, ale před pár lety jsem koupil něco jako je ta tvoje 86.41.316 na svoji starou Imprezu. Tehdy to bylo v Kelly, obj. číslo bylo podobného tvaru a jak jsem se teď díval na obrázek toho nadkolí na Forestera, tak bych řekl, že je to ze stejné (nedohledatelné) továrny. Možná někde v číně.
No a moje dojmy? Kvalita odpovídala ceně. S originálem se to nedá srovnat. Jako tvarově celkem v pohodě, ale materiálu na to použili asi tak polovinu oproti originálu a zpracování takový fórový, čínský. Nejvíc mě štvalo, že originál měl takový zobáčky, za který ten podběh držel zezhora na lemu blatníku, tudíž krásně doléhal, ale tahle kopie je neměla. Tam to nadkolí s blatníkem držely jenom ty spojovací špunty (asi 3?) a proto k sobě místy úplně nedoléhali. Jo a ty špunty - pokud se ti na první pokus podaří najít nějaký neoriginální, který budou na 100% plnit svoji funkci, tak si můžeš pogratulovat. Mě se to nepovedlo. Naproti tomu u originálu je úspěch zaručen i přes násobně vyšší cenu, záleží kolik jich potřebuješ.
Jak psali kolegové na tohle to nejezdí, takže je to o prioritách. Ano 3500 je dost peněz za málo muziky, proto já osobně bych se svou zkušeností hledal nadkolí primárně na vrakovišti a u špuntů bych tu cenu originálů překousl.
A jedna poznámka - v rámci vyváženosti předchozích názorů (ale chápu, že vzhledem k okolnostem to může mít někdo jinak :unami: ): Já mít nárazník v tomhle stavu, tak večer snad neusnu :845: .
2000 - 2015: Subaru Impreza 2.0 GL 1996
2015 - ... : Subaru Legacy Outback 3.0R 2008
2015 - ... : Subaru Legacy Outback 3.0R 2008
Re: Nadkolí - podběh
Když jsem používal auto i k pracovním účelům u lesů, tak jsem lak neřešil. Od letošního roku mám bohužel služební Fóbii, která na správě přebývala "auto do lesa". Výhledově (za dva roky nebo až dodělám 150t.km) bude vyměněna asi za Yetinu.
Tak pomalu dávám na Sub. staré lesní šrámy dohromady, ale leštěnku dělat nebudu. Foryn poveze nevěstu, takže jsem ho chtěl zkrásnit.......ale už to do 18.6. známý nedá. Přestříknu černotu jen sprejem, pak to sundám a dám svařit. Mám předběžně domluvené svaření a přelakování u známého za cca do 3000Kč.
Samozřejmě si do lesa zajedu i Sub., ale ne každý den a v pracovní době.
Přikládám ještě fotku ze předu. A původní stav z Německa kde byl ještě nepoškrábaný fešák.
První zranění je o pařez zarostlý v trávě, na který jsem vyskočil. Stáhl mě kolega s Mišákem L200. Odřenina vznikla při letošní ledovkové kalamitě o fasádu při otáčení. Podběh zůstal napíchnutý na větvi :drive: Doro dík: Nárazník je od slova narážet, tak úspěšně narážím :839:
Jj na podběh zkusím poptat vrakoviště. Dík za info ohledně Kelly nadkolí, myslel jsem si že to bude slabota. Za origo dávat peníze nebudu, stačí kamen a je to zase děravý.
Tak pomalu dávám na Sub. staré lesní šrámy dohromady, ale leštěnku dělat nebudu. Foryn poveze nevěstu, takže jsem ho chtěl zkrásnit.......ale už to do 18.6. známý nedá. Přestříknu černotu jen sprejem, pak to sundám a dám svařit. Mám předběžně domluvené svaření a přelakování u známého za cca do 3000Kč.
Samozřejmě si do lesa zajedu i Sub., ale ne každý den a v pracovní době.
Přikládám ještě fotku ze předu. A původní stav z Německa kde byl ještě nepoškrábaný fešák.
První zranění je o pařez zarostlý v trávě, na který jsem vyskočil. Stáhl mě kolega s Mišákem L200. Odřenina vznikla při letošní ledovkové kalamitě o fasádu při otáčení. Podběh zůstal napíchnutý na větvi :drive: Doro dík: Nárazník je od slova narážet, tak úspěšně narážím :839:
Jj na podběh zkusím poptat vrakoviště. Dík za info ohledně Kelly nadkolí, myslel jsem si že to bude slabota. Za origo dávat peníze nebudu, stačí kamen a je to zase děravý.
Forester 2,0X 116kW MY2006 LPG
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 577
- Registrován: pát črc 17, 2015 9:49 pm
- Jméno a příjmení: Romana Malá
- Bydliště: Sýkořice
Re: Nadkolí - podběh
Máte někdo zkušenosti s podběhy na H6 2002? V Kelly cca 500,- nebo od Vrtilky za 700.-?
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: Nadkolí - podběh
Ja nadkoli z Kelly mam. Je mekky, tenky a nesedi stoprocentne presne, takze instalace je oser. Ale prekvapive prezilo zimu bez uhony.
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4042
- Registrován: ned zář 06, 2009 7:00 pm
- Bydliště: Valašsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nadkolí - podběh
POdběhy řeším jinak - vemu dva poškozené a smontuju to do jednoho tuhého. Pájka a stahovací pásky. Je to tužší, vydrží to podstatně víc.
Jinak se to shora zdrsňuje ocelovým kartášem (s rozbruškou) a na to se nalaminuje skelná tkanina. Je to výrazně odolnější a přitom pružné.
Nový origoš kus stojí cca 1000,- Kč
Na ten nárazník vem barvu ve spreji a stříkni. Beztak to zas odřeš. Na totok to fakt nejezdí a toho času co ušetříš.
Jinak se to shora zdrsňuje ocelovým kartášem (s rozbruškou) a na to se nalaminuje skelná tkanina. Je to výrazně odolnější a přitom pružné.
Nový origoš kus stojí cca 1000,- Kč
Na ten nárazník vem barvu ve spreji a stříkni. Beztak to zas odřeš. Na totok to fakt nejezdí a toho času co ušetříš.
Forester 2.0 SG Comfort 2003
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
- Jackylle
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2070
- Registrován: stř pro 11, 2013 10:52 pm
- Jméno a příjmení: Lucka
- Bydliště: Ostrava
Re: Nadkolí - podběh
Kluci, píšete že sundat podběh je jednoduché. Jak to teda udělat? Je to někde jen našroubované nebo jsou tam všude zacvakávací čudle? Ty rozdělat jak? Já na to zatím jen koukala, jestli to zvládnu vyměnit až bude přehazovat kola na letní. Ať nejezdím do servisu s každou ptákovinou.
Popř. jak popraskaný podběh opravit? Mám na výměnu zatím jen pravý (který až tak moc dobitý není), levý je na tom hůř, ale zase mu žádný kousek nechybí a části praskliny do sebe pěkně zapadají.
Tou pájkou se to jakoby svaří, nebo jen nadělají díry pro stahovací pásky?
Díky.
Popř. jak popraskaný podběh opravit? Mám na výměnu zatím jen pravý (který až tak moc dobitý není), levý je na tom hůř, ale zase mu žádný kousek nechybí a části praskliny do sebe pěkně zapadají.
Tou pájkou se to jakoby svaří, nebo jen nadělají díry pro stahovací pásky?
Díky.
Lucka
"Postarej se o svého koně a tvůj kůň se postará o tebe."
Subaru Forester "Sněžný Lišák" SG BiFuel
Ex Subaru Legacy GX 2.5 4AT zůstává na dohled
American Quarter Horse, all hoof ride off road
"Postarej se o svého koně a tvůj kůň se postará o tebe."
Subaru Forester "Sněžný Lišák" SG BiFuel
Ex Subaru Legacy GX 2.5 4AT zůstává na dohled
American Quarter Horse, all hoof ride off road
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49152
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nadkolí - podběh
Lucko je tam jeden nebo dva šroubky, který ten podběh drží, ty jsou někde nahoře v podběhu. Dole to drží plastový čudly.
Pájkou se ten plast dá provařit a nebo i propálit díry na bindry.
Odesláno z mého SM-N975F pomocí Tapatalk
Pájkou se ten plast dá provařit a nebo i propálit díry na bindry.
Odesláno z mého SM-N975F pomocí Tapatalk
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14836
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Nadkolí - podběh
Nebo tam pájkou zatav pár kancelářských sponek :-) Zní to jako pitomost, ale opravil jsem takhle trubku na vysavači, čekal jsem, že to nepřežije víkend, ale drží to jak skála :-)
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- martinant
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2214
- Registrován: úte čer 28, 2011 8:12 am
- Jméno a příjmení: Martin Antoš
- Bydliště: Rokytnice n. Jiz.
Re: Nadkolí - podběh
Takhle nějak se spravujou plasty. Zatavi se do plastu ocelový drátek.
Odesláno z rozežranýho jabka.
Subaru Impreza 2.0 GH MT MY 08. 11,2l/100km
ex. Subaru Impreza 2.0 gl MT MY96.
Subaru Impreza 2.0 GH MT MY 08. 11,2l/100km
ex. Subaru Impreza 2.0 gl MT MY96.
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14836
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Nadkolí - podběh
Martine, já vím, však jsem se tím taky inspiroval, ale tohle vidlák provedení mi nedávalo velkou naději, že to bude držet. Nicméně drží.
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12