Koroze na voze (všeobecně)
- ybrcek
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5315
- Registrován: sob lis 12, 2016 8:54 pm
- Jméno a příjmení: Martin Vetyška
- Bydliště: Půlpánov u Štatlu
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koroze na voze (všeobecně)
AUDI quattro A6 Avant 2,7V6 TDI
ex Tribeca 3,6 H6
ex Forester 2,5 XT SG9
ex VeCe GTS 1,9CDTI
ex VeBe CC 2,5V6
ex Kadett GSi 2,0i
ex Škoda 100
ex Škoda 110R
http://www.drkteam.cz/team_member/martin-vetyska/
KTM 950 SuperEnduroR
ex Tribeca 3,6 H6
ex Forester 2,5 XT SG9
ex VeCe GTS 1,9CDTI
ex VeBe CC 2,5V6
ex Kadett GSi 2,0i
ex Škoda 100
ex Škoda 110R
http://www.drkteam.cz/team_member/martin-vetyska/
KTM 950 SuperEnduroR
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10651
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: Koroze na voze (všeobecně)
Jde to ještě levněji, ale ne v Brně. V létě chci absolvovat, na podzim mě poslali k šípku, že je na to vlhko a chladno. Ale pokud to má být kvalitní, tak to moc levný být nemůže. A je to na 3 dny minimálně. Borca, co mi to prej zmákne za den za dvojku jsem odmítl.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7830
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Koroze na voze (všeobecně)
Před pěti lety jsem dutiny stříkal sám, ale vše rozebrané nebylo. Prostě jen kam se dostala hadička. Takto nyní vypadají lemy zadních blatníků:
Z venku ještě není koroze moc vidět, ale uvnitř už silně hlodá:
Na vnitřní straně blatníku je voskový film, ale asi to pořádně nezateklo do toho lemu.
Z venku ještě není koroze moc vidět, ale uvnitř už silně hlodá:
Na vnitřní straně blatníku je voskový film, ale asi to pořádně nezateklo do toho lemu.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24335
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Koroze na voze (všeobecně)
Mě to dělal celoživotní kámoš co má autoservis taky vždy min.3 dny,hodně dle toho jaké je zrovna klima,jak auto taky rychle schne po řádné očistě a vůbec je s tím hodně práce a musí být na to vhodné místo,pokud se to nemá ojebat.
Jak vidím ty ceny,jsem rád,že mě to stálo čtyřku-dutiny+podvozek a ojebáno to opravdu nebylo.Nebyl to dinitrol,bylo to něco jiného,mám to popsáno ve svém vlákně.Možná je Dinitrol dražšší,ale toto nevím a nebudu to počítat,hlavně,že je ošetřeno,o to jde.Letos nic,příští rok když bude vše stejné to nechám udělat znova.
Nicméně toto mě zaujalo už kdysi tady,někdo to tu dával jako tip:
https://www.nastrik-podvozku.cz/#utm_so ... cz-2329911
A mimo jiné používá Brunox a jeho aspoň popsaný postup se mě zdá dost vyhovující.
Jak vidím ty ceny,jsem rád,že mě to stálo čtyřku-dutiny+podvozek a ojebáno to opravdu nebylo.Nebyl to dinitrol,bylo to něco jiného,mám to popsáno ve svém vlákně.Možná je Dinitrol dražšší,ale toto nevím a nebudu to počítat,hlavně,že je ošetřeno,o to jde.Letos nic,příští rok když bude vše stejné to nechám udělat znova.
Nicméně toto mě zaujalo už kdysi tady,někdo to tu dával jako tip:
https://www.nastrik-podvozku.cz/#utm_so ... cz-2329911
A mimo jiné používá Brunox a jeho aspoň popsaný postup se mě zdá dost vyhovující.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7830
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Koroze na voze (všeobecně)
Já to vidím tak na měsíc auto odstavené v garáži.sima píše:Mě to dělal celoživotní kámoš co má autoservis taky vždy min.3 dny
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24335
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Koroze na voze (všeobecně)
Nj,tj jasné,pokud to dělá člověk sám sobě a mimořádně důkladně a při svých časových možnostech tak jo
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Re: Koroze na voze (všeobecně)
Tak prdel to nie je, ale zase z toho nerobme jadrovu elektraren. Plasty, podbehy dole (narazniky neviem, ci su az tak nutnost), umyt vysusit, nastriekat, pripadne este raz prestreknut dodatocne, co bude treba. Vyfuk by mohol ostat, prekryje sa. A na nejaku prasnost to kriticke nie je, ako pri lakovani karoserie.suubaru píše:Nástřik podvozku až taková prdel není. Musí na to být místo, rozebereš spodek včetně podlahových plastů a nárazníků (u nových subaru kvetou přední rámy, přeplátování podběhů), lépe výfuk demontáž, tisíce klipů dolů, pak důkladný oplach pěnou (myčka s tunelem a odtokem), nechat vysušit, pak zakrytí karoserie, vrstvy, problém s emisemi, trčí to třeba 5 dnů na dílně, kdo za to dá 15k co dva roky?
Autoklempirstvi.cz
Ochranapodvozku.cz
Jakákoliv lakovna má raději zakázky, které financují pojišťovny. Autoopravci taky raději mění olej nebo brzdy.
Vyplatí se to komerčně u slibných youngtimerů či veteránů, anebo samodomo.
Zrovna ten, co som mu volal, ma na vsetko miesto, profi dielnu, zdvihaky atd atd. Mna sklamal ten pristup, ako keby fakt si zili vo svojom svete a toto uz dnes podla nich netreba a nikto to ani nerobi. CO je riadny nezmysel.
Nevadi, obehnem si to tu este.
To by v tom bol cert, aby som to za max 150-200E za pracu a 50-60E za Dinitrol nespravil.
Alebo zachrana bude znamy, aj ked on je skor mechanik a dost vytazeny. Ale hlavne ma v krytej miestnosti velky servisny zdvihak, kde sa s tym da pohodlne babrat.
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7830
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Koroze na voze (všeobecně)
Právě proto jsem dával ty fotky, jak to vypadá po pěti letech od nástřiku a to jsem si to dělal sám.Makovica píše: To by v tom bol cert, aby som to za max 150-200E za pracu a 50-60E za Dinitrol nespravil.
Zamatlat spodek není problém, ale ošetřit to proti korozi, to snad asi ani nejde.
Už jen ty originál zamatlané spoje nějakým tmelem jsou problém. Ten tmel drží, nejde odtrhnout a pod ním to vesele rezne.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49183
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koroze na voze (všeobecně)
Absolutně ochránit to opravdu nelze. Ale rozumně ošetřit, aby se prodloužila životnost auta, to lze. Sundat plasty na zánovním autě není problém, nárazníky bych určitě nesundaval, to je zbytečný. Podstatný jsou ty místa, na který stříká slaná voda. Takže podběhy, prostor za předním i zadním podběhem, práhy, přechod práh/ podběh.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Koroze na voze (všeobecně)
Ked sme pri tych karosarskych veciach - dobre sa na toto pozera
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=nucYBS4B0bc[/youtube]
Len sa obavam, ze do tych dnesnych tenkych a makkych plechov by toto spravilo dieru.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=nucYBS4B0bc[/youtube]
Len sa obavam, ze do tych dnesnych tenkych a makkych plechov by toto spravilo dieru.
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7830
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Koroze na voze (všeobecně)
Tak já bych u "zánovního" auta asi řešil jen to ošetření dutin. U starého co mám, budu řešit díry.
Ale z venku to podle mého názoru neorezne ani stříkající slanou vodou.
Ale z venku to podle mého názoru neorezne ani stříkající slanou vodou.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7830
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Koroze na voze (všeobecně)
To jo pozera sa na to dobre, ale pak zalehneš pod auto a po chvilce přestane fungovat jehlový oklepávač a na to už se pozerara úplně jinak.Makovica píše:dobre sa na toto pozera
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49183
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koroze na voze (všeobecně)
Marku jasně, dutiny jsou základ. Ale když vidíš, jak šupácky jsou podvozky novejch aut ošetřený, jenom takovej proužek sem, proužek tam, tak stříknout to zase taková rozmařilost není a hlavně, nestojí to majlant. Když pak vidíš ty částky, co jsou lidi ochotný dát za odhlučnění, vyleštění a podobně, tak trochu těch stokorun za ošetření podvozku...
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- pavelotb2016
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 201
- Registrován: čtv kvě 12, 2016 9:59 pm
Re: Koroze na voze (všeobecně)
Zdravim, pokud by mel nekdo vlastni zkusenost tady s temi brnaky, zajimala by mne.ybrcek píše:jde to i o kousek levněji
http://www.canocar.cz/antikorozni-ochrana
o malej koousek uznavam
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Koroze na voze (všeobecně)
Určitě doporučuji na autech kolem 2010 uďelat “inspekci” pod nadkolím a pod prahy, a taky spodek dveří, a lavory podlahy vzadu, a podle toho se zařídit.
IMPREZA 2,0i cvt sport MY18 naše dvanácté subaru
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series