Pneu na outbecka
- HAD
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1464
- Registrován: pon črc 27, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Vladimír Šitavanc
- Bydliště: Liberec
pneu na Outbacka
Tango,
jestli máš rezervu, tak jezdi s rezervou. protože když pneu rozerveš, tak je ti opravárenská sada na prd. Dokonce bych řekl, že nejlepší varianta je rezerva + opravárenská sada. Jedině kdyby si chtěl jít do plynu, tak dát toroidní nádrž místo rezervy :? . Já osobně plyn nechci. Prostě se mi příčí jezdit s plynovou bombou za zády mejch dětí. Já určitě rezervu pryč dávat nebudu
ďau
jestli máš rezervu, tak jezdi s rezervou. protože když pneu rozerveš, tak je ti opravárenská sada na prd. Dokonce bych řekl, že nejlepší varianta je rezerva + opravárenská sada. Jedině kdyby si chtěl jít do plynu, tak dát toroidní nádrž místo rezervy :? . Já osobně plyn nechci. Prostě se mi příčí jezdit s plynovou bombou za zády mejch dětí. Já určitě rezervu pryč dávat nebudu
ďau
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 6393
- Registrován: sob srp 08, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Ondřej Oplt
- Bydliště: U Sila 1201,Liberec
No tak to jsme na tom stejně, manželka má z toho taky vítr kvůli tomu, že kdyby nám to někdo třeba nakouřil do zadku tak se nechce proletět vzduchem :D . No a taky jak bylo řečený tak s tím není auto 4x ok. No ale mráca říkal, že to má absolutně ok.
No takže na sadu kašlu :D . No ale potřebuju jed do Polska tak si jdu koupit hasičík :D . Prej to tam blbouni kontrolujou :?
No takže na sadu kašlu :D . No ale potřebuju jed do Polska tak si jdu koupit hasičík :D . Prej to tam blbouni kontrolujou :?
Harry: Nepsal jsem, že se na pneu nedá ušetřit! Psal jsem, že bych na nich nešetřil! To je docela rozdíl, ne? A když píšu nešetřil, tak tím samozřejmě nemyslím bezhlavě nakoupit časopisy s testy gum a koupit si ty nej-nej-nej-nej-nejopěvovanější!
Jednoznačně jsem tím myslel, že když si budu mět vybrat ze dvou typů, tak mi prostě nedělá problém vybrat si ten dražší, když vím, že je lepší.
Co jsem měl Sierru, tak jsem jezdil na Barum Bravuris v létě a Yokohama V901 a nemůžu si stěžovat. A že to nějsou nějak extra drahé pneu.
Teď mám Pirelli P6, ale čistě z důvodu, protože na autě, který jsem koupil byly a jsou jako nový. No a když napíšu, že je mám a že jsou ok, tak si nechci honit tričko, že stojej jánevimkoliktisíc, ale protože mě pocitově přijdou fajn. Ale je to samozřejmě špatnej pocit, protože jsem předtim jiný neměl a tak nemám s čím srovnat.
Jen mi prostě přijde, že když tady na takovém našem kouzelném sjezdu (relativně ostrá vracečka o 270°) všechny předjíždim 80 vnějším pruhem, tak mám ještě rezervu - právě na pneu.
No tak asi tak.
Takže bych to nedramatizoval, ale uvědomte si, že při defektu spousta věcí se nic nemusí stát. Ale guma může prasknout v docela blbý situaci.
A Subaru káry maj perfektní podvozek, kterej dokáže držet kola na zemi, s dobrym přítlakem, tak je škoda tam pak na ty ráfky dát něco, co to nedokáže přenést na asfalt, ne?
Jinak ať to nesmolim někde jinde, tak sem dopíšu takovej malej offtopic:
Outback 2001 2.5 se má foukat standardně na 200 vpředu a 190 vzadu. Lehkou úpravou na 210/200 gumy pískaj později než před tím (zase pocitovka jak prase, ale co).
Harry a prosim tě, tobě se podařilo rozříznout gumu o koleje? To bych chtěl vidět To se mi ještě nestalo a že jezdim hodně po kolejích - nedrncá to :-P
Tango:
Jinak lepící sada, co jsem viděl (cca 900 Kč, tmel + akukompresor) je na pořád - když se to správně zalepí.
Jednoznačně jsem tím myslel, že když si budu mět vybrat ze dvou typů, tak mi prostě nedělá problém vybrat si ten dražší, když vím, že je lepší.
Co jsem měl Sierru, tak jsem jezdil na Barum Bravuris v létě a Yokohama V901 a nemůžu si stěžovat. A že to nějsou nějak extra drahé pneu.
Teď mám Pirelli P6, ale čistě z důvodu, protože na autě, který jsem koupil byly a jsou jako nový. No a když napíšu, že je mám a že jsou ok, tak si nechci honit tričko, že stojej jánevimkoliktisíc, ale protože mě pocitově přijdou fajn. Ale je to samozřejmě špatnej pocit, protože jsem předtim jiný neměl a tak nemám s čím srovnat.
Jen mi prostě přijde, že když tady na takovém našem kouzelném sjezdu (relativně ostrá vracečka o 270°) všechny předjíždim 80 vnějším pruhem, tak mám ještě rezervu - právě na pneu.
No tak asi tak.
Takže bych to nedramatizoval, ale uvědomte si, že při defektu spousta věcí se nic nemusí stát. Ale guma může prasknout v docela blbý situaci.
A Subaru káry maj perfektní podvozek, kterej dokáže držet kola na zemi, s dobrym přítlakem, tak je škoda tam pak na ty ráfky dát něco, co to nedokáže přenést na asfalt, ne?
Jinak ať to nesmolim někde jinde, tak sem dopíšu takovej malej offtopic:
Outback 2001 2.5 se má foukat standardně na 200 vpředu a 190 vzadu. Lehkou úpravou na 210/200 gumy pískaj později než před tím (zase pocitovka jak prase, ale co).
Harry a prosim tě, tobě se podařilo rozříznout gumu o koleje? To bych chtěl vidět To se mi ještě nestalo a že jezdim hodně po kolejích - nedrncá to :-P
Tango:
Jinak lepící sada, co jsem viděl (cca 900 Kč, tmel + akukompresor) je na pořád - když se to správně zalepí.
- Harry
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1517
- Registrován: ned srp 02, 2009 12:00 am
- Bydliště: Pražská 605, Dobřichovice
Hetzer má recht!
V podstatě všichni renomovaní výrobci se snaží dělat co nejlepší gumy. :!: Někdy se to povede, jindy ne! Proto je třeba hledat pneu "kus od kusu" tedy povedené modely navíc ještě pouze v určitých rozměrech........
Můj názor: pokud si s tím nechceš lámat hlavu, kup Pirelli P6 v jakékoliv modifikaci, a máš "vystaráno", jinak je to "Honba za pokladem".......... :lol:
Musíš jít do testů, a vyškrtat si nepodstatné položky hodnocení, t. zn. ty testy přepočítat podle svých požadavků!
Pak většinou vyjde, mimo Continentalu, (který může být vzhledem k autorství testů protěžován,) nějaký Dunlop, nebo Uniroyal.....
Co se týče sady na opravy pneu, v tom nikomu neporadím..... :!:
V životě jsem na autě (mimo motocyklu) píchnul 3 x .......... :lol:
Po prvé to bylo v r. 1965 na Tatře 111, pak na staré Octavii asi v r. 1976 a naposledy na MB někdy před 12 lety, takže tento problém, vzhledem k ujetým kilometrům, jde jaksi mimo mne....... :D
V podstatě všichni renomovaní výrobci se snaží dělat co nejlepší gumy. :!: Někdy se to povede, jindy ne! Proto je třeba hledat pneu "kus od kusu" tedy povedené modely navíc ještě pouze v určitých rozměrech........
Můj názor: pokud si s tím nechceš lámat hlavu, kup Pirelli P6 v jakékoliv modifikaci, a máš "vystaráno", jinak je to "Honba za pokladem".......... :lol:
Musíš jít do testů, a vyškrtat si nepodstatné položky hodnocení, t. zn. ty testy přepočítat podle svých požadavků!
Pak většinou vyjde, mimo Continentalu, (který může být vzhledem k autorství testů protěžován,) nějaký Dunlop, nebo Uniroyal.....
Co se týče sady na opravy pneu, v tom nikomu neporadím..... :!:
V životě jsem na autě (mimo motocyklu) píchnul 3 x .......... :lol:
Po prvé to bylo v r. 1965 na Tatře 111, pak na staré Octavii asi v r. 1976 a naposledy na MB někdy před 12 lety, takže tento problém, vzhledem k ujetým kilometrům, jde jaksi mimo mne....... :D
Harry / Jindra
LEGACY II BG, H4 2,5/110 kW STW, model GX MY 96/97 AT
Veritas omnia vincit!
LEGACY II BG, H4 2,5/110 kW STW, model GX MY 96/97 AT
Veritas omnia vincit!
- Harry
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1517
- Registrován: ned srp 02, 2009 12:00 am
- Bydliště: Pražská 605, Dobřichovice
To HonzaCZ: To neměla být kritika Tvého názoru, pouze polemika o problému.... :!:
Někdy si rozumíme velmi dobře, někdy se asi pochopíme hůře, tentokrát se to jaksi nepovedlo.......
(Píši asi nejpomaleji ze všech, takže moje odpovědi jsou často opožděné...)
Jinak, co nebylo, může být! Zkus si najet (a zatáčet) na "vyježděnou" výhybku u tramwayové koleje na normálně nafoukané Michelině, a můžeš mít starosti....
Gumu rozřízneš díky vodě velmi lépe než jinak, olej je účinný hůře, nejlepší je lidská slina!:lol: Zkus si to!:!::D
Mně se to nepodařilo, ale mému kolegovi z práce, 2 x během jednoho roku (13" Michelin na Fiatu 127), v Praze. Jednou na křižovatce Dlážděná (Zlatnická) - Na poříčí, (poblíž OD Bílá labuť), po druhé dole na Václaváku, "Na můstku".
To, že to bylo dávno, nehraje roli, jejich idea perfektní pneu je stále stejná, a těch prořízlých Michelinek jsem zažil víc, tohle je jen příklad.....
Micheliny jsou vynikající, ale drahé a choulostivé; to je můj názor, nikomu jej nevnucuji.
Jak vidím, ostatní naše názory na pneu, se příliš nekříží....
Někdy si rozumíme velmi dobře, někdy se asi pochopíme hůře, tentokrát se to jaksi nepovedlo.......
(Píši asi nejpomaleji ze všech, takže moje odpovědi jsou často opožděné...)
Jinak, co nebylo, může být! Zkus si najet (a zatáčet) na "vyježděnou" výhybku u tramwayové koleje na normálně nafoukané Michelině, a můžeš mít starosti....
Gumu rozřízneš díky vodě velmi lépe než jinak, olej je účinný hůře, nejlepší je lidská slina!:lol: Zkus si to!:!::D
Mně se to nepodařilo, ale mému kolegovi z práce, 2 x během jednoho roku (13" Michelin na Fiatu 127), v Praze. Jednou na křižovatce Dlážděná (Zlatnická) - Na poříčí, (poblíž OD Bílá labuť), po druhé dole na Václaváku, "Na můstku".
To, že to bylo dávno, nehraje roli, jejich idea perfektní pneu je stále stejná, a těch prořízlých Michelinek jsem zažil víc, tohle je jen příklad.....
Micheliny jsou vynikající, ale drahé a choulostivé; to je můj názor, nikomu jej nevnucuji.
Jak vidím, ostatní naše názory na pneu, se příliš nekříží....
Harry / Jindra
LEGACY II BG, H4 2,5/110 kW STW, model GX MY 96/97 AT
Veritas omnia vincit!
LEGACY II BG, H4 2,5/110 kW STW, model GX MY 96/97 AT
Veritas omnia vincit!
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 6393
- Registrován: sob srp 08, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Ondřej Oplt
- Bydliště: U Sila 1201,Liberec
Varianty Outback 2004 2,5
Tak už mám varianty na Outbecka 2004 2,5 -
6,5J x 16 ET 48, 7J x 16 ET 48; 205/60 R16 86H, 205/65 R16 86H, 215/55 R16 86H, 215/60 R16 86H ,
7J x 17 ET 48, 7,5J x 17 ET 48; 215/55 R17 86H ,
7J x 18 ET 42; 215/50 R18 86H, 225/45 R18 86H ,
7J x 18 ET 48; 215/50 R18 86H ,
8J x 18 ET 40; 215/50 R18 86H, 225/45 R18 86H ,
8J x 18 ET 45, 8J x 18 ET 48; 225/45 R18 86H ,
8J x 19 ET 48; 225/40 R19 86H ,
8,25J x 19 ET 48; 225/40 R19 86H ,
Je to od p. ďermáka ze Subaru.
Díky Hade. Ještě to zlegalizuju a bude to pecka.
6,5J x 16 ET 48, 7J x 16 ET 48; 205/60 R16 86H, 205/65 R16 86H, 215/55 R16 86H, 215/60 R16 86H ,
7J x 17 ET 48, 7,5J x 17 ET 48; 215/55 R17 86H ,
7J x 18 ET 42; 215/50 R18 86H, 225/45 R18 86H ,
7J x 18 ET 48; 215/50 R18 86H ,
8J x 18 ET 40; 215/50 R18 86H, 225/45 R18 86H ,
8J x 18 ET 45, 8J x 18 ET 48; 225/45 R18 86H ,
8J x 19 ET 48; 225/40 R19 86H ,
8,25J x 19 ET 48; 225/40 R19 86H ,
Je to od p. ďermáka ze Subaru.
Díky Hade. Ještě to zlegalizuju a bude to pecka.
- PavelG
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 769
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Pavel
- Bydliště: Olomoucko
ďirou náhodou jsem měl dnes u Subaru rozhovor přesně na toto téma se stejným výsledkem - obrátit se na pana ďermáka, že prý za poplatek dostanu seznam oficiálně povolených kol a pneu.
Ĺíkám si, že tohle by snad mohlo být obecně k dispozici a ne aby si každý kdo má jako já OTB MY04 sám zajišťoval tyto údaje pro svoje vozidlo. Máme nějaké kontakty na subaru.cz? Bylo by fajn tohle zařídit pro všechny.
Ĺíkám si, že tohle by snad mohlo být obecně k dispozici a ne aby si každý kdo má jako já OTB MY04 sám zajišťoval tyto údaje pro svoje vozidlo. Máme nějaké kontakty na subaru.cz? Bylo by fajn tohle zařídit pro všechny.
- celer
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 477
- Registrován: úte lis 09, 2010 8:00 pm
- Jméno a příjmení: Jiří Paleček
- Bydliště: Hradec Králové
Re: Pneu na outbecka
Ahojte, jen se chci zeptat jstli někdo z Vás jezdí Outbacka na 18" a jaká je s tím zkušenost? Určitě by to bylo hezký ale mám obavu jestli to pak nebude při jízdě tvrdý jak fošna.
...to auto mě prostě baví....
Subaru Outback 3,0R AT, MY 2006 - prodáno
Subaru Outback 3,6 AT MY 2012
BMW C1 125 Executive
Subaru Outback 3,0R AT, MY 2006 - prodáno
Subaru Outback 3,6 AT MY 2012
BMW C1 125 Executive
- nzg
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 521
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Bydliště: Praha 5 + Susice
Re: Pneu na outbecka
No vzhledem ke stavu ceskych silnic mi prijdou i moje 17 dost. Vymenou za 18 niceho nedosahnes, kvalita jizdy bude horsi, napravy a i zbytek auta budou vice trpet.
Outback 3.6R 2010
Outback 3.0R 2005 - Prodano viewtopic.php?p=262030#p262030
Forester 2.0X 2005
Legacy 2.0 1995 - Prodano
Outback 3.0R 2005 - Prodano viewtopic.php?p=262030#p262030
Forester 2.0X 2005
Legacy 2.0 1995 - Prodano