Forester 2.0i MY2013
-
- Nováček
- Příspěvky: 15
- Registrován: pon úno 16, 2015 10:53 pm
- Jméno a příjmení: Venca T.
- Bydliště: Beskydy
Forester 2.0i MY2013
Zdravím vespolek sháním náhradu za svého Forestra 2006, který pomalu dosluhuje a budu brzy prodávat. Vyhlédl jsem si opět forejse, ale mám omezený budget Dle mobile.de a dalších přehledů učiněných v posledních měsících bych rád našel Forestra rok výroby 2014 a novější, v benzínu, 2 litr, atmosféru a manuální převodovku (na té netrvám). Cena +- 375 000 Kč
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16149
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Forester 2.0i MY2013
SJ s manuálem je docela málo, já budu za 2 měsíce prodávat své SJ, ale v automatu, najeto 260 tkm.
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
-
- Nováček
- Příspěvky: 15
- Registrován: pon úno 16, 2015 10:53 pm
- Jméno a příjmení: Venca T.
- Bydliště: Beskydy
Re: Forester 2.0i MY2013
Díky za reakci a pěknou nabídku. Jen ten automat. Na tahání přívěsu v terénu se dřevem to prostě není... Sice to pak člověk páchá tak 5x do roka, ale stejně...
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16149
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Forester 2.0i MY2013
Co mohu porovnat MT v dehtu (SH) a CVT u SJ, tak v terénu a s vozíkem se mi jelo vždy lépe s CVT. Navíc Xmode jde krásně dopomala, takže s SJ jsem toho projel víc, než s MT (dehet). MT v SJ měl Tráva, třeba něco k tomu napíše.
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10653
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: Forester 2.0i MY2013
Na tahání dřeva a do terénu je automat úplně to nejlepší. Na cukačky po městě taky. Jen na takový to živější svezení po okreskách manuál.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem
- Mareka
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2591
- Registrován: čtv bře 24, 2011 8:25 pm
- Jméno a příjmení: Marek
- Bydliště: Ostrava
Re: Forester 2.0i MY2013
Jojo, do terénu je Forester v automatu fajn. Do městských kolon taky.
A na okrsky? Na okrsky taky. A živej je (alespoň ten můj) taky dostatečně.
A na okrsky? Na okrsky taky. A živej je (alespoň ten můj) taky dostatečně.
Forester XT 2.5 EcuTek 1 (06), ex Forester XT 2.0 EcuTek 2 (02), Forester 2.0 (99)
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5168
- Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
- Jméno a příjmení: Petr Němec
- Bydliště: Beskydy
Re: Forester 2.0i MY2013
no to nevím , mám forestra v manuálu a v terénu zvládne hodně zato outback v automatu je bída po chvíli v zátěži se přehřívá olej , za mě automat tak možná lehký terén a opatrně, navíc ani při vypnutém VDC to pořádně hrabat nechce a vozík to do velkého kopce prostě neutáhne
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16149
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Forester 2.0i MY2013
Ono je potřeba porovnávat stejnou motorizaci . SJ má MT/CVT jen 2.0. Navíc MT nemá redukci. CVT má v Xmode náhradu v redukci. V terénu mohu porovnat jen vozík do 600 kg. A určitě to nebyl brutál terén. MT v SJ může být lepší na okreskách, ale v terénu podle mne bude CVT s Xmode vždy lepší. Třeba s MT v dehtu jsem měl problém v zimě neurvat podklad, protože dehet měl krouťák.
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16149
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Forester 2.0i MY2013
Tady jsou videa z Forýskovic turbonarozenin, kde se trochu terén objevil.
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
- Traveller
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11896
- Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
- Jméno a příjmení: Jirka
- Bydliště: Česká Třebová
Re: Forester 2.0i MY2013
Tráva píše.
Já bych si tedy do terénu, pokud by to mělo být něco složitějšího, pořídil CVT. MT alespoň z mého pohledu nemělo šťastné zpřevodování - jednička byla strašně pomalá, jelikož se tím trochu nahrazovala u SJ chybějící redukce a při přeřazení na dvojku zase strašně spadly otáčky.
Takže pokud by to mělo být na okresky a 3x do roka někde přejet trochu šikmou louku, tak bych volil MT, které je o kus svižnější (i papírová data hovoří jasně). Ale pokud by bylo potřeba s vozíkem i bez něj do nějakého trošku složitějšího terénu, tak bych volil CVT.
Já bych si tedy do terénu, pokud by to mělo být něco složitějšího, pořídil CVT. MT alespoň z mého pohledu nemělo šťastné zpřevodování - jednička byla strašně pomalá, jelikož se tím trochu nahrazovala u SJ chybějící redukce a při přeřazení na dvojku zase strašně spadly otáčky.
Takže pokud by to mělo být na okresky a 3x do roka někde přejet trochu šikmou louku, tak bych volil MT, které je o kus svižnější (i papírová data hovoří jasně). Ale pokud by bylo potřeba s vozíkem i bez něj do nějakého trošku složitějšího terénu, tak bych volil CVT.
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
- Traveller
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11896
- Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
- Jméno a příjmení: Jirka
- Bydliště: Česká Třebová
Re: Forester 2.0i MY2013
A ještě jednou.
Ještě jsem zapomněl, že jako hlavní kritérium bych skoro vzal pocit?!? Ty první CVT ještě virtuálně neřadily a jestli se prostě někomu příčí chování variátorového typu převodovky a "skůtrový efekt" bez většího zrychlení, tak pak není vůbec co řešit. To už fakt záleží na každém jedinci.
Ještě jsem zapomněl, že jako hlavní kritérium bych skoro vzal pocit?!? Ty první CVT ještě virtuálně neřadily a jestli se prostě někomu příčí chování variátorového typu převodovky a "skůtrový efekt" bez většího zrychlení, tak pak není vůbec co řešit. To už fakt záleží na každém jedinci.
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Re: Forester 2.0i MY2013
SJ v MT podle mě vyloženě schází redukce (a jinak poskládané převody)
Souhlasím s Travellerem, rozložení převodových stupňů není povedené
Souhlasím s Travellerem, rozložení převodových stupňů není povedené
- Traveller
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11896
- Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
- Jméno a příjmení: Jirka
- Bydliště: Česká Třebová
Re: Forester 2.0i MY2013
Jenom ještě jednou zdůrazním, že je zpřevodování MT nepovedené pro větší terén. Pro přejetí louky, polní cesty a samozřejmě na silnici to je v naprosté pohodě.
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
- Kolben
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon bře 26, 2012 2:06 pm
- Jméno a příjmení: Honza
- Bydliště: Holýšov
Re: Forester 2.0i MY2013
Naprostej souhlas. Průša co sem mu dohodli nového forestera u Liškovc na manuál porad nadává. Bez smradu spojky to prakticky nejde provozovat bez většího úsilí.
Sent from my XsMax using Tapatalk Pro
Sent from my XsMax using Tapatalk Pro
Outback 2.5i Sport Lineartronic 2017
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1309
- Registrován: pát úno 10, 2017 2:56 pm
- Bydliště: Biggyho Beskydský Rajón
- Kontaktovat uživatele:
Re: Forester 2.0i MY2013
Naprostý souhlas s Trávou....až na malý detail resp. nutno podotknout: pokud se nepletu, tak atmo Forester virtuální stupně neumí řadit ani u novějších MY. Umí to XT, Levorg, XV až na nové platformě ve dvoulitru, novější Outbacky....ale mám za to, že snad ani současně prodávaný atmo Fozzy virtuálku stále neumí....Traveller píše:A ještě jednou.
Ještě jsem zapomněl, že jako hlavní kritérium bych skoro vzal pocit?!? Ty první CVT ještě virtuálně neřadily a jestli se prostě někomu příčí chování variátorového typu převodovky a "skůtrový efekt" bez většího zrychlení, tak pak není vůbec co řešit. To už fakt záleží na každém jedinci.
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280/2023-MY 2022/ & Suzuki Swift 1.2/2022/ & KTM SMT limit. ed./2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280/2020/ & Subaru Forester 2.0 XT/2018/ & Subaru XV 2.0 MT/2016/ & spousta motorek
Subaru & Alfa Romeo by Pete Biggy!!!
Ex AR Stelvio B-Tech 280/2020/ & Subaru Forester 2.0 XT/2018/ & Subaru XV 2.0 MT/2016/ & spousta motorek
Subaru & Alfa Romeo by Pete Biggy!!!