Stránka 17 z 65

Re: AT pneu používané členy klubu - Anketa

Napsal: ned zář 24, 2017 7:39 am
od Stefan
Podľa nariadenia EU môžeš v zime používať nielen pneu označené M+S, ale aj POR. Že ako sa budú v zime správať na pevnej ceste, to už je iná otázka. Ale môžeš ich používať celoročne.

Re: AT pneu používané členy klubu - Anketa

Napsal: ned zář 24, 2017 7:45 am
od VDC
A všechny AT pneu jsou značené M+S, ačkoli se na tom ve skutečnosti v zimě nedá jezdit. :-)

Re: AT pneu používané členy klubu - Anketa

Napsal: ned zář 24, 2017 8:24 am
od JackeOb
Pokud se nepletu, v CR hlavne musi na pneu byt znacka vlocky a teprve pak je to zimni pneu.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: AT pneu používané členy klubu - Anketa

Napsal: ned zář 24, 2017 8:59 am
od VDC
Jakube to se určitě pleteš, protože M+S je regulerně uznaná zimní guma.

Re: AT pneu používané členy klubu - Anketa

Napsal: ned zář 24, 2017 9:08 am
od davidherda
JackeOb píše:Pokud se nepletu, v CR hlavne musi na pneu byt znacka vlocky a teprve pak je to zimni pneu.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Pokud má pneu označení M+S je určená k celoročnímu používání, symbol vločky je tam kvůli některým zemím EU.

Dovolím si nesouhlasit s předsedou, že AT je nepoužitelná v zimě, jelikož moje General Grabber AT2 jsou jedna z nejlepších zimních pneu co jsem kdy měl. Již mám druhou sadu a dokud bude Modrestr naživu, nebudu obouvat jinou gumu, max. budu muset přejít k většímu rozměru.

Re: AT pneu používané členy klubu - Anketa

Napsal: ned zář 24, 2017 9:26 am
od PickleJuice
Super dik za info jdu psat dovozci o vyjádření pro zápis do TP ;)

vojta

Re: AT pneu používané členy klubu - Anketa

Napsal: ned zář 24, 2017 10:34 am
od VDC
Davide taky jsem na AT2 odjezdil 2 zimy a ano, jde to. Ale na pořádnou zimní gumu to prostě nemá.

Re: AT pneu používané členy klubu - Anketa

Napsal: ned zář 24, 2017 2:29 pm
od RadekN
Pokud máte na boku pneu M+S, M.S, M/S,MS, ET, ML, MPT nebo POR, bere se to jako zimní pneu.

Já mám třeba na pneu jen "POR" bez M+S a je tedy možné s nimi jezdit i v zimě.

-----------------------------

341
VYHLÁŠKA
ze dne 19. prosince 2014
o schvalování technické způsobilosti a o technických podmínkách provozu vozidel
na pozemních komunikacích

https://www.zakonyprolidi.cz/cs/2014-341

Druhem dezénu pneumatiky se rozumí dezén letní a dezén zimní, u něhož je na bočnici pneumatiky vyznačeno označení M+S, M.S, M/S nebo MS; za zimní dezén se považuje též speciální dezén, u něhož je na bočnici pneumatiky vyznačeno označení ET, ML, MPT nebo POR.

Re: AT pneu používané členy klubu - Anketa

Napsal: ned zář 24, 2017 3:21 pm
od sima
VDC píše:Davide taky jsem na AT2 odjezdil 2 zimy a ano, jde to. Ale na pořádnou zimní gumu to prostě nemá.
Když už se to načalo,znova se optám-předsedooo ty ecotrampy na previi jsou,či byli ježděné spíše v lehčích podmínkách spíš udržované cesty a ne horský terén-méně užívané cesty apod?To jsou totiž taky jen M+S,uváděné jako off road protektor.Že je směs stejná jak psal Radek N to bych i čekal,ale jde o vzorek a ten je teda hodně odlišný.
Psal jsi,že má dle tebe podobné trakční schopnosti jako HPL4,ale kdyby jsi to měl upřesnit čistě do tvrdších podmínek-hodně sněhu,neprojeté cesty,hodně svažitý terén apod.tak to přeci musí být rozdíl ne?Nebo jinak-tohle s tím asi vyzkoušeno nemáš?

Re: AT pneu používané členy klubu - Anketa

Napsal: ned zář 24, 2017 3:37 pm
od VDC
Neprojeté cesty, svažitý terén, hluboký sníh, to všechno Ekotrampy dávají dobře, dezén je terénní. Ale díky směsi a GD taky skvěle zvládají břečku, uklouzaný sníh a podobné povrchy, které ty GG AT2 dávaly prostě hůř.

Re: AT pneu používané členy klubu - Anketa

Napsal: ned zář 24, 2017 3:53 pm
od sima
Aha,aha,tak to bych ani nečekal,až takhle i to srovnání s GG AT2,dobré info,dobré vědět!Zamlouvají se mě trampy čím dál víc!Kua škoda,že mám furt tak brutální vzorek na HPL4.Čekám kdy Jára 50 konečně testne ecotrampy na řádném sněhu,pokud je tedy Járo budeš mít nazuto :-)

Re: AT pneu používané členy klubu - Anketa

Napsal: ned zář 24, 2017 4:41 pm
od VDC
No já do nich zase půjdu. Pro mě je u nich dobrý poměr výkon/cena

Re: AT pneu používané členy klubu - Anketa

Napsal: pát dub 27, 2018 12:42 pm
od Tiger
Protože v první Bosně z boku proražená a i v Bosně opravená guma šla do kytek a nová dirka z boku už nešla opravit, musel jsem se rozhodnout co obout.
Dosavadní General Grabber TR i když jsou jen 70% asfalt, 30% terén, díky čemu ale maj dobrý vlasnosti na mokru mohu doporučit. Jsou dobrý i v terénu a že se mnou něco najezdily po Balkánu, Polsku i Milovicích. Jen bych řekl, že mají háklivější boky. Nyní na nich mám najeto 30 tisíc a mají 8mm.

Nové
Začali se dělat General Grabber AT3, který jsou konečně i v profilu 70 a ne jen 75 jako dřív. Takže jsem zatím koupil dvě. Nový maj 11mm a i ze vzorku je vidět, že jsou opravdu 50:50. jaký budou na mokru ukáže čas.
viz foto

Re: AT pneu používané členy klubu - Anketa

Napsal: pát čer 15, 2018 8:39 am
od Lawman
Na GG AT/3 mám za poslední rok a něco najeto cca 25 tisíc, většinu teda po asfaltu a vzorku zmizlo cca 2 mm. Na mokru se chovají předvídatelně, žádné nečekané klouznutí jsem nezaznamenal...ale nejezdím žádnou pilu. Ve sněhu taky super, klouže to akorát na zledovatělém povrchu, holt mají tvrdší směs. Zimu jsem s nimi odjezdil bez problému, prostě pamatuju na to, že když je na silnici uježděný nebo zledovatělý sníh, tak musím opatrně.

Spotřeba je s nimi dlouhodobě cca o litr výš v porovnání s letními silničními Bridgestone. Hluk je u nich dle očekávání o něco vyšší než u čistě silničních pneu, ale od začátku se to nijak nezhoršilo. Ačkoli já už to asi ani nevnímám...ale když jsem naposledy vezl kamaráda co jezdí superbem na nízkoprofilových silničkách tak se ptal, jestli mi neodchází ložisko, že to nějak hučí :)

Při občasných výletech mimo asfalt vždycky podržely, včetně mazlavého jílu ve kterém se nedá ani chodit, pač po dvou krocích má člověk na botách pětikilové bambule. Od bahna se čistí příkladně.
20180614_201731.jpg

Re: AT pneu používané členy klubu - Anketa

Napsal: pát čer 15, 2018 12:43 pm
od VDC
Lawmane díky za report. AT3 jsou moje jasná příští volba, vzhledem k jejich ceně.