Zimní pneumatiky
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1862
- Registrován: pon srp 10, 2015 3:37 pm
- Bydliště: Hradec Králové
Re: Zimní pneumatiky
Jjjj .... mám je od loňska a jsou super.
Forejs SG, 11/03, 2.0 92kW + nové LPG.
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 125
- Registrován: pon bře 29, 2010 6:14 pm
- Jméno a příjmení: Milos Martincek
- Bydliště: Zilina
Re: Zimní pneumatiky
jas som si na tuto zimu kupil BridgestoneBlizzak DM-V2,zatial som ich neobul ale
cakam dobre vlastnosti na zladovatelej ceste ,su meke ako zuvacky tak dufam ,ze nesklamu
cakam dobre vlastnosti na zladovatelej ceste ,su meke ako zuvacky tak dufam ,ze nesklamu
- M a r c e l
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 15410
- Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
- Jméno a příjmení: Martin Fabian
- Bydliště: Středozem B-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zimní pneumatiky
NOKIAN GRD3 umi jezdit blatem
Re: Zimní pneumatiky
Ako sa spravaju na vlhkej ceste ? Priecne/pozdlzne ?Doro píše:Nové Dulnop SJ6, hloubka vzorku max. 11 mm (dle místa měření, někde i míň). Vyrobeno 2016 made in Japan.
- M a r c e l
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 15410
- Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
- Jméno a příjmení: Martin Fabian
- Bydliště: Středozem B-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zimní pneumatiky
Po vcerejsim dni na mokru, hodne mokru a desti pri 8°C a krizovce, kterou jsem prodelal, jsem se rozhodl podat prvni rychly report o zimnich gumach NOKIAN WRD3, nuze:
jen chvilku jsem jezdil na suchomrazu (-5°C), nicmene i z tech prvnich par dni a najezdenych nekolika set km mam nasledujici pocity:
gumy drzi krasne stopu, bocni vedeni paradni, neklouzou, brzdi v pohode
na blate v Milovicich (+5°C / -5°C) v ramci moznosti v pohode
co me prekvapilo byl vcerejsi den - voda na silnici, dest a 8°C, i pri teto pekelne kombinaci pocasi:
gumy drzi krasne stopu, bocni vedeni paradni, neklouzou, aquaplaning nic (do 130 km/h), brzdi v pohode
toto vse nekolik set km, kombinace okresek a dalnice
na vode vyzkouseno pri krizove situaci, kdy mi nekolik metru pred auto vyjel z protismeru mamlas, kterej neuznal za vhodne dat prednost protijedoucimu vozidlu (mne) pri odbocovani vlevo, bylo to v obci, takze jsem tam mel rychlost do 50 km/h, na brzdy, volant doprava, kopani ABS, poslal jsem to do krizovatky, kde nastesti zprava nikdo nejel, to auto jsem minul asi o 5 cm, volant doleva, plnej plyn. Brzdilo to, neutrhlo se to, zatacelo to, dobre dopadlo to B - )
To vse se stanem na strese, prazdne auto, 1,5 cloveka uvnitr. Malem jsem si striknul do textilu, ridic(ka?) auta proti se asi posral(a), ani jsem nestihl zatroubit, synacek to zhodnotil, ze prej peknej smyk (nicmene se to neutrhlo a smyk se ve skutecnosti nekonal) B - )
mrznoucí mlha (-3°C):
gumy drzi krasne stopu, bocni vedeni paradni, neklouzou, brzdi v pohode, že to na silnici přimrzlo jsem zjistil, až když jsem vystoupil z auta.
Konec hlaseni v ruskem jazyce. Kolja ty nebojsa B - )))
jen chvilku jsem jezdil na suchomrazu (-5°C), nicmene i z tech prvnich par dni a najezdenych nekolika set km mam nasledujici pocity:
gumy drzi krasne stopu, bocni vedeni paradni, neklouzou, brzdi v pohode
na blate v Milovicich (+5°C / -5°C) v ramci moznosti v pohode
co me prekvapilo byl vcerejsi den - voda na silnici, dest a 8°C, i pri teto pekelne kombinaci pocasi:
gumy drzi krasne stopu, bocni vedeni paradni, neklouzou, aquaplaning nic (do 130 km/h), brzdi v pohode
toto vse nekolik set km, kombinace okresek a dalnice
na vode vyzkouseno pri krizove situaci, kdy mi nekolik metru pred auto vyjel z protismeru mamlas, kterej neuznal za vhodne dat prednost protijedoucimu vozidlu (mne) pri odbocovani vlevo, bylo to v obci, takze jsem tam mel rychlost do 50 km/h, na brzdy, volant doprava, kopani ABS, poslal jsem to do krizovatky, kde nastesti zprava nikdo nejel, to auto jsem minul asi o 5 cm, volant doleva, plnej plyn. Brzdilo to, neutrhlo se to, zatacelo to, dobre dopadlo to B - )
To vse se stanem na strese, prazdne auto, 1,5 cloveka uvnitr. Malem jsem si striknul do textilu, ridic(ka?) auta proti se asi posral(a), ani jsem nestihl zatroubit, synacek to zhodnotil, ze prej peknej smyk (nicmene se to neutrhlo a smyk se ve skutecnosti nekonal) B - )
mrznoucí mlha (-3°C):
gumy drzi krasne stopu, bocni vedeni paradni, neklouzou, brzdi v pohode, že to na silnici přimrzlo jsem zjistil, až když jsem vystoupil z auta.
Konec hlaseni v ruskem jazyce. Kolja ty nebojsa B - )))
Naposledy upravil(a) M a r c e l dne pon pro 05, 2016 8:37 am, celkem upraveno 3 x.
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4042
- Registrován: ned zář 06, 2009 7:00 pm
- Bydliště: Valašsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zimní pneumatiky
Už sem to popisoval, pohledej v diskusi. Je to vysoký vzorek a vyžaduje umírněně řezané zatáčky, jinak ti ze vzorku nic nezbude. Dálnice mě nezajímají a na okreskách všechny stavy bez problémů. Zásadní otázka je, k čemu ty pneu potřebuješ. Do sněhukup, do hor na dědinu zatím nic lepčího není. DM-V2 jsou zatím otázkou, ale co jsem koukal na videa ve sněhu, po vrstevnici ve svahu jim to taky klouže, ale to jen můj dojem - bude třeba je otestovat a porovnat. Na ledě i ve sněhu do kopce budou ty bridgestone určitě super.Makovica píše: Ako sa spravaju na vlhkej ceste ? Priecne/pozdlzne ?
Včera večer sem ve sněhu cca 5 cm a kolem 0° až -2°C v takověm tom marasu s vrstvou ledu napovrchu testnul louky do cca 15° sklonu a forest se pěkně držel, takže po zklamání z DM-V1 opět plná spokojenost
Takže pneu vybírej podle potřeb, né podle několika parametrů. Všechny zde námi ověřené kvalitnější pneu na asfaltě nezklamou.
Forester 2.0 SG Comfort 2003
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
Re: Zimní pneumatiky
Dik za info. To o bocnom vedeni na snehu som predtym cital. Tie DM-V2 maju zaujimavu vzorku a vlastnosti (aj podla recenzii), vdaka za tip na dalsieho kandidata.Doro píše: Už sem to popisoval, pohledej v diskusi. Je to vysoký vzorek a vyžaduje umírněně řezané zatáčky, jinak ti ze vzorku nic nezbude. Dálnice mě nezajímají a na okreskách všechny stavy bez problémů. Zásadní otázka je, k čemu ty pneu potřebuješ. Do sněhukup, do hor na dědinu zatím nic lepčího není. DM-V2 jsou zatím otázkou, ale co jsem koukal na videa ve sněhu, po vrstevnici ve svahu jim to taky klouže, ale to jen můj dojem - bude třeba je otestovat a porovnat. Na ledě i ve sněhu do kopce budou ty bridgestone určitě super.
Včera večer sem ve sněhu …
Inak je k nim zaujimava poznamka : "The first 55% of the Blizzak DM-V2's tread depth features the NanoPro Tech Multicell Compound while the remaining 45% features a standard winter tire compound.".
Jasne, ze podla potrieb Vacsina mesto, okresky a asfalt, len obcas mimo, preto som sa pytal aj na vlhku cestu. Tych SJ6 by bolo na toto skoda.
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 125
- Registrován: pon bře 29, 2010 6:14 pm
- Jméno a příjmení: Milos Martincek
- Bydliště: Zilina
Re: Zimní pneumatiky
Blizzak DM-V2
hlbka vzorku 11mm aj v mraze -8 stale mekucka zmes
moje skusenosti aj ked zatial kratke su take ze v blate sa spravali vyborne ani to skoro neprehrablo a pekne sa cistili.Na mokrej ceste som nezaznamenal ziedne problemy aj som skusal prudke brzdenia a ostrejsie prejazdy kruhacmi.No a nakoniec sneh som najviac testol v piatok 32 cm mokrejsieho snehu ,cesta bez predoslej vyjazdenej stopy ,forester ho hrnul pred sebou aj hore silnym stupanim,pekne som tu cestu na chalupu ucesal podvozkom
PS:vynikajuco vyzeraju na aute
hlbka vzorku 11mm aj v mraze -8 stale mekucka zmes
moje skusenosti aj ked zatial kratke su take ze v blate sa spravali vyborne ani to skoro neprehrablo a pekne sa cistili.Na mokrej ceste som nezaznamenal ziedne problemy aj som skusal prudke brzdenia a ostrejsie prejazdy kruhacmi.No a nakoniec sneh som najviac testol v piatok 32 cm mokrejsieho snehu ,cesta bez predoslej vyjazdenej stopy ,forester ho hrnul pred sebou aj hore silnym stupanim,pekne som tu cestu na chalupu ucesal podvozkom
PS:vynikajuco vyzeraju na aute
- ok1mpx
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1346
- Registrován: ned bře 06, 2016 2:49 pm
- Jméno a příjmení: Zbyněk Trojan
- Bydliště: okres Česká Lípa
Re: Zimní pneumatiky
Já jsem letos pro červenýho na rozdíl do Marcela pořídil NOKIAN WR D3 (DOT12), a taky mi přijde, že lepší zimní gumy jsem nezažil. Na stříbrňákovi jsou Tracmax ICE-PLUS S110 a na ledovce jsem červeným v pohodě najel do dvora. Stříbrnej ve vratech tancoval tak, že jsem to vzdal.
Při včerejší cestě Velká Javorská - Ustí n. L. - Cínovec a zpět jsme potkali na pár místech zmrzlý proud vody na silnici, i v zatáčce. Projeli jsme naprosto v pohodě. Zledovatělá silnice na hřebenu Krušných hor (se zn. B1) úplně v pohodě, 10-15cm sněhu na polňačce taky úplně v pohodě, vyfoukaná zmrzlá tráva taky super, tak jsem si usmyslel, že když mám tak dobré a dobře obuté auto, tak nafilmujeme průjezd závějí. Jenže pod 3cm prašanu byla ledová krusta, která se neprobořila ani pod mými 130kg a pod ní hluboký sníh. Tak jsme si sedli na bříško a hrabali všema čtyřma vlastně ve vzduchu. Lopatama a hráběma se nedařilo "hever" z pod auta vydolovat. Musel pomoci Japonský bráška CR-V. Foto v sekci "Subaru karamboly".
Při včerejší cestě Velká Javorská - Ustí n. L. - Cínovec a zpět jsme potkali na pár místech zmrzlý proud vody na silnici, i v zatáčce. Projeli jsme naprosto v pohodě. Zledovatělá silnice na hřebenu Krušných hor (se zn. B1) úplně v pohodě, 10-15cm sněhu na polňačce taky úplně v pohodě, vyfoukaná zmrzlá tráva taky super, tak jsem si usmyslel, že když mám tak dobré a dobře obuté auto, tak nafilmujeme průjezd závějí. Jenže pod 3cm prašanu byla ledová krusta, která se neprobořila ani pod mými 130kg a pod ní hluboký sníh. Tak jsme si sedli na bříško a hrabali všema čtyřma vlastně ve vzduchu. Lopatama a hráběma se nedařilo "hever" z pod auta vydolovat. Musel pomoci Japonský bráška CR-V. Foto v sekci "Subaru karamboly".
Zbyněk
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
- M a r c e l
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 15410
- Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
- Jméno a příjmení: Martin Fabian
- Bydliště: Středozem B-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zimní pneumatiky
dik za "upozorneni", uz jsem to opravilok1mpx píše:Já jsem letos pro červenýho na rozdíl do Marcela pořídil NOKIAN WR D3
a doplnil jsem dalsi rozsah počasi v predchozim shrnuti...
https://subarufanclub.cz/forum/viewtopi ... 43#p264235
- bonboniera
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 797
- Registrován: sob srp 15, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Vit Pochman
Re: Zimní pneumatiky
Konecne jsem vyhodil nokiany Made in Russia a tak nejak se mi ulevilo na srdci a zacal jsem zase mit chut do zimniho jezdeni Nevim presne typ, objektivne musim napsat, ze se v zime chovaly celkem dobře, ale ten puvod me opravdu zral.
Nove jsou Pirelli WINTER SOTTOZERO 3 XL a první dojem ještě před sněhem - gumy jsou pekne tichy, to bych rozhodne necekal. Na vymrazenem asfaltu jsem vyzkousel několik ostrych oblouku a brzdeni a nemam dojem, ze bych to v lete s letnima chtěl zkouset nejak vyrazne rychleji.
Nove jsou Pirelli WINTER SOTTOZERO 3 XL a první dojem ještě před sněhem - gumy jsou pekne tichy, to bych rozhodne necekal. Na vymrazenem asfaltu jsem vyzkousel několik ostrych oblouku a brzdeni a nemam dojem, ze bych to v lete s letnima chtěl zkouset nejak vyrazne rychleji.
Subaru Outback 3.0R, 5AT, 2009
Re: Zimní pneumatiky
A na snehu ako ?
- bonboniera
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 797
- Registrován: sob srp 15, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Vit Pochman
Re: Zimní pneumatiky
Na snehu snad dobry, ale zatím jsem nezkousel. Ja vim, je to dost podstatnej detail
Subaru Outback 3.0R, 5AT, 2009