Náš portálfotogaleriechat [0] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 28 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
TPMS - senzory tlaku v pneumatikách 
Autor Zpráva
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 10, 2016 7:43 am
Příspěvky: 2400
Bydliště: Most
Kdyby se musely aktivovat pohybem tak by jsi je nemohl načíst po přezutí kol. Aspoň teda ne ty co jsou v Subaru.

_________________
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat


čtv lis 09, 2017 1:16 pm
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel

Registrován: čtv dub 21, 2016 10:28 pm
Příspěvky: 407
námořník píše:
Senzory jsou normálně viditelný, důvod proč jsou vidět až po nějaký době bude v řídící jednotce. Když mi je dělají tak je normálně načtou na stojícím autě.

Ano, na stojacom, lenze to asi bolo kratko po jazde. U mna stacilo par minut a uz isiel len 1 zo 4 a aj po prejdeni 1-2km to nebolo nasledne na prvy pokus.
RJ s tym nic nema, senzory funguju autonomne.
Inak k tym pohybovym senzorom, co aktivuju vysielanie by som si tipol, ze to ma 99% tpms, ak nie vsetky. Inak by ta zivostnost bola fakt radovo mesiace.
Este par poznamiek:
There are two options for determining the ID number:
1) reading out the ID of the sensor electronically using a diagnosis device, or - cize z RJ
2) immediately reading out the ID from the sensor housing after removing the tyre. - z kolesa, ale hned po odmontovani

How is the TPMS dealt with in import vehicles (315 MHz)?
According to current EU regulations, the frequency range 315 MHz is not allowed to be used for tyre pressure monitoring in Europe.
- cize u nas iba 434MHz

Tu je ukazka, ako by ten bastl mohol vyzerat: http://www.alligatorna.com/sens-it-tpms ... t-kit-2-0/

_________________
Subaru Forester 2.0i CVT Comfort MY16 (G91F >:-f / SJ6 ,,,,| (*_^) |,,,,)
Obrázek


Naposledy upravil Makovica dne čtv lis 09, 2017 1:56 pm, celkově upraveno 1



čtv lis 09, 2017 1:35 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv črc 30, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 12902
Bydliště: Praha
Otázka je, zda takovejhle chytrej ventil se dokáže aktivovat třeba v rezervě, která se jaksi netočí. Nebo jestli se to dá nějak nastavit. U rezervy stačí, aby měřil jednou za uherskej rok.

_________________
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno


čtv lis 09, 2017 1:53 pm
Profil ICQ
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel

Registrován: čtv dub 21, 2016 10:28 pm
Příspěvky: 407
HonzaCZ píše:
Otázka je, zda takovejhle chytrej ventil se dokáže aktivovat třeba v rezervě, která se jaksi netočí. Nebo jestli se to dá nějak nastavit. U rezervy stačí, aby měřil jednou za uherskej rok.

Ja by som si tipol, ze v rezerve senzor ani nie je. A ci je RJ pripravena na 5 ID tazko povedat, ked 8 je problem.

_________________
Subaru Forester 2.0i CVT Comfort MY16 (G91F >:-f / SJ6 ,,,,| (*_^) |,,,,)
Obrázek


čtv lis 09, 2017 1:58 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 10, 2016 7:43 am
Příspěvky: 2400
Bydliště: Most
Makovica píše:
Ano, na stojacom, lenze to asi bolo kratko po jazde. U mna stacilo par minut a uz isiel len 1 zo 4 a aj po prejdeni 1-2km to nebolo nasledne na prvy pokus.
RJ s tym nic nema, senzory funguju autonomne.
Inak k tym pohybovym senzorom, co aktivuju vysielanie by som si tipol, ze to ma 99% tpms, ak nie vsetky. Inak by ta zivostnost bola fakt radovo mesiace.
Este par poznamiek:
There are two options for determining the ID number:
1) reading out the ID of the sensor electronically using a diagnosis device, or - cize z RJ


Jj, po jízdě v kufru nebo na vyvažovačce. Ale to se asi nepočítá ne?

_________________
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat


čtv lis 09, 2017 3:36 pm
Profil
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel

Registrován: ned pro 20, 2015 8:40 am
Příspěvky: 1043
senzory se aktivují pohybem ale i 125kHz signálem...

_________________
Subaru Outback BH 2.5 4AT r.v.2001
Dethleffs Camper 460 r.v.1994


čtv lis 09, 2017 4:09 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv črc 30, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 12902
Bydliště: Praha
No já netvrdím, že někde je v rezervě, ale já bych ho tam chtěl. Dodělávaný TPMS některý umí 5 senzorů. Továrně netuším, jestli to někdo dělá. Mně to přijde dost logický... na rezervu spolíháš a nechceš jí mít prázdnou, když na ní dojde řada. A kontrolovat znamená vyklidit celej kufr, vyndat všechny věci, co jsou nad ní, vyndat jí a zkontrolovat (je tam umístěná ventilkem dolů. Takže to dělám jenom 2x ročně, vždy při přezouvání. Ale utýct může zcela nečekaně. Lepší jí sledovat. Pro mě možná dálkový sledování rezervy podstatnější, než na kolech, kde stačí zastavit a obejít to s manometrem.

_________________
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno


čtv lis 09, 2017 4:18 pm
Profil ICQ
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel

Registrován: čtv dub 21, 2016 10:28 pm
Příspěvky: 407
HonzaCZ píše:
No já netvrdím, že někde je v rezervě, ale já bych ho tam chtěl. Dodělávaný TPMS některý umí 5 senzorů. Továrně netuším, jestli to někdo dělá. Mně to přijde dost logický... na rezervu spolíháš a nechceš jí mít prázdnou, když na ní dojde řada. A kontrolovat znamená vyklidit celej kufr, vyndat všechny věci, co jsou nad ní, vyndat jí a zkontrolovat (je tam umístěná ventilkem dolů. Takže to dělám jenom 2x ročně, vždy při přezouvání. Ale utýct může zcela nečekaně. Lepší jí sledovat. Pro mě možná dálkový sledování rezervy podstatnější, než na kolech, kde stačí zastavit a obejít to s …

Ja sa priznam, ze som ju este nekontroloval. Ale preto pre istotu vozim so sebou stale kompresor.
Inak som si pozrel to SDR, to by mohol byt pekny projekt pre nejake male orange pi alebo nano/pico arduino.
Fakt nechapem, preco toto nedaju napr do servisneho menu, pristupneho cez MM system. Ked tam moze byt napatie baterky, toto by tam bolo super.
Alebo prepinatelne medzi budikmi ako jedna obrazovka packami pod volantom.

_________________
Subaru Forester 2.0i CVT Comfort MY16 (G91F >:-f / SJ6 ,,,,| (*_^) |,,,,)
Obrázek


čtv lis 09, 2017 11:18 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv črc 30, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 12902
Bydliště: Praha
Já už taky vozím kompresor, ale stejně bych jí chtěl sledovat.

To, že to nikde u OTB neukazujou mě fakt docela překvapuje. Je to dost smutný.

_________________
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno


čtv lis 09, 2017 11:36 pm
Profil ICQ
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv črc 30, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 12902
Bydliště: Praha
Docela zajímavý video, kde mj. i říkají, že udělat univerzální přijímač zřejmě nejde. Ale to asi nevadí. Prostě vyberu nějaký rozšířený typ snímačů a pokusím se pracovat s nimi.


_________________
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno


pát lis 10, 2017 12:02 am
Profil ICQ
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel

Registrován: čtv dub 21, 2016 10:28 pm
Příspěvky: 407
Toto vyzera zaujimavo: https://web.wpi.edu/Pubs/E-project/Avai ... d_2015.pdf
http://www.microchip.com/Developmenttoo ... O=APGRD003 - tam sa spomina aj tych 125kHz, co bola pre mna novinka.
http://ww1.microchip.com/downloads/en/A ... 00238C.pdf

Ale uz to nemam silu teraz citat :)

Nam staci sa zamerat na tie nase.

_________________
Subaru Forester 2.0i CVT Comfort MY16 (G91F >:-f / SJ6 ,,,,| (*_^) |,,,,)
Obrázek


pát lis 10, 2017 1:22 am
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv črc 30, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 12902
Bydliště: Praha
Jo, říkal to i v tom videu, že 125 kHz se používá pro probouzení při testování v laboratorních podmínkách. A taky, že většina senzorů, co se probouzejí akcelerometry, tedy otáčením, tak drží naživu ještě cca 10 minut po zastavení .

_________________
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno


pát lis 10, 2017 1:44 am
Profil ICQ
Nováček
Nováček

Registrován: pát úno 16, 2018 9:43 pm
Příspěvky: 1
Vloni jsem řešil problém 2 sad pneu - letní - zimní.
Po koupi SJ jsem na originální disky dal zimní pneu Dunlop, na léto jsem koupil disky Rondell 02RZ a na ty jsem dal originální pneu.
Na Rondell mi dali v Bestdrive snímače TPMS ALLIGATOR (cca 980 Kč za kus vč. DPH.) Nakódovali, spárovali a bylo. Po přehození zimních pneu samozřejmě problém s TPMS.
Řešení je toto:
Z originálních snímačů TPMS se načtou ID jednotlivých snímačů a naklonují se do neoriginálních ALLIGATORů na letních pneu.
Naklonování stálo v Bestdrive 185 Kč a trvalo 5 minut.
Problém vyřešen.
Jenom by neměla být druhá sada pneu uložena úplně blízko auta, musí se přesně označit pozice kola a vrátit jej při výměně na stejnou pozici.
Po přehození sady auto ani nepozná, že má jiná kola, protože snímače mají identické ID.


pát úno 16, 2018 10:00 pm
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 28 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: spm a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na: