Zdravím,
potřeboval bych poradit ohledně trouble kódů u Subaru outback 3.0 H6 2005. V létě, nebo když je teplo (+25°C) tak je vše ok, nicméně pokud je pod, tak po nastartování zhasnou všechny kontrolky a zůstane mi svítit pouze stabilizace (ESP off), po ujetí třeba 5 km (zahřátí auta), kdy zastavím na pumpě a pak znova nastartuju zhasne vše včetně ESP off, takže vše v pořádku. Po načtení diagnostikou (delphi) napíše 2 kódy C0972 a C0160. Po koupi auta jsem okamžitě nechal vyměnit kroužek pod volantem, protože bylo řečeno, že je špatný/chybný (ESP svítilo pořád). Po objednání kroužku ze Subatechu a výměně auto začalo dělat že po zahřátí je to prostě ok a vše zhasne. Setkal se s tím někdo, ví někdo po čem jít? V servisním manuálu jsem nic nenašel.
Díky za každou radu
Pomoc s trouble kódy
Re: Pomoc s trouble kódy
Ahoj,
Jseš si jistej těma kódama? Ono Delphi totiž často pěkně kecá. Absolutně nerozlišuje mezi obecným DTC a Detailed code. Jednou vypíše jeden, pak zase druhej a často to spráská dohromady tak, že z toho není jasný vůbec nic. Uvedený kódy (ani jejich části) jsem nenašel v žádnym manuálu MY2004-2007.
Jinak ten tvůj problém je dost možná nízký napětí. Buďto špatná baterka (tomu by odpovídala i ta citlivost na teplotu) nebo někde nějaký vedení napájení, kostra atd. Nevím, jestli je o tom info v servisním manuálu, ale v manuálu k obsluze jo. Kontrolka ABS nebo VDC může svítit po startu klidně i několik minut.
Jestli to není baterka, tak by to chtělo líp zjistit ty chyby a detaily o nich. Přes budíky se daj vyčíst chyby. Sice u ABS/VDC se člověk nedozví ty detailní kódy, ale dozví se aspoň správně ten obecnej.
Jseš si jistej těma kódama? Ono Delphi totiž často pěkně kecá. Absolutně nerozlišuje mezi obecným DTC a Detailed code. Jednou vypíše jeden, pak zase druhej a často to spráská dohromady tak, že z toho není jasný vůbec nic. Uvedený kódy (ani jejich části) jsem nenašel v žádnym manuálu MY2004-2007.
Jinak ten tvůj problém je dost možná nízký napětí. Buďto špatná baterka (tomu by odpovídala i ta citlivost na teplotu) nebo někde nějaký vedení napájení, kostra atd. Nevím, jestli je o tom info v servisním manuálu, ale v manuálu k obsluze jo. Kontrolka ABS nebo VDC může svítit po startu klidně i několik minut.
Jestli to není baterka, tak by to chtělo líp zjistit ty chyby a detaily o nich. Přes budíky se daj vyčíst chyby. Sice u ABS/VDC se člověk nedozví ty detailní kódy, ale dozví se aspoň správně ten obecnej.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Re: Pomoc s trouble kódy
HonzaCZ píše:Ahoj,
Jseš si jistej těma kódama? Ono Delphi totiž často pěkně kecá. Absolutně nerozlišuje mezi obecným DTC a Detailed code. Jednou vypíše jeden, pak zase druhej a často to spráská dohromady tak, že z toho není jasný vůbec nic. Uvedený kódy (ani jejich části) jsem nenašel v žádnym manuálu MY2004-2007.
Jinak ten tvůj problém je dost možná nízký napětí. Buďto špatná baterka (tomu by odpovídala i ta citlivost na teplotu) nebo někde nějaký vedení napájení, kostra atd. Nevím, jestli je o tom info v servisním manuálu, ale v manuálu k obsluze jo. Kontrolka ABS nebo VDC může svítit po startu …
zkoušel 2 na sobě nezávislé delphiny a obě ukázaly ty samé chyby, jako je pravda, že stáří baterky nevím, nicméně zkusím vyměnit baterku (nemám tester) a uvidíme co to udělá, jinak když vyblikávám chyby tak proběhne čtení ale nic mi to neukáže (nebo s tím potom neumím :D )
Re: Pomoc s trouble kódy
Já neříkám, že každej jednotlivej kus diagnostiky Delphi se chová jinak, ale, že je to obecně na prd s těma chybama. Hlavně při načítání z jednotek, který používají ty "detailed codes". Ono i při vyčítání živých hodnot tam jsou často nesmysly. A úplně nejlepší je si to ještě pustit v češtině - tam si člověk zanese další vrstvu chyb a disinterpretací.
Zkus to "vyblikání" podle tohohle - https://subarufanclub.cz/wiki/navody/zo ... egacy_blbp
EDIT: A ohledně baterky, tak snad na základní diagnostiku nepotřebuješ tester, ne? Změřit napětí před startem, po startu, když to zhasne atd. snad není problém. Lepší by bylo ale měřit napětí přímo na jednotce VDC. Napětí v různých jednotkách se dá vyčítat i diagnostikou z BIU.
Zkus to "vyblikání" podle tohohle - https://subarufanclub.cz/wiki/navody/zo ... egacy_blbp
EDIT: A ohledně baterky, tak snad na základní diagnostiku nepotřebuješ tester, ne? Změřit napětí před startem, po startu, když to zhasne atd. snad není problém. Lepší by bylo ale měřit napětí přímo na jednotce VDC. Napětí v různých jednotkách se dá vyčítat i diagnostikou z BIU.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno