Náš portálfotogaleriechat [0] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 237 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 12, 13, 14, 15, 16
Nejlepší sněhové řetězy 
Autor Zpráva
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: ned zář 06, 2009 6:00 pm
Příspěvky: 3120
Bydliště: Valašsko
Cliffer píše:
Dneska jsem byl pro dárek v autopotřebách a všimnul jsem si tohoto: https://www.autohotarek.cz/vyprostovaci-pasy-k2 a napadlo mě: Může to fungovat? Neurve se to při zabrání a nenadělá to rotiku? Líbí semi to hlavně skladností a z důvodu, že řetězy jinak naprosto nevyužiju. Ale jako taková nouzovka.

Ten plastovy bazmek v tom je pěkná blbost... totok bych rozhodně neriskoval. Mám zkušenost s řetězem v podobném provedení na Š120 - bylo to jako fréza a i s 2 kusy na kolo jsme dojeli až do dvora, což normálně vyjet bylo tehdy zcela nereálné. Když si tam představím takový kousek plastu, skoro se mi dělá kopřifka 8() <:-< . Ten kousek řetězu se jentak neroztrh ani na šutrech. Myslím, že nakonc jeden zařval, ale to byl nějaký obyč. řetěz. Po roztrnutí, co si pamatuju, ale nebyly žádné škody, svařil se a jelo se zas.

_________________
Forester 2.0 SG Comfort 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)


Naposledy upravil Doro dne úte pro 19, 2017 8:15 pm, celkově upraveno 1



úte pro 19, 2017 8:14 pm
Profil ICQ
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 28, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 2096
Bydliště: Železná Ruda
http://www.prochlapy.cz/clanky/jsou-pot ... -za-50-kc/
elektrikářské stahovací pásky
hmmm, přesně o tom jsem taky přemýšlel, levnější alternativa k:
https://www.alza.cz/hobby/compass-vypro ... 14.htm?o=5

%-) kdyby o tom někdo uvažoval, doporučuju vyzkoušel ty pásky v mrazu ...
mám zkušenost, že ztuhnou (hlavně ten aretační zobáček), a nedrží, nejdou stahnout ... bude záležet na materiálu :-/
(a nepomůže je na chvíli zahřát, třeba pod bundou, pak stačí pár vteřin a než je člověk protáhne, už jsou ztuhlé zas)

(loni jsem si chtěl přichytit utržený bouraný nárazník, a ty pásky "nefungovaly", tak jsem to musel vzít (ještě) provizorně(ji) tkaničkou, a páskami to udělat až později v garážích)

_________________
Subaru Legacy 2.5 MT sedan '2004 | Kawasaki ZR-7S '2002 | Agados VZ-26 '2009 | Author A-RAY Plus '2008
EX: Subaru Legacy 2.2 MT kombi '1991 | Toyota Tercel 4WD kombi '1986 | Dacia 1310 TX sedan '1989


úte pro 19, 2017 8:15 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: ned zář 06, 2009 6:00 pm
Příspěvky: 3120
Bydliště: Valašsko
Ty plastové stahovací pásky pouze v černé odolávají UV a jsou odolnější. Nevím, jestli všechny černé, ale co jsem různě zjišťoval, tak snad jo. Jsou s něma kotveny i kuláče a haluze na tom opleteném hnízdě na SDO Dolní Morava...teda aspoň doufám, dyž sem tam s nima při návrhu tak nějak počítal.

_________________
Forester 2.0 SG Comfort 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)


úte pro 19, 2017 8:19 pm
Profil ICQ
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 24163
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
Jojo, potvrzuju Dorovo komentář, bindry, fašety, zdrhovačky, nebo jak se tomu ještě říká, jedině černý. I když i tam jsou rozdíly. Ultralevný taky křehnou. Ale míň, než bílý.

_________________
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Subaru-Robin Generator 3 kW


stř pro 20, 2017 8:04 am
Profil Zobrazit autorovy stránky
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv bře 24, 2011 8:25 pm
Příspěvky: 2214
Bydliště: Ostrava
Jen taková technická připomínka: nezáleží na barvě (tu vám udělají jakoukoliv) ale na materiálu.

Jde o pásky z polypropylenu (PP páska) nebo polyethylenu (PET páska), přičemž PET páska má vyšší pevnost resp.nižší tečení (samovolná průtažnost).
Ale u obou výrobci upozorňují: "Společnou slabinou je odolnost proti UV záření. Nejedná se o zásadní věc, ale při dlouhodobé expozici venku je potřeba konzultovat dobu expozice s výrobcem." A mráz jim taky zrovna dvakrát neprospívá.

Něco o tom vím, neb pracuju pro největšího světového výrobce jednocestných polyesterových fixačních pásek - tzv. PES pásky (které vykazují vyšší pevnost/účinnost) ale jsou dražší a nelze je třeba spojit svarem (jako ty dvě výše uvedené).

Na kola bych si nenasazoval ani jedny (a pokud jsou s tím upevněny nějaké věci na stezce v oblacích, už chápu proč se tam žena bojí....).

_________________
Forester XT 2.5 EcuTek 1 (06), ex Forester XT 2.0 EcuTek 2 (02), Forester 2.0 (99)


stř pro 20, 2017 4:48 pm
Profil
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel

Registrován: stř zář 24, 2014 7:25 pm
Příspěvky: 1193
Bydliště: Beskydy
možná by byly dobré ty co používají policajti nouzově jako pouta aby nemuseli tahat tolik kovových i když co chvili jim někdo zdrhne tak to asi taky nebude žádná výhra :-D


stř pro 20, 2017 10:22 pm
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Uživatelský avatar

Registrován: ned dub 30, 2017 10:12 am
Příspěvky: 178
Bydliště: Třinec
Přišel můj čas - budu objednávat řetězy a vybírám po přečtení zdejší diskuze a průzkumu webu, mezi mým favoritem PEWAG servo suv RSV 75 a PEWAG servo RS 75
Rozdíl jsem našel jen v tloušťce článku řetězu 3,55 proti 3,2 mm což považuji za zanedbatelné vzhledem k průchodnosti v podběhu, ale příjemné z hlediska životnosti řetězu.
Rozdíl ceny neřeším.
Pletu se nebo jsem jěště něco přehlédl ? ? ?

_________________
Subaru Outback 2,5i LPG AT 2005 Obrázek
Citroen Berlingo 1,4i 2001 Obrázek
EX - OctaviaII 1,6TDI FabiaII 1,6TDI FabiaII 1,6 16V FabiaI 1,9TDI SEATCordoba 1,9SDI Lada2101 Oltcit Škoda100 Škoda1203 Tatran125 ČZ175Sport


pon led 22, 2018 6:02 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: ned zář 06, 2009 6:00 pm
Příspěvky: 3120
Bydliště: Valašsko
Čím tlustějšejší článek, tím samozřejmě lepčí, bo se roztrhne kus dál, kde bys švihnul ten slabší. Pokud ti nebude vadit, že ten 13 mm bude míň komfortní oproti 12 mm, tak nad čím váháš? Jestli to máš jen na asfalt tak slabší určitě stačit bude, ale jestli najedeš na šutr, je to už spíše loterie.
Ono, pokud budeš moset použít řetězy, tak teda ať už něco vydrží, bo to nebude za normálních podmínek (jinak bys je nepoužil :-DDD ). Že nebudeš moct jet rychleji bude to poslední, co tě bude zajímat. Jestli se to tam vleze ...víc hmoty, víc jistota.... >B-) >B-)

_________________
Forester 2.0 SG Comfort 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)


pon led 22, 2018 9:17 pm
Profil ICQ
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Uživatelský avatar

Registrován: ned dub 30, 2017 10:12 am
Příspěvky: 178
Bydliště: Třinec
Trochu váhám jelikož jsem v krajních polohách v podběhu nahmatal místa jen tak na prst a to nemám nové gumy.
Ale ten milimetr asi fak je blbost řešit co ?
Do terénu se dobrovolně nechystám je to spíš pro sjezd ledových kopců a uspokojení Rakouských policistů.
No a taky že nemám žádné SUV.... :-DDD když to tam mají v názvu....

_________________
Subaru Outback 2,5i LPG AT 2005 Obrázek
Citroen Berlingo 1,4i 2001 Obrázek
EX - OctaviaII 1,6TDI FabiaII 1,6TDI FabiaII 1,6 16V FabiaI 1,9TDI SEATCordoba 1,9SDI Lada2101 Oltcit Škoda100 Škoda1203 Tatran125 ČZ175Sport


úte led 23, 2018 9:22 am
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv črc 30, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 12907
Bydliště: Praha
Jestli se bojíš o místo v podbězích, tak si kup RSS, tedy variantu sport. Ty jsou právě na málo místa. Ty mám já.

_________________
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno


úte led 23, 2018 11:38 am
Profil ICQ
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Uživatelský avatar

Registrován: ned dub 30, 2017 10:12 am
Příspěvky: 178
Bydliště: Třinec
Ono toho místa na Outbacku je dost - akorát v krajních dorazech mám pochybnost - asi to risknu a budu opatrný s vytáčením kol

_________________
Subaru Outback 2,5i LPG AT 2005 Obrázek
Citroen Berlingo 1,4i 2001 Obrázek
EX - OctaviaII 1,6TDI FabiaII 1,6TDI FabiaII 1,6 16V FabiaI 1,9TDI SEATCordoba 1,9SDI Lada2101 Oltcit Škoda100 Škoda1203 Tatran125 ČZ175Sport


úte led 23, 2018 12:19 pm
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra

Registrován: ned lis 12, 2017 11:58 am
Příspěvky: 53
Bydliště: Severni Morava
No já bych pod 3,55 nešel. Na Fábii používám obyč Brenta C (3,55) a nedám na ně dopustit (používám za zimu velice často - chata na horách :)) Starší řetězy byly taky Pewag (tuším, že Pewag 9 - 3mm) a ty bylo daleko snažší "urvat". Brenta C drží a to už mají za sebou hezkých pár desítek výjezdů.

Jestli to máš do Outbacka, tak i s ohledem na podběhy byl volil silnější variantu. On utržený řetěz napáchá daleko víc škody...

nun píše:
Přišel můj čas - budu objednávat řetězy a vybírám po přečtení zdejší diskuze a průzkumu webu, mezi mým favoritem PEWAG servo suv RSV 75 a PEWAG servo RS 75
Rozdíl jsem našel jen v tloušťce článku řetězu 3,55 proti 3,2 mm což považuji za zanedbatelné vzhledem k průchodnosti v podběhu, ale příjemné z hlediska životnosti řetězu.
Rozdíl ceny neřeším.
Pletu se nebo jsem jěště něco přehlédl ? ? ?


úte led 23, 2018 3:36 pm
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 237 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 12, 13, 14, 15, 16

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na: