Náš portálfotogaleriechat [0] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1168 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 73, 74, 75, 76, 77, 78  Další
Koroze na voze (všeobecně) 
Autor Zpráva
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Příspěvky: 6480
Bydliště: Valašsko
To teda věřím :-)

_________________
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98


stř říj 10, 2018 8:16 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 03, 2016 2:19 pm
Příspěvky: 6027
Třeba to konzervuje i vnitřnosti :-DDD

_________________
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Suzuki Swift MA 1.0 Obrázek


stř říj 10, 2018 8:41 pm
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pon dub 27, 2015 7:12 pm
Příspěvky: 268
Bydliště: Praha 5
Na jaký bázi je ten dinitrol ml? Já ti do toho mnove nechci kecat, ale dutiny by se měly dělat na konec. Když vzlinou ven a nastříkáš na to nějakou ochranu spodku, zákonitě to na tom nebude držet.


stř říj 10, 2018 9:26 pm
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Příspěvky: 3910
Bydliště: Praha
Ten Dinitrol ML jsem otřel hadrem. Dinitrol 1000 je taky na dutiny, ale podle výrobce to lze použít i jako penetrační podklad pod 4942. Tak to zkouším a uvidíme co to udělá.

_________________
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT


stř říj 10, 2018 9:43 pm
Profil
Nováček
Nováček

Registrován: úte čer 23, 2015 10:08 pm
Příspěvky: 13
Bydliště: Plzeň-sever
Jak psal mnov, u zkorodovaných povrchů i samotný výrobce doporučuje ošetření "dvouvrstvou metodou", tj. třeba kombinaci Dinitrolu 1000 nebo ML a na to pak 4942. Ta spodní vrstva by měla lépe penetrovat a brzdit korozi podkladu. Výrobci v tomhle věřím a zkusil jsem to stejně, tj. po umytí a mechanickém očištění podkladu co to šlo jsem dal Dinitrol 1000 a navrch Dinitrol 4942. Spodek a zadní podběhy jsem takto dělal v srpnu (sucho, teplo ...) a dosud při běžném ježdění nejsou známky toho, že by vrchní vrstva 4942 nedržela a loupala se. Je pravda, že nástřik 4942 se na podkladu 1000 nejeví jako úplně tvrdý, ale je pořád kompaktní. Výsledek uvidím po owapkování po zimě, ale horší to snad nebude :).

_________________
Impreza 2.0 RX combi, 85 kW, 1995
Forester S Turbo, 130 kW, 2001


stř říj 10, 2018 9:54 pm
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pon dub 27, 2015 7:12 pm
Příspěvky: 268
Bydliště: Praha 5
Ok. Já se ptal proto, že dinitrol nepoužívám. Používám základovou, buď se surikem, nebo reaktivní, na ní kaučuk a pak bitumen. Ani u jednoho nesmí bejt povrch ani trošičku mastnej. Dutiny stříkám nejčastěji resistinem ml říznuti konkorem a petrolejem...Kdybych je výstřik a pak dělal povrchovku, nedrželo by to a ani by to neschlo, proto jsem se ptal. Holt ten dinitrol je nenáročnej, ovšem jestli to bude fungovat....Nevím nezkoušel jsem. Čím je ale menší náročnost na přípravu povrchu, tim to většinou bejva větší sragora. Navíc povrch i bitumenu se má každý tři roky obnovovat, jinak rozpraska a oloupe se.


čtv říj 11, 2018 9:33 am
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: úte říj 26, 2010 2:20 pm
Příspěvky: 1795
Já jsem před měsícem stříkal zadní podběhy a nijak zásadně jsem zaprasenej nebyl. Pravda podběhy byly už dřív stříknutý nějakým tlumexem, či něčím takovým, ale začínalo se to loupat, tak jsem to vzal wapkou a ocelovým kartářem. Kde bylo odhalený železo, tak jsem to postříkal odrezovačem a po vysušení pistolí a ofouknutí jsem to prachsprostě postříkal Dinitrolem 482. Když jsem se kolem toho motal, tak jsem zlehka stříkl i rezavý tažný a je to jako nový :o)) Snad to ještě chvílu vydrží.

_________________
Subaru Legacy wagon 2.0 R 121kW "sociál" MY06
Subaru Forester SF 90kW MY98


čtv říj 11, 2018 10:13 am
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 26, 2012 10:55 am
Příspěvky: 176
Bydliště: Horní Žukov-Český Těšín
Tak i mého lesníka chytla koroze ročník 2006 a to jsem pečlivě nechal ošetřovat spodek i dutiny.


Přílohy:
20180901_141158.jpg
20180901_141158.jpg [ 204.21 KiB | Zobrazeno 215 krát ]
20180901_141223.jpg
20180901_141223.jpg [ 222.09 KiB | Zobrazeno 215 krát ]
20180903_161526.jpg
20180903_161526.jpg [ 253.23 KiB | Zobrazeno 215 krát ]
20180903_161545.jpg
20180903_161545.jpg [ 338.15 KiB | Zobrazeno 215 krát ]
čtv říj 11, 2018 12:52 pm
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 26, 2012 10:55 am
Příspěvky: 176
Bydliště: Horní Žukov-Český Těšín
Už se pracuje na vyvaření,nechal jsem to raději odborníkům.Zakoupený náhradní díl-tak snad bude vše o.k.


Přílohy:
20180909_145558.jpg
20180909_145558.jpg [ 380.73 KiB | Zobrazeno 212 krát ]


Naposledy upravil tycatko dne sob říj 13, 2018 4:42 pm, celkově upraveno 1

čtv říj 11, 2018 12:58 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: úte říj 26, 2010 2:20 pm
Příspěvky: 1795
tycatko: no ty brďo. Tak kam se hrabu se svojí 1998? To by mě zajímalo, kdo ti to tak pečlivě ošetřoval... 8()

_________________
Subaru Legacy wagon 2.0 R 121kW "sociál" MY06
Subaru Forester SF 90kW MY98


čtv říj 11, 2018 1:55 pm
Profil
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 24633
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
Michale Dinitrol je na bázi vosků, ne na bázi asfaltů, jako Bitumeny. Obnovovat se samozřejmě dá úplně stejně. Ale neměl by praskat. Mám na něj veskrze dobrý reference. Na těch bitumenech mě právě sere to praskání.

Láďo to je dobrej mazec.

_________________
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Subaru-Robin Generator 3 kW


čtv říj 11, 2018 3:16 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pon dub 27, 2015 7:12 pm
Příspěvky: 268
Bydliště: Praha 5
Ok...

To byla pořád prekrejvana rez na tom tvým lesnikovi....Ano komplet podbeh za lepší kus je rozumné řešení, teda pokud to dotycnej klempíř neojebe....M


čtv říj 11, 2018 3:49 pm
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 26, 2012 10:55 am
Příspěvky: 176
Bydliště: Horní Žukov-Český Těšín
Foto koroze


Přílohy:
20181006_131142_resized.jpg
20181006_131142_resized.jpg [ 163.22 KiB | Zobrazeno 96 krát ]
20181006_115009_resized.jpg
20181006_115009_resized.jpg [ 135.28 KiB | Zobrazeno 96 krát ]
20181006_115032_resized.jpg
20181006_115032_resized.jpg [ 209.5 KiB | Zobrazeno 96 krát ]
20181006_182704_resized.jpg
20181006_182704_resized.jpg [ 172.15 KiB | Zobrazeno 96 krát ]
20181007_153844_resized.jpg
20181007_153844_resized.jpg [ 161.85 KiB | Zobrazeno 96 krát ]
20181008_183349_resized.jpg
20181008_183349_resized.jpg [ 133.92 KiB | Zobrazeno 96 krát ]
sob říj 13, 2018 9:06 am
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 03, 2016 2:19 pm
Příspěvky: 6027
Ufff... to nepotěší.

_________________
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Suzuki Swift MA 1.0 Obrázek


sob říj 13, 2018 9:30 am
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: sob srp 08, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 2672
Bydliště: Plzeňsko
Ou 8() to mi vyrazilo dech..sem myslel, že SG+ na to netrpí...v tomhle se musela schovávat sůl snad roky..kolik máš prosím najeto?

_________________
Subaru Forester 2.5 XT MY 2007
http://www.youtube.com/watch?v=FCaAGA6rzwQ
Obrázek

Subaru BRZ 2.0i Sport MY2015


sob říj 13, 2018 9:54 am
Profil ICQ
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 1168 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 73, 74, 75, 76, 77, 78  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Keana a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron