Tak a taky hlavně ty objevné teorie,že zimní brzdí hůře na suchu,na mokru,že se chová hůře když tomu člověk naloží víc v zatáčkách a podobně.Pokud chci řádnou zimní pneu,teda zimní pneu,která aspoň trochu slušně a rozumně funguje hlavně na sněhu,na kluzku,tak přeci kua musím počítat s jejími horšími vlastnostmi jinde.Pak je na řidiči,zda přizpůsobí jízdu,či je debil,nic víc k tomu už nemám co říct.I přes různé nové technologie výroby-směsi,typy běhounu pneu,furt by měl řidič poznat své auto a pneu,které má nazuto a dle toho se pak snažit jezdit,ne počítat každý metr,když jsem blb,tak mě metr či klidně pár metrů brzdné dráhy nezachrání,nebo nemůžu logicky řezat na řádných a dobře myšlených zimních pneu,které mě vyhrabou odkudkoliv,tak nemůžu na nich zkoušet svou osobní erzetu na místních zatáčkovitých okreskách a pak to srovnávat,jak jsou ty zimní sice fajn na sníh,ale překvapivě!ony fungují špatně na suché cestě-v překladu-musím jet jednoduše normálně a dojedu domů,nic se neděje,žeMakovica píše:Tie weby s radami pre prezuvanie ani necitajte, obycajne sezonne clickbaity.
A v debatach sa tam fajnove idiotiny docita.
Napr. https://www.autorevue.cz/povinnost-zimn ... howforum=1
Pak ještě beru případy,že jezdím věčně mimo sníh,nebo jen náhodile 5 cm,ale taky chci jet dobře na rozmočené dálnici,jenže pak nejsem typický případ,kdy třebuju opravdové "zimáky".To je třeba rozlišit.