Správné huštění pneumatik a chování vozidla

Jaké nejvhodnější pneumatiky na léto, na zimu, do terénu ? Jaké nejvhodnější ET disků ? Jaké jsou nejlepší řetězy ? To vyřešíme v této sekci
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 48967
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Správné huštění pneumatik a chování vozidla

Příspěvek od VDC »

Zkoušel jsem s tím taky trochu laborovat a dlouhodobě mi vyhovuje tlak 2.3. Ale nemyslím, že lze úplně paušalizovat, protože každý jezdíme na jiných gumách. Ty bačkory co jezdím, se při tomhle tlaku chovají nejlíp.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
Levap
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2230
Registrován: ned říj 04, 2009 10:00 pm
Bydliště: Roztoky

Re: Správné huštění pneumatik a chování vozidla

Příspěvek od Levap »

Já jezdím na pneu podle tabulky od výrobce.

Odesláno z mého Nokia 6.1 pomocí Tapatalk
Obrázek
Impreza 2.0 MY18
romull
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4156
Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
Bydliště: Jemnice, Vysočina

Re: Správné huštění pneumatik a chování vozidla

Příspěvek od romull »

Já na H6 MY2007 foukal letní taky na 2,3 namísto doporučených 2,1, před dovolenou s vidinou vyššího zatížení i na 2,5 a OK. Zimní jsem foukal na 2,5 hned, protože jinak to byly bačkory. Otík má pohodlný podvozek a lehce to snese. Teď foukám ty svoje obruče na 3 a 3,2, ještě že nemám "emkový" podvozek, to bych se z toho posral :(B-ooO
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
Uživatelský avatar
puschpull
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3772
Registrován: pát dub 21, 2017 5:49 pm
Jméno a příjmení: Petr Püschel
Bydliště: Most, Korozluky
Kontaktovat uživatele:

Re: Správné huštění pneumatik a chování vozidla

Příspěvek od puschpull »

Musí se počítat s tím, že když se to v garáži nafoukne na 2,3 (což dělám, a zadní na cca 2,2) tak při jízdě to stoupne a v letních vedrech, slunce, rozehřátý asfalt, tak se to dostává někam na 2,5-2,6.
Ale to je v pohodě, lepší než jezdit na 1,9 nebo 2,0. (Podle mě)
V průměru jezdím na těch cca 2,3-2,4
Subaru XV 2,0i Executive CVT (MY 2018)
Subaru Forester 2.0x SG (MY 2004)
Škoda Fabia Combi (2004)
Uživatelský avatar
spm
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22548
Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
Jméno a příjmení: Jan Krajdl

Re: Správné huštění pneumatik a chování vozidla

Příspěvek od spm »

Jestli se to sjíždí víc ve středu, tak je to spíš podhuštěný :-)

Já těch 2,0 / 1,9 docela dlouho jezdil. A ani předtim, ani potom jsem nezaznamenal nějaký viditelný a zaznamenatelný nesouměrný opotřebení vzorku. Když pominu, že jsem na jedný sadě měl jedno kolo jinak, ale to byla nejspíš geometrie :-)
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Subaru Libero SDX Obrázek
Hyundai i20 1.2 2012 Obrázek
Volkswagen Transporter T4 Syncro 2.5TDI R5 Obrázek
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 48967
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Správné huštění pneumatik a chování vozidla

Příspěvek od VDC »

To máš špatně Jendo. Když se pneumatika sjíždí uprostřed, tak bývá přehuštěná. Ale osobně se mi v životě nikdy nic takovýho nestalo. Myslím, že se to démonizuje a když se to sjíždí, je to spíš geometrií, než huštěním. Ale můžu se pochopitelně mýlit. :-)
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
CoZmo
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1671
Registrován: ned říj 25, 2009 10:23 pm

Re: Správné huštění pneumatik a chování vozidla

Příspěvek od CoZmo »

no já třeba posledním letňákům ouplně roztrhal bočnice...prej nebyli ani přehuštěný, ani podhuštěný, ale může za to subaru ...no já byl rád, že to ty gumy vzdali po těch letech a kilometrech...
čím víc bahna, tím víc Subaru

aneb In mud we trust!

Subaru Outback 3.6 H6 MY19 BS Premium - Canada
Subaru Outback 3.0 H6 MY05
ex Subaru Legacy 2,2 MY92
Odpovědět

Zpět na „Pneumatiky, Disky, Řetězy“