Zimní pneumatiky
- u2964
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 163
- Registrován: sob dub 06, 2019 9:44 am
- Jméno a příjmení: Aleš
- Bydliště: okres Děčín
Zimní pneumatiky
zadny napis DOT na licove strane neni, jen to VRF5 W2W. Pak je tam napis Made in Hungary. VR je kod BRIDGESTONE TATABANYA Hungary.
Vedle vlocky je napis SNOW.
Takze proverim rubovku.
Nacvakáno v Tapatalk Pro
Vedle vlocky je napis SNOW.
Takze proverim rubovku.
Nacvakáno v Tapatalk Pro
- ok1mpx
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1346
- Registrován: ned bře 06, 2016 2:49 pm
- Jméno a příjmení: Zbyněk Trojan
- Bydliště: okres Česká Lípa
Re: Zimní pneumatiky
Na NOKIAN WR D3 je DOT také vyplněn jen z jedné strany. A protože je směrová, na jedné straně auta tím pádem nejsou vidět.
Zbyněk
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10646
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: Zimní pneumatiky
Je to uvedený jen na jedné straně pneu. A mimochodem ty disky jsou parádní.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem
- u2964
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 163
- Registrován: sob dub 06, 2019 9:44 am
- Jméno a příjmení: Aleš
- Bydliště: okres Děčín
Re: Zimní pneumatiky
Sima mel pravdu. Na vnitrni strane pneu je DOT.. Takze pulka srpna 2019
Nacvakáno v Tapatalk Pro
Nacvakáno v Tapatalk Pro
- nothink
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 862
- Registrován: ned pro 30, 2018 8:34 pm
- Jméno a příjmení: Vojtěch Hvězda
- Bydliště: Ústí nad Labem
Re: Zimní pneumatiky
Tak hlavně, že se to našlo
SUBARU OUTBACK BE/BH H6 3.0 AT 154kW MY2003
SUBARU OUTBACK BE/BH 2.5i MT 115kW MY2002
ŠKODA OCTAVIA COMBI 2.0FSI AT 110kW MY2007
TOYOTA PROACE (DODÁVKA) 2.0D MT 94kW MY2014
SUBARU OUTBACK BE/BH 2.5i MT 115kW MY2002
ŠKODA OCTAVIA COMBI 2.0FSI AT 110kW MY2007
TOYOTA PROACE (DODÁVKA) 2.0D MT 94kW MY2014
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24304
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Zimní pneumatiky
Paráda, to je máš opravdu čerstvé Tak další zkušenost, že nejsem sám, já si taky původně myslel, že to bude určo na lícové straně, zvnějšku.
Jo a je fakt, že disky jsou krásné, na nové subaru budou parádní. Třeba na mého lesníka by byly zas jak pěst na oko
Jo a je fakt, že disky jsou krásné, na nové subaru budou parádní. Třeba na mého lesníka by byly zas jak pěst na oko
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24304
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Zimní pneumatiky
Zima se blíží a co teprv v Zimohradě Se zanedbatelným ročním zpožděním publikuji zkoušku vraníků- auto s SPZ M a SJ6 obutých na Petrovém lesníkovi.
První video ukazuje jak Petr bojuje, nemůže už dál, totální ledovka jak vidět a problematicky se otáčí na úzké cestě- záměrné odrazy, zapření nárazníku od ledokup při zařazené zpátečce tj otočení auta kolem své osy, jinak to nešlo. Tohle a daleko horší zažívá běžně, prý nic moc dnes
Dále je jeho skvělý pes! Jen je mě líto, že jsem někde ztratil video jak peláší zároveň s forestry do kopců.
Následuje další video s rozjezdy na SJ6, pak dvě na vraníkách.
Vraníky podruhé zaváhaly, ale výchozí pozice už byla dost možná víc uhlazená, jinak jsme se shodli, že vrány na ledě a kluzku zabírali o poznání lépe, škoda, že nemůžu najít videa jak jsme jeli do opravdu strmých kopců, tam vrány držely ještě o něco lépe než SJ6, tam to bylo znát. Kopčiska to byly dle mě sjízdné leda tak za sucha a ne na sněhu, spíš ledě teda <:-ale Petr se dobře bavil <
Problém byl jen auto zastavit a to často, řadila se při chodu zpět jednička až do zdechnutí motoru apod...
Jsem rád, že jsem Petra svým stylem pobavil (měl pro mě připravenou i zábavu, tak to bylo oboustranné) a že mě přeci jen dostal, měl evidentní radost ale na tu nejhorší ledovku, kde se on otáčel na fleku jsem nakonec po váháních odmítl jet, Petr mě samozřejmě nenutil, tam šlo už minimálně o plast nárazníky a to minimálně a já mám lesníka jen jednoho, teda subaru obecně, civilní auto, tohleto jsem teda nakonec neriskoval, na to jsem neměl opravdu náladu a energii řešit pak rozbité auto. Ono se nedalo ani jít, nikde, jedině po prdeli, to jsem si taky pěkně sklouzl od Petrova auta, jak se tam na videu otáčel, tak pěkně až dolů a vybral koryto plné vody, prdel mokrá do večera
Jinak samozřejmě kamera jako vždy zkresluje a stoupání bylo všude a ne malé. Jo a tehdy populární subaru čepice si taky užila je na fotkách.
Ty zbývající videa zkusím ještě pohledat, včera jsem dělal pořádek po letech v pc, tak uvidím.
Petře dík, bylo to velmi poučné a jestli letos to se uvidí, není třeba nic tlačit, necháme tomu čas jako minule
https://simasubaru.rajce.idnes.cz/Navst ... vran_a_SJ6
První video ukazuje jak Petr bojuje, nemůže už dál, totální ledovka jak vidět a problematicky se otáčí na úzké cestě- záměrné odrazy, zapření nárazníku od ledokup při zařazené zpátečce tj otočení auta kolem své osy, jinak to nešlo. Tohle a daleko horší zažívá běžně, prý nic moc dnes
Dále je jeho skvělý pes! Jen je mě líto, že jsem někde ztratil video jak peláší zároveň s forestry do kopců.
Následuje další video s rozjezdy na SJ6, pak dvě na vraníkách.
Vraníky podruhé zaváhaly, ale výchozí pozice už byla dost možná víc uhlazená, jinak jsme se shodli, že vrány na ledě a kluzku zabírali o poznání lépe, škoda, že nemůžu najít videa jak jsme jeli do opravdu strmých kopců, tam vrány držely ještě o něco lépe než SJ6, tam to bylo znát. Kopčiska to byly dle mě sjízdné leda tak za sucha a ne na sněhu, spíš ledě teda <:-ale Petr se dobře bavil <
Problém byl jen auto zastavit a to často, řadila se při chodu zpět jednička až do zdechnutí motoru apod...
Jsem rád, že jsem Petra svým stylem pobavil (měl pro mě připravenou i zábavu, tak to bylo oboustranné) a že mě přeci jen dostal, měl evidentní radost ale na tu nejhorší ledovku, kde se on otáčel na fleku jsem nakonec po váháních odmítl jet, Petr mě samozřejmě nenutil, tam šlo už minimálně o plast nárazníky a to minimálně a já mám lesníka jen jednoho, teda subaru obecně, civilní auto, tohleto jsem teda nakonec neriskoval, na to jsem neměl opravdu náladu a energii řešit pak rozbité auto. Ono se nedalo ani jít, nikde, jedině po prdeli, to jsem si taky pěkně sklouzl od Petrova auta, jak se tam na videu otáčel, tak pěkně až dolů a vybral koryto plné vody, prdel mokrá do večera
Jinak samozřejmě kamera jako vždy zkresluje a stoupání bylo všude a ne malé. Jo a tehdy populární subaru čepice si taky užila je na fotkách.
Ty zbývající videa zkusím ještě pohledat, včera jsem dělal pořádek po letech v pc, tak uvidím.
Petře dík, bylo to velmi poučné a jestli letos to se uvidí, není třeba nic tlačit, necháme tomu čas jako minule
https://simasubaru.rajce.idnes.cz/Navst ... vran_a_SJ6
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- bonboniera
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 797
- Registrován: sob srp 15, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Vit Pochman
Re: Zimní pneumatiky
V takovych podminkach jsou si vsechny pneumatiky rovny, kremik nekremik
Subaru Outback 3.0R, 5AT, 2009
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24304
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Zimní pneumatiky
Nooo to zas určitě ne. Ale asi vím, jak jsi to myslel
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5157
- Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
- Jméno a příjmení: Petr Němec
- Bydliště: Beskydy
Re: Zimní pneumatiky
Jo to byl fajn test Ty rozdíly jsou malé protože vraníky i SJ6 jsou top zimní pneu, kdyby tam někdo jel s jinými pneu tak by byl rozdíl nejspíš větší. když jsem na podobné cesty jel s outbeckem tak to bylo uplně něco jiného, oničem, jednak je to těžší auto, automat, jiný typ pohonu 4x4 i když by měl být lepší, tak to vůbec nejelo ani na Nokianech WRD 3 ani na continentalech 830p, obojí byla uplná bída, nejlepší by podle mě konkrétně na takové ledovaté cesty byly Bridgestone DVM1 nebo 2, to byly na led nej gumy co jsem měl možnost poznat. A taky ty vraníky s křemíkem, ale né ty od Simy, protože Sima už ty křemíky skoro všechny poztrácel a pak to moc taky jet nechtělo To byl vtip
- vena
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1544
- Registrován: pát lis 04, 2011 9:10 am
- Bydliště: železná ruda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zimní pneumatiky
Petře na těch to ani jet nemohlo, hrůzná guma.petr píše:...... tak to vůbec nejelo ani na Nokianech WRD 3.
Citroen C5 2.2Hdi 09, Subaru Outback 2.5 12
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4042
- Registrován: ned zář 06, 2009 7:00 pm
- Bydliště: Valašsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zimní pneumatiky
Za takýchto podmínek byle edem jedny pneu, keré to daly a to bridgestone DMZ-3. S nima sem jel po ledě do kopca, zastavil, vylez ven a jediný způsob, jak se dostat do auta, bylo jít bokem po sněhu nad auto a sklouznout se k autu na ledě, chytit zrcátka, nastoupit a normálně bez zahrabání rozjet a jet dál.
DM-V1 byly na ledě taky super, to SJ6 už sou na ledě o poznání horší, ale zase ve sněhukupách hold nemají konkurenci.
Vůbec sem nepochopil, proč ty DMZ-3 zrušili , bo to byly fakt super pneu.
Na těch SJ6 mám na ledě trochu strach, bo sou prostě horší a čék už si zvyk, že to de a bez problémů.
To točení na fleku f kopcu na ledě, kde se normálně nedá otočit ani v létě, je skvělá akce a kdo nezažil, neví....se nedá popsat .
DM-V1 byly na ledě taky super, to SJ6 už sou na ledě o poznání horší, ale zase ve sněhukupách hold nemají konkurenci.
Vůbec sem nepochopil, proč ty DMZ-3 zrušili , bo to byly fakt super pneu.
Na těch SJ6 mám na ledě trochu strach, bo sou prostě horší a čék už si zvyk, že to de a bez problémů.
To točení na fleku f kopcu na ledě, kde se normálně nedá otočit ani v létě, je skvělá akce a kdo nezažil, neví....se nedá popsat .
Forester 2.0 SG Comfort 2003
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5157
- Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
- Jméno a příjmení: Petr Němec
- Bydliště: Beskydy
Re: Zimní pneumatiky
jojo DMZ3 jsem na forestrovi nestihl vyzkoušet ty skončily už dávno byly super, taky nechápu proč takové skvělé gumy přestávají dělat, už nedělají prý ani ty dvm2, asi je to zas ekobuzerace protože pořádné gumy mají špatný valivý odpor, nevím co za chvíli budem do hor kupovat
- cleo
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 6341
- Registrován: čtv lis 20, 2014 11:38 am
- Jméno a příjmení: Pavel Klofáč
- Bydliště: Poddžbánsko
Re: Zimní pneumatiky
Jojo, DM-V1 jsou na lede super, ale jen prvni pulka vzorku, pak uz je to horsi. Ted jezdim tu horsi cast
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
MY2020 Subaru Outback 2.5i Active - otouš
ex 2016 Subaru Forester 2.0i-L Comfort CVT - modrásek
ex 2016 Subaru Forester 2.0i-L Comfort CVT - modrásek
- Lefie
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 434
- Registrován: úte dub 24, 2018 10:19 pm
- Bydliště: Východně od Brna
Re: Zimní pneumatiky
Ahoj u2964,
s tím DOT na vnitřní straně pneu to nebude tak horké, tedy ano i ne. Tento směrový vzorek Bridgstone Blizzak LM-005 má určenou rotaci na autě, tudíž se musí zachovat a to tak že, pravá i levá strana se obouvá na disk jinak z pohledu výrobní formy, tak aby směřoval vzorek stejně ve směru jízdy. V tomto konkrétním případě V-éčkem dolů. stylizovaná šipka a nápis ROTATION je vidět na obou fotkách, v obou případech je obuta na levou stranu auta (strana řidiče). Aby toto bylo dodrženo tak se na straně pravé (strana spolujezdce) musí pneu otočit naopak a nápis DOT je na této straně vidět normálně a nemusí se lozit pod auto.
U těchto směrových pneumatik se musí zachovat strana auta a při přezouvání (obuto na ráfku) se dá zaměňovat je přední a zadní a né levá, pravá. Teda dá jen se to musí přehodit na disku v pneuservisu. Která strana je správná je otázka, jedna půlka světa jezdí vpravo a druhá vlevo
Takže se klidně vsadím že na straně spolujezdce to najdeš zvenku
U asymetrické pneumatiky je DOT vždy z venku protože se obouvá na levou a pravou stranu stejně.
Profesionálně to máš popsáno třeba zde: https://www.auto.cz/auto-a-zima-smerove ... tiky-64393
s tím DOT na vnitřní straně pneu to nebude tak horké, tedy ano i ne. Tento směrový vzorek Bridgstone Blizzak LM-005 má určenou rotaci na autě, tudíž se musí zachovat a to tak že, pravá i levá strana se obouvá na disk jinak z pohledu výrobní formy, tak aby směřoval vzorek stejně ve směru jízdy. V tomto konkrétním případě V-éčkem dolů. stylizovaná šipka a nápis ROTATION je vidět na obou fotkách, v obou případech je obuta na levou stranu auta (strana řidiče). Aby toto bylo dodrženo tak se na straně pravé (strana spolujezdce) musí pneu otočit naopak a nápis DOT je na této straně vidět normálně a nemusí se lozit pod auto.
U těchto směrových pneumatik se musí zachovat strana auta a při přezouvání (obuto na ráfku) se dá zaměňovat je přední a zadní a né levá, pravá. Teda dá jen se to musí přehodit na disku v pneuservisu. Která strana je správná je otázka, jedna půlka světa jezdí vpravo a druhá vlevo
Takže se klidně vsadím že na straně spolujezdce to najdeš zvenku
U asymetrické pneumatiky je DOT vždy z venku protože se obouvá na levou a pravou stranu stejně.
Profesionálně to máš popsáno třeba zde: https://www.auto.cz/auto-a-zima-smerove ... tiky-64393