CoZmo píše:
Jinak jak čtu diskuze a poslouchám lidi, tak mi zaráží počet fanoušků protektorování. Pochopím studený protektory na kamion, tot ok technologie, ale teplý protektory na osobáky? To se dělalo naposled za totálu na škodárny ne? Sorry, ale týhle technologii fakt nevěřím ani nízkou cenu, natož užitnou hodnotu. Na gumách zavisí přežití jak na brzdách a na tom se prostě ušetřit nedá...
Cozmo tvůj radikální pohled na protektory mě pobavil. :845: Celoboký protektory musí splňovat stejný parametry, jako nová guma. Takže ohánět se nějakou nekvalitou je kravina. Dnešní protektory se s tím, co se dělalo za bolševika nedá srovnat. Jestli někdo tvrdí, že se mu protektor odlepil, tak je to zrovna taková událost, jako když se na nový gumě udělá boule. To se taky stává.
Já používám protektory už hodně,hodně moc dlouho a nikdy se mi nestalo, že by se mi s ním něco stalo. A začal jsem je používat kdysi na Aru, na který jsem potřeboval velkou terénní gumu a na nový jsem skutečně neměl. Ty kola jsou na tom autě do dneška, je na nich najeto asi 80 000 km a pořád fungujou. A zrovna s nima jsem za ty léta dělal hodně psí kusy. Míval jsem protektory i na Renault5, zimáky, z baumaxu za 600/kus a byly to skvělý zimní gumy s výbornou přilnavostí. Šel bych do nich kdykoli znova. A ty protektory co mám na Legacy, na těch jsem zatím stihl najet jen 10 000, ale jsem z nich nadšen. Fungujou ještě líp, než jsem myslel, protože mají trošku měkčí směs. A rychlostní index mají vyšší, než originál BFG.
Zkrátka strašení nekvalitou a ohánění se strachem o život je blbost ::-DD:
Jediný co zodpovědně přiznávám, že se musí víc vyvažovat a čím větší guma, tím víc. Ale to je jediná výtka.