Forester 2.0i MY2013

Inzeráty zakončené úspěšným prodejem/nákupem, které jejich majitel nevyžaduje smazat (prosíme o uvážlivé požadavky na smazání, pokud vlákna obsahují obecně užitečné informace). Inzeráty bez odezvy majitele starší jednoho roku.
Reibek
Nováček
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: pon úno 16, 2015 10:53 pm
Jméno a příjmení: Venca T.
Bydliště: Beskydy

Forester 2.0i MY2013

Příspěvek od Reibek »

Zdravím vespolek :-| sháním náhradu za svého Forestra 2006, který pomalu dosluhuje a budu brzy prodávat. Vyhlédl jsem si opět forejse, ale mám omezený budget /°b"\ Dle mobile.de a dalších přehledů učiněných v posledních měsících bych rád našel Forestra rok výroby 2014 a novější, v benzínu, 2 litr, atmosféru a manuální převodovku (na té netrvám). Cena +- 375 000 Kč
Uživatelský avatar
quickly
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 16148
Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
Bydliště: Hradubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Forester 2.0i MY2013

Příspěvek od quickly »

SJ s manuálem je docela málo, já budu za 2 měsíce prodávat své SJ, ale v automatu, najeto 260 tkm.
quickly

Outback BS 2.5 MY19 Obrázek Outback BR 3.6R MY10 Obrázek

Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Reibek
Nováček
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: pon úno 16, 2015 10:53 pm
Jméno a příjmení: Venca T.
Bydliště: Beskydy

Re: Forester 2.0i MY2013

Příspěvek od Reibek »

Díky za reakci a pěknou nabídku. Jen ten automat. Na tahání přívěsu v terénu se dřevem to prostě není... Sice to pak člověk páchá tak 5x do roka, ale stejně...
Uživatelský avatar
quickly
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 16148
Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
Bydliště: Hradubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Forester 2.0i MY2013

Příspěvek od quickly »

Co mohu porovnat MT v dehtu (SH) a CVT u SJ, tak v terénu a s vozíkem se mi jelo vždy lépe s CVT. Navíc Xmode jde krásně dopomala, takže s SJ jsem toho projel víc, než s MT (dehet). MT v SJ měl Tráva, třeba něco k tomu napíše.
quickly

Outback BS 2.5 MY19 Obrázek Outback BR 3.6R MY10 Obrázek

Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Uživatelský avatar
Mira
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 10651
Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Miroslav
Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní

Re: Forester 2.0i MY2013

Příspěvek od Mira »

Na tahání dřeva a do terénu je automat úplně to nejlepší. Na cukačky po městě taky. Jen na takový to živější svezení po okreskách manuál.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
Uživatelský avatar
Mareka
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 2591
Registrován: čtv bře 24, 2011 8:25 pm
Jméno a příjmení: Marek
Bydliště: Ostrava

Re: Forester 2.0i MY2013

Příspěvek od Mareka »

Jojo, do terénu je Forester v automatu fajn. Do městských kolon taky.
A na okrsky? Na okrsky taky. A živej je (alespoň ten můj) taky dostatečně. :-)
Forester XT 2.5 EcuTek 1 (06), ex Forester XT 2.0 EcuTek 2 (02), Forester 2.0 (99)
petr
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 5167
Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
Jméno a příjmení: Petr Němec
Bydliště: Beskydy

Re: Forester 2.0i MY2013

Příspěvek od petr »

no to nevím , mám forestra v manuálu a v terénu zvládne hodně zato outback v automatu je bída po chvíli v zátěži se přehřívá olej , za mě automat tak možná lehký terén a opatrně, navíc ani při vypnutém VDC to pořádně hrabat nechce a vozík to do velkého kopce prostě neutáhne
Uživatelský avatar
quickly
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 16148
Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
Bydliště: Hradubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Forester 2.0i MY2013

Příspěvek od quickly »

Ono je potřeba porovnávat stejnou motorizaci . SJ má MT/CVT jen 2.0. Navíc MT nemá redukci. CVT má v Xmode náhradu v redukci. V terénu mohu porovnat jen vozík do 600 kg. A určitě to nebyl brutál terén. MT v SJ může být lepší na okreskách, ale v terénu podle mne bude CVT s Xmode vždy lepší. Třeba s MT v dehtu jsem měl problém v zimě neurvat podklad, protože dehet měl krouťák.
quickly

Outback BS 2.5 MY19 Obrázek Outback BR 3.6R MY10 Obrázek

Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Uživatelský avatar
quickly
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 16148
Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
Bydliště: Hradubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Forester 2.0i MY2013

Příspěvek od quickly »

Tady jsou videa z Forýskovic turbonarozenin, kde se trochu terén objevil.
quickly

Outback BS 2.5 MY19 Obrázek Outback BR 3.6R MY10 Obrázek

Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Uživatelský avatar
Traveller
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 11892
Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
Jméno a příjmení: Jirka
Bydliště: Česká Třebová

Re: Forester 2.0i MY2013

Příspěvek od Traveller »

Tráva píše. ;-D
Já bych si tedy do terénu, pokud by to mělo být něco složitějšího, pořídil CVT. MT alespoň z mého pohledu nemělo šťastné zpřevodování - jednička byla strašně pomalá, jelikož se tím trochu nahrazovala u SJ chybějící redukce a při přeřazení na dvojku zase strašně spadly otáčky.
Takže pokud by to mělo být na okresky a 3x do roka někde přejet trochu šikmou louku, tak bych volil MT, které je o kus svižnější (i papírová data hovoří jasně). Ale pokud by bylo potřeba s vozíkem i bez něj do nějakého trošku složitějšího terénu, tak bych volil CVT.
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Uživatelský avatar
Traveller
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 11892
Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
Jméno a příjmení: Jirka
Bydliště: Česká Třebová

Re: Forester 2.0i MY2013

Příspěvek od Traveller »

A ještě jednou. ;-D
Ještě jsem zapomněl, že jako hlavní kritérium bych skoro vzal pocit?!? Ty první CVT ještě virtuálně neřadily a jestli se prostě někomu příčí chování variátorového typu převodovky a "skůtrový efekt" bez většího zrychlení, tak pak není vůbec co řešit. To už fakt záleží na každém jedinci.
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Uživatelský avatar
PetrAT
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 579
Registrován: pon dub 10, 2017 9:52 am
Bydliště: Beskydy

Re: Forester 2.0i MY2013

Příspěvek od PetrAT »

SJ v MT podle mě vyloženě schází redukce (a jinak poskládané převody)
Souhlasím s Travellerem, rozložení převodových stupňů není povedené
Uživatelský avatar
Traveller
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 11892
Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
Jméno a příjmení: Jirka
Bydliště: Česká Třebová

Re: Forester 2.0i MY2013

Příspěvek od Traveller »

Jenom ještě jednou zdůrazním, že je zpřevodování MT nepovedené pro větší terén. Pro přejetí louky, polní cesty a samozřejmě na silnici to je v naprosté pohodě.
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Uživatelský avatar
Kolben
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 5405
Registrován: pon bře 26, 2012 2:06 pm
Jméno a příjmení: Honza
Bydliště: Holýšov

Re: Forester 2.0i MY2013

Příspěvek od Kolben »

Naprostej souhlas. Průša co sem mu dohodli nového forestera u Liškovc na manuál porad nadává. Bez smradu spojky to prakticky nejde provozovat bez většího úsilí.


Sent from my XsMax using Tapatalk Pro
Outback 2.5i Sport Lineartronic 2017
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
PeteBiggy
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1304
Registrován: pát úno 10, 2017 2:56 pm
Bydliště: Biggyho Beskydský Rajón
Kontaktovat uživatele:

Re: Forester 2.0i MY2013

Příspěvek od PeteBiggy »

Traveller píše:A ještě jednou.
Ještě jsem zapomněl, že jako hlavní kritérium bych skoro vzal pocit?!? Ty první CVT ještě virtuálně neřadily a jestli se prostě někomu příčí chování variátorového typu převodovky a "skůtrový efekt" bez většího zrychlení, tak pak není vůbec co řešit. To už fakt záleží na každém jedinci.
Naprostý souhlas s Trávou....až na malý detail resp. nutno podotknout: pokud se nepletu, tak atmo Forester virtuální stupně neumí řadit ani u novějších MY. Umí to XT, Levorg, XV až na nové platformě ve dvoulitru, novější Outbacky....ale mám za to, že snad ani současně prodávaný atmo Fozzy virtuálku stále neumí....
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280/2023-MY 2022/ & Suzuki Swift 1.2/2022/ & KTM SMT limit. ed./2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280/2020/ & Subaru Forester 2.0 XT/2018/ & Subaru XV 2.0 MT/2016/ & spousta motorek
Subaru & Alfa Romeo by Pete Biggy!!!
Odpovědět

Zpět na „Ukončené inzeráty (archiv)“