Koroze na voze (všeobecně)

Plechy, plasty, nárazníky, zástěrky, lak, okna atd.
Odpovědět
Uživatelský avatar
ybrcek
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 5315
Registrován: sob lis 12, 2016 8:54 pm
Jméno a příjmení: Martin Vetyška
Bydliště: Půlpánov u Štatlu
Kontaktovat uživatele:

Re: Koroze na voze (všeobecně)

Příspěvek od ybrcek »

jde to i o kousek levněji
http://www.canocar.cz/antikorozni-ochrana
o malej koousek uznavam
AUDI quattro A6 Avant 2,7V6 TDI
ex Tribeca 3,6 H6
ex Forester 2,5 XT SG9
ex VeCe GTS 1,9CDTI
ex VeBe CC 2,5V6
ex Kadett GSi 2,0i
ex Škoda 100
ex Škoda 110R

http://www.drkteam.cz/team_member/martin-vetyska/
KTM 950 SuperEnduroR
Uživatelský avatar
Mira
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 10622
Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Miroslav
Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní

Re: Koroze na voze (všeobecně)

Příspěvek od Mira »

Jde to ještě levněji, ale ne v Brně. V létě chci absolvovat, na podzim mě poslali k šípku, že je na to vlhko a chladno. Ale pokud to má být kvalitní, tak to moc levný být nemůže. A je to na 3 dny minimálně. Borca, co mi to prej zmákne za den za dvojku jsem odmítl.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
Uživatelský avatar
mnov
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 7813
Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Jméno a příjmení: Marek Novák
Bydliště: Praha

Re: Koroze na voze (všeobecně)

Příspěvek od mnov »

Před pěti lety jsem dutiny stříkal sám, ale vše rozebrané nebylo. Prostě jen kam se dostala hadička. Takto nyní vypadají lemy zadních blatníků:
Obrázek
Z venku ještě není koroze moc vidět, ale uvnitř už silně hlodá:
Obrázek
Na vnitřní straně blatníku je voskový film, ale asi to pořádně nezateklo do toho lemu.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
sima
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 24183
Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Jméno a příjmení: Radek- šíma
Bydliště: Valašsko

Re: Koroze na voze (všeobecně)

Příspěvek od sima »

Mě to dělal celoživotní kámoš co má autoservis taky vždy min.3 dny,hodně dle toho jaké je zrovna klima,jak auto taky rychle schne po řádné očistě a vůbec je s tím hodně práce a musí být na to vhodné místo,pokud se to nemá ojebat.
Jak vidím ty ceny,jsem rád,že mě to stálo čtyřku-dutiny+podvozek a ojebáno to opravdu nebylo.Nebyl to dinitrol,bylo to něco jiného,mám to popsáno ve svém vlákně.Možná je Dinitrol dražšší,ale toto nevím a nebudu to počítat,hlavně,že je ošetřeno,o to jde.Letos nic,příští rok když bude vše stejné to nechám udělat znova.
Nicméně toto mě zaujalo už kdysi tady,někdo to tu dával jako tip:
https://www.nastrik-podvozku.cz/#utm_so ... cz-2329911
A mimo jiné používá Brunox :-) a jeho aspoň popsaný postup se mě zdá dost vyhovující.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Uživatelský avatar
mnov
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 7813
Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Jméno a příjmení: Marek Novák
Bydliště: Praha

Re: Koroze na voze (všeobecně)

Příspěvek od mnov »

sima píše:Mě to dělal celoživotní kámoš co má autoservis taky vždy min.3 dny
Já to vidím tak na měsíc auto odstavené v garáži. :-)
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
sima
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 24183
Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Jméno a příjmení: Radek- šíma
Bydliště: Valašsko

Re: Koroze na voze (všeobecně)

Příspěvek od sima »

Nj,tj jasné,pokud to dělá člověk sám sobě a mimořádně důkladně a při svých časových možnostech tak jo :-)
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Makovica
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4852
Registrován: čtv dub 21, 2016 11:28 pm

Re: Koroze na voze (všeobecně)

Příspěvek od Makovica »

suubaru píše:Nástřik podvozku až taková prdel není. Musí na to být místo, rozebereš spodek včetně podlahových plastů a nárazníků (u nových subaru kvetou přední rámy, přeplátování podběhů), lépe výfuk demontáž, tisíce klipů dolů, pak důkladný oplach pěnou (myčka s tunelem a odtokem), nechat vysušit, pak zakrytí karoserie, vrstvy, problém s emisemi, trčí to třeba 5 dnů na dílně, kdo za to dá 15k co dva roky?
Autoklempirstvi.cz
Ochranapodvozku.cz
Jakákoliv lakovna má raději zakázky, které financují pojišťovny. Autoopravci taky raději mění olej nebo brzdy.
Vyplatí se to komerčně u slibných youngtimerů či veteránů, anebo samodomo.
Tak prdel to nie je, ale zase z toho nerobme jadrovu elektraren. Plasty, podbehy dole (narazniky neviem, ci su az tak nutnost), umyt vysusit, nastriekat, pripadne este raz prestreknut dodatocne, co bude treba. Vyfuk by mohol ostat, prekryje sa. A na nejaku prasnost to kriticke nie je, ako pri lakovani karoserie.
Zrovna ten, co som mu volal, ma na vsetko miesto, profi dielnu, zdvihaky atd atd. Mna sklamal ten pristup, ako keby fakt si zili vo svojom svete a toto uz dnes podla nich netreba a nikto to ani nerobi. CO je riadny nezmysel.
Nevadi, obehnem si to tu este.
To by v tom bol cert, aby som to za max 150-200E za pracu a 50-60E za Dinitrol nespravil.
Alebo zachrana bude znamy, aj ked on je skor mechanik a dost vytazeny. Ale hlavne ma v krytej miestnosti velky servisny zdvihak, kde sa s tym da pohodlne babrat.
Subaru Forester 2.0i CVT Comfort MY16 (G91F Rest in pieces Cooper Discovery ATT / SJ6 ,,,,| (*_^) |,,,,)
Obrázek
Uživatelský avatar
mnov
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 7813
Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Jméno a příjmení: Marek Novák
Bydliště: Praha

Re: Koroze na voze (všeobecně)

Příspěvek od mnov »

Makovica píše: To by v tom bol cert, aby som to za max 150-200E za pracu a 50-60E za Dinitrol nespravil.
Právě proto jsem dával ty fotky, jak to vypadá po pěti letech od nástřiku a to jsem si to dělal sám.
Zamatlat spodek není problém, ale ošetřit to proti korozi, to snad asi ani nejde. :-)
Už jen ty originál zamatlané spoje nějakým tmelem jsou problém. Ten tmel drží, nejde odtrhnout a pod ním to vesele rezne. >:-f
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 48960
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Koroze na voze (všeobecně)

Příspěvek od VDC »

Absolutně ochránit to opravdu nelze. Ale rozumně ošetřit, aby se prodloužila životnost auta, to lze. Sundat plasty na zánovním autě není problém, nárazníky bych určitě nesundaval, to je zbytečný. Podstatný jsou ty místa, na který stříká slaná voda. Takže podběhy, prostor za předním i zadním podběhem, práhy, přechod práh/ podběh.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Makovica
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4852
Registrován: čtv dub 21, 2016 11:28 pm

Re: Koroze na voze (všeobecně)

Příspěvek od Makovica »

Ked sme pri tych karosarskych veciach - dobre sa na toto pozera
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=nucYBS4B0bc[/youtube]
Len sa obavam, ze do tych dnesnych tenkych a makkych plechov by toto spravilo dieru.
Subaru Forester 2.0i CVT Comfort MY16 (G91F Rest in pieces Cooper Discovery ATT / SJ6 ,,,,| (*_^) |,,,,)
Obrázek
Uživatelský avatar
mnov
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 7813
Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Jméno a příjmení: Marek Novák
Bydliště: Praha

Re: Koroze na voze (všeobecně)

Příspěvek od mnov »

Tak já bych u "zánovního" auta asi řešil jen to ošetření dutin. U starého co mám, budu řešit díry. :-)
Ale z venku to podle mého názoru neorezne ani stříkající slanou vodou. :-)
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Uživatelský avatar
mnov
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 7813
Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Jméno a příjmení: Marek Novák
Bydliště: Praha

Re: Koroze na voze (všeobecně)

Příspěvek od mnov »

Makovica píše:dobre sa na toto pozera
To jo pozera sa na to dobre, ale pak zalehneš pod auto a po chvilce přestane fungovat jehlový oklepávač a na to už se pozerara úplně jinak. :-)
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 48960
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Koroze na voze (všeobecně)

Příspěvek od VDC »

Marku jasně, dutiny jsou základ. Ale když vidíš, jak šupácky jsou podvozky novejch aut ošetřený, jenom takovej proužek sem, proužek tam, tak stříknout to zase taková rozmařilost není a hlavně, nestojí to majlant. Když pak vidíš ty částky, co jsou lidi ochotný dát za odhlučnění, vyleštění a podobně, tak trochu těch stokorun za ošetření podvozku... :-)
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
pavelotb2016
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 201
Registrován: čtv kvě 12, 2016 9:59 pm

Re: Koroze na voze (všeobecně)

Příspěvek od pavelotb2016 »

ybrcek píše:jde to i o kousek levněji
http://www.canocar.cz/antikorozni-ochrana
o malej koousek uznavam
Zdravim, pokud by mel nekdo vlastni zkusenost tady s temi brnaky, zajimala by mne.


Sent from my iPhone using Tapatalk
suubaru
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1985
Registrován: čtv zář 08, 2011 2:19 pm

Re: Koroze na voze (všeobecně)

Příspěvek od suubaru »

Určitě doporučuji na autech kolem 2010 uďelat “inspekci” pod nadkolím a pod prahy, a taky spodek dveří, a lavory podlahy vzadu, a podle toho se zařídit.
IMPREZA 2,0i cvt sport MY18 naše dvanácté subaru :-)
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
Odpovědět

Zpět na „Karoserie, zasklení a exteriér vozu“