Diskusi jsi pochopil správně. Auto, respektive karoserie, je z výroby vymáchaná v barvě. Ale protikorozní ochranu jako takovou to žádnou nemá.u2964 píše:Zdravím,
mám objednaný nový Outback a řeším nástřik spodku. Jestli jsem pochopil zdejší diskuzi, tak když auto dorazí před létem, tak by se mělo vyplatit udělat nástřik do podzimu, i když je to úplně nové.
Jak často by se měl obnovovat? Dočítám se pokaždé něco jiného.
Nemáte tipy na spolehlivý servis/osobu s referencemi v severních Čechách? Díky
Všechno je to zadeklované plasty, takže většinu těch kritických míst bys nikdy ani neviděl. Ale je jich tam spousta.
Jestliže to auto budeš mít nové v průběhu roku, tak se určitě vyplatí to nechat udělat před zimou.
Obnovovat nástřik a hlavně dutiny, je vhodné zhruba jednou za 3 roky. Ale neplatí to absolutně. Když ochráníš nové auto, tak si můžeš dovolit to řešit třeba za 4 roky. Když se stříká starší auto, kde se už řešila nějaká rez, no tak každý rok kontrola a třeba jednou za 2 roky nějaká korekce, oprava, jednou za 3 roky obnova.