Rezervní kolo místo opravné sady
Re: Rezervní kolo místo opravné sady
No jelikož vozíme kočárek tak to kolo dost překáží.. lepící sada je asi na nic - co jsem četl názory - a tak bych rád kompromis ve formě té dojezdovky..
Nikde jsem ale nenašel doporučený rozměr právě pro forestera..
Nikde jsem ale nenašel doporučený rozměr právě pro forestera..
vw caravelle 2,5i syncro
Subaru Forester SF 2.0 MT 2001 LPG lovato
Subaru Forester SG 2.5 AT 2006 - Us model, LPG Magic - ex
Subaru Forester SF 2.0 AT 1998 - ex ale zůstal v rodině..
Subaru Impreza 2.0 MT 2000 - ex
Subaru Forester SF 2.0 MT 2001 LPG lovato
Subaru Forester SG 2.5 AT 2006 - Us model, LPG Magic - ex
Subaru Forester SF 2.0 AT 1998 - ex ale zůstal v rodině..
Subaru Impreza 2.0 MT 2000 - ex
Re: Rezervní kolo místo opravné sady
nevím, jestli to tady zaznělo: u LE/OB minulé generace se při použití dojezdového kola musí vložit správná pojistka do svorky v motorovém prostoru a tím se rozsvítí kontrolka AWD. Platí pouze pro AT bez VDC.
Pro současnou generaci upozornění neplatí, jelikož všechny modely mají VDC.
Podobné bude asi platit i pro ostatní modely s AT bez VDC.
Pro současnou generaci upozornění neplatí, jelikož všechny modely mají VDC.
Podobné bude asi platit i pro ostatní modely s AT bez VDC.
IMPREZA 2,0i cvt sport MY18 naše dvanácté subaru
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
- Rudolfo
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1956
- Registrován: stř srp 05, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Rudolf Weissbrod
- Bydliště: Ostrava
Re: Rezervní kolo místo opravné sady
Přátelé,
měl jsem za to, že jsem o své "story" s lepící sadou už tady psal, ale v tomto vláknu jsem to nenašel. :4690:
Máte úplnou pravdu, že řešíte dojezdové kolo. Můžu z vlastní praxe říci, že tzv. opravná sada je na "prd".
Vyjel jsem z práce (Ostrava) do Brna na jednání a víceméně jsem náhodou v garáži rezervu zapomněl. Po pár kilometrech na dálnici se mi zdálo, že auto nějak divně plave. Zastavil jsem za Klimkovickým tunelem a zjistil, že na levé zadní mám defekt. :670:
Mírně poprchávalo, já oblek - bílá košile ::-DDD:
Povolení ventilku, napuštění lepící směsi do kola, 10 minut foukání, pak popojíždění, aby se směs dostala, kam má, zase foukání 10 minut, zase ztráta tlaku, popojíždění, foukaní a prd. :666:
Po 40 minutách jsem zavolal zeťákovi, aby mi dovezl rezervu z garáže. :sibenice:
Za 15 minut dovezl - za 8 minut vyměněno kolo. :winner:
Telefonát na jednání, že se o hodinu zpozdím. Zkrátka paráda
No a od té doby vozím vždy rezervu !!!
P.S. a samozřejmě kompresor v :zachod: a od té doby nefouká ::-DDD:
P.S.S. Ještě mi naúčtovali v pneuservisu 50,- Kč, aby tu srač... z té gumy vyčistili. Jinak to nešlo vyvážit. Drželo to fakt "fest" (česky pevně), ovšem ne v té správné díře :811:
měl jsem za to, že jsem o své "story" s lepící sadou už tady psal, ale v tomto vláknu jsem to nenašel. :4690:
Máte úplnou pravdu, že řešíte dojezdové kolo. Můžu z vlastní praxe říci, že tzv. opravná sada je na "prd".
Vyjel jsem z práce (Ostrava) do Brna na jednání a víceméně jsem náhodou v garáži rezervu zapomněl. Po pár kilometrech na dálnici se mi zdálo, že auto nějak divně plave. Zastavil jsem za Klimkovickým tunelem a zjistil, že na levé zadní mám defekt. :670:
Mírně poprchávalo, já oblek - bílá košile ::-DDD:
Povolení ventilku, napuštění lepící směsi do kola, 10 minut foukání, pak popojíždění, aby se směs dostala, kam má, zase foukání 10 minut, zase ztráta tlaku, popojíždění, foukaní a prd. :666:
Po 40 minutách jsem zavolal zeťákovi, aby mi dovezl rezervu z garáže. :sibenice:
Za 15 minut dovezl - za 8 minut vyměněno kolo. :winner:
Telefonát na jednání, že se o hodinu zpozdím. Zkrátka paráda
No a od té doby vozím vždy rezervu !!!
P.S. a samozřejmě kompresor v :zachod: a od té doby nefouká ::-DDD:
P.S.S. Ještě mi naúčtovali v pneuservisu 50,- Kč, aby tu srač... z té gumy vyčistili. Jinak to nešlo vyvážit. Drželo to fakt "fest" (česky pevně), ovšem ne v té správné díře :811:
Mějte se Subarově
Ruda
__________________________________________________________
Subaru Forester 2.0 Atm., 5MT+redukce, BA95+LPG, oplechovaný spodek, Zvýšený 3 cm, Vyrobeno 2008 - model MY2009
Ruda
__________________________________________________________
Subaru Forester 2.0 Atm., 5MT+redukce, BA95+LPG, oplechovaný spodek, Zvýšený 3 cm, Vyrobeno 2008 - model MY2009
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16148
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rezervní kolo místo opravné sady
Rudolfo, Tvůj původní příspěvek je zdeRudolfo píše:Přátelé, měl jsem za to, že jsem o své "story" s lepící sadou už tady psal, ale v tomto vláknu jsem to nenašel. :4690:
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
- Rudolfo
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1956
- Registrován: stř srp 05, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Rudolf Weissbrod
- Bydliště: Ostrava
Re: Rezervní kolo místo opravné sady
Děkuji Dane, omlouvám se nehledal jsem :839:
Ovšem předání zkušeností není nikdy dost :845:
:unami:
Ovšem předání zkušeností není nikdy dost :845:
:unami:
Mějte se Subarově
Ruda
__________________________________________________________
Subaru Forester 2.0 Atm., 5MT+redukce, BA95+LPG, oplechovaný spodek, Zvýšený 3 cm, Vyrobeno 2008 - model MY2009
Ruda
__________________________________________________________
Subaru Forester 2.0 Atm., 5MT+redukce, BA95+LPG, oplechovaný spodek, Zvýšený 3 cm, Vyrobeno 2008 - model MY2009
- margano
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 120
- Registrován: čtv črc 03, 2014 9:45 pm
- Jméno a příjmení: Marek
- Bydliště: Trenčin
Re: Rezervní kolo místo opravné sady
no ja cim viac prepocitavam co sa mi zmesti do kufra a aj aby to sedelo s obvodom kolesa co mam na ostatnych cize 225/60/17 tak som stoho jelen...som myslel ze ../60resp.70/17 bude obvod na oboch rovnaky a on neni...nehapem....
zhanam daco do kufra namiesto lepiacej sady a cim viac citam co tam mozem dat tym som stoho dost zmateny...
jasne poviete aby som tam dal normalne koleso,no ja mam zatial iba jednu sadu diskov a budem prezuvat zatial iba gumy,kym nenasetrim na dalsie disky....
takze kolegovia ak mate dakto komplet koleso co tam moze byt a vojde do diery tak mi posunte prosim info
dikes
zhanam daco do kufra namiesto lepiacej sady a cim viac citam co tam mozem dat tym som stoho dost zmateny...
jasne poviete aby som tam dal normalne koleso,no ja mam zatial iba jednu sadu diskov a budem prezuvat zatial iba gumy,kym nenasetrim na dalsie disky....
takze kolegovia ak mate dakto komplet koleso co tam moze byt a vojde do diery tak mi posunte prosim info
dikes
Re: Rezervní kolo místo opravné sady
Měli Outbacky 2.5 MY99 vzadu samosvor?
Jde mi o dojezdovku. O tom, že se pojistkou musí auto předělat na FWD vím. Ale teď přemejšlím, že kdyby mělo auto vzadu samosvor, tak dojezdovka smí jen dopředu.
Přinejhorším zvednu celej zadek a zatočím kolama, ale to se mi moc nechce. :D
Jde mi o dojezdovku. O tom, že se pojistkou musí auto předělat na FWD vím. Ale teď přemejšlím, že kdyby mělo auto vzadu samosvor, tak dojezdovka smí jen dopředu.
Přinejhorším zvednu celej zadek a zatočím kolama, ale to se mi moc nechce. :D
Peugeot ION elektro (rv.12, najeto 100 tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: Rezervní kolo místo opravné sady
dracekvo> nemely. Ale jestlize mas verzi GX (tedy s VTD diferencialem) tak tam pojistkou nic nevyradis. Normalni verze mely MPT - tedy lamelovou mezinapravovou spojku.
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
Re: Rezervní kolo místo opravné sady
Nevím jak to poznat. V techničáku nic o GX nevidím. Jen sem zjistil, že mám sice rok 99 ale modelově je to už 00. Snad :D
Jde to poznat z VIN?
Jde to poznat z VIN?
Peugeot ION elektro (rv.12, najeto 100 tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: Rezervní kolo místo opravné sady
Z VIN se da poznat jen MT/AT, ale na stitku v motoru mas i Engine a Transmission type.
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
Re: Rezervní kolo místo opravné sady
Tak u starého auta tahám dojezdovku a mám tu jednodušší verzi, kdy tam stačí vrazit pojistku a je z toho předokolka.
Ale co u novějšího auta OTB 2007? Co jsem dohledal na na netu, můžu mít opravnou sadu za předpokladu, že s tím výrobce souhlasí. Je někde dostupné vyjádření od subaru? Nic se mi nepovedlo dohledat.
Jezdím většinu času kolem komína, tak by mi ta sada na lepení dost pomohla s místem v kufru. Díru pro rezervu zabírá nádrž na LPG.
A kdybych jel dál, tak není problém si do kufru hodit letňák nebo zimák.
Z určitých důvodů potřebuju mít auto po legislativní stránce na 100%.
Ale co u novějšího auta OTB 2007? Co jsem dohledal na na netu, můžu mít opravnou sadu za předpokladu, že s tím výrobce souhlasí. Je někde dostupné vyjádření od subaru? Nic se mi nepovedlo dohledat.
Jezdím většinu času kolem komína, tak by mi ta sada na lepení dost pomohla s místem v kufru. Díru pro rezervu zabírá nádrž na LPG.
A kdybych jel dál, tak není problém si do kufru hodit letňák nebo zimák.
Z určitých důvodů potřebuju mít auto po legislativní stránce na 100%.
Peugeot ION elektro (rv.12, najeto 100 tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 349
- Registrován: pát lis 28, 2014 7:16 am
- Bydliště: Ostrava/ExŽilina
Re: Rezervní kolo místo opravné sady
Vyrobca s tym suhlasi, Ecomatic Edition s LPG z Nemecka mal iba opravnu sadu. Ale papier na to neviem ci bude mozne zohnat. Mozno by sa oplatilo napisat do EF, nech sa vyjadria (napr. ako za tisicku posielaju potvrdenie s rozmermi pneumatik).dracekvo píše:...Ale co u novějšího auta OTB 2007? Co jsem dohledal na na netu, můžu mít opravnou sadu za předpokladu, že s tím výrobce souhlasí. Je někde dostupné vyjádření od subaru?...
"Subarko" Subaru Legacy Wagon 2.0R 2007
Re: Rezervní kolo místo opravné sady
Dal by sem prosím někdo fotku jak vypadá originál rezerva v sedanovým legacy IV? Ruším LPG a přemýšlím, že tam švihnu dojezdový kolo, tak si chci obšlehnout nějaký uchycení.
Subaru Legacy 2.0R 121kW '07
Mazda MX-5 1.8 107kW '01
Škoda Felicia 1.3MPi 50kW '98
-->https://voderamartin.rajce.idnes.cz/
Mazda MX-5 1.8 107kW '01
Škoda Felicia 1.3MPi 50kW '98
-->https://voderamartin.rajce.idnes.cz/
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22764
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Rezervní kolo místo opravné sady
Nevim jestli IV uz nema nejaky vyfikundace, ale v predchozi generaci to bylo uchyceny proste tak, ze v kastli v miste prostredku kola byla dira se zavitem a k rezerve byl sroub s kridlem, aby se dal tocit rukou a kus plechu ("hodne velka podlozka"). A proste se tim rezerva prisroubovala ke kastli.
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk