Tak to jsi koupil čerstvé pneu, výrobní závod je Conti Lousado.quickly píše:(vyrobeny ve 47. týdnu 2010 v Portugalsku) a zjistil jsem, že pneu mají označení M+S (tedy "jakoby" zimní).
Jinak našel jsem zajímavý odkaz, když jsem hledal výrobní závody Nokianů WRG2: http://garaz.autorevue.cz/viewtopic.php ... 6423&all=1
Jinak ty pneu jsou čistě letní, taky jsem nad nimi uvažoval, ale je to myslím model z roku 2003, takže relativně starší model.
Ale to nemusí nic znamenat, švagr má třeba na Freelanderu letní Barumy Bravuris 4x4 a zatím si nestěžuje, za ty peníze je může měnit co dva roky.
Jo a po dálnicích se myslím jezdí na zimních až do konce března, rozhodně bych je tam ještě nechal, u nás je pořád přes noc -8°C.
Zrovna tento týden jsem byl převážit zimní nokiany, na pravém předním chybělo 70g a to už bylo znát.
Nechal jsem je pořádně umít v pračce a operace na celé auto trvala 45 minut, ale je to na 5g vyváženo za 350 Kč.
Teď to jede krásně, ale při foukání na 2,4 se hodně sjíždí vnitřek pneu, mám 225 a to je už dost, tak jsem je ufouknul na 2,2, navíc se dělá čím dál větší pilka na vnějších blocích proti směru rotace. A příští zimní budou 215/60-17, ale rozhodně ne WRG2.