pár obrázků jen pro ilustraci toho, co se děje v rychleji projeté zatáčce s gumou: bylo to v létě ve Vysokém Mýtě. Hrozný vedro a tlak pneu jsem kontroloval a upravoval před každou jízdou, po stintu byly gumy tak zahřáté, že na nich koro nešla udržet ruka. Potenza RE070, která má opravdu velmi tvrdé bočnice (ale je pravda, že už byly hodně ojeté a před sebou měly jen ještě jeden trackdy, než z nich vylezlo plátno). 225/45R17.hamoun píše:... pokud jezdis rychleji zatacky, je guma s pevnymi vnejsimi boky, co se "neozvyka" (nema na vnejsku nejlepezadne drazkovani) podle me naprosto nutna ... rychleji zatacky neznamena nic jineho nez treba vraceccky s cistou stopou na hranici adheze ... zadne silenosti ...
Kolega na Focusu ST je na tom ještě hůř, nevím co to bylo za gumy a jak měl nafoukáno, ale nepředpokládám, že to byly sériové letní. A tipuji R18 a profil pouze 40: