Stránka 5 z 5

Re: Rezervní kolo místo opravné sady

Napsal: pon čer 11, 2012 8:46 pm
od garmont
No jelikož vozíme kočárek tak to kolo dost překáží.. lepící sada je asi na nic - co jsem četl názory - a tak bych rád kompromis ve formě té dojezdovky..
Nikde jsem ale nenašel doporučený rozměr právě pro forestera..

Re: Rezervní kolo místo opravné sady

Napsal: pát čer 15, 2012 1:43 pm
od suubaru
nevím, jestli to tady zaznělo: u LE/OB minulé generace se při použití dojezdového kola musí vložit správná pojistka do svorky v motorovém prostoru a tím se rozsvítí kontrolka AWD. Platí pouze pro AT bez VDC.

Pro současnou generaci upozornění neplatí, jelikož všechny modely mají VDC.

Podobné bude asi platit i pro ostatní modely s AT bez VDC.

Re: Rezervní kolo místo opravné sady

Napsal: úte črc 31, 2012 9:17 pm
od Rudolfo
Přátelé,
měl jsem za to, že jsem o své "story" s lepící sadou už tady psal, ale v tomto vláknu jsem to nenašel. :4690:

Máte úplnou pravdu, že řešíte dojezdové kolo. Můžu z vlastní praxe říci, že tzv. opravná sada je na "prd".

Vyjel jsem z práce (Ostrava) do Brna na jednání a víceméně jsem náhodou v garáži rezervu zapomněl. Po pár kilometrech na dálnici se mi zdálo, že auto nějak divně plave. Zastavil jsem za Klimkovickým tunelem a zjistil, že na levé zadní mám defekt. :670:

Mírně poprchávalo, já oblek - bílá košile ::-DDD:
Povolení ventilku, napuštění lepící směsi do kola, 10 minut foukání, pak popojíždění, aby se směs dostala, kam má, zase foukání 10 minut, zase ztráta tlaku, popojíždění, foukaní a prd. :666:

Po 40 minutách jsem zavolal zeťákovi, aby mi dovezl rezervu z garáže. :sibenice:

Za 15 minut dovezl - za 8 minut vyměněno kolo. :winner:

Telefonát na jednání, že se o hodinu zpozdím. Zkrátka paráda :10125:

No a od té doby vozím vždy rezervu !!!

P.S. a samozřejmě kompresor v :zachod: a od té doby nefouká ::-DDD:

P.S.S. Ještě mi naúčtovali v pneuservisu 50,- Kč, aby tu srač... z té gumy vyčistili. Jinak to nešlo vyvážit. Drželo to fakt "fest" (česky pevně), ovšem ne v té správné díře :811:

Re: Rezervní kolo místo opravné sady

Napsal: úte črc 31, 2012 9:24 pm
od quickly
Rudolfo píše:Přátelé, měl jsem za to, že jsem o své "story" s lepící sadou už tady psal, ale v tomto vláknu jsem to nenašel. :4690:
Rudolfo, Tvůj původní příspěvek je zde

Re: Rezervní kolo místo opravné sady

Napsal: úte črc 31, 2012 9:36 pm
od Rudolfo
Děkuji Dane, omlouvám se nehledal jsem :839:

Ovšem předání zkušeností není nikdy dost :845:

:unami:

Re: Rezervní kolo místo opravné sady

Napsal: úte srp 05, 2014 6:36 pm
od margano
no ja cim viac prepocitavam co sa mi zmesti do kufra a aj aby to sedelo s obvodom kolesa co mam na ostatnych cize 225/60/17 tak som stoho jelen...som myslel ze ../60resp.70/17 bude obvod na oboch rovnaky a on neni...nehapem....
zhanam daco do kufra namiesto lepiacej sady a cim viac citam co tam mozem dat tym som stoho dost zmateny... :-)
jasne poviete aby som tam dal normalne koleso,no ja mam zatial iba jednu sadu diskov a budem prezuvat zatial iba gumy,kym nenasetrim na dalsie disky....
takze kolegovia ak mate dakto komplet koleso co tam moze byt a vojde do diery tak mi posunte prosim info
dikes

Re: Rezervní kolo místo opravné sady

Napsal: čtv čer 04, 2015 9:36 am
od dracekvo
Měli Outbacky 2.5 MY99 vzadu samosvor?
Jde mi o dojezdovku. O tom, že se pojistkou musí auto předělat na FWD vím. Ale teď přemejšlím, že kdyby mělo auto vzadu samosvor, tak dojezdovka smí jen dopředu.
Přinejhorším zvednu celej zadek a zatočím kolama, ale to se mi moc nechce. :D

Re: Rezervní kolo místo opravné sady

Napsal: čtv čer 04, 2015 9:39 am
od Slavek_xxx
dracekvo> nemely. Ale jestlize mas verzi GX (tedy s VTD diferencialem) tak tam pojistkou nic nevyradis. Normalni verze mely MPT - tedy lamelovou mezinapravovou spojku.

Re: Rezervní kolo místo opravné sady

Napsal: čtv čer 04, 2015 9:50 am
od dracekvo
Nevím jak to poznat. V techničáku nic o GX nevidím. Jen sem zjistil, že mám sice rok 99 ale modelově je to už 00. Snad :D
Jde to poznat z VIN?

Re: Rezervní kolo místo opravné sady

Napsal: čtv čer 04, 2015 11:00 am
od Slavek_xxx
Z VIN se da poznat jen MT/AT, ale na stitku v motoru mas i Engine a Transmission type.

Re: Rezervní kolo místo opravné sady

Napsal: úte dub 04, 2017 10:30 am
od dracekvo
Tak u starého auta tahám dojezdovku a mám tu jednodušší verzi, kdy tam stačí vrazit pojistku a je z toho předokolka.
Ale co u novějšího auta OTB 2007? Co jsem dohledal na na netu, můžu mít opravnou sadu za předpokladu, že s tím výrobce souhlasí. Je někde dostupné vyjádření od subaru? Nic se mi nepovedlo dohledat.
Jezdím většinu času kolem komína, tak by mi ta sada na lepení dost pomohla s místem v kufru. Díru pro rezervu zabírá nádrž na LPG.
A kdybych jel dál, tak není problém si do kufru hodit letňák nebo zimák.
Z určitých důvodů potřebuju mít auto po legislativní stránce na 100%.

Re: Rezervní kolo místo opravné sady

Napsal: stř dub 05, 2017 10:23 pm
od Hando
dracekvo píše:...Ale co u novějšího auta OTB 2007? Co jsem dohledal na na netu, můžu mít opravnou sadu za předpokladu, že s tím výrobce souhlasí. Je někde dostupné vyjádření od subaru?...
Vyrobca s tym suhlasi, Ecomatic Edition s LPG z Nemecka mal iba opravnu sadu. Ale papier na to neviem ci bude mozne zohnat. Mozno by sa oplatilo napisat do EF, nech sa vyjadria (napr. ako za tisicku posielaju potvrdenie s rozmermi pneumatik).

Re: Rezervní kolo místo opravné sady

Napsal: stř zář 25, 2019 9:18 pm
od vodi
Dal by sem prosím někdo fotku jak vypadá originál rezerva v sedanovým legacy IV? Ruším LPG a přemýšlím, že tam švihnu dojezdový kolo, tak si chci obšlehnout nějaký uchycení.

Re: Rezervní kolo místo opravné sady

Napsal: čtv zář 26, 2019 4:07 pm
od spm
Nevim jestli IV uz nema nejaky vyfikundace, ale v predchozi generaci to bylo uchyceny proste tak, ze v kastli v miste prostredku kola byla dira se zavitem a k rezerve byl sroub s kridlem, aby se dal tocit rukou a kus plechu ("hodne velka podlozka"). A proste se tim rezerva prisroubovala ke kastli.

Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk