Otazka je, preco to do toho manualu vobec pisali (je to spolocny manual pre MT aj CVT).Za sebe můžu říct, že i když řetězy používám někdy na jedné, někdy na obou nápravách, tak k žádnému poškození pohonu nikdy nedošlo a auto funguje už 14-tým rokem tak jak má. Takže v příspěvcích popsané obavy považuji za přehnané.
Mozno je to ako pri zle nastavenom mode na valcoch na STK, auto prezije, ale dlhodobo to ideal to nie je. Ale to len spekulujem.
Ma niekto nejake mozne technicke zdovodnenie okrem omylu pri tlaci ? Ludia po forach vo svete v tom tiez nemaju jednoznacne jasno ako pozeram.
Ja snad napisem rovno vyrobcovi
EDIT: Este je jedna moznost, ze sa to netyka samotneho pohonu, ale miesta okolo kolesa vpredu vs vzadu, ako som sa kdesi docital, co uz je zavisle na prevedeni/konkretnom modeli auta.
https://allwheeldriveauto.com/your-suba ... explained/
Toto sa mi zda ako najpravdepodobnejsia moznost.Most newer Subaru models just dont have the room for chains, as we have made the braking systems larger the wheel size has increased to allow for clearance, this also increased the size of the tire.
The chains in some cases will clear the wheel well but could hit the strut assembly, which would cause the chain to then come loose this is exceptionally true in the rear. The brake line could be torn off, the abs sensor wiring could be torn out, the chain could hit the body of the car, the chain could do more damage than I can describe if it was to come loose or partially broken.